M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Netia Telekom (firma)"

Kraj, 28 października 2011

Były szef marketingu Akzo Nobel w Innovatice

Joanna Stachowska dołączyła do zespołu firmy zajmującej się m.in. opracowywaniem strategii produktowych.

Kraj, 8 lipca 2010

Robert Ryng odpowiada za rozwój marki Blow

Marka multimedialnych urządzeń samochodowych Blow ma swojego brand managera.

Kraj, 10 stycznia 2008

Ireneusz Kulka nowym dyrektorem marketingu Dell Polska

Ireneusz Kulka został nowym dyrektorem marketingu Dell Polska. Rafał Branowski, który dotychczas odpowiadał za marketing firmy, awansował na stanowisko szefa...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Netia prezentuje w kampanii wyniki badania TNS Telecoms Index

Netia rozpoczęła miesięczną kampanię reklamową w prasie, w której prezentuje wyniki badania TNS Telecoms Index realizowanego przez instytut TNS OBOP,...

Kraj, 16 marca 2004

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w PanMedia Western

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w domu mediowym PanMedia Western. Dotychczas była senior media plannerem buyerem w tej...

Kraj, 16 marca 2004

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w PanMedia Western

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w domu mediowym PanMedia Western. Dotychczas była senior media plannerem buyerem w tej...

Kraj, 24 lutego 2004

Robert Narojek objął stanowisko pełnomocnika zarządu ds. komunikacji zewnętrznej i projektów w Cadbury Wedel

Robert Narojek, który w grudniu ub.r. odszedł ze stanowiska dyrektora komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era), objął stanowisko pełnomocnika zarządu...

Kraj, 30 stycznia 2004

Netia Telekom wesprze kampanią wprowadzenie taryf sekundowych

Netia Telekom planuje kampanię reklamową informującą o nowych taryfach sekundowych w swojej ofercie. Strategię i kreację kampanii przygotowuje agencja reklamowa...

Kraj, 29 września 2003

Netia zaplanowała na październik br. kampanię wizerunkową

Netia Telekom, operator telekomunikacyjny, planuje na październik br. dużą wizerunkową kampanię reklamową. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Strategię i...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Albertsson, szef marketingu i zarządzania produktami, odchodzi z Netii

Stefan Albertsson, dotychczasowy dyrektor departamentu marketingu i zarządzania produktami w firmie Netia Telekom, odchodzi ze stanowiska. Albertsson pracował w Netii...

Kraj, 11 czerwca 2003

Netia rusza z kampanią wizerunkową - zmienia visual megaboardów

Firma telekomunikacyjna Netia Telekom rozpoczęła letnią kampanię wizerunkową na kilkunastu megaboardach w całej Polsce. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy wygrała przetarg na obsługę fullserwisową Netii

Firma Netia Telekom rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu strategiczno-kreatywnego. Przetarg wygrała agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy. Wysokość budżetu nie została...

Kraj, 6 lutego 2003

Agencja reklamowa Brain przygotowała kolejną kampanię Netii Telekom

Agencja reklamowa Brain przygotowała od strony kreacji kolejną kampanię reklamową dla Netii Telekom. Kampania rozpocznie się 10 lutego br. i...

Kraj, 20 stycznia 2003

Agencja reklamowa Brain przygotowała nową kampanię Netii Telekom

Netia Telekom SA rozpocznie w tym tygodniu kampanię reklamową wprowadzającą na rynek swoją nową ofertę - telefoniczne połączenia międzynarodowe. Stategię...

Kraj, 7 listopada 2002

Budżet mediowy Netii w domu mediowym PanMedia Western

Netia Telecom SA zdecydowała, że obsługa mediowa najbliższej kampanii reklamowej marki Netia będzie należała do domu mediowego PanMedia Western. Wybór...

Kraj, 2 października 2002

Michał Przymusiński dyrektorem Ośrodka Nowe Media TVP SA

Michał Przymusiński został pierwszym dyrektorem niedawno powołanego Ośrodka Nowe Media TVP SA. Zadaniem dyrektora będzie koordynacja działań związanych z projektami...

Kraj, 13 czerwca 2002

Kampania korporacyjna Netii

W czerwcu br. rusza kampania wizerunkowa firmy Netia Telekom adresowana do odbiorców instytucjonalnych. Nowa kampania, przygotowana przez agencję reklamową Scholz...