M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Newsweek Polska (marka)"

Kraj, 10 listopada 2015

"Newsweek Polska" w nowej szacie graficznej

Nowa szata graficzna, zmiany w układzie treści, nowy dział, poszerzona tematyka kilku innych - to niektóre ze zmian wprowadzonych w tygodniku.

Kraj, 1 lipca 2015

Optizen Labs będzie sprzedawać reklamy w wydaniach cyfrowych pism RASP

Media Impact Polska oraz Optizen Labs podjęły decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy.

Kraj, 24 marca 2015

Tomasz Wróblewski nowym naczelnym "Wprost"

Wydawca zapowiada, że nie planuje zwolnień w redakcji.

Kraj, 27 lutego 2015

Wydawca "Newsweeka" startuje z autorskim systemem dostępu do płatnych treści

Czytelnicy tygodnika będą mogli korzystać z dostępu do wydań "Newsweek Polska", "Newsweek Historia" oraz do wybranych artykułów z amerykańskiego wydania "Newsweeka".

Kraj, 12 sierpnia 2014

Anita Szarlik przeszła z "NGT" do "Wprost"

Tygodnik ma nowego sekretarza redakcji.

Kraj, 12 lutego 2014

Summer-Brason zastąpiła Mazur w Zwierciadle

Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego szefa komunikacji.

Kraj, 11 czerwca 2013

Ringier pakietuje wydania tabletowe

Wydawca łączy trzy wydania tabletowe we wspólną ofertę reklamową.

Kraj, 25 lutego 2013

Kampania wizerunkowa "Newsweek Polska"

Kolejny raz działania realizuje na zasadach wyłączności Braughman Group Media.

Kraj, 13 lutego 2013

"Harper's Bazaar" na walentynki

14 lutego pojawi się pierwszy numer magazynu o modzie, który wspiera kampania OOH.

Kraj, 3 października 2012

We wrześniu NaTemat.pl odwiedziło 1 mln internautów

Czytelnicy średnio spędzili w serwisie 8 minut.

Kraj, 27 września 2012

"Newsweek Polska" po ośmiu miesiącach przed "Tele Tygodniem" we wpływach reklamowych

Wszystkie tygodniki opinii zarobiły więcej na reklamie.

Kraj, 28 maja 2012

Ringier reklamuje "Newsweek"

Przez najbliższy miesiąc wydawca będzie promował swój tygodnik opinii.

Kraj, 28 lutego 2012

Ringier Axel Springer może zainwestować w projekt Lisa

Wydawca "Newsweek Polska" zatrudni Tomasza Lisa na stanowisku naczelnego tego tygodnika. Nie wyklucza także, że zainwestuje w jego projekt Natemat.pl.

Kraj, 27 lutego 2012

Lis naczelnym "Newsweek Polska"

Były naczelny "Wprost" pokieruje teraz konkurencyjnym tygodnikiem.

Kraj, 8 lutego 2012

Kobosko zamiast Lisa we "Wprost"

Wydawca "Wprost" zakończył współpracę z Tomaszem Lisem i funkcję naczelnego powierzył Michałowi Kobosce.

Kraj, 25 stycznia 2012

Wąsiński za Karwelisa

Zmiany w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 18 stycznia 2012

Kęskrawiec naczelnym "Dziennika Polskiego"

Krakowski dziennik ma nowego naczelnego.

Kraj, 12 grudnia 2011

"Newsweek Polska" z dodatkiem kulinarnym

Tygodnik dołącza też kartę upominkową.

Kraj, 21 października 2011

"Gazeta Wyborcza" najchętniej cytowanym dziennikiem

Wrześniowe badania cytowań prasy przeprowadzone przez Newton Media nie przynoszą większych niespodzianek.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Fani Peugeota w reklamie modelu 508

Marketer stworzył reklamę prasową za pomocą aplikacji w Facebooku.

