M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nestle (firma)"

Zagranica, 1 grudnia 2015

AB InBev rozważa sprzedaż brandów Peroni i Grolsch

Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".

Kraj, 1 grudnia 2015

Nescafe z kampanią kawy Gold Blend Barista Style

Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Zagranica, 30 listopada 2015

Nestle pokazuje, po czym poznać nadchodzące święta

JWT London posypuje angielskie ulice sreberkami po cukierkach.

Zagranica, 30 listopada 2015

Nestle podsumowuje aktywności social

Firma jest zadowolona z wyników działań adresowanych do millenialsów.

Kraj, 17 listopada 2015

Unique One z akcją dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii w sieci Intermarche.

Kraj, 5 listopada 2015

Magdalena Kuflińska pokieruje Blogiem Roku i Onet Autorami

Z Grupą Onet rozstają się Dorota Rejowska i Piotr Stasiak.

Kraj, 4 listopada 2015

4All pracuje dla Nestle Oats

Za komunikację przy półce, a także billboardy i odsłony prasowe komunikatów o nowym wariancie płatków odpowiada agencja 4All.

Zagranica, 20 października 2015

Danone - dobre wyniki III kwartału

Grupa Danone ogłosiła korzystne wyniki finansowe III kwartału, które zawdzięcza przede wszystkim rynkom europejskim.

Kraj, 20 października 2015

Beata Sadowska promuje płatki Nestle

Startuje kampania promująca nowy pełnoziarnisty wariant płatków śniadaniowych Cheerios Oats.

Kraj, 8 października 2015

Rosół dobry na wszystko w kampanii Winiar

Nestle startuje z ciepłym, emocjonalnym komunikatem.

Zagranica, 7 października 2015

Saatchi & Saatchi z kampanią dla Cheerios

Agencja z Nowego Jorku przygotowała kolejny wzruszający spot dla bezglutenowego wariantu płatków.

Kraj, 6 października 2015

Nestle wspiera kampanię "Wybieram Wodę"

Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w ogólnopolskie działania edukacyjne w ramach projektu "Wybieram wodę".

Kraj, 24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Zagranica, 22 września 2015

Nestle ogłasza przetarg na digital

Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.

Kraj, 9 września 2015

Winiary wprowadzają na rynek egzotyczne zupy

Marka Nestle wprowadza do sprzedaży linię zup Kuchnie Świata.

Zagranica, 2 września 2015

Nesquick dokumentuje poranki

McCann w Buenos Aires startuje z oryginalnym projektem dokumentalno-fotograficznym.

Kraj, 1 września 2015

Nestle proponuje śniadanie na start szkoły

Firma poszerza portfolio o wariant kaszek śniadaniowych dla dzieci - Zbożaki.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Lion rozdaje internety

Marka z portfolio Nestle wraz z Orange startują z promocją konsumencką.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Dog Chow z dwumiesięczną kampanią

Marka produktów dla psów pojawi się na antenie TVN.

Kraj, 16 lipca 2015

Nestle wprowadza na rynek nowy wariant Nescafe - produkt dla mężczyzn

Nescafe Intenso to połączenie kawy rozpuszczalnej i mielonej.

Kraj, 13 lipca 2015

Karolina Antczak i Bartosz Palasek w kreacji Isobar Polska

Team kreatywny przechodzi z Y&R.

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.

Kraj, 30 czerwca 2015

Paulina Papierska prawdopodobnie pokieruje marketingiem Jacobs Douwe Egberts

Marketing manager z firmy Mondelez trafi do managementu nowej spółki - wynika z naszych wiadomości.

Zagranica, 29 czerwca 2015

Nestlé jeszcze bardziej ekologiczne

Firma zobowiązuje się oficjalnie do dalszych działań na rzecz niemarnowania żywności.

Kraj, 24 czerwca 2015

Spółka Mondeleza i Douwe Egberts ma wystartować 6 lipca

Nowy podmiot nazywa się Jacobs Douwe Egberts. Można spodziewać się globalnego przetargu na media tego markera.

Zagranica, 23 czerwca 2015

Nescafe rozwesela zmierzających do pracy

W stolicy Niemiec OgilvyOne zaproponowało specjalną akcję experientialmarketingową.

