M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nestle (firma)"

Kraj, 22 listopada 2016

Unique One z kolejną akcją promocyjną dla Nestle

Projekt adresowany jest do klientów sieci Intermarche.

Kraj, 17 listopada 2016

Nescafe wprowadza nową linię kaw

Nestle wspiera nową linię kaw wielokanałową kampanią we włoskim stylu.

Przetargi, 16 listopada 2016

MEC wygrywa przetarg mediowy Nestle

Ostatni konkurs na planowanie i zakup mediów w Polsce koncern Nestle przeprowadził ponad dekadę temu.

Kraj, 10 listopada 2016

Jakub Kwaczyński na czele strategii GoldenSubmarine

Zmiany po odejściu Arkadiusza Legonia.

Kraj, 7 listopada 2016

Purina dba o kocie zdrowie

Marka z portfolio Nestle wprowadza na rynek nową linię Bifensis i wspiera ją działaniami marketingowymi.

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Kraj, 25 października 2016

EStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

We współpracy z eStoreMedia Nestle najpierw wspierało w obszarze e-commerce Purinę, teraz - Nespresso.

Zagranica, 21 października 2016

Nestlé - wyniki słabsze od oczekiwań

Sprzedaż szwajcarskiego koncernu w okresie styczeń-wrzesień br. osiągnęła pułap 66,2 mld dol. To oznacza, że czwarty rok z rzędu nie zostanie osiągnięty długofalowy plan sprzedażowy.

Kraj, 12 października 2016

Trzy nowe osoby w Amplifi

Do spółki dołączają Beata Dąbrowska, Maja Lindner i Marcin Rzeźnik.

Kraj, 12 października 2016

Winiary wprowadza dwie nowe zupy

Na rynku debiutują zalewajka i grzybowa.

Kraj, 6 października 2016

Nestle promuje nowe warianty Princessy [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada J. Walter Thompson Warsaw.

Zagranica, 5 października 2016

W 22 krajach pojawi się potężny gracz w segmencie lodów

Froneri - nowa struktura powstała po połączeniu sił przez Nestle i brytyjskiej firmy R&R Ice Cream, rozpoczyna oficjalną działalność. Na razie w 22 krajach na całym świecie, z przychodami ze sprzedaży szacowanymi na 2,6 mld euro.

Kraj, 28 września 2016

J. Walter Thompson Warsaw przygotowała nową kampanię marki Lion [wideo]

Kreacja polskiej agencji będzie też adaptowana na pozostałych rynkach CEE.

Kraj, 28 września 2016

Mojca Tirš i Rafał Michałek-Czerepak pokierują kreacją w Cheil Polska

Duże zmiany w agencji.

Kraj, 28 września 2016

Uzupełnienie: marka Winiary świętuje 75-lecie

Za działania digital odpowiada agencja VML.

Kraj, 20 września 2016

Marka Winiary świętuje 75-lecie

Marka z portfolio Nestle startuje z urodzinową kampanią.

Kraj, 2 września 2016

Will.i.am w kampanii Nescafe Dolce Gusto

Muzyk i performer wykazuje związki kawy ze sztuką.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Nestlé rozważa uruchomienie lokalnej uprawy kawy w Angoli

Szwajcarski gigant zastanawia się nad inwestycją, która umożliwiłaby produkcję lokalnej kawy z dodatkowym przeznaczeniem na eksport.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Nestle z kolejną kocią kampanią

Startują promocyjne działania dla marki Felix.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Kraj, 20 lipca 2016

Agata Czech strategiem MEC

Dołączyła do agencji jako senior performance strategist i odpowiada za obsługę klientów w zakresie marketingu efektywnościowego.

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Przetargi, 18 lipca 2016

Cztery domy mediowe w przetargu Nestle

Budżetu broni MEC.

Przetargi, 12 lipca 2016

Rozpoczyna się przetarg mediowy Nestle

Do agencji trafił już brief - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Zagranica, 11 lipca 2016

Nestle wierzy w sukces działań na Tumblrze

Marka Nescafe startuje z globalną kampanią marketingową, a Tumblr odegra zasadniczą rolę.

Zagranica, 29 czerwca 2016

Nestle od 2017 r. będzie miało nowego szefa

Na czele firmy stanie Ulf Mark Schneider, obecny prezes firmy Fresenius SE.

