M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen (firma)"

Kraj, 19 października 2016

Mikołaj Piotrowski kieruje marketingiem Nielsena

To nowe stanowisko w polskim oddziale firmy.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Lidl najszybciej rozwijającą się siecią na Wyspach

W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Wielkość i wartość rynku wód butelkowanych wzrosła o 7,7 proc.

Cała kategoria była drugą co do wartości kategorią na rynku napojów bezalkoholowych.

Kraj, 16 sierpnia 2016

Producenci lodów liczą na rekord

Hossa lodowa przypada na okres od maja do września, ale Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone desery w chłodniejszych miesiącach.

Zagranica, 9 sierpnia 2016

NBC: oglądalność otwarcia IO daleko poniżej oczekiwań

Przedstawiciele NBC nie kryją rozczarowania - transmisja otwarcia IO w Rio przyciągnęła przed ekrany aż o 35 proc. mniej widzów niż cztery lata temu.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Carlsberg wprowadza wariant bezalkoholowy do szerokiej dystrybucji

Rynek piw bezalkoholowych szybko rośnie.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 12 lipca 2016

Nielsen: liczba produktów markowych w dyskontach wzrosła trzykrotnie

Firma zaprezentowała raport "Dyskonty: w obliczu wyzwania", w którym stwierdza, że Lidl i Biedronka są już detalicznym mainstreamem konkurującym z powodzeniem z hipermarketami i sklepami convenience.

Zagranica, 29 czerwca 2016

Nielsen przejmuje Repucom

Przejęcie to poszerzy portfolio Nielsena w zakresie usług sportowych. Firma będzie głównym dostawcą danych i analiz na rynku marketingu sportowego.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Żywiec wprowadza wariant bezalkoholowy

Marka chce skorzystać z szybkiego - 11-proc. wzrostu tego segmentu.

Zagranica, 31 marca 2016

FMCG oferuje coraz więcej "podszywanych" półproduktów

Coraz więcej produktów FMCG zawiera "podszywające się" pod droższe komponenty. Jednym z najpopularniejszych półproduktów do wymiany na tańszy jest sodowa sól siarczanu (powodująca pienienie się mydła).

Kraj, 16 marca 2016

Carlsberg Polska w 2016 r. chce rosnąć szybciej niż rynek, choć w ub.r. mu się to nie udało

Carlsberg odżegnuje się od udziału