M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nestle (marka)"

Kraj, 6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

Kraj, 8 marca 2013

Winiary wchodzą w nowy segment

Marka z portfolio Nestle oferuje koncentraty.

Kraj, 5 lutego 2013

Aleksandra Zarychta odpowiada za PR marek w Kompanii Piwowarskiej

Nowa osoba zastąpi Tomasza Kantona, który obecnie pełni inne obowiązki w firmie.

Kraj, 10 lipca 2012

W obrębie Grupy And More rozpoczyna działalność Brainlab

Butik badawczo-strategiczny Brainlab zajmuje się badaniami marketingowymi i doradztwem strategicznym.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Kadra 2032 rośnie z Nestlé

Nowa loteria promocyjna wspiera produkty Nestlé Nutrition.

Kraj, 22 lipca 2011

Gerber rozdaje becikowe

Nestle rozdaje w loterii wspierającej sprzedaż produktów tej marki nagrody o wartości 1 tys. zł.

Kraj, 17 maja 2011

S&F Warszawa zwiększa zespół

Wzmocniony client service, design i new business.

Kraj, 6 maja 2011

Nestle z Tesco w akcji partnerskiej

Rusza IV edycja ogólnopolskiej akcji związanej ze zdrowym odżywianiem. Nestlé promuje sprzedaż swoich marek w sieci Tesco.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Biel zamiast Maciątka w Brainshake

Agencja ma nowego executive directora.

Kraj, 8 marca 2011

Kropka Bordo powiększa kreację i client service

Do zespołu agencji dołączyły Elżbieta Rzepka, Izabela Kwaśniak i Marta Sobczyk.

Kraj, 30 lipca 2010

Publicis dla surferów spod znaku Dacii

Publicis Modem jest odpowiedzialny za internetowy konkurs i całościowy wizerunek Dacia Surfing Team.

Kraj, 9 czerwca 2010

MagnifiCo idzie na giełdę

Agencja public relations chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Przetargi, 10 marca 2010

Questia zajmie się obsługą PR Nestle Nutrition

Agencja Questia Communications Management Consultants wygrała przetarg na obsługę PR Nestle Nutrition, producenta żywności dla niemowląt i małych dzieci. Rozstrzygnięcie...

Kraj, 14 stycznia 2010

Wystartowała pierwsza kampania batonów KitKat Senses

Nestle Polska ruszyło z kampanią reklamową batonów KitKat Senses - submarki skierowanej do kobiet, która zadebiutowała na rynku kilka tygodni...

Kraj, 24 czerwca 2009

Całoroczna kampania wspiera markę Nan

Nestle Polska prowadzi kampanię marki dla niemowląt Nan obejmującą działania w telewizji (m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4), prasie parentingowej (m.in.:...

Przetargi, 14 maja 2009

Netizens zdobyła budżet Nestle Nutrition

Agencja interaktywna Netizens wygrała przetarg firmy Nestle Nutrition na kompleksową obsługę w internecie marek dziecięcych: Nestle, Nan, Gerber i Bobo...

Kraj, 16 lutego 2009

Andrzej Rehorowski zakłada dom produkcyjny FilmWorks

Andrzej Rehorowski, producent związany ostatnio z Film Republic, uruchomił dom produkcyjny FilmWorks. W zespole znalazły się również Agnieszka Olszewska jako...

Kraj, 1 października 2008

Nestle Nutrition prowadzi multibrandową promocję konsumencką

Firma Nestle Nutrition rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Od śniadanka... do mieszkanka!". Biorą w niej udział produkty marek: Nestle, Nan...

Kraj, 26 czerwca 2008

Marcin Krawczyński art directorem w Opcomie

Do agencji interaktywnej Opcom (Grupa Eskadra) dołączyły dwie nowe osoby. Marcin Krawczyński objął stanowisko art directora. Dotychczas pracował m.in. w...

Kraj, 28 marca 2008

Nestle Professional będzie niezależnym podmiotem od stycznia 2009 r.

Koncern Nestle SA w ramach nowej światowej strategii planuje wydzielenie struktury Nestle FoodServices w niezależny operacyjnie i globalnie zarządzany biznes....

Kraj, 19 lutego 2008

Ogilvy Action poszerza dział obsługi klientów

Zespół Ogilvy Action powiększył się o nowe osoby. Karolina Abramowicz objęła stanowisko account managera i będzie odpowiedzialna za koordynację projektów...

Kraj, 6 września 2007

Ewa Lis przeszła z agencji Sensors do LG Electronics

Ewa Lis, dotychczas senior account manager w agencji PR Euro RSCG Sensors (Euro RSCG Group), przeszła do działu marketingu LG...