Kraj, 17 czerwca 2015

Solski Burson-Marsteller zatrudnia do zespołu brand practice

Do agencji dołączają Marta Młynarczykowska i Agata Grzelczyk.

Kraj, 10 czerwca 2015

Winiary promują chłodnik na lato

Brand Nestle wspiera kampanią nowy produkt kulinarny.

Kraj, 9 czerwca 2015

Winiary wybiera egzotyczne lato

Marka Nestle wspiera linię swoich galaretek w owocowych, egzotycznych smakach na lato.

Zagranica, 13 maja 2015

Google i Nestle we wspólnej promocji

YouTube promowany na limitowanej serii opakowań batonika Kit Kat.

Zagranica, 12 maja 2015

Nestle za 1 mld dolarów chce przejąć ukraiński Roshen

Roshen to firma należąca do aktualnego prezydenta Ukrainy Petra Poroszenki. Szwajcarski koncern jest w tej chwili jedynym oferentem, ale dzisiejsza cena Roshena to 3 mld dolarów.

Zagranica, 11 maja 2015

Starcom MediaVest: Marcus Brown będzie odpowiadać za nowy biznes w EMEA

Brown był wiceprezesem agencji Young & Rubicam w Genewie, teraz w SMV będzie odpowiadać za biznesowy rozwój regionu EMEA.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Nestle wprowadza koszerne Kit Katy

Fabryka Nestlé w Namysłowie rozpoczyna produkcję lodów koszernych. Produkcję pierwszej partii osobiście nadzorował naczelny rabin Polski Michael Schudrich.

Zagranica, 20 kwietnia 2015

Nestlé obawia się konkurencji Kraft Heinz Co.

Prezes koncernu Peter Brabeck-Letmathe podkreślił, że powstanie Kraft Heinz Co. stanowi duże zagrożenie dla Nestlé - zwłaszcza na najważniejszym rynku amerykańskim. Raportował też słabsze od oczekiwań wyniki I kw. 2015 roku.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Kit Kat namawia do przerwy

Startuje nowa kampania czekoladowego batona Nestle.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Carat zatrudnia cztery nowe osoby

Dom mediowy zatrudnia plannerów.

Kraj, 9 kwietnia 2015

Winiary z nowym produktem

Marka Nestle poszerza portfolio produktów o bazę do jasnych sosów.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Maciej Kulpa dołączył do Vizeum Polska

Odpowiada za planowanie i zakup mediów dla MetLife.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Winiary z myślą o lecie

Marka z portfolio Nestle wchodzi w nowy segment deserów - puddingi.

Kraj, 18 marca 2015

Nestle zachęca do spróbowania świątecznych smaków na co dzień

Wystartowała rozległa kampania produktów marki Winiary, które marketer poleca "nie tylko od święta".

Kraj, 17 marca 2015

Nestlé otwiera pierwszą w Polsce fabrykę Purina PetCare

Do końca 2015 r. firma zainwestuje kolejne 153 mln zł.

Kraj, 13 marca 2015

Provident pierwszą firmą finansową w Radzie Reklamy

Firma wyszła z propozycją wypracowania zasad, według których powinny być tworzone reklamy branży finansowej.

Zagranica, 6 marca 2015

Purina ogłasza paneuropejski przetarg

Marka karmy dla zwierząt z portfolio Nestle poszukuje agencji do obsługi digitalowej.

Kraj, 3 marca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland to nowa nazwa agencji

Zmieniona zostanie również identyfikacja 
wizualna agencji.

Kraj, 3 marca 2015

Anna Jendernal wzmocniła dział produkcji Endorfina Events

Do nowego miejsca trafiła z agencji My Place.

Kraj, 26 lutego 2015

Princessa Zebra z kampanią

Wafelek Nestle osładza dni przedwiośnia. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii jest agencja Lemon Sky JWT, za zakup mediów odpowiada MEC.

Zagranica, 20 lutego 2015

Nestle: najsłabszy wzrost sprzedaży od 2009 r.

Przychody globalne koncernu w 2014 r. wzrosły o 0,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzedzającym i wyniosły 91,6 mld franków szwajcarskich. To najsłabszy wzrost na przestrzeni ostatnich pięciu lat.