M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen (firma)"

Kraj, 18 lipca 2017

MEC: "Wiadomości" rządzą na Podlasiu, "Fakty" na Śląsku

Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak jak mieszkańcy Podkarpacia lub woj. świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku - pokazuje analiza agencji MEC.

Kraj, 11 lipca 2017

Autorskie programy Kino Polska dostępne w YouTube

Kanał udostępnia trzy programy, w tym najnowsze odcinki.

Kraj, 13 czerwca 2017

Polski rynek FMCG ma mocną pozycję w Europie

Na tle innych krajów europejskich dobrze wypada sprzedaż, konsumenci "hurraoptymistyczni".

Zagranica, 6 czerwca 2017

NFL znosi zakaz reklamy mocnych alkoholi

W bieżącym sezonie widzowie meczów futbolu amerykańskiego zobaczą reklamy nie tylko piwa, ale także wódki i whisky.

Kraj, 31 maja 2017

Po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi rewolucji w marketingu nie będzie

Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.

Kraj, 16 maja 2017

Spicy Mobile współpracuje z Nielsenem

Firmy wdrażają standard pomiaru widowni kampanii reklamowych.

Zagranica, 5 kwietnia 2017

Stacje newsowe napędzają rozwój kablówek

Oglądalność stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych systematycznie spada - wynika z ostatnich analiz Nielsena. Z rosnącej konsumpcji mogą być jedynie zadowolone kablowe stacje newsowe.

Kraj, 30 stycznia 2017

TVN Media będzie pracować dla TVR

Od lutego kanał będzie monitorowany przez Nielsena.

Kraj, 2 stycznia 2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Drastycznie spadła liczba programów gromadzących przed telewizorami wielomilionową widownię. Tylko 100 programów wyemitowanych w telewizji w tym roku przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów, pokazuje analiza MEC.

Kraj, 7 grudnia 2016

ScreenLovers: telewizja reklamowo korzysta z badawczych niedostatków rynku

To telewizja, dzięki brakowi wspólnego pomiaru dla wideo, przyciąga większe budżety niż wynikałoby to z rzeczywistych potrzeb marek i jej efektywności jako medium - pokazuje badanie ScreenLovers na grupie 120 media plannerów.

Zagranica, 30 listopada 2016

Danone ogłasza globalny przetarg kreatywny

Cztery agencje walczą w przetargu o globalny budżet producenta jogurtów.

Kraj, 28 października 2016

Nielsen otworzył w Warszawie pierwsze globalne Centrum Operacji

Polski ośrodek będzie wiodący dla firmy. Znajdzie w nim zatrudnienie 700 specjalistów ds. badań i analityki.

Kraj, 19 października 2016

Mikołaj Piotrowski kieruje marketingiem Nielsena

To nowe stanowisko w polskim oddziale firmy.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Lidl najszybciej rozwijającą się siecią na Wyspach

W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Wielkość i wartość rynku wód butelkowanych wzrosła o 7,7 proc.

Cała kategoria była drugą co do wartości kategorią na rynku napojów bezalkoholowych.

Kraj, 16 sierpnia 2016

Producenci lodów liczą na rekord

Hossa lodowa przypada na okres od maja do września, ale Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone desery w chłodniejszych miesiącach.

Zagranica, 9 sierpnia 2016

NBC: oglądalność otwarcia IO daleko poniżej oczekiwań

Przedstawiciele NBC nie kryją rozczarowania - transmisja otwarcia IO w Rio przyciągnęła przed ekrany aż o 35 proc. mniej widzów niż cztery lata temu.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Carlsberg wprowadza wariant bezalkoholowy do szerokiej dystrybucji

Rynek piw bezalkoholowych szybko rośnie.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 12 lipca 2016

Nielsen: liczba produktów markowych w dyskontach wzrosła trzykrotnie

Firma zaprezentowała raport "Dyskonty: w obliczu wyzwania", w którym stwierdza, że Lidl i Biedronka są już detalicznym mainstreamem konkurującym z powodzeniem z hipermarketami i sklepami convenience.

