M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nestle (firma)"

Kraj, 20 września 2016

Marka Winiary świętuje 75-lecie

Marka z portfolio Nestle startuje z urodzinową kampanią.

Kraj, 2 września 2016

Will.i.am w kampanii Nescafe Dolce Gusto

Muzyk i performer wykazuje związki kawy ze sztuką.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Nestlé rozważa uruchomienie lokalnej uprawy kawy w Angoli

Szwajcarski gigant zastanawia się nad inwestycją, która umożliwiłaby produkcję lokalnej kawy z dodatkowym przeznaczeniem na eksport.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Nestle z kolejną kocią kampanią

Startują promocyjne działania dla marki Felix.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Kraj, 20 lipca 2016

Agata Czech strategiem MEC

Dołączyła do agencji jako senior performance strategist i odpowiada za obsługę klientów w zakresie marketingu efektywnościowego.

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Przetargi, 18 lipca 2016

Cztery domy mediowe w przetargu Nestle

Budżetu broni MEC.

Przetargi, 12 lipca 2016

Rozpoczyna się przetarg mediowy Nestle

Do agencji trafił już brief - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Zagranica, 11 lipca 2016

Nestle wierzy w sukces działań na Tumblrze

Marka Nescafe startuje z globalną kampanią marketingową, a Tumblr odegra zasadniczą rolę.

Zagranica, 29 czerwca 2016

Nestle od 2017 r. będzie miało nowego szefa

Na czele firmy stanie Ulf Mark Schneider, obecny prezes firmy Fresenius SE.

Kraj, 14 czerwca 2016

Trzy nowe osoby w Caracie

Do agencji dołączają Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka.

Kraj, 24 maja 2016

IQS powiększa zespół

Do firmy dołączyli nowi badacze w zespołach ilościowych i jakościowych.

Kraj, 12 maja 2016

Klaudia Rakowska-Zając dyrektorem ds. marketingu i PR K2

Będzie odpowiadać za komunikację działań agencji.

Kraj, 11 maja 2016

Zmienia się dyrektor fabryki słodyczy Nestle w Kargowej

Od maja fabryką zarządza Robert Gulczyński.

Kraj, 11 maja 2016

Na polskim rynku startuje oficjalnie Labstore

Zarządzany będzie przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego, oraz Luizę Mec, head of creative.

Kraj, 6 maja 2016

Nestle zachęca do konkursu

Rusza loteria "Nestle porusza Polskę: Rusz po nagrody".

Zagranica, 28 kwietnia 2016

Na mocy porozumienia Nestle i Grupy R&R powstaje Froneri

W skład spółki wchodzić będą marki lodów obu firm oraz europejskie biznesy mrożonek Nestlé - szacowany obrót ze sprzedaży produktów spółki ma wynieść około 2,7 mld franków szwajcarskich.

Przetargi, 19 kwietnia 2016

GoldenSubmarine dla marki Maggi

Agencja została wybrana w wyniku przeprowadzonego przetargu.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

J Walter Thomson dla marki Nestle

Wystartowała pierwsza kampania dla marki Rowntree's autorstwa agencji.

Zagranica, 18 kwietnia 2016

Nestle: pierwszy kwartał 2016 lepszy od prognoz analityków

Największy, europejski producent żywności ogłosił - lepsze od przewidywań analityków - wyniki pierwszego kwartału br. Sprzedaż organiczna Nestle wzrosła o 3,9 proc. w porównaniu z przewidywanymi 3,6 proc.

Kraj, 15 kwietnia 2016

Zbigniew Bródka dla Nestle

Złoty medalista olimpijski ambasadorem programu Nestle porusza Polskę.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Princessa Zebra ponownie z kampanią

Startują rozległe, wielokanałowe działania marki z portfolio Nestle.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Olga Kret została head of search w Digital Resolution

Będzie nadzorować kampanię i ofertę dla klientów OMD i Digital Resolution.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Joanna Jakucewicz digital marketing managerem Nordic w Nestle

Odpowiadać będzie za działania interaktywne marek z kategorii infant nutrition.

