M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Nestle (firma)"

Kraj, 1 sierpnia 2019

Agencja Unique One z konkursem dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na obsługę konkursu płatków śniadaniowych i batonów zbożowych.

Zagranica, 26 lipca 2019

Nestle rusza z dużą kampanią repozycjonującą Nescafe Azera [wideo]

Marka chce utrzymać innowacyjną przewagę na rozwijającym się rynku kawy.

Przetargi, 19 lipca 2019

Cztery zespoły walczą o budżet Nestle

Klienta broni Wavemaker.

Kraj, 5 lipca 2019

Rusza relaunch marki Nescafe 3in1 [wideo]

Kampania digitalowa jest autorstwa GoldenSubmarine.

Przetargi, 2 lipca 2019

Ruszył przetarg mediowy Nestlé

Klient Wavemakera sprawdza oferty domów mediowych. Ubiegłoroczny budżet na media tego klienta to ponad 346 ml zł.

Zagranica, 17 maja 2019

Nestle chce sprzedać dział preparatów do pielęgnacji skóry

Mają go nabyć fundusz private equity EQT i Abu Dhabi Investment Authority za 10,2 mld franków szwajcarskich (10,1 mld dol.).

Zagranica, 10 maja 2019

McDonald's wprowadza wegańskiego burgera na rynek niemiecki

Producentem opartego na białku roślinnym zamiennika mięsa w kanapce o nazwie Big Vegan TS jest Nestle.

Kraj, 25 lutego 2019

Nestle wprowadza KitKat Green Tea Matcha

Nowość Nestle pojawi się w sprzedaży w połowie marca.

Kraj, 15 lutego 2019

Nestle wprowadzi markę Starbucks do polskich sklepów jesienią

Asortyment, który trafi do sprzedaży poza kawiarniami, obejmuje 24 produkty.

Kraj, 14 lutego 2019

Hand Made promuje nowy wariant Maggi

Agencja wprowadza na rynek sos sojowy pod brandem Maggi.

Zagranica, 7 lutego 2019

Nestlé łączy siły z naukowcami

Firma ogłosiła powołanie nowego programu badawczego - Future Food Initiative.

Zagranica, 25 stycznia 2019

Loop - nowy pomysł na rozwiązanie problemu plastikowych odpadów

W projekt, prezentowany dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, zaangażowane są największe koncerny z sektora FMCG.

Kraj, 24 stycznia 2019

GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z Nescafe

Głównie w zakresie komunikacji digitalowej.

Kraj, 15 stycznia 2019

Nestle startuje z nową loterią

Działanie organizuje Unique One. Za media odpowiada Wavemaker.

Zagranica, 4 stycznia 2019

Mayur Gupta przechodzi ze Spotify na stanowisko CMO Freshly

Wśród inwestorów firmy dostarczającej gotowe posiłki jest m.in. Nestle.

Zagranica, 5 grudnia 2018

Samsung wyprzedza P&G na liście największych reklamodawców "Advertising Age"

Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.

Zagranica, 3 grudnia 2018

Barry Callebaut idzie tropem fair trade

Szwajcarski producent czekolady we współpracy z holenderskim podmiotem wprowadza na rynek "etyczną" czekoladę.

Zagranica, 30 listopada 2018

Unilever: Alan Jope zastąpi Paula Polmana

Zmiana na stanowisku CEO wskazuje na stale rosnące znaczenie działu urody i higieny osobistej.

Zagranica, 19 października 2018

Grupa Publicis wraca na ścieżkę wzrostu

W III kwartale wzrost organiczny francuskiego holdingu wyniósł 1,3 proc.

Kraj, 11 października 2018

Nescafe Gold Crema trafia na rynek po relaunchu

Nestle przebudowuje kształt swojego portfolio kaw premium.

Zagranica, 21 września 2018

Nestle rozważa sprzedaż działu produktów do pielęgnacji skóry

Wartość transakcji może zdaniem analityków sięgnąć 4,1 mld franków szwajcarskich.

Kraj, 6 września 2018

Nestle z kolejną loterią w sieci Kaufland

Za organizację loterii audiotekstowej odpowiada Unique One.

Kraj, 4 września 2018

Purina Felix startuje z konkursem

Unique One przygotowuje drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty" dla marki z portfolio Nestle.

Zagranica, 29 sierpnia 2018

Nestlé i Starbucks razem

Firmy podpisały wartą 7,15 mld dolarów bezterminową umowę licencyjną.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Google bada strategie reklam wideo za pomocą fikcyjnej marki pizzy

Dla marki Doktor Fork zespół Unskippable Labs stworzył 33 reklamy, które następnie wyświetlono na YouTubie, uzyskując 20 mln odsłon.

Kraj, 26 lipca 2018

Eurocash: Danone i Nestle faworyzują handel wielkopowierzchniowy

W rankingu największych firm oferujących w Polsce wody butelkowane Grupa Eurocash z PIH oceniały, czy strategie stosowane przez producentów nie pomniejszają znaczenia małoformatowych sklepów.