Kraj, 10 marca 2011

Adam Małysz twarzą kampanii Lotto

Skoczek reklamuje produkty marki, która sponsorowała go w czasie tegorocznego Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem i która jest partnerem imprezy pożegnalnej z okazji zakończenia przez niego kariery.

Kraj, 7 marca 2011

"Forbes" w wersji audio

Pojedyncze wydanie miesięcznika dostępne w Audiotece będzie kosztowało 9 zł.

Kraj, 4 marca 2011

Peugeot angażuje konsumentów w powstawanie reklamy

Marketer realizuje projekt, który silnie uwzględnia media społecznościowe.

Kraj, 10 lutego 2011

Michał Kobosko pokieruje Point Group Business Unit

Startuje projekt medium biznesowego kierowanego do przedsiębiorców.

Kraj, 2 lutego 2011

Alior Bank chce dotrzeć do lokalnych społeczności

Bank rozpoczął III edycję konkursu Dom z Wyższą Kulturą. Celem akcji jest dofinansowanie najciekawszych projektów aktywizujących lokalną społeczność.

Kraj, 19 stycznia 2011

"Wprost" podnosi ceny reklam

Tygodnik wprowadził nowe, wyższe ceny reklam.

Kraj, 7 września 2010

Poznań reklamuje się... trawą

"POZnań* Miasto Know How" - ruszyła kolejna odsłona kampanii dla tego miasta. Kampania jest multimedialna, ponadto trwają działania promujące koncert Stinga otwierający rozbudowany stadion.

Kraj, 26 maja 2010

Ratowanie "Wprost" to ogromne wyzwanie dla Lisa

Wydawcy twierdzą, że znany dziennikarz dużo ryzykuje, przychodząc do "Wprost". Jednak od dłuższego czasu Tomasza Lisa kusiły projekty prasowe.

Artykuły weekendowe, 16 kwietnia 2010

Prasa w żałobie

Mijający tydzień zapewne zapadnie w pamięć milionom Polaków, ale także nam, dziennikarzom. Naszą pracę zdominowała sobotnia tragedia pod Smoleńskiem, w której zginęło 96 osób.

Kraj, 2 marca 2010

Enea reklamuje się jako ekodostawca energii

"Potęga wiatru. Siła wody. Czysta energia. Czysty biznes" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy energetycznej Enea SA....

Kraj, 30 października 2009

Grand prix 7. edycji Chimery dla "Dziennika Polskiego"

Grand prix siódmej edycji konkursu projektowania prasowego Chimera zdobył "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia), za projekt okładki dodatku magazynowego "Magnes". W...

Kraj, 14 września 2009

Springer łączy dzienniki i magazyny w pakiety reklamowe

Axel Springer Polska w tym tygodniu ruszy ze sprzedażą nowych rozwiązań reklamowych łączących dzienniki i magazyny - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 1 września 2009

Sharp reklamuje w mediach i sklepach telewizory z funkcją Full LED

We wrześniu rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów marki Sharp - Sharp Aquos Full LED. Obejmie ona telewizję, prasę, internet...

Kraj, 4 czerwca 2009

Kobosko pokieruje "Dziennikiem", Lidke odchodzi z "Gazety Prawnej"

W redakcji "Dziennika" i tygodnika "Newsweek Polska" nastąpiły zmiany na stanowiskach redaktorów naczelnych. Robert Krasowski zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego...

Kraj, 4 czerwca 2009

Jarosław Sroka awansuje w Kulczyk Holding; odpowiada za marketing grupy

Jarosław Sroka został powołany do zarządu Kulczyk Holding. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za...

Kraj, 8 maja 2009

Paralotna autorem projektu dla Plusssz Active

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla marki Plusssz Active z portfolio Polskiego Leku SA (Grupa Maspex Wadowice). Dwie odsłony...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Tytuły Axel Springer promowane na stacjach BP

Wydawnictwo Axel Springer Polska podpisało umowę na promocję swoich tytułów prasowych w sieci stacji benzynowych BP Polska. Tytuły wydawcy eksponowane...

