M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Next (firma)"

Kraj, 4 listopada 2015

Coca-Cola gotowa do świąt

Producent popularnego napoju przygotował przedświąteczną odsłonę kampanii "Podaruj radość".

Kraj, 22 lipca 2015

Brain z nową kampanią dla Heyah [wideo]

Operator promuje pakiet Heyah Smart XL.

Kraj, 8 lipca 2015

"Genialne pomysły" Foxy z Małgorzatą Rozenek [video]

ICT Poland współpracuje z "Perfekcyjną panią domu".

Kraj, 30 czerwca 2015

Coca-Cola we wspólnej akcji z Prymatem zapraszają do grillowania

Dwie marki łączą siły na potrzeby letniej akcji marketingowej pod hasłem "Razem smakuje lepiej".

Kraj, 30 czerwca 2015

Nestea zostaje przy stewii

Marka z portfolio Coca-Coli prezentuje nowy spot, który eksponuje zawartość naturalnych składników.

Kraj, 24 czerwca 2015

Coca-Cola wchodzi w segment smakowej wody

Na rynku zadebiutowała Kropla, a producent wspiera ją taneczną kampanią.

Kraj, 21 maja 2015

Nestea rusza z długofalowymi działaniami komunikacyjnymi

Marka Coca-Coli startuje z kampanią "Weź łyk wolności".

Kraj, 12 maja 2015

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką

Mondelez Polska rusza z kampanią czekolad.

Przetargi, 28 kwietnia 2015

Lorenz Snack-World rozszerza współpracę z SMG

Agencja Next zajmie się mediami społecznościowymi marki Crunchips.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Prince Polo świętuje 60-lecie

Marka Mondeleza przygotowała dla konsumentów atrakcje.

Kraj, 15 kwietnia 2015

"Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" otrzymuje wsparcie reklamowe

Działania reklamowe prowadzone są głównie w internecie, za które odpowiada SMG i należąca do niej agencja Next.

Kraj, 8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Nowy wizerunek i kampania Kropli Beskidu

Komunikacja "Czysta strona życia" jest utrzymana w nowocześniejszym niż dotychczas tonie.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Sprite i Fanta z promocją "Orzeźwiające doładowanie"

Firma zapewnia, że to największa akcja w historii dla obu marek i realizuje ją we współpracy z marką Play.

Kraj, 19 marca 2015

Marek Dorobisz obejmuje nowe stanowisko w Media Impact Polska

Pokieruje nowo utworzonym działem kreacji.

Kraj, 17 marca 2015

Bahlsen rozszerza portfolio o produkt impulsowy

Teraz w portfolio również Karmelio w mniejszym formacie.

Kraj, 10 marca 2015

Największa akcja samplingowa Coca-Coli w trzech polskich miastach

Za organizację akcji odpowiada Havas Engage Warsaw.

Kraj, 6 marca 2015

Hity w wersji impulsowej

Bahlsen wprowadza format ciastek "na raz".

Przetargi, 2 marca 2015

Agencje Starcom MediaVest Group będą pracować dla Danwood

Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.

Kraj, 17 lutego 2015

Next przejmuje od Isobaru obsługę "Z Kujawskim pomagamy pszczołom"

Next przygotowała koncepcję kreatywną tegorocznej edycji programu i zajmie się tworzeniem materiałów promujących akcję w internecie.

Kraj, 9 lutego 2015

SMG Poland ze złotem w globalnym konkursie One Awards w Miami

Uznanie zdobył projekt non profit "Liczę na Twoje 3 minuty".

Kraj, 16 stycznia 2015

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Kraj, 16 stycznia 2015

Milka rusza z zimowymi aktywnościami

Mondelez wspiera swoją markę czekolady.

Kraj, 22 grudnia 2014

Sampling i ciężarówki elementem przedświątecznych aktywności Coca-Coli

Obok reklamy TV i komunikacji online marketer zdecydował się na rozdawanie opakowań produktu, co jest ewenementem w tym segmencie na naszym rynku.

Kraj, 18 listopada 2014

Prudential ponownie uwiarygadnia się historiami przedwojennych polis

Towarzystwo ubezpieczeniowe znalazło kolejnych spadkobierców, którym wypłaciło odszkodowania. Reklamy z ich udziałem zrealizowała BBDO, a wyreżyserował je Bartek Konopka.

