M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nickelodeon (marka)"

Kraj, 30 listopada 2015

Piątuś rusza z kolejną kampanią

OSM Piątnica ponownie wspiera sprzedaż swojego produktu dla najmłodszych.

Kraj, 12 listopada 2015

Carat prowadzi kampanię dla Lego Duplo

Działania kontentowe wspierane są również w mediach ATL i internecie.

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 20 października 2015

Ipla rozbudowuje ofertę

Z 36 do 47 zwiększa się liczba stacji oferowanych przez dostawcę internetowej telewizji. Bez zmiany cen. Aż 8 z 11 nowych kanałów to stacje Viacomu.

Kraj, 20 marca 2015

Startuje Paramount Channel HD Polska

Początkowo kanał filmowy pojawi się w pakietach telewizyjnych takich operatorów platform cyfrowych i sieci kablowych jak: Cyfrowy Polsat, NC+, Multimedia Polska i Netia.

Kraj, 28 stycznia 2015

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy miesięcznik

Będzie to magazyn "Lego Ninjago" adresowany do chłopców w wieku 6-11 lat.

Kraj, 26 stycznia 2015

Media Service Zawada wprowadza nową kolekcję filmową

To jedna z pierwszych nowości zaplanowanych na ten rok.

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 20 stycznia 2015

Egmont Polska poszerza portfolio pism dla dzieci

Na rynku debiutują dwa tytuły: "Palace Pets Magazyn" i "Star Wars Rebelianci".

Kraj, 17 grudnia 2014

Paramount Channel HD zastąpi Viacom Blink!

Debiut nowej stacji filmowej w marcu 2015 r.

Kraj, 5 grudnia 2014

Platforma NC+ wprowadza nowy serwis VoD

Stacje i kolekcje VoD mogą być dowolnie wybierane przez abonenta.

Kraj, 20 listopada 2014

Badanie Viacom: dzieci najlepiej zapamiętują reklamy TV

W ciągu tygodnia dzieci w wieku 6-13 lat - m.in. z Polski - spędzają średnio 210 min, korzystając z urządzeń ekranowych, a w weekendy nawet 4 godz.

Kraj, 4 listopada 2014

Bartłomiej Grałek dołącza do działu programowego Telewizji Puls

Stacja ma nowego koordynatora ds. ramówki programowej Puls 2.

Zagranica, 23 września 2014

Czeski oddział Atmediów będzie obsługiwał Nickelodeon

Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.

Kraj, 12 marca 2014

Onet i Viacom zacieśniają współpracę

Pierwszy odcinek nowej serii "Miłości na bogato" zostanie opublikowany na VoD.pl zaraz po telewizyjnej premierze i będzie dostępny przez miesiąc dla użytkowników.

Kraj, 5 marca 2014

Programy dla dzieci bez reklamy tzw. niezdrowej żywności

Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, NC+ i Viacom International Media Networks będą składać wyjaśnienia w KRRiT.

Kraj, 6 listopada 2013

Play będzie oferował telewizję

Czwarty operator komórkowy zaproponuje usługi telewizyjne we współpracy z firmą Next Plus powiązaną z producentem Ryszardem Krajewskim.

Kraj, 11 października 2013

MTV współpracuje z Twitterem

Reklamodawcy będą mogli pojawić się na MTV European Music Awards.

Kraj, 25 września 2013

Magna Polonia domaga się od czwórki operatorów komórkowych ponad 600 mln zł

Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.

Kraj, 24 września 2013

Agata Papis przeszła z UN do Canal+

Kanały dziecięce NC+ mają nowego brand managera.

Kraj, 5 września 2013

Kanały Disneya przechodzą z Atmedia do TVN Media

Oferta Premium TV poszerzy się o trzy stacje dziecięce.

Kraj, 8 stycznia 2013

Lego reklamuje serię Chima

Producent klocków rusza z kampanią jednej ze swoich najważniejszych kolekcji zabawek.

Zagranica, 7 grudnia 2012

Patrick Alders general managerem Be Viacomu

Menedżer przejmuje obowiązki od Jin Choi.

Kraj, 5 listopada 2012

Mattel dzięki kampanii liczy na wzrost sprzedaży

Producent zabawek ruszył z akcją "List do Mikołaja", która potrwa do końca br.

Kraj, 18 lipca 2012

Rusza kampania społeczna "Miłość. Lepiej na całe życie"

Kampanię dla Fundacji Mamy i Taty przygotowują agencje Telescope i Eura 7.

