M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nickelodeon (firma)"

Zagranica, 14 listopada 2014

Hasbro planuje zakup studia DreamWorks Animation

Potentat w produkcji zabawek - firma Hasbro - zintensyfikowała rozmowy dotyczące przejęcia studia produkcyjnego DreamWorks Animation. Hasbro już uruchomiło własny brand filmowy Allspark Pictures, który przygotowuje produkcje z wykorzystaniem marek należących do producenta, np. My Little Pony.

Kraj, 29 października 2014

Kubuś częstuje jesiennymi smakami

Maspex z poszerzeniem portfolio napojów dla dzieci i wsparciem marketingowym. Za kreację odpowiada Brasil. Media na potrzeby działań promocyjnych kupuje Mindshare.

Zagranica, 23 września 2014

Czeski oddział Atmediów będzie obsługiwał Nickelodeon

Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.

Kraj, 14 lutego 2014

Puls poszerza współpracę z Viacomem

Stacje Telewizji Puls wyemitują animację Nickelodeona.

Zagranica, 26 listopada 2013

Telewizja zamiast rodziców

Media stały się nieodłącznym towarzyszem dzieci. Oglądanie telewizji zajmuje im tyle czasu co przeciętnemu Francuzowi praca na pełny etat.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Dzieci oglądają "Wieczorynkę" w TV Puls

Lipcowe dane stacji pokazują, że to właśnie u niej dzieci szukają tradycyjnej "Wieczorynki".

Kraj, 27 czerwca 2013

Milagros Aleman general managerem grupy Nickelodeon

Po blisko pół roku pełnienia funkcji general managera Aleman ostatecznie objęła to stanowisko na stałe.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 29 października 2012

Viacom rozpoczyna współpracę z Premium TV

Międzynarodowy nadawca kanałów tematycznych będzie pracować z Grupą TVN.

Kraj, 2 kwietnia 2012

Agnieszka Odachowska dołącza do Magnifico

W agencji powstało nowe stanowisko dyrektora ds. strategii i zarządzania marką.

Kraj, 7 lutego 2012

Profil małego internauty

Ponad połowa najmłodszych badanych użytkowników sieci (7-14 lat) buszuje w niej codziennie, a ponad 80 proc. dzieci przynajmniej kilka razy w tygodniu.

Kraj, 12 września 2011

Nickelodeon na antenie TVP

Viacom po raz pierwszy będzie emitować swoje programy w telewizji publicznej.

Kraj, 25 sierpnia 2011

Ewa Farna twarzą marki Monster High

Piosenkarka użycza swego wizerunku marce zabawek i innych produktów dla dziewczynek.

Kraj, 14 czerwca 2011

Kubuś funduje wyjazdy do Hiszpanii

Maspex wspiera markę akcją promocyjną, w której wykorzystuje fluoklejki.

Zagranica, 16 maja 2011

Bertelsmann kupuje agencję interaktywną

Wydawnictwo chce zarabiać na mobilnych i internetowych serwisach.

Zagranica, 17 marca 2011

Byle mieć dostęp do netu

55 proc. Brytyjczyków w grupie 8-15 lat lubi marki i firmy w Facebooku - według badania Discovery Research.

Kraj, 16 marca 2011

Rozum i Serce jako Pilot i Myszka [WIDEO]

Nową reklamę telewizyjną Neostrady przygotowała agencja reklamowa Publicis dla Telekomunikacji Polskiej.

Kraj, 14 marca 2011

TP poszerza ofertę telewizyjną

Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.

Kraj, 22 lutego 2011

Media Service Zawada wypuszcza nowy tytuł

Wydawca prasy dziecięcej i młodzieżowej Media Service Zawada dołącza do swojego portfolio kolejny tytuł, magazyn "W Siodle".

Kraj, 10 stycznia 2011

MTV przymierza się do kanału dla kobiet, rozbuduje rodzinę Nickelodeon

W tym roku portfolio MTV Networks Polska może powiększyć się nie tylko o kanał Spike, ale także o nową stację dla kobiet oraz nowe kanały Nick Jr. i Nickelodeon HD.