Zagranica, 29 czerwca 2016

Nielsen przejmuje Repucom

Przejęcie to poszerzy portfolio Nielsena w zakresie usług sportowych. Firma będzie głównym dostawcą danych i analiz na rynku marketingu sportowego.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Żywiec wprowadza wariant bezalkoholowy

Marka chce skorzystać z szybkiego - 11-proc. wzrostu tego segmentu.

Zagranica, 31 marca 2016

FMCG oferuje coraz więcej "podszywanych" półproduktów

Coraz więcej produktów FMCG zawiera "podszywające się" pod droższe komponenty. Jednym z najpopularniejszych półproduktów do wymiany na tańszy jest sodowa sól siarczanu (powodująca pienienie się mydła).

Kraj, 16 marca 2016

Carlsberg Polska w 2016 r. chce rosnąć szybciej niż rynek, choć w ub.r. mu się to nie udało

Carlsberg odżegnuje się od udziału w wojnie cenowej i liczy, że w tym roku uda mu się wypracować wzrost wyższy niż całej branży.

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Zagranica, 29 stycznia 2016

Nielsen: znikoma część innowacji FMCG odnosi sukces

Firma przebadała 8,5 tys. innowacji, z czego na miano "przełomowych" zasłużyło tylko 18.

Kraj, 8 stycznia 2016

Zmiana uniwersów w panelu telemetrycznym Nielsena

Estymowany odsetek gospodarstw telewizyjnych w populacji gospodarstw zmalał i wynosi obecnie 95,9 proc.

Kraj, 7 stycznia 2016

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 23 grudnia 2015

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Zagranica, 23 grudnia 2015

Wielka Brytania: Tesco i Sainsbury zredukowały wydatki reklamowe o 30 proc.

Dane Nielsena pokazują spadek wydatków reklamowych sieci detalicznych na Wyspach na średnim poziomie 8,6 proc.

Zagranica, 20 listopada 2015

Pepsi przenosi lokowanie produktu na "wyższy poziom"

Co najmniej trzy odcinki serialu "Empire" produkowanego przez telewizję Fox będą poświęcone Pepsi. Wartość kontraktu analitycy rynkowi szacują na 20 mln dolarów.

Kraj, 19 listopada 2015

Sprzedaż wolumenowa produktów FMCG w Europie rośnie

Wg danych Nielsena sprzedaż produktów szybkozbywalnych w Europie konsekwentnie wzrasta od sześciu kwartałów. Spośród wybranych państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej najwyższy nominalny wzrost wartościowy zanotowały Węgry - o 5,8 proc., Polska na drugim miejscu - wzrost o 4,4 proc.

Zagranica, 17 listopada 2015

Sprzedaż FMCG w Europie nadal rośnie

Według najnowszego raportu firmy badawczej Nielsen sprzedaż produktów FMCG wzrosła w Europie szósty kwartał z rzędu.

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 30 października 2015

Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC

Jako pierwszy Polak w jego składzie będzie pracował nad rozwiązaniami w zakresie danych, rozwojem innowacyjnych produktów badawczych i nowymi technologiami pomiaru dla całej sieci MEC.

Kraj, 21 października 2015

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

PBC, Nielsen, KBR, PBI oraz Kantar Media chcą wspólnie wzmacniać wiarygodność badań mediów.

Zagranica, 16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

Kraj, 24 lipca 2015

Warka Radler liderem segmentu

Marka zdobyła już ponad połowę udziału w swoim segmencie ilościowo.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 21 kwietnia 2015

MEC: serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Kraj, 8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

Kraj, 17 marca 2015

Rynek wina w Polsce coraz mocniejszy

Według badań Nielsena największe wzrosty rynek notuje w w małych i średnich sklepach.

Kraj, 5 marca 2015

Łowicz z kampanią dżemów dla dzieci

Niebawem wystartują działania reklamowe dla marki z portfolio Agros Novej wprowadzonej z myślą o najmłodszych - Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki.

Kraj, 3 marca 2015

Włocławek wchodzi w nową kategorię

Marka proponuje nowe produkty w linii musztard.

Kraj, 27 lutego 2015

Mondelez będzie nadal bawił się kawą

Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.

Kraj, 26 lutego 2015

NaTemat wprowadza natywną reklamę wideo

Rozwiązanie oparto na produkcie firmy Teads.

Kraj, 17 lutego 2015

Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel w Gemiusie

Z Nielsena do Gemiusa.