Kraj, 14 czerwca 2016

Trzy nowe osoby w Caracie

Do agencji dołączają Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka.

Kraj, 24 maja 2016

IQS powiększa zespół

Do firmy dołączyli nowi badacze w zespołach ilościowych i jakościowych.

Kraj, 12 maja 2016

Klaudia Rakowska-Zając dyrektorem ds. marketingu i PR K2

Będzie odpowiadać za komunikację działań agencji.

Kraj, 11 maja 2016

Zmienia się dyrektor fabryki słodyczy Nestle w Kargowej

Od maja fabryką zarządza Robert Gulczyński.

Kraj, 11 maja 2016

Na polskim rynku startuje oficjalnie Labstore

Zarządzany będzie przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego, oraz Luizę Mec, head of creative.

Kraj, 6 maja 2016

Nestle zachęca do konkursu

Rusza loteria "Nestle porusza Polskę: Rusz po nagrody".

Zagranica, 28 kwietnia 2016

Na mocy porozumienia Nestle i Grupy R&R powstaje Froneri

W skład spółki wchodzić będą marki lodów obu firm oraz europejskie biznesy mrożonek Nestlé - szacowany obrót ze sprzedaży produktów spółki ma wynieść około 2,7 mld franków szwajcarskich.

Przetargi, 19 kwietnia 2016

GoldenSubmarine dla marki Maggi

Agencja została wybrana w wyniku przeprowadzonego przetargu.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

J Walter Thomson dla marki Nestle

Wystartowała pierwsza kampania dla marki Rowntree's autorstwa agencji.

Zagranica, 18 kwietnia 2016

Nestle: pierwszy kwartał 2016 lepszy od prognoz analityków

Największy, europejski producent żywności ogłosił - lepsze od przewidywań analityków - wyniki pierwszego kwartału br. Sprzedaż organiczna Nestle wzrosła o 3,9 proc. w porównaniu z przewidywanymi 3,6 proc.

Kraj, 15 kwietnia 2016

Zbigniew Bródka dla Nestle

Złoty medalista olimpijski ambasadorem programu Nestle porusza Polskę.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Princessa Zebra ponownie z kampanią

Startują rozległe, wielokanałowe działania marki z portfolio Nestle.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Olga Kret została head of search w Digital Resolution

Będzie nadzorować kampanię i ofertę dla klientów OMD i Digital Resolution.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Joanna Jakucewicz digital marketing managerem Nordic w Nestle

Odpowiadać będzie za działania interaktywne marek z kategorii infant nutrition.

Zagranica, 11 kwietnia 2016

Stany Zjednoczone: 26 proc. wzrostu sprzedaży naturalnej gazowanej wody mineralnej

Co prawda Amerykanie coraz częściej sięgają po gazowane wody mineralne o naturalnym smaku, ale ich konsumpcja to nadal tylko 10 proc. segmentu butelkowanych wód mineralnych. Jednak analitycy z instytutu Beverage Marketing wskazują, że ubiegłoroczne wzrosty mogą być początkiem ważnego trendu.

Zagranica, 7 kwietnia 2016

John Lewis, Nestle i Tesco pierwszymi klienatmi nowego formatu Pinteresta

Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.

Kraj, 7 kwietnia 2016

MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w Polsce

Nową marką pokieruje Maciej Maciejewski.

Kraj, 24 marca 2016

Value Media tworzy dział e-commerce i zatrudnia

Do domu mediowego dołączają Konrad Chojnacki i Łukasz Dębiec.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Kraj, 9 marca 2016

Kit Kat ogrywa motyw przerwy w kampanii digital

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych.

Kraj, 8 marca 2016

Irena Jagielak dołącza do zespołu San Markos

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Zagranica, 24 lutego 2016

KitKat tworzy parking dla smartfonów

Marka Nestle chce przeciwdziałać psuciu relacji międzyludzkich z powodu obsługi smartfonów.

Kraj, 11 lutego 2016

Nescafe poszerza portfolio 3 w 1

Marka Nestle wprowadza dwa nowe smaki kawy 3 w 1 - karmelową i waniliową.

Kraj, 10 lutego 2016

Trzech nowych senior account managerów w Walk PR

Agencja wzmacnia kompetencje w obszarze healthcare i kampaniach społecznych.