M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen (firma)"

Kraj, 16 maja 2018

Firmy badawcze oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentują nowe koncepcje badań mediowych

Reforma badań to realizacja postulatów "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020" wydanych przez IAA. Projekt prowadzi Tadeusz Żórawski.

Kraj, 14 marca 2018

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Kraj, 13 marca 2018

Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa

Piwowarzy protestują.

Kraj, 8 marca 2018

Carlsberg Polska miał udany rok

Trzeci w kraju producent piwa zwiększył w ub.r. sprzedaż o 6,2 proc., podczas gdy rynek zmalał o 1,3 proc.

Zagranica, 7 marca 2018

Fox chce ograniczyć czas emisji reklam do 2 minut na godzinę

Cel miałby być osiągnięty do 2020 r.

Kraj, 21 lutego 2018

Ambra w II poł. ub.r. urosła o 5,9 proc.

Według Nielsena rynek wina w Polsce wzrósł w 2017 r. o 6 proc.

Kraj, 14 lutego 2018

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Zagranica, 31 stycznia 2018

Najmniejsza telewizyjna widownia gali Grammy od 2009 r.

Według Nielsena transmisję rozdania nagród w CBS oglądało 19,8 mln widzów.

Kraj, 24 stycznia 2018

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne tendencje konsumenckie.

Zagranica, 3 stycznia 2018

Ekologiczne mleko wychodzi z mody

Konsumenci w Stanach Zjednoczonych przestawiają się na mleko bez laktozy i roślinne substytuty produktów mlecznych.

Zagranica, 13 grudnia 2017

Badania zlecone przez Nestle i Unilevera wykazały skuteczność reklam cyfrowych

Według badań każdy funt wydany na reklamę cyfrową skutkuje sprzedażą na poziomie 1,94 funta.

Kraj, 26 października 2017

GroupM łączy dane GfK i Nielsena w nowym narzędziu

GroupM promuje Precious, pomiar łączący dane zakupowe GfK i telemetryczne Nielsena, wśród reklamodawców. Jak twierdzą autorzy tego narzędzia, to pionierski produkt nie tylko w skali polskiego rynku, lecz także Europy.

Kraj, 3 października 2017

Kosmetyki Basel Olten Pharm liderami w trzech kategoriach

Krem do rąk, tonik do twarzy i serum do twarzy z portfolio polskiej firmy - hitami sprzedażowymi w sieciach według danych Nielsena.

Kraj, 21 września 2017

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 25 lipca 2017

Polsat Media współpracuje z firmą TechEdge

Nowe narzędzia mają wesprzeć analityków w projektach dla klientów bezpośrednich.

Kraj, 18 lipca 2017

MEC: "Wiadomości" rządzą na Podlasiu, "Fakty" na Śląsku

Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak jak mieszkańcy Podkarpacia lub woj. świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku - pokazuje analiza agencji MEC.

Kraj, 11 lipca 2017

Autorskie programy Kino Polska dostępne w YouTube

Kanał udostępnia trzy programy, w tym najnowsze odcinki.

Kraj, 13 czerwca 2017

Polski rynek FMCG ma mocną pozycję w Europie

Na tle innych krajów europejskich dobrze wypada sprzedaż, konsumenci "hurraoptymistyczni".

Zagranica, 6 czerwca 2017

NFL znosi zakaz reklamy mocnych alkoholi

W bieżącym sezonie widzowie meczów futbolu amerykańskiego zobaczą reklamy nie tylko piwa, ale także wódki i whisky.

Kraj, 31 maja 2017

Po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi rewolucji w marketingu nie będzie

Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.

Kraj, 16 maja 2017

Spicy Mobile współpracuje z Nielsenem

Firmy wdrażają standard pomiaru widowni kampanii reklamowych.

Zagranica, 5 kwietnia 2017

Stacje newsowe napędzają rozwój kablówek

Oglądalność stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych systematycznie spada - wynika z ostatnich analiz Nielsena. Z rosnącej konsumpcji mogą być jedynie zadowolone kablowe stacje newsowe.

Kraj, 30 stycznia 2017

TVN Media będzie pracować dla TVR

Od lutego kanał będzie monitorowany przez Nielsena.

Kraj, 2 stycznia 2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Drastycznie spadła liczba programów gromadzących przed telewizorami wielomilionową widownię. Tylko 100 programów wyemitowanych w telewizji w tym roku przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów, pokazuje analiza MEC.

Kraj, 7 grudnia 2016

ScreenLovers: telewizja reklamowo korzysta z badawczych niedostatków rynku

To telewizja, dzięki brakowi wspólnego pomiaru dla wideo, przyciąga większe budżety niż wynikałoby to z rzeczywistych potrzeb marek i jej efektywności jako medium - pokazuje badanie ScreenLovers na grupie 120 media plannerów.