Przetargi, 26 lipca 2018

Streetcom z kampanią dla Puriny

Agencja wygrała przetarg na obsługę promocyjną kolejnej marki z portfolio Nestle.

Kraj, 6 lipca 2018

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Zagranica, 3 lipca 2018

Nestle chce przejąć Champion Petfoods

Gigant FMCG gotów jest zaoferować ponad 2 mld dol. za kanadyjskiego producenta karmy dla psów i kotów.

Kraj, 6 czerwca 2018

TalentMedia i Wavemaker promują markę Purina [wideo]

Wybrani influencerzy przygotują filmy oraz bumper ads.

Zagranica, 30 maja 2018

JAB przejmuje Pret A Manger

Właściciel marek Krispy Kreme i Dr Pepper kupuje brytyjską sieć kanapkową z myślą o ekspansji w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 18 maja 2018

Nestle ponownie obniży zawartość cukru i soli w swoich produktach

Szwajcarski gigant zapowiada, że poczyni kolejne kroki mające na celu obniżenie zawartości cukru i soli w swoich produktach.

Zagranica, 26 kwietnia 2018

Nestle dokonuje ewaluacji osiągnięć agencji w Ameryce Północnej

Jeden z największych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych rozważa zmniejszenie liczny agencji reklamowych, z którymi pracuje.

Zagranica, 26 kwietnia 2018

Mleko A2 budzi kontrowersje, ale i ogromne zainteresowanie

Mlekiem, które ma nie powodować zaburzeń w trawieniu, zainteresowały się już koncerny Fonterra i Nestle.

Kraj, 25 kwietnia 2018

Unique One z loterią dla Nestle

Agencja w ramach wygranego przetargu organizuje loterię, w której można wygrać trzy wycieczki na Bali.

Kraj, 12 kwietnia 2018

Kit Kat w różowej czekoladzie będzie dostępny w Polsce

Nestle wprowadzi Kit Kata Ruby na rynek w drugiej połowie kwietnia.

Zagranica, 12 kwietnia 2018

Nestle zapowiada rewolucję w opakowaniach

Marketer do 2025 r. chce, żeby wszystkie opakowania jego produktów nadawały się do recyclingu.

Kraj, 9 marca 2018

Nowa komunikacja Nespresso: z mlekiem [wideo]

Przy nowej kampanii markę wspierają agencje Wavemaker, Red8 i Idealnie. Kolejna kampania ruszy jesienią.

Kraj, 8 marca 2018

Winiary ruszają z promocją wiosenną

Wystartowała akcja promocyjna realizowana w sieci Kolporter.

Zagranica, 27 lutego 2018

General Mills wchodzi w segment żywności dla zwierząt

Producent m.in. płatków śniadaniowych za 8 mld dolarów przejmuje producenta karmy Blue Buffalo.

Kraj, 20 lutego 2018

Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

Zagranica, 16 lutego 2018

Nestle w 2018 r. chce wypracować 4-proc. wzrost

Do 2020 r. firma zamierza też znacznie ograniczyć koszty strukturalne.

Kraj, 15 lutego 2018

Aflofarm i Polpharma byli najaktywniejsi w TV w 2017 r.

W rankingu największych reklamodawców dominującymi kategoriami są farmacja, która osiągnęła ponad 50-proc. udział w top 10, oraz FMCG z udziałem na poziomie 41 proc.

Kraj, 8 lutego 2018

Łukasz Wyglądała odchodzi z Media Impact Polska

Będzie rozwijał własny biznes pod nazwą Performance Academy.

Przetargi, 24 stycznia 2018

AF.agency wygrała przetarg na e-commercową obsługę Nespresso

Zespół agencji pod przewodnictwem Macieja Raczaka zajmie się e-commercowymi działaniami marki.

Zagranica, 22 stycznia 2018

Nestle wprowadza Kit-Kat w różowej czekoladzie

W Japonii koncern kontynuuje próby dotarcia do milenialsów.

Kraj, 22 stycznia 2018

Nestle stawia na odblaski

Wystartowała akcja społeczna realizowana pod hasłem "Zabłyśnij na drodze".

Zagranica, 18 stycznia 2018

Ferrero przejmuje słodycze Nestle w USA

Transakcja za oceanem wzmacnia pozycję włoskiej firmy rodzinnej na świecie, a wartość transakcji to 2,8 mld dolarów.

Kraj, 16 stycznia 2018

Hoop Cola odświeża branding Nestea

Nowy dystrybutor planuje szerokie wsparcie marketingowe w br.

Zagranica, 13 grudnia 2017

Badania zlecone przez Nestle i Unilevera wykazały skuteczność reklam cyfrowych

Według badań każdy funt wydany na reklamę cyfrową skutkuje sprzedażą na poziomie 1,94 funta.