M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "New Communications (firma)"

Kraj, 12 maja 2010

Superbrands w Twitterze, Facebooku i LinkedIn

Agencja Social Media wypromuje konkurs Superbrands w społecznościach internetowych.

Kraj, 16 grudnia 2008

Nina Kowalewska-Motlik reprezentantem The Economist w Polsce

Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, została wyłącznym polskim przedstawicielem The Economist Group. Podpisany pomiędzy obiema stronami kontrakt dotyczy: tygodnika...

Kraj, 16 kwietnia 2008

W listingu Superbrands po raz pierwszy kategoria Business Superbrands

Po raz trzeci powstała lista 200 marek, które otrzymały tytuł Superbrands. Pojawiły się na niej marki, które zdaniem Rady Marek...

Kraj, 21 czerwca 2007

Nina Kowalewska-Motlik wyłącznym przedstawicielem handlowym CNN w Polsce

Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, została wyłącznym polskim przedstawicielem handlowym kanału informacyjnego CNN International. Podpisany między obiema stronami kontrakt...

Kraj, 13 lutego 2007

Oświadczenie: Lokalne konkursy nie mają nic wspólnego z Superbrands

Nina Kowalewska-Motlik, prezes zarządu New Communications i partner Superbrands Ltd., przesłała do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "W związku...

Kraj, 7 grudnia 2006

House, Cropp, Reserved uznane przez polskich internautów za CoolBrands

W pierwszym internetowym rankingu najmodniejszych marek CoolBrands polscy internauci wybrali: Nike, Coca-Cola, Adidas, Puma, House, Nokia, Reserved, Cropp, MTV i...

Kraj, 27 listopada 2006

Superbrands chce nagradzać najlepsze marki biznesowe w Polsce

Po raz pierwszy ruszył w Polsce konkurs Business Superbrands. Jego celem jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek biznesowych obecnych...

Kraj, 23 listopada 2006

New Communications inwestuje w szkolenia pod marką Superbrands

Agencja reklamowa New Communications, która jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands (nagradza co roku najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki...

Kraj, 7 lutego 2006

Na liście CoolBrands Polska 2005 znalazły się 292 marki

292 marki otrzymały tytuł CoolBrand Polska 2005. Przyznała je Rada Marek zlożona z autorytetów w dziedzinie mediów, artystów i kreatorów...

Kraj, 18 lipca 2005

Gadu-Gadu, Porsche, Coca-Cola na liście Coolbrands 2005

W pierwszym w Polsce plebiscycie Coolbrands 2005 na temat modnych i trendy marek w kategorii rozrywka i rekreacja największym uznaniem...

Kraj, 2 czerwca 2005

CB4 Media rozbudowuje ofertę, wkrótce zaprezentuje wyniki pierwszych badań

Firma CB4 Media, operator reklamy na zagłówkach taksówek, rozbudowała ofertę. Dzięki współpracy z AlwiTaxi Light, firmą sprzedającą pod reklamę powierzchnię...

Kraj, 22 grudnia 2004

New Communications wprowadza nowy nośnik na taksówkach

Agencja New Communications przygotowała kampanię pilotażową, która jest inauguracją nowego nośnika reklamowego o nazwie you-ad. Nowy produkt to reklama zamieszczona...

Kraj, 4 października 2002

Ruszyła kampania launchowa domu mody Peek & Cloppenburg

Peek & Cloppenburg, międzynarodowy dom mody, otwiera swój pierwszy pełnoasortymentowy sklep firmowy w Polsce. Sklep zostanie otwarty 9 października br....