Kraj, 17 listopada 2014

Mikołaj już na puszkach Coca-Coli

Firma kontynuuje przedświąteczne działania promocyjne.

Kraj, 13 listopada 2014

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

Kraj, 12 listopada 2014

Coca-Cola stawia na świąteczne obdarowywanie radością

Startuje świąteczna kampania marki pod hasłem "Podaruj radość".

Przetargi, 24 października 2014

Mondelez prowadzi przegląd agencji dla Prince Polo

Mondelez wybierze agencję.

Kraj, 22 października 2014

Mondelez ponownie wspiera Prince Polo

Internauci ponownie wybierają "ToCosie". Marketer kontynuuje platformę komunikacji z wiosny bieżącego roku.

Kraj, 20 października 2014

Paweł Wojciechowski dyrektorem e-commerce w agencji Next

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i zatrudnia menedżera z wieloletnim doświadczeniem.

Kraj, 13 października 2014

18 statuetek dla polskich agencji w Portorożu

Podczas piątkowej gali festiwalu Golden Drum polskie agencje odebrały osiem kolejnych statuetek. Ogółem z Portoroża w tym roku przywieziemy dwa grand prix, osiem złotych i osiem srebrnych statuetek.

Kraj, 10 października 2014

14 kampanii z Polski otrzymało kolejne nominacje w Portorożu

Nowe short-listy konkursu Golden Drum.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Barbara Świderska w zespole agencji Next

Objęła stanowisko performance marketing managera. Poprzednio była związana z Codemedia.

Kraj, 23 lipca 2014

"Powiedz to piosenką" nowa kampania Coca-Coli

Jak zapowiada koncern, ma to być jedna z największych kampanii produktowych na świecie.

Kraj, 22 lipca 2014

Wystartowała kampania Augustowa

Miasto promuje się jako najmilsze w Polsce dzięki kampanii czekolady Milka.

Kraj, 16 lipca 2014

Coca-Cola dziękuje za mistrzostwa świata [wideo]

Marka przygotowała spot przypominający najbardziej emocjonujące momenty ze wspólnej celebracji mundialowych rozgrywek.

Kraj, 14 lipca 2014

T-Mobile przenosi obsługę socialmediową do Blueberry

Agencja Next z początkiem sierpnia kończy współpracę w zakresie mediów społecznościowych tego operatora.

Kraj, 23 czerwca 2014

Małgorzata Łokieć zarządza zespołem T-Mobile w Starcomie

W związku z odejściem Macieja Godlewskiego team T-Mobile ma nowego szefa.

Kraj, 17 czerwca 2014

Wi-Fi na urlopie niełatwo znaleźć. Nawet jeśli masz wyszkolonego w tym celu psa

Rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile. Za adaptację reklam w Polsce odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa.

Kraj, 17 czerwca 2014

Nestea kontynuuje promowanie wolności

Rusza aktywacja digitalowa wspierana kampanią w internecie. Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Kraj, 17 czerwca 2014

Piotr Michalak został digital knowledge managerem w Next

Agencja ma stać się centrum wiedzy i inspiracji digitalowej dla całej struktury grupy Starcom MediaVest.

Kraj, 9 czerwca 2014

Nestea wspiera limitowany wariant napoju kampanią

Na rynku debiutuje Nestea Słoneczna Wiśnia.

Kraj, 3 czerwca 2014

Next przygotował kampanię richmediową Samsunga

Marketer wspiera w internecie oraz za pomocą smartfonów telewizory Samsung Curved UHD.

Kraj, 29 maja 2014

Uzupełnienie: Milka wybrała trzy najmilsze miejscowości

Za pomysł, strategię, kreację, działania branded content, komunikację w social mediach i koordynację wszystkich aktywności kampanii odpowiada agencja Next.

Kraj, 20 maja 2014

Magdalena Brzezińska przeszła do agencji Next

Wcześniej związana była z Quismą.

Kraj, 14 maja 2014

Nestea zaprasza do smakowania wolności

Coca-Cola wystartowała z intensywnym wsparciem komunikacyjnym mrożonej herbaty.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Milka znów umili miasta

Startuje tegoroczna odsłona intensywnej kampanii Mondelez Polska.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Szczepaniak i Makowski tworzą team kreatywny w Next

Kreatywni przechodzą do SMVG z BBDO/Proximity.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Złoto dla Starcomu na Festival of Media

Polski dom mediowy uhonorowany za projekt dla firmy Prudential.