Kraj, 3 stycznia 2011

MTV będzie promować i sprzedawać swoją ofertę internetową

Firma w ciągu najbliższych tygodni ruszy z akcją promocyjną swojej internetowej oferty reklamowej. Sprzedażą reklam MTV zajmie się we własnym zakresie.

Zagranica, 22 listopada 2010

Viacom planuje ekspansję na rynkach rozwijających się

Phillippe Dauman, chief executive koncernu mediowego, zapowiedział wzrost inwestycji w programming na rynkach rozwijających się. Informację na ten temat podał w wywiadzie dla "Financial Times".

Kraj, 22 września 2010

Kubuś szuka utalentowanych dzieci

Maspex ufundował w promocji konsumenckiej stypendia warte 6 tys. zł każde.

Zagranica, 15 września 2010

Nickelodeon debiutuje na Ukrainie

MTV Networks International wprowadza pierwszy blok programowy na rynek ukraiński.

Kraj, 3 września 2010

SpongeBob zadba o dzieciaki

"Bezpieczna droga z radami SpongeBoba" to akcja, której pomysł powstał w agencji reklamowej Change Integrated.

Kraj, 2 czerwca 2010

Szwakopf pokieruje Nickelodeonem

Do zespołu MTV Networks Polska dołączyły dwie nowe osoby. Marta Szwakopf objęła stanowisko senior channel managera kanału dziecięcego Nickelodeon, a Adrian Klimek został dyrektorem finansowym firmy.

Kraj, 12 maja 2010

CBeebies w At Mediach

Od czerwca br. broker rozpoczyna sprzedaż reklam w kolejnej dziecięcej stacji telewizyjnej.

Kraj, 26 lutego 2010

Nickelodeon zmienia identyfikację

Kanał dziecięcy Nickelodeon nadawany przez MTV Networks Polska zmienia identyfikację wizualną. To kolejny etap globalnych zmian zapoczątkowanych jesienią 2009 r....

Kraj, 15 stycznia 2010

Pięć nowych kanałów TV w cyfrowej ofercie Dialogu

Telefonia Dialog poszerza portfolio kanałów telewizyjnych dostępnych w ramach cyfrowej oferty DialogMedia. Dołącza do niej pięć nowych stacji: BBC Lifestyle,...

Kraj, 23 grudnia 2009

Egmont wprowadza "Dobranocny Ogród" dla maluchów

Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek tytuł "Dobranocny Ogród", który powstał na bazie serialu emitowanego w kanale CBeebies (twórcami bajki są...

Kraj, 16 listopada 2009

High Point zajmie się dystrybucją serialu TVP1 "Londyńczycy"

High Point Television, dział firmy High Point Media Group specjalizujący się w dystrybucji produkcji telewizyjnych, zajmie się rozpowszechnianiem na rynkach...

Kraj, 3 listopada 2009

Media Service Zawada debiutuje z "Magazynem Bakugan"

Dziś zadebiutował na rynku nowy tytuł wydawnictwa Media Service Zawada - "Magazyn Bakugan". Miesięcznik jest skierowany do dzieci w wieku...

Kraj, 15 października 2009

Katarzyna Cichopek reklamuje Barbie

Katarzyna Cichopek, aktorka znana m.in. z serialu "M jak miłość", została bohaterką tegorocznej kampanii reklamowej zabawek z serii "Barbie i...

Kraj, 30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

Kraj, 10 kwietnia 2009

At Media powiększa portfolio witryn dziecięcych

Witryny MiniMini i ZigZap dołączyły do portfolio witryn stacji dziecięcych obsługiwanych na wyłączność przez At Media. Witryny stacji należących do...

Kraj, 5 lutego 2009

Multimedia i Nickelodeon chcą wzmocnić znajomość marki

Sieć kablowa Multimedia Polska i MTV Networks Polska, nadawca dziecięcej stacji Nickelodeon, przygotowały wspólny konkurs kierowany do młodych widzów tego...

