M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen Media Research (firma)"

Zagranica, 23 marca 2011

W Niemczech wzrost wydatków na reklamę wyniósł 9 proc.

Niemieccy reklamodawcy wydali podczas pierwszych dwóch miesięcy 2011 r. blisko 3,5 mld euro, wynika z raportu Nielsen Media Research.

Kraj, 3 stycznia 2011

Fox wiosną ma pojawić się w badaniach widowni

Nowy kanał z rodziny Fox International Channels ma wejść do monitoringu Nielsen Media Research.

Kraj, 15 grudnia 2010

TVN brokerem TV Puls

TVN rozpoczyna budowę brokerskiego biznesu od dealu z TV Puls. Karasowski szefem Premium TV.

Zagranica, 13 sierpnia 2010

Niemcy notują ożywienie na rynku reklamy

Według danych Nielsena niemiecki rynek reklamowy odnotował po siedmiu miesiącach br. wzrost o ponad 9 proc.

Zagranica, 6 sierpnia 2009

We Włoszech spadek wydatków reklamowych wyniósł 17 proc.

Według analiz Nielsen Media Research spadek wydatków reklamowych we Włoszech wyniósł w pierwszej połowie br. blisko 17 proc. Po pierwszych...

Zagranica, 22 lutego 2008

Australia zmienia sposób pomiaru słuchalności radia

Australijskie komercyjne stacje radiowe Down Under współpracują z firmą badawczą Nielsen Media Research, aby osiągnąć bardziej celne dane dotyczące słuchalności....

Zagranica, 22 lutego 2008

MEC rósł najszybciej, a MediaCom ciągle największy według Nielsen Media Research

Jak wynika z zestawień Nielsen Media Research, Mediaedge:cia była najszybciej rosnącą agencją mediową w Wielkiej Brytanii w 2007 r. Jej...

Zagranica, 18 stycznia 2008

Kia prowadzi paneuropejski przetarg reklamowy dla Kii Cee'd, w Polsce obsługa na razie bez zmian

Kia Motors Corporation ogłosiła paneuropejski przetarg na obsługę reklamową dla modelu Kia Cee'd. Wartość budżetu szacowana jest na 85 mln...

Zagranica, 5 czerwca 2007

Nielsen debiutuje z nowym projektem badania ratingów TV

W Stanach Zjednoczonych firma Nielsen Media Research wprowadza projekt badawczy, który określać będzie ratingi dla różnych form konsumpcji telewizji. Projekt...

Zagranica, 28 marca 2007

Starcom zdobył budżet mediowy domu aukcyjnego Sotheby's

Należący do Publicis dom mediowy Starcom wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla domu aukcyjnego Sotheby's w Wielkiej Brytanii....

Zagranica, 23 stycznia 2007

Nokia rozpoczyna przegląd europejskiego budżetu reklamowego

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia dokona przeglądu swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. W samej Wielkiej Brytanii marketer wydaje na reklamę 14...

Zagranica, 21 listopada 2006

Nielsen Media Research wprowadza system do pomiaru widowni wideo na żądanie

Firma Nielsen Media Research wprowadza system do pomiaru widowni VoD - wideo na żądanie. W projekcie wykorzystany zostanie tradycyjny system...

Zagranica, 7 listopada 2006

Nielsen/NetRatings wprowadza łączony panel internetu i telewizji

Nielsen/NetRatings zamierza stworzyć samodzielny próbny panel internetu i telewizji. Chce w ten sposób pomóc klientom lepiej analizować relacje konsumentów z...

Zagranica, 3 listopada 2006

Wydatki na reklamę kinową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 11 proc.

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z reklam w kinach wzrosły w Wielkiej Brytanii o 11,1 proc., podczas gdy inne...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Mediaedge:cia wygrał wart 2 mln funtów budżet mediowy marki whisky Famous Grouse

Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki szkockiej whisky Famous Grouse należącej do portfolio Edrington Group. Budżet wyceniany jest...

Zagranica, 23 grudnia 2005

Nielsen Media Research wprowadza nowe urządzenia umożliwiające badanie unikania reklam

W Stanach Zjednoczonych Nielsen Media Research wprowadza nowe urządzenia umożliwiające m.in. badanie unikania reklam przez widzów telewizyjnych. Pierwszy raport z...

Zagranica, 6 grudnia 2005

Wydatki reklamowe w USA w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc.

Według danych Nielsen Media Research wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc. Oznacza to...

Zagranica, 6 grudnia 2005

Wydatki reklamowe w USA w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc.

Według danych Nielsen Media Research wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc. Oznacza to...

Zagranica, 2 grudnia 2005

Burger King konsoliduje budżet mediowy w Europie

Sieć restauracji fast food Burger King konsoliduje paneuropejski budżet planowania i zakupu mediów. Jego wysokość szacuje się na 30 mln...

Zagranica, 13 października 2005

Właściciel Hallmarku rezygnuje z części biznesów rozrywkowych obrandowanych logo kanału

Crown Media Holdings, właściciel kanału Hallmark, rezygnuje z części pozatelewizyjnych biznesów rozrywkowych obrandowanych logo firmy. Oprócz telewizyjnych kanałów filmowych Hallmark...

Kraj, 19 września 2005

Finał fuzji IMS Health i ACNielsen nastąpi w II kwartale 2006 r.

Finał fuzji dwóch firm badawczych IMS Health i ACNielsen również w Polsce nastąpi w II kwartale 2006 r. To konsekwencja...

Kraj, 6 września 2005

AGB Polska zmienia nazwę na AGB Nielsen Media Research

Firma badawcza AGB Polska zajmująca się analizami oglądalności telewizji zmieniła nazwę na AGB Nielsen Media Research. Krok ten jest konsekwencją...

Zagranica, 30 sierpnia 2005

W USA najszybciej rośnie liczba azjatyckich gospodarstw domowych z dostępem do TV

Firma badawcza Nielsen Media Research (NMR) przedstawiła najnowsze badania na temat gospodarstw domowych z dostępem do telewizji w Stanach Zjednoczonych....

Zagranica, 26 sierpnia 2005

Clemmow Hornby Inge zrealizuje kampanię Toyoty

Brytyjska agencja Clemmow Hornby Inge (CHI) zajmie się obsługą szacowanego na 35 mln funtów budżetu Corolli, flagowego modelu Toyoty. Działania...

Zagranica, 3 czerwca 2005

Jamster będzie jeszcze intensywniej reklamował Crazy Frog

Dzwonek na komórki Crazy Frog ma otrzymać jeszcze mocniejsze reklamowe wsparcie. Na razie do Advertising Standards Authority wpłynęło 850 skarg...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Susan Whiting zostanie szefową Media Measurement & Information

Koncern VNU zatrudni Susan Whiting, dotychczasową chief executive Nielsen Media Research, na stanowisku prezesa Media Measurement & Information (MMI). Whiting...

Zagranica, 21 stycznia 2005

Telewizja Five może stracić aż 10 proc. przychodów, jeśli P&G wycofa swój budżet

Negocjacje między Procter & Gamble a telewizją Five zakończyły się fiaskiem. Budżet telewizji może ucierpieć na stracie tego klienta około...

Zagranica, 22 grudnia 2004

GSK zmieni agencję obsługującą brand Ribena w Wielkiej Brytanii

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) zmieni agencję reklamową obsługującą markę Ribena. Budżet brandu wynosi 5 mln funtów. Dotychczas działania dla tej...

Zagranica, 14 grudnia 2004

ACNielsen odpiera zarzuty o praktyki monopolistyczne

Należąca do VNU firma badawcza ACNielsen jest bliska wygrania sprawy sądowej wniesionej przez konkurencyjną firmę Information Resources. Konkurencja zarzucała firmie...

Zagranica, 27 września 2004

MediaCom na czele brytyjskich agencji mediowych

MediaCom od stycznia do lipca br. odnotował wzrost na poziomie 5,5 proc. - wynika z badań Nielsen Media Research. Utrzymał...

Zagranica, 14 maja 2004

Nielsen wprowadza usługę pomiaru wartości sponsoringu sportowego

Nielsen Sports, nowojorski oddział Nielsen Media Research, wprowadza usługę, która po raz pierwszy pozwoli zbadać wartość sponsoringu sportowego w telewizji....

Zagranica, 7 maja 2004

Omnicom tworzy strukturę zakupu mediów pod nazwą OPera

Należące do Omnicom Group domy mediowe OMD UK, Manning Gottlieb OMD i PHD Group utworzyły dom negocjacyjny o nazwie OPera....

Zagranica, 9 kwietnia 2004

Nielsen Media Research odkłada wprowadzenie nowych mierników

Firma badawcza Nielsen Media Research odłożyła w czasie wprowadzenie na rynek nowojorski nowych urządzeń do pomiaru lokalnej widowni telewizyjnej. Spółka...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Reklamodawcy zapłacą rekordowe 1,1 mln funtów za spot przy ostatnim odcinku "Przyjaciół"

Amerykańscy reklamodawcy mogą zapłacić nawet równowartość 1,1 mln funtów za 30-sekundowy spot reklamowy pokazywany w czasie ostatniego odcinka serialu telewizyjnego...

Zagranica, 24 października 2003

PepsiCo. tworzy jeden team brandowy

Marki: The Tropicana, Walkers, Pepsi i brandy Quaker mają być obsługiwane przez jeden team zarządzający. Decyzja ta jest częścią restrukturyzacji...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Nielsen rozpoczął analizy poruszania się widzów plakatów reklamowych

Firma Nielsen Media Research (należy do struktur VNU) wprowadza na rynek produkt badawczy, który pozwala na obserwacje i badanie sposobów...

Zagranica, 23 czerwca 2003

Nielsen zabiega o monitoring stacji telewizyjnych w Chinach

Firma badawcza Nielsen Media Research, część VNU Media Measurement & Information, planuje ekspansję na chińskim rynku telewizyjnym - przymierza się...

Zagranica, 13 czerwca 2003

Nowe systemy badania outdooru tematem konferencji OAAA w USA

Dwie amerykańskie firmy badawcze Arbitron i Nielsen Media Research pracują wspólnie nad rozwojem nowych narzędzi badawczych dla reklamy zewnętrznej. Nowe...

Zagranica, 10 maja 2002

VNU konsoliduje brandy Nielsena na całym świecie

Amerykańska grupa mediowa i informacyjna VNU zdecydowała o połączeniu firm badawczych ze swojego portfolio pod szyldem Nielsen Media Research. Nielsen...

Zagranica, 25 stycznia 2001

NOWA USŁUGA NIELSENA TROPI REKLAMY RYWALI

Nielsen Media Research z Kanady wprowadził na rynek usługę zwaną SpotWatch. Pozwala ona reklamodawcomĘna obserwowanie reklam swoich konkurentów i łączenie...