M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Neutrogena (marka)"

Zagranica, 15 grudnia 2014

Były prezes P&G zatrudniony przez Johnson & Johnson

Jorge Mesquita na nowym stanowisku.

Zagranica, 15 lipca 2014

Neutrogena ironicznie o męskich przyzwyczajeniach

Neutrogena wprowadza w Kanadzie nowy produkt od mycia twarzy dla mężczyzn i wspiera go humorystyczną kampanią.

Zagranica, 15 czerwca 2012

Johnson & Johnson rozpoczyna przetarg mediowy w regionie EMEA

Carat będzie bronić budżetu marketera.

Zagranica, 26 kwietnia 2012

Olay najbardziej wartościową marką kosmetyczną

Brand należący do P&G jest wyceniany na 11,8 mld dolarów.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 23 listopada 2010

J&J zwiększy wydatki na reklamę

Przyszłoroczny budżet reklamowy Johnson & Johnson ma być o kilka procent wyższy od tegorocznego. Głównymi kategoriami, w które marketer zamierza inwestować, będą kosmetyki pielęgnacyjne i leki OTC.

Kraj, 24 marca 2010

Neutrogena "nawilża" przez ściany przystanków autobusowych

Koncern Johnson & Johnson prowadzi kampanię reklamową nowego balsamu nawilżającego marki Neutrogena. Chcąc podkreślić charakter produktu, wykorzystano niestandardową kreację oraz...

Zagranica, 22 marca 2007

J&J przesuwa budżet poza ATL

Johnson & Johnson realizuje swoje założenia przesunięcia części budżetu reklamowego z ATL-u do m.in. internetu. Jednocześnie marketer zwiększy wydatki reklamowe...

Kraj, 10 listopada 2006

Johnson & Johnson planuje intensywne wsparcie marki Neutrogena

Johnson & Johnson przygotowuje intensywne wsparcie reklamowe dla marki Neutrogena Formuła Norweska. Przez cały sezon zimowy będą prowadzone akcje eventowe...

Kraj, 24 kwietnia 2006

Agencja Saatchi & Saatchi powiększa działy: strategii, obsługi klienta i produkcji

Dział strategii agencji Saatchi & Saatchi zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko strategic plannera. Do tej pory przez dwa lata...

Kraj, 23 listopada 2005

Johnson & Johnson zwiększy przyszłoroczny budżet mediowy o 60-80 proc.

Johnson & Johnson Poland planuje na koniec przyszłego roku wypracować z części kosmetycznej i produktów higienicznych dla kobiet (dział Consumer)...

Kraj, 25 kwietnia 2002

Johnson & Johnson wspiera premierę nowej linii kosmetyków Neutrogena

Johnson & Johnson wprowadza nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet Neutrogena z aktywną miedzią. Polska premiera kosmetyków linii Neutrogena Visibly...

Zagranica, 7 czerwca 2001

JOHNSON & JOHNSON PODNOSI WYDATKI REKLAMOWE W NIEMCZECH

Johnson & Johnson zwiększył swoje wydatki na produkty, które od 1 lipca będą miały szerszą dystrybucję. Kobiece środki higieniczne takie...