M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Nielsen Audience Measurement (firma)"

Kraj, 5 lipca 2019

Nielsen: Polsat z największymi wpływami z reklam w pierwszym półroczu

Aflofarm największym reklamodawcą telewizyjnym.

Kraj, 3 lipca 2019

Agnieszka Gosiewska pokieruje Nielsen Audience Measurement

Elżbieta Gorajewska, dotychczasowa szefowa odchodzi ze stanowiska, ale będzie doradcą Nielsena.

Kraj, 26 lutego 2019

Jędrzej Góralski rozstał się z Nielsenem

Z firmą Nielsen, a wcześniej AGB Polska, związany był od ponad 20 lat.

Kraj, 3 stycznia 2019

Nielsen: W 2018 r. największe wpływy reklamowe miał Polsat

Najwięksi reklamodawcy telewizyjni to: Aflofarm, US Pharmacia i Procter & Gamble.

Kraj, 23 listopada 2018

Kanały AXN w ofercie brokerskiej Polsat Media

Dotychczas za sprzedaż czasu antenowego w tych stacjach odpowiadało biuro reklamy TVN Media.

Kraj, 23 października 2018

Ponad 2 mln widzów wieczoru wyborczego TVP1

TVN24 z lepszym wynikiem niż TVP Info.

Kraj, 22 października 2018

Nielsen: Po trzech kwartałach Polsat na topie w grupie 4+, a TVN w 16-49

SHR po 9 miesiącach roku: TVP1 i TVP2 w górę, Polsat i TVN w dół.

Kraj, 21 czerwca 2018

Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Kraj, 16 kwietnia 2018

Intrigue Entertainment finalizuje prace nad amerykańskim pilotem serialu TVP "Artyści"

Pokazowy odcinek będzie gotowy już w maju br.

Kraj, 16 lutego 2018

Viacom rusza z kanałem Nicktoons

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Kraj, 15 lutego 2018

Aflofarm i Polpharma byli najaktywniejsi w TV w 2017 r.

W rankingu największych reklamodawców dominującymi kategoriami są farmacja, która osiągnęła ponad 50-proc. udział w top 10, oraz FMCG z udziałem na poziomie 41 proc.

Kraj, 17 stycznia 2018

Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe

Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 4 stycznia 2018

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Kraj, 2 stycznia 2018

TVP Info w standardzie HD

Stacja nadawana jest w wysokiej rozdzielczości zarówno w ofercie naziemnej, jak i satelitarnej.

Kraj, 14 grudnia 2017

Nielsen rozbudowuje panel TV i wprowadza narzędzie do pomiaru wideo online

Pozwoli to Nielsen Audience Measurement na dokładniejsze opisanie widowni stacji tematycznych oraz umożliwi zidentyfikowanie treści wideo konsumowanych na innych urządzeniach niż odbiornik telewizyjny.

Kraj, 5 września 2017

Ponad 6,6 mln widzów obejrzało mecz Dania - Polska w Polsacie i Polsacie Sport

Obie te stacje w czasie meczu oglądał co drugi widz zasiadający przed telewizorem.

Kraj, 25 lipca 2017

Polsat Media współpracuje z firmą TechEdge

Nowe narzędzia mają wesprzeć analityków w projektach dla klientów bezpośrednich.

Kraj, 4 lipca 2017

W I półroczu zmalała widownia dużych kanałów, a wzrosła TV informacyjnych

W grupie komercyjnej zyskał TVN i inne stacje grupy oraz TV4.

Kraj, 28 marca 2017

Ponad 7,7 mln widzów oglądało mecz Polaków w stacjach Polsatu

Spotkanie śledził co drugi widz TV. Polsat był liderem oglądalności.

Kraj, 26 września 2016

Polski biznes NBC Universal będzie koordynowany z Londynu

Nadawca potwierdza gruntowne zmiany w Polsce.

Kraj, 15 września 2016

Kanały Eleven Sports Network w ofercie Premium TV

Stacje tego nadawcy zostały też objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nuta.TV w ofercie TVN Media

Biuro Reklamy TVN Media podpisało umowę o sprzedaży czasu reklamowego z Michał Winnicki Entertainment.

Od redakcji, 24 czerwca 2016

Waldemar Gasper nie kieruje już Biurem Reklamy TVP

Prezes TVP Jacek Kurski odwołał go z zajmowanego stanowiska z powodu różnicy zdań na temat telemetrii i polityki Nielsena - wynika z naszych informacji.

Kraj, 22 czerwca 2016

MediaCom korzysta już z Digital Ad Ratings

Narzędzie pozwala optymalizować kampanie wideo w czasie rzeczywistym.

Przetargi, 21 grudnia 2015

SMG nowym domem mediowym Aflofarmu

Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.

Przetargi, 18 grudnia 2015

Aflofarm wybiera SMG do współpracy w 2016 r.

Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.

Kraj, 21 lipca 2015

Firmy farmaceutyczne w I kw. br. wydały na promocję 262 mln zł

Radio miało największą dynamikę wzrostu wydatków reklamowych sektora farmaceutycznego w omawianym okresie - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Kraj, 26 czerwca 2015

Wideo online w młodej grupie przerosło TV

Rok 2014 był przełomowy, po raz pierwszy widzowie w wieku 16-24 oglądali więcej wideo w sieci niż przed odbiornikami TV (91 proc. vs. 90 proc.) - wynika z analizy MediaCom Warszawa.

Kraj, 13 marca 2015

Porębska i Robak dołączają do zespołu Nielsena

Wzmocnią działy kliencki i badawczy.

Kraj, 25 lutego 2015

Elżbieta Gorajewska ponownie prezesem OFBOR

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało władze.

Kraj, 17 grudnia 2014

Dwa kolejne kanały TV w ofercie TVN Media

Od stycznia broker będzie sprzedawał czas reklamowy w Power TV i Adventure.

Kraj, 16 grudnia 2014

Telewizja Puls przedłuża umowę z TVN Media

W nowym roku TVN Media będzie kontynuować współpracę w ramach Premium TV z TV Puls i Puls 2. Będzie reprezentować obie stacje w obszarze sprzedaży spotów i sponsoringu.

Kraj, 14 października 2014

Historyczne zwycięstwo Polaków z Niemcami obejrzało 7,4 mln widzów

Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7,4 mln widzów.

Kraj, 13 października 2014

Stars, Media Strategy i Accenture w czołówce audytorów

Ponad 60 proc. marketerów współpracuje z audytorami mediowymi.

Kraj, 23 września 2014

Blisko 10 mln widzów oglądało siatkarski finał MŚ Polska - Brazylia

Mistrzowski mecz oglądało na Polsacie i Polsat Volleyball1 9,6 mln Polaków.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 16 lipca 2014

IDMnet rusza ze sprzedażą reklam w Vox Music TV

Dwa miesiące od debiutu stacji rusza sprzedaż czasu reklamowego w kanale muzycznym.

Kraj, 15 lipca 2014

TVP zarobiła na brazylijskim mundialu 153,8 mln zł

Finałowy mecz przyciągnął 10,5 mln Polaków.

Kraj, 18 czerwca 2014

Wiosna sprzyjała Polsatowi

Według podsumowań udziałów w widowniach największych stacji tylko Polsat utrzymał tej wiosny swój ubiegłoroczny wynik. Jednak TVN był nieznacznie lepszy.

Kraj, 10 czerwca 2014

TVP1 zarobiło blisko 3 mln zł na festiwalu w Opolu

Na swojej flagowej imprezie muzycznej TVP zarobiło pięć razy mniej niż Polsat na Top Trendach.

Kraj, 6 maja 2014

Majówka przed telewizorem

Deszcz zachęcił Polaków do spędzenia majówki przed telewizorem.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Polsat zdominował święta w grupie komercyjnej

W tym roku krócej oglądaliśmy telewizję w okresie świąt Wielkiej Nocy.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Intensywność kampanii TV wzrosła o 4 proc.

Farmaceutyki i branża kosmetyczna zintensyfikowały kampanie telewizyjne w I kwartale br. Sektor "rozrywka" istotnie zmniejszył aktywność reklamową, wynika z podsumowań domu mediowego MEC.

Kraj, 11 marca 2014

Polsatowy "Taniec z gwiazdami" obejrzało 3,8 mln widzów

Pierwszy odcinek programu zarobił 2,8 mln zł.

Kraj, 25 lutego 2014

Zakończenie olimpiady oglądało prawie 5,5 mln widzów

Skoki narciarskie najchętniej oglądaną dyscypliną minionych igrzysk.

Kraj, 18 lutego 2014

Sukces Stocha oglądało blisko 14 mln widzów

Konkurs skoków w TVP1 i TVP Info oglądało w szczytowym momencie prawie 14 mln widzów, o ponad 2,2 mln więcej niż pierwsze zwycięstwo Kamila Stocha.

Kraj, 21 stycznia 2014

Plus ponad połowę budżetu telewizyjnego wydał w ub.r. w stacjach Polsatu

Łącznie wydatki na reklamy telewizyjne tego operatora były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej.

Kraj, 25 listopada 2013

Siedemnastu chętnych na nowy multipleks

Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.

Kraj, 13 listopada 2013

Discovery rezygnuje z samodzielności na rzecz TVN Media

Kolejne stacje dołączą do oferty Premium TV.

Kraj, 4 listopada 2013

Eska TV i Polo TV zapłacą 20 tys. zł kary za zbyt dużą emisję reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ukarała za przekroczenie ustawowego limitu.