M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Netto (firma)"

Kraj, 17 listopada 2015

Sieć Netto idzie tropem premiumizacji

Sieć konsekwentnie poszerza portfolio marki własnej Premieur.

Kraj, 5 listopada 2015

H+K Strategies rozpoczyna pracę dla Netto

Agencja podpisała kontrakt z Netto Polska - siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Debiutuje 7Up Mojito

PepsiCo kontynuuje wieloletnią praktykę wprowadzania produktów typu in-out.

Kraj, 9 maja 2014

Łukasz Skotnicki dołączył do Insignii

Poprzednio związany był z agencją reklamową S4.

Przetargi, 18 września 2013

S4 odpowiada za kreację reklam sieci Netto

Kampania sieci sklepów potrwa do końca tego miesiąca.

Przetargi, 17 września 2013

The Media Insight zdobyła budżet Netto

Sieć sklepów Netto ruszyła z kampanią reklamową.

Kraj, 25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Zagranica, 6 kwietnia 2010

Kiepska forma dyskontów

Według Kantara sieci dyskontowe tracą udziały we Francji.

Kraj, 18 maja 2009

Tesco nie komentuje pogłosek o możliwej akwizycji; sieć Netto zaprzecza

Tesco nie komentuje pogłosek o możliwej akwizycji sieci Netto, a firma Netto zdecydowanie im zaprzecza. W ostatnim czasie w prasie...

Kraj, 8 października 2008

Adam Sobala krajowym kierownikiem ds. kluczowych klientów Bakalland

Adam Sobala awansował na stanowisko krajowego kierownika ds. kluczowych klientów w firmie Bakalland. Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii...

Kraj, 25 czerwca 2007

Hipermarkety lepsze niż supermarkety i dyskonty - wynika z badań typu tajemniczy klient

Hipermarkety oferują lepszą jakość usług niż supermarkety i dyskonty - wynika z badania tajemniczy klient zrealizowanego przez firmę International Service...

Kraj, 26 października 2005

Niemiecka marka spożywcza Kühne zmieniła etykiety produktów, planuje działania promocyjne

Kühne, niemiecki lider w segmencie produktów delikatesowych octów i warzyw konserwowanych, wprowadził polskie etykiety na sosy, dressingi i octy. Decyzję...

Kraj, 10 maja 2005

Sieć Intermarche w kampanii wykorzystuje badania Pentora dotyczące cen produktów

Między 4 a 10 kwietnia br. Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badania cen w wybranych hipermarketach, supermarketach i...

Zagranica, 24 września 2001

SIEĆ DYSKONTOWA NETTO WCHODZI NA RYNKI SKANDYNAWSKIE

Na rynki skandynawskie zamierza wejść sieć sklepów dyskontowych Netto, stworzona z połączonych sił duńskiej sieci Dansk Supermarked i skandynawskiego ramienia...