Kraj, 7 stycznia 2009

Raczkiewicz Chenczke Consultants i Lighthouse Consultants dołączyły do ZFPR

Do Związku Firm Public Relations dołączyły dwie nowe agencje: Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2) i Lighthouse Consultants. Tym samym liczba członków...

Kraj, 6 stycznia 2009

RWE w kampanii promuje rozsądne korzystanie z energii elektrycznej

Firma energetyczna RWE rozpoczęła kampanię pod hasłem "Świadoma energia RWE". Akcja skierowana do gospodarstw domowych oraz firm promuje ideę racjonalnego...

Kraj, 6 stycznia 2009

Tomasz Szulkowski szefem projektów specjalnych w biurze reklamy "Polityki"

Tomasz Szulkowski dołączył do biura reklamy Spółdzielni Pracy "Polityka". Objął tam stanowisko menedżera ds. projektów specjalnych, zastępując Magdalenę Glińską, która...

Kraj, 2 stycznia 2009

Axel Springer Polska podnosi ceny reklam w magazynach

Od lutego br. Axel Springer Polska wprowadza korektę cen reklam w magazynach ze swojego portfolio. Korekta obejmuje "Forbes" (średnia stopa...

Kraj, 2 grudnia 2008

QXL Poland reklamuje równolegle serwisy Allegro.pl i Cokupic.pl

"Bądźcie grzeczni" - pod takim hasłem trwa kampania wizerunkowo-sprzedażowa serwisu aukcyjnego Allegro.pl należącego do QXL Poland. Celem kampanii Allegro.pl jest...

Kraj, 4 listopada 2008

Just i Digital One autorami kampanii serwisu Ifirma.pl

Agencja reklamowa Just i agencja interaktywna Digital One przygotowały kampanię reklamową serwisu księgowości internetowej www.ifirma.pl należącego do spółki Power Media...

Kraj, 28 października 2008

Discovery Science i "Newsweek Polska" promują się wzajemnie

Kanał Discovery Science (Discovery Networks) i tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ruszają ze wspólnym projektem, który będzie wspierał cykl...

Kraj, 2 października 2008

Wizard przygotował nową komunikację dla marki Pirelli

Agencja reklamowa Wizard realizuje kampanię reklamową opon zimowych Pirelli połączoną z premierą nowej opony Winter Sottozero Serie II. Akcja informuje...

Kraj, 22 sierpnia 2008

"Newsweek" od września zmienia szatę graficzną

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) od 1 września zmienia szatę graficzną. Wydawca uznał, że czas na pierwsze poważne przeobrażenia po...

Kraj, 7 sierpnia 2008

Dorota Burzec odchodzi z "Harvard Business Review"

Dorota Burzec, zastępca dyrektora biura reklamy "Harvard Business Review Polska", odchodzi z wydawnictwa Canadian International Management Institute ICAN. Kilka tygodni...

Kraj, 7 sierpnia 2008

AWR "Wprost" reorganizuje personalnie struktury marketingowo-sprzedażowe

AWR "Wprost", wydawca m.in. tygodnika "Wprost", wprowadziło zmiany personalne w strukturach sprzedażowych i marketingowych. Ruchy te związane są z wprowadzaniem...

Kraj, 31 lipca 2008

"Dziennik" tworzy kanon książek dla dzieci

"Dziennik" (Axel Springer Polska) prowadzi akcję redakcyjno-społeczną pod hasłem "Najlepsze polskie książki dla dzieci". Jej celem jest nakłonienie 30-40-latków, aby...

Kraj, 21 lipca 2008

"Polityka" liderem sprzedaży w maju; spadki w całej grupie

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) utrzymuje pozycję numer jeden pod względem sprzedaży egzemplarzowej wśród tygodników opinii. Jednak wszystkie cztery główne tytuły...