M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen Online (firma)"

Kraj, 26 lutego 2010

PBI inicjuje rozmowy nt. badań internetu; możliwy przetarg na realizację badań

Spółka Polskie Badania Internetu, która wraz z firmą badawczą Gemius SA realizuje badania polskiego internetu, w drugiej połowie marca rozpocznie...

Zagranica, 10 sierpnia 2009

Reklamy w prasie ważne dla Amerykanów

Ponad 40 proc. amerykańskich konsumentów korzysta z reklam w prasie - wynika z danych The Newspaper Association of America (NNA)....

Zagranica, 26 czerwca 2009

Twitter jest najszybciej rosnącą marką internetową w USA

Serwis mikroblogowy Twitter był w maju br. najszybciej rosnącą marką internetową w Stanach Zjednoczonych. Liczba jego użytkowników wzrosła o 1000...

Kraj, 2 stycznia 2009

Nielsen Online będzie monitorował reklamę internetową w Polsce

Firma badawcza Nielsen Online w tym roku wprowadzi na polski rynek usługę AdRelevance, która mierzy liczbę emitowanych reklam internetowych. Informację...

Zagranica, 9 grudnia 2008

Nielsen Online współpracuje przy badaniach internetu z Net-Metrix

Firma badawcza Nielsen Online rozpoczęła z Net-Metrix współpracę w zakresie badań online internetu na rynku szwajcarskim. Badania połączą istniejące już...

Zagranica, 30 października 2008

Według Nielsena dzieci rzadko oglądają reklamy w internecie

Dzieci i nastolatki w mniejszym stopniu niż dorośli mają kontakt z reklamą w internecie - wynika z najnowszego raportu Nielsen...

Zagranica, 24 października 2008

Guy Phillipson przewodniczącym IAB Europe

Szef brytyjskiego IAB Guy Phillipson został wybrany na przewodniczącego IAB Europe, organizacji macierzystej dla krajowych stowarzyszeń skupiających firmy zajmujące się...

Zagranica, 23 lipca 2008

New York Times związał się z LinkedIn

NYTimes.com wszedł w układ z LinkedIn - największym serwisem społecznościowym grupującym profesjonalistów i ludzi biznesu. New York Times chce w...

Zagranica, 20 grudnia 2007

Marketerzy chcą ujednolicenia badań reklamy online

W 2007 roku wydatki na internet w USA wzrosły do 25 proc. i zamknęły się kwotą 20 mld dol. Marketerzy...