M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nicorette (marka)"

Kraj, 2 lipca 2012

S4 dla Nicorette

Agencja S4 odpowiada za przygotowanie Multimedialnych Kącików Zdrowia dla marki Nicorette należącej do Johnson & Johnson Poland.

Zagranica, 18 czerwca 2012

Johnson & Johnson ogłosił przetarg mediowy

Szacowany na 200 mln funtów budżet mediowy marketer przeznaczy na kampanie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).

Kraj, 20 września 2011

Z J&J Poland do USP

Eryka Gizińska przeszła do USP, a jej obowiązki dyr. marketingu w J&J Poland przejął Ryszard Lubliński.

Kraj, 10 listopada 2010

J&J wprowadza owocowy wariant Nicorette

Koncern wprowadza pierwszy owocowy wariant gumy pomagającej rzucić palenie.

Zagranica, 17 września 2010

GSK rozpoczęło przetarg mediowy w USA

Szacuje się, że budżet mediowy marketera wynosi na tym rynku 1 mld dol.

Zagranica, 3 sierpnia 2010

BBDO globalnie z Johnson & Johnson

Na projekty kreatywne dla linii produktów dziecięcych marketer wydaje 20 mln dol. rocznie.

Kraj, 10 lutego 2010

Inhalator Nicorette zamiast papierosa

Koncern Johnson & Johnson rozszerzył ofertę produktów wspomagających rzucanie palenie i wprowadził inhalator Nicorette. Siłą tego produktu ma być fakt,...

Kraj, 27 maja 2009

Johnson & Johnson startuje z antynikotynową akcją "Rzuć.to"

Rusza antynikotynowa akcja społeczna "Rzuć.to" sponsorowana przez firmę Johnson & Johnson, producenta preparatu antynikotynowego Nicorette. Akcja potrwa miesiąc - obejmuje:...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Finicotin - guma antynikotynowa w sprzedaży pozaaptecznej

Polski Lek, spółka należąca do Grupy Maspex Wadowice, wprowadziła na rynek markę gumy antynikotynowej Finicotin. Zdaniem producenta jest to pierwsza...

Zagranica, 18 grudnia 2007

GSK skonsoliduje amerykański budżet mediowy w MediaCom

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) skonsoliduje swój amerykański budżet mediowy wyceniany na 1 mld dol. w domu mediowym MediaCom należącym do...

Kraj, 25 stycznia 2007

Optimum Media OMD od kwietnia ma kupować media dla Pfizera

Optimum Media OMD od kwietnia będzie kupowała media do kampanii marek OTC Pfizera. Do tego czasu za ich pełną obsługę...

Zagranica, 27 listopada 2006

Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy do Initiative i Universal McCann

Koncern Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy wart 750 mln dol. domom mediowym należącym do Interpublic Group - Initiative i Universal...

Zagranica, 28 czerwca 2006

Johnson & Johnson przejmuje od Pfizera leki OTC

Amerykański koncern Pfizer odsprzedał firmie Johnson & Johnson część swoich marek leków. Są to głównie leki OTC, jak np. Nicorette....

Zagranica, 24 kwietnia 2006

Nicorette z antynikotynowym stoiskiem podróżuje przez USA

GlaxoSmithKline uruchomił stoiska promocyjne Nicorette w ramach kampanii nowego smaku antynikotynowego preparatu. Pierwszy punkt Nicorette pojawił się w Nowym Jorku,...

Kraj, 10 maja 2005

MindShare Polska zaplanował media do kampanii letniej Nicorette

Ruszyła letnia kampania Nicorette, preperatu pomagającego w rzuceniu nałogu tytoniowego, z portfolio koncernu Pfizer. Kampania ma charakter prosprzedażowy. Obejmuje główne...

Kraj, 25 kwietnia 2005

Pfizer Polska wyróżnił agencję Nastawnia tytułem Preferred Vendor

Firma farmaceutyczna Pfizer Polska wyróżniła agencję reklamową Nastawnia tytułem Preferred Vendor. Agencja pracowała dla takich marek Pfizera jak: Nicorette, Ben-Gay,...

Zagranica, 12 maja 2003

Carat North America rozpoczyna współpracę z firmą Pharmacia

Dom mediowy Carat North America należący do grupy Aegis będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla firmy farmaceutycznej Pharmacia....

Kraj, 14 lutego 2002

"Kochaj i rzuć palenie!" - walentynkowa akcja producenta Nicorette

Z okazji Walentynek producent gum i plastrów Nicorette firma Pharmacia proponuje palaczom oryginalny prezent dla ukochanej osoby: rzucenie palenia. Sto...

Kraj, 18 stycznia 2002

OMD będzie obsługiwał budżet Pharmacia Consumer Healthcare

Dom mediowy OMD Europe rozpocznie sieciową współpracę z firmą farmaceutyczną Pharmacia Consumer Healthcare, do której należą m.in. marki Nicorette i...

Kraj, 2 stycznia 2002

Pharmacia będzie promować markę Nicorette w Internecie

Koncern farmaceutyczny Pharmacia będzie promował swój brand Nicorette (preparaty ułatwiające rzucenie palenia) w ramach organizowanej internetowej akcji rzucania palenia, która...

Kraj, 16 października 2001

RUSZYŁ DRUGI ETAP KAMPANII NICORETTE; BUDŻET WART 1 MLN ZŁ

Firma Pharmacia, producent preparatów antynikotynowych Nicorette, zdecydowała o rozpoczęciu drugiego etapu kampanii reklamowej tego produktu. Jej budżet wynosi ok. 1...

Kraj, 11 maja 2001

UZUPEŁNIENIE

W związku z informacją, która ukazała się w DS "MiMP" w dniu 30.04.2001 r. o nowej kampanii reklamowej Nicorette informuję,...