Kraj, 2 lutego 2009

Witryny Jetiksa i Nickelodeona sprzedaje na wyłączność At Media

At Media oferuje na wyłączność sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych w witrynach Jetix.pl oraz Nick.com.pl. Strony stacji dziecięcych Jetix...

Kraj, 26 stycznia 2009

MTV stworzy regionalne centrum kreatywne w Warszawie; wzmacnia programming

MTV Networks International wprowadza nową strategię dotyczącą kreacji swoich brandów. W ramach projektu globalnie stacje tej sieci zyskają m.in. taką...

Kraj, 30 grudnia 2008

Nickelodeon w ofercie analogowej Aster

Od końca grudnia 2008 roku do telewizyjnej oferty analogowej Aster dołącza dziecięcy kanał Nickelodeon Polska. Od lipca br. był on...

Kraj, 15 października 2008

Operatorzy kablowi docenili Discovery, Canal Plus oraz Nickelodeon

Operatorzy kablowi zebrani na XXXIII Międzynarodowej Konferencji i Wystawy Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej przyznali nagrody w konkursie Festiwalu Kanałów Tematycznych....

Kraj, 3 września 2008

Platforma N ma być rentowna w 2009 r.; operator poszerza ofertę i zmienia strategię dystrybucji stacji

Kierownictwo ITI Neovision, operatora platformy N, ogłosiło, że obecnie usługa ta ma 335 tys. abonentów. - Plan zakłada, że do...

Kraj, 2 września 2008

W połowie września start MTVNHD zawiadowanego z Polski

MTV Networks zapowiada, że 15 września br. wystartuje pierwszy międzynarodowy kanał muzyczny nadawany w jakości HD (wysokiej rozdzielczości). W momencie...

Zagranica, 2 września 2008

Nożownicy celem kampanii społecznej brytyjskiej policji

Brytyjska policja przeprowadzi kampanię społeczną zwalczającą coraz popularniejsze wśród miejscowych nastolatków używanie noży w bójkach. W zeszłym roku zmarło w...

Zagranica, 28 maja 2008

Viacom pozyskał pierwsze reklamy do Black Entertainment Television

Viacom Brand Solutions, dom sprzedaży kanałów telewizyjnych: MTV, VH1, Nickelodeon i Paramount Comedy, pozyskał pierwszego reklamodawcę do Black Entertainment Television...

Zagranica, 16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

Zagranica, 18 kwietnia 2008

Bonilla odpowiada za strategię Nickelodeon/MTVN Kids and Family Group

Gary Bonilla został senior vice-presidentem of creative strategy Nickelodeon/MTVN Kids and Family Group. Będzie bezpośrednio podlegał Leigh Anne Brodsky, presidentowi...

Kraj, 4 kwietnia 2008

MTV Networks Polska uruchomi niebawem dwie nowe stacje

MTV Networks Polska uruchomi niebawem dwie nowe stacje. 1 czerwca ruszy kanał dziecięcy Nickelodeon, który w Polsce będzie działać pod...

Zagranica, 5 października 2007

MTV Networks uruchamia węgierską edycję MTV

MTV Networks International (MTVNI) uruchamia węgierską edycję stacji muzycznej MTV. Stacja dołączy do już obecnych na Węgrzech kanałów koncernu Viacom:...

Zagranica, 21 sierpnia 2007

Nickelodeon zakazał wykorzystywania bohaterów kreskówek w promocji niezdrowej żywności

Należący do Viacomu w USA kanał telewizyjny dla dzieci Nickelodeon zapowiedział, że bohaterowie emitowanych na jego antenie kreskówek (jak SpongeBpb...

Zagranica, 30 marca 2007

MTV podpisała kontrakt z Intelem i Pepsi w sprawie reklamy mobilnej

Stacja telewizyjna MTV Networks podpisała pierwszy kontrakt dotyczący reklamy mobilnej z firmami Intel i Pepsi. W pierwszej fazie projekt będzie...