Zagranica, 30 listopada 2016

Danone ogłasza globalny przetarg kreatywny

Cztery agencje walczą w przetargu o globalny budżet producenta jogurtów.

Kraj, 28 października 2016

Nielsen otworzył w Warszawie pierwsze globalne Centrum Operacji

Polski ośrodek będzie wiodący dla firmy. Znajdzie w nim zatrudnienie 700 specjalistów ds. badań i analityki.

Kraj, 19 października 2016

Mikołaj Piotrowski kieruje marketingiem Nielsena

To nowe stanowisko w polskim oddziale firmy.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Lidl najszybciej rozwijającą się siecią na Wyspach

W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Wielkość i wartość rynku wód butelkowanych wzrosła o 7,7 proc.

Cała kategoria była drugą co do wartości kategorią na rynku napojów bezalkoholowych.

Kraj, 16 sierpnia 2016

Producenci lodów liczą na rekord

Hossa lodowa przypada na okres od maja do września, ale Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone desery w chłodniejszych miesiącach.

Zagranica, 9 sierpnia 2016

NBC: oglądalność otwarcia IO daleko poniżej oczekiwań

Przedstawiciele NBC nie kryją rozczarowania - transmisja otwarcia IO w Rio przyciągnęła przed ekrany aż o 35 proc. mniej widzów niż cztery lata temu.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Carlsberg wprowadza wariant bezalkoholowy do szerokiej dystrybucji

Rynek piw bezalkoholowych szybko rośnie.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 12 lipca 2016

Nielsen: liczba produktów markowych w dyskontach wzrosła trzykrotnie

Firma zaprezentowała raport "Dyskonty: w obliczu wyzwania", w którym stwierdza, że Lidl i Biedronka są już detalicznym mainstreamem konkurującym z powodzeniem z hipermarketami i sklepami convenience.

Zagranica, 29 czerwca 2016

Nielsen przejmuje Repucom

Przejęcie to poszerzy portfolio Nielsena w zakresie usług sportowych. Firma będzie głównym dostawcą danych i analiz na rynku marketingu sportowego.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Żywiec wprowadza wariant bezalkoholowy

Marka chce skorzystać z szybkiego - 11-proc. wzrostu tego segmentu.

Zagranica, 31 marca 2016

FMCG oferuje coraz więcej "podszywanych" półproduktów

Coraz więcej produktów FMCG zawiera "podszywające się" pod droższe komponenty. Jednym z najpopularniejszych półproduktów do wymiany na tańszy jest sodowa sól siarczanu (powodująca pienienie się mydła).

Kraj, 16 marca 2016

Carlsberg Polska w 2016 r. chce rosnąć szybciej niż rynek, choć w ub.r. mu się to nie udało

Carlsberg odżegnuje się od udziału w wojnie cenowej i liczy, że w tym roku uda mu się wypracować wzrost wyższy niż całej branży.

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Zagranica, 29 stycznia 2016

Nielsen: znikoma część innowacji FMCG odnosi sukces

Firma przebadała 8,5 tys. innowacji, z czego na miano "przełomowych" zasłużyło tylko 18.

Kraj, 8 stycznia 2016

Zmiana uniwersów w panelu telemetrycznym Nielsena

Estymowany odsetek gospodarstw telewizyjnych w populacji gospodarstw zmalał i wynosi obecnie 95,9 proc.

Kraj, 7 stycznia 2016

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 23 grudnia 2015

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Zagranica, 23 grudnia 2015

Wielka Brytania: Tesco i Sainsbury zredukowały wydatki reklamowe o 30 proc.

Dane Nielsena pokazują spadek wydatków reklamowych sieci detalicznych na Wyspach na średnim poziomie 8,6 proc.

Zagranica, 20 listopada 2015

Pepsi przenosi lokowanie produktu na "wyższy poziom"

Co najmniej trzy odcinki serialu "Empire" produkowanego przez telewizję Fox będą poświęcone Pepsi. Wartość kontraktu analitycy rynkowi szacują na 20 mln dolarów.

Kraj, 19 listopada 2015

Sprzedaż wolumenowa produktów FMCG w Europie rośnie

Wg danych Nielsena sprzedaż produktów szybkozbywalnych w Europie konsekwentnie wzrasta od sześciu kwartałów. Spośród wybranych państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej najwyższy nominalny wzrost wartościowy zanotowały Węgry - o 5,8 proc., Polska na drugim miejscu - wzrost o 4,4 proc.

Zagranica, 17 listopada 2015

Sprzedaż FMCG w Europie nadal rośnie

Według najnowszego raportu firmy badawczej Nielsen sprzedaż produktów FMCG wzrosła w Europie szósty kwartał z rzędu.

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.