Zagranica, 11 kwietnia 2016

Stany Zjednoczone: 26 proc. wzrostu sprzedaży naturalnej gazowanej wody mineralnej

Co prawda Amerykanie coraz częściej sięgają po gazowane wody mineralne o naturalnym smaku, ale ich konsumpcja to nadal tylko 10 proc. segmentu butelkowanych wód mineralnych. Jednak analitycy z instytutu Beverage Marketing wskazują, że ubiegłoroczne wzrosty mogą być początkiem ważnego trendu.

Zagranica, 7 kwietnia 2016

John Lewis, Nestle i Tesco pierwszymi klienatmi nowego formatu Pinteresta

Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.

Kraj, 7 kwietnia 2016

MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w Polsce

Nową marką pokieruje Maciej Maciejewski.

Kraj, 24 marca 2016

Value Media tworzy dział e-commerce i zatrudnia

Do domu mediowego dołączają Konrad Chojnacki i Łukasz Dębiec.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Kraj, 9 marca 2016

Kit Kat ogrywa motyw przerwy w kampanii digital

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych.

Kraj, 8 marca 2016

Irena Jagielak dołącza do zespołu San Markos

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Zagranica, 24 lutego 2016

KitKat tworzy parking dla smartfonów

Marka Nestle chce przeciwdziałać psuciu relacji międzyludzkich z powodu obsługi smartfonów.

Kraj, 11 lutego 2016

Nescafe poszerza portfolio 3 w 1

Marka Nestle wprowadza dwa nowe smaki kawy 3 w 1 - karmelową i waniliową.

Kraj, 10 lutego 2016

Trzech nowych senior account managerów w Walk PR

Agencja wzmacnia kompetencje w obszarze healthcare i kampaniach społecznych.

Kraj, 5 lutego 2016

Winiary w akcji z vlogerem

Marka z portfolio Nestle kontynuuje działania w ramach programu "Żyj smacznie i zdrowo".

Zagranica, 1 lutego 2016

W Japonii dostępny KitKat o smaku sake

Nestle z odważnym poszerzeniem portfolio w Azji.

Kraj, 28 stycznia 2016

Producenci czekolady ograniczyli w ubiegłym roku wydatki na reklamę

Jedynym marketerem, którym zwiększył wydatki na reklamę w ubiegłym roku, był Wedel, ale liderem zostaje Ferrero Polska.

Kraj, 27 stycznia 2016

Paweł Żeleźniak creative directorem w Comfiturze

Agencja wzmacnia zespół kreacji.

Kraj, 25 stycznia 2016

Agnieszka Wiewiórska w Havas Worldwide Warsaw

Zastąpiła Katarzynę Lachowicz, która rozstała się z agencją.

Kraj, 18 stycznia 2016

Nescafe z loterią

Za organizację akcji odpowiada agencja Unique One.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Kraj, 17 grudnia 2015

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept

Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.

Zagranica, 1 grudnia 2015

AB InBev rozważa sprzedaż brandów Peroni i Grolsch

Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".

Kraj, 1 grudnia 2015

Nescafe z kampanią kawy Gold Blend Barista Style

Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Zagranica, 30 listopada 2015

Nestle pokazuje, po czym poznać nadchodzące święta

JWT London posypuje angielskie ulice sreberkami po cukierkach.

Zagranica, 30 listopada 2015

Nestle podsumowuje aktywności social

Firma jest zadowolona z wyników działań adresowanych do millenialsów.

Kraj, 17 listopada 2015

Unique One z akcją dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii w sieci Intermarche.

Kraj, 5 listopada 2015

Magdalena Kuflińska pokieruje Blogiem Roku i Onet Autorami

Z Grupą Onet rozstają się Dorota Rejowska i Piotr Stasiak.