M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nestle (firma)"

Zagranica, 28 kwietnia 2016

Na mocy porozumienia Nestle i Grupy R&R powstaje Froneri

W skład spółki wchodzić będą marki lodów obu firm oraz europejskie biznesy mrożonek Nestlé - szacowany obrót ze sprzedaży produktów spółki ma wynieść około 2,7 mld franków szwajcarskich.

Przetargi, 19 kwietnia 2016

GoldenSubmarine dla marki Maggi

Agencja została wybrana w wyniku przeprowadzonego przetargu.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

J Walter Thomson dla marki Nestle

Wystartowała pierwsza kampania dla marki Rowntree's autorstwa agencji.

Zagranica, 18 kwietnia 2016

Nestle: pierwszy kwartał 2016 lepszy od prognoz analityków

Największy, europejski producent żywności ogłosił - lepsze od przewidywań analityków - wyniki pierwszego kwartału br. Sprzedaż organiczna Nestle wzrosła o 3,9 proc. w porównaniu z przewidywanymi 3,6 proc.

Kraj, 15 kwietnia 2016

Zbigniew Bródka dla Nestle

Złoty medalista olimpijski ambasadorem programu Nestle porusza Polskę.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Princessa Zebra ponownie z kampanią

Startują rozległe, wielokanałowe działania marki z portfolio Nestle.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Olga Kret została head of search w Digital Resolution

Będzie nadzorować kampanię i ofertę dla klientów OMD i Digital Resolution.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Joanna Jakucewicz digital marketing managerem Nordic w Nestle

Odpowiadać będzie za działania interaktywne marek z kategorii infant nutrition.

Zagranica, 11 kwietnia 2016

Stany Zjednoczone: 26 proc. wzrostu sprzedaży naturalnej gazowanej wody mineralnej

Co prawda Amerykanie coraz częściej sięgają po gazowane wody mineralne o naturalnym smaku, ale ich konsumpcja to nadal tylko 10 proc. segmentu butelkowanych wód mineralnych. Jednak analitycy z instytutu Beverage Marketing wskazują, że ubiegłoroczne wzrosty mogą być początkiem ważnego trendu.

Zagranica, 7 kwietnia 2016

John Lewis, Nestle i Tesco pierwszymi klienatmi nowego formatu Pinteresta

Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.

Kraj, 7 kwietnia 2016

MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w Polsce

Nową marką pokieruje Maciej Maciejewski.

Kraj, 24 marca 2016

Value Media tworzy dział e-commerce i zatrudnia

Do domu mediowego dołączają Konrad Chojnacki i Łukasz Dębiec.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Kraj, 9 marca 2016

Kit Kat ogrywa motyw przerwy w kampanii digital

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych.

Kraj, 8 marca 2016

Irena Jagielak dołącza do zespołu San Markos

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Zagranica, 24 lutego 2016

KitKat tworzy parking dla smartfonów

Marka Nestle chce przeciwdziałać psuciu relacji międzyludzkich z powodu obsługi smartfonów.

Kraj, 11 lutego 2016

Nescafe poszerza portfolio 3 w 1

Marka Nestle wprowadza dwa nowe smaki kawy 3 w 1 - karmelową i waniliową.

Kraj, 10 lutego 2016

Trzech nowych senior account managerów w Walk PR

Agencja wzmacnia kompetencje w obszarze healthcare i kampaniach społecznych.

Kraj, 5 lutego 2016

Winiary w akcji z vlogerem

Marka z portfolio Nestle kontynuuje działania w ramach programu "Żyj smacznie i zdrowo".

Zagranica, 1 lutego 2016

W Japonii dostępny KitKat o smaku sake

Nestle z odważnym poszerzeniem portfolio w Azji.

Kraj, 28 stycznia 2016

Producenci czekolady ograniczyli w ubiegłym roku wydatki na reklamę

Jedynym marketerem, którym zwiększył wydatki na reklamę w ubiegłym roku, był Wedel, ale liderem zostaje Ferrero Polska.