Kraj, 3 lipca 2007

Anna Stawska i Bartłomiej Klimaszewski dołączyli do Y&R

Agencja Young & Rubicam powiększyła zespół o dwóch nowych pracowników. Anna Stawska objęła stanowisko account managera. Ma 7-letnie doświadczenie w...

Kraj, 10 maja 2007

Amica, PKO BP, Orange wybrane przez Polaków w sondażu European Trusted Brands 2007

Złotymi i Kryształowymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Kraj, 6 grudnia 2006

Marka płatków Kellogg's prawdopodobnie powróci do Polski

Marka płatków śniadaniowych Kellogg's prawdopodobnie powróci do Polski - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W chwili zamykania DS "MMP" europejska centrala firmy...

Kraj, 12 września 2006

Lowe GGK prawdopodobnie będzie obsługiwać markę Lion (Nestle), sieciowego klienta JWT

Lowe GGK zrealizowała billboard sponsorski marki Lion należącej do portfolio Nestle SA. Jest on emitowany w czwartki w TVP1 bezpośrednio...

Kraj, 4 września 2006

Akcja CPP Toruń-Pacific "Świecę przykładem" wsparta promocją w TV

Firma CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych Nestle, rozpoczęła akcję informacyjno-edukacyjną "Świecę przykładem, jestem widoczny" mającą na celu zwrócenie uwagi na...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Nestle wprowadza wody smakowe adresowane do dzieci

Nestle Waters Polska SA wprowadziło na rynek dwa warianty smakowej wody mineralnej Nestle Aquarel - truskawkowy i brzoskwiniowy. Głównym ich...

Kraj, 18 maja 2006

Testardo Red Cell Agencją Reklamową Roku, Mediaedge:cia Domem Mediowym Roku

W przygotowanym po raz dziesiąty przez "Media & Marketing Polska" (VFP Communications) raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe" podsumowującym dokonania...

Kraj, 9 września 2005

Mariusz Pitura dołączył do kreacji TBWA/Warszawa

Mariusz Pitura dołączył do agencji reklamowej TBWA/Warszawa, gdzie objął stanowisko senior copywritera. Poprzednio pracował w agencji McCann-Erickson. Obsługiwał m.in. marki:...

Kraj, 24 czerwca 2005

Bartosz Konstanty rozpoczął pracę w Lowe GGK

Bartosz Konstanty rozpoczął pracę w agencji Lowe GGK na stanowisku account executive. Będzie pracował w teamie obsługującym Nestle (czekolady Nestle,...

Kraj, 24 lutego 2005

Ruszyła teaserowa kampania czekolad Nestle

Właśnie ruszyła teaserowa część kampanii reklamowej wspierająca launch nowych czekolad marki Nestle (Nestle Polska SA). O ponownym wejściu Nestle na...

Kraj, 1 października 2004

Walt Disney liczy na dwumilionową widownię filmu "Iniemamocni", kampania w listopadzie

Walt Disney Company Polska przedstawił wstępne założenia dotyczące kampanii reklamowej i partnerów promocyjnych w związku z wejściem na ekrany filmu...

Kraj, 31 sierpnia 2004

HP rozpoczyna prosprzedażową promocję, za kilka tygodni kampania nowej kolekcji produktów

Hewlett-Packard Polska rozpocznie jutro prosprzedażową kampanię promocyjną. Będzie ona prowadzona pod hasłem "Eureka", a jednym z celów jest też budowanie...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Toruń-Pacyfic wspiera w TV "piłkarską" promocję płatków śniadaniowych

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Płatki Nestlé z książeczkami wydawnictwa Media Service Zawada

Partnerem Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, producenta płatków Nestlé, przy okazji promocji płatków z doklejonymi do ich opakowań książeczkami jest wydawnictwo...

Kraj, 17 grudnia 2003

Walt Disney zareklamuje film "Mój brat niedźwiedź" na początku 2004 r.

The Walt Disney Company Polska przeprowadzi w styczniu i lutym 2004 r. kampanię reklamową filmu "Mój brat niedźwiedź". Wejdzie on...

Kraj, 29 września 2003

Rusza cross-promocja produktów Nivea body i Nestle Fitness

W połowie października 2003 r. na rynku pojawi się wspólna promocja płatków śniadaniowych Nestle Fitness oraz Balsamu ujędrniającego Q10 plus...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Prawie połowa dzieci zwraca uwagę na marki - wynika z badań ARC Rynek i Opinia

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podała wyniki badania dotyczącego postrzegania marek przez dzieci. "Naszym badaniem objęliśmy grupę dzieci w...

Kraj, 15 stycznia 2002

Nestle najpewniej nie wprowadzi tzw. produktów świeżych

Z niepotwierdzonych źródeł pochodzi informacja o wycofaniu się firmy Nestle z projektu wprowadzenia na polski rynek tzw. produktów świeżych, czyli...