Przetargi, 11 czerwca 2012

MSL Warsaw pracuje dla Viacomu

Agencja obsłuży m.in. takie marki, jak MTV czy Comedy Central.

Kraj, 5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

Kraj, 5 marca 2012

Wysocka przejmuje nowe obowiązki w Viacomie

Monika Wysocka przejmuje koordynację nad projektami brand solutions realizowanymi w kanałach Viacom.

Kraj, 15 lutego 2012

Agnieszka Gajzler odchodzi z Viacomu

Z naszych doniesień wynika, że z firmą rozstaje się commercial partnership director.

Przetargi, 27 stycznia 2012

Viacom wybrał The Next Step

Agencja zajmie się obsługą serwisów internetowych grupy.

Kraj, 25 stycznia 2012

Egmont wprowadza magazyn "Animal Planet"

Na licencji Discovery pojawił się miesięcznik popularnonaukowy dla dzieci.

Kraj, 11 stycznia 2012

Ewa Tenczyńska dołączyła do Atmediów

Ma być odpowiedzialna za obsługę kanałów Viacom. W strukturach awansowała Katarzyna Wasiluk.

Zagranica, 3 stycznia 2012

Viacom z nowym menedżerem

Julia Phelps obejmie stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji korporacyjnej w Viacom International Media Networks.

Kraj, 25 listopada 2011

OS3 ponownie dla Monopoly [WIDEO]

Kampania reklamowa emitowana w pasmach i kanałach dziecięcych promuje grę planszową, na której umieszczono polskie miasta.

Przetargi, 24 listopada 2011

Value Media będzie obsługiwać Viacom

Grupa telewizyjna zmienia dom mediowy z MEC na Value Media.

Kraj, 22 września 2011

Atmedia powiększa zespół działu obsługi

Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska dołączyły do działu obsługi kanałów telewizyjnych w Atmedia.

Kraj, 15 września 2011

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

Zagranica, 7 września 2011

KidsCo po kilku miesiącach wymienia regionalnego szefa marketingu

Evę Dvorakovą na stanowisku marketing managera EMEA zastąpi Lisa Wakefield.

Przetargi, 26 lipca 2011

Dobra Communications agencją MTV

Po rozstaniu się kilka dni temu z 4Fun Media agencja od sierpnia br. zacznie obsługiwać grupę kanałów MTV.

Kraj, 13 lipca 2011

Disney Junior będzie w ofercie Atmediów

Najnowszy kanał The Walt Disney Company będzie ósmą stacją dziecięcą w portfolio Atmedia.

Kraj, 6 lipca 2011

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Kraj, 20 maja 2011

MTV poszerza ofertę dla maluchów

Nick Jr. to nowy kanał dla najmłodszych widzów. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym debiutuje stacja.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Bohaterowie Disneya w kampanii Tymbarku

Maspex w reklamie TV wspiera soki dla najmłodszych.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Cyfrowy Polsat wprowadza usługę catch-up tv

Oferta została wprowadzona pod nazwą "Strefa Wideo".

Kraj, 1 września 2010

At Media poszerza ofertę wideo w internecie o MTV

Reklamy wideo będą teraz dostępne na stronach należących do MTV.

Kraj, 27 kwietnia 2010

TP daje bezpłatnie Movies 24 i Nickelodeon

Wszyscy klienci usług telewizyjnych TP otrzymają na rok bezpłatnie dostęp do kanałów Movies 24 i Nickelodeon.

Kraj, 20 kwietnia 2010

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.

Kraj, 24 marca 2010

MTV Networks uruchomi dwie nowe stacje, nadawca wyda na marketing 4 mln zł

MTV Networks Polska uruchomi dwie nowe stacje tematyczne. Debiut obu projektów planowano na jesień br. Nowością w ofercie MTV Networks...

Kraj, 23 marca 2010

Maspex nagłaśnia w TV i internecie promocję konsumencką Kubusia

Ruszyła kampania telewizyjna nagłaśniająca najnowszą promocję marki napojów Kubuś (grupa Maspex Wadowice) - "Zgarnij Samsung Corby". Film reklamowy informuje konsumentów...

Kraj, 16 lutego 2010

Jupik Shake przez kilka tygodni będzie gościł w telewizji

Hoop Polska ruszył z silną kampanią telewizyjną i internetową wspierającą nowość marki Jupik - gęsty napój Jupik Shake. Ta pierwsza...