Kraj, 27 stycznia 2016

Paweł Żeleźniak creative directorem w Comfiturze

Agencja wzmacnia zespół kreacji.

Kraj, 25 stycznia 2016

Agnieszka Wiewiórska w Havas Worldwide Warsaw

Zastąpiła Katarzynę Lachowicz, która rozstała się z agencją.

Kraj, 18 stycznia 2016

Nescafe z loterią

Za organizację akcji odpowiada agencja Unique One.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Kraj, 17 grudnia 2015

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept

Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.

Zagranica, 1 grudnia 2015

AB InBev rozważa sprzedaż brandów Peroni i Grolsch

Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".

Kraj, 1 grudnia 2015

Nescafe z kampanią kawy Gold Blend Barista Style

Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Zagranica, 30 listopada 2015

Nestle pokazuje, po czym poznać nadchodzące święta

JWT London posypuje angielskie ulice sreberkami po cukierkach.

Zagranica, 30 listopada 2015

Nestle podsumowuje aktywności social

Firma jest zadowolona z wyników działań adresowanych do millenialsów.

Kraj, 17 listopada 2015

Unique One z akcją dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii w sieci Intermarche.

Kraj, 5 listopada 2015

Magdalena Kuflińska pokieruje Blogiem Roku i Onet Autorami

Z Grupą Onet rozstają się Dorota Rejowska i Piotr Stasiak.

Kraj, 4 listopada 2015

4All pracuje dla Nestle Oats

Za komunikację przy półce, a także billboardy i odsłony prasowe komunikatów o nowym wariancie płatków odpowiada agencja 4All.

Zagranica, 20 października 2015

Danone - dobre wyniki III kwartału

Grupa Danone ogłosiła korzystne wyniki finansowe III kwartału, które zawdzięcza przede wszystkim rynkom europejskim.

Kraj, 20 października 2015

Beata Sadowska promuje płatki Nestle

Startuje kampania promująca nowy pełnoziarnisty wariant płatków śniadaniowych Cheerios Oats.

Kraj, 8 października 2015

Rosół dobry na wszystko w kampanii Winiar

Nestle startuje z ciepłym, emocjonalnym komunikatem.

Zagranica, 7 października 2015

Saatchi & Saatchi z kampanią dla Cheerios

Agencja z Nowego Jorku przygotowała kolejny wzruszający spot dla bezglutenowego wariantu płatków.

Kraj, 6 października 2015

Nestle wspiera kampanię "Wybieram Wodę"

Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w ogólnopolskie działania edukacyjne w ramach projektu "Wybieram wodę".

Kraj, 24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Zagranica, 22 września 2015

Nestle ogłasza przetarg na digital

Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.

Kraj, 9 września 2015

Winiary wprowadzają na rynek egzotyczne zupy

Marka Nestle wprowadza do sprzedaży linię zup Kuchnie Świata.

Zagranica, 2 września 2015

Nesquick dokumentuje poranki

McCann w Buenos Aires startuje z oryginalnym projektem dokumentalno-fotograficznym.

Kraj, 1 września 2015

Nestle proponuje śniadanie na start szkoły

Firma poszerza portfolio o wariant kaszek śniadaniowych dla dzieci - Zbożaki.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Lion rozdaje internety

Marka z portfolio Nestle wraz z Orange startują z promocją konsumencką.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Dog Chow z dwumiesięczną kampanią

Marka produktów dla psów pojawi się na antenie TVN.

Kraj, 16 lipca 2015

Nestle wprowadza na rynek nowy wariant Nescafe - produkt dla mężczyzn

Nescafe Intenso to połączenie kawy rozpuszczalnej i mielonej.

Kraj, 13 lipca 2015

Karolina Antczak i Bartosz Palasek w kreacji Isobar Polska

Team kreatywny przechodzi z Y&R.

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.