M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen/NetRatings (firma)"

Kraj, 14 kwietnia 2011

Gemius bada użytkowników sieci w Izraelu

Polska firma i spółka Market Watch Institute, jej partner, wprowadzają projekt pomiaru widowni internetowej w Izraelu.

Przetargi, 15 stycznia 2008

Gemius wygrał przetarg na badania internetu w Izraelu

Firma badawcza Gemius wygrała przetarg na pomiar oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Izraelu. We współpracy z izraelską firmą Erez...

Zagranica, 7 listopada 2006

Nielsen/NetRatings wprowadza łączony panel internetu i telewizji

Nielsen/NetRatings zamierza stworzyć samodzielny próbny panel internetu i telewizji. Chce w ten sposób pomóc klientom lepiej analizować relacje konsumentów z...

Zagranica, 11 kwietnia 2006

Richard Goosey, jeden z szefów Nielsena, przechodzi do konkurencyjnej firmy

Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of...

Zagranica, 14 grudnia 2005

E-sklepy odnotowały 33-proc. wzrost zainteresowania konsumentów

Detaliczne sklepy internetowe w USA odnotowały 33-proc. wzrost liczby wizyt w porównaniu z tym samym okresem ub.r. (mowa o pierwszym...

Zagranica, 15 września 2005

Time i CNN integrują biznesy związane z witrynami internetowymi

Time Inc. i CNN, oddziały koncernu Time Warner, zapowiedziały połączenie czterech biznesów związanych ze stronami internetowymi swoich głównych mediów. Witryny...

Zagranica, 4 stycznia 2005

Rekordowe przedświąteczne e-zakupy w USA

Tegoroczne przedświąteczne zakupy w internecie pod względem wartości przebiły ubiegłoroczne wyniki. Wzrost wirtualnej sprzedaży był wyższy, niż przewidywały jakiekolwiek wcześniejsze...

Zagranica, 2 października 2003

Ponad 13 mln młodych Europejczyków korzysta z internetu

13,1 mln dzieci w Europie korzysta z internetu, informują najnowsze badania agencji Nielsen/Netratings. 4 mln to dzieci poniżej 12. roku...

Zagranica, 12 maja 2003

Top 100 reklamodawców zwiększa udziały w reklamie internetowej

Setka największych tradycyjnych reklamodawców amerykańskich zwiększyła udziały w wydatkach na internet do 30 proc. w 2002 r. - według danych...

Zagranica, 18 marca 2003

Nielsen/Net Ratings i Media Metrix oferują nowy produkt

Firmy Nielsen/Net Ratings i Media Metrix będą oferować konkurencyjne systemy monitoringu stron internetowych dla reklamodawców, które pozwolą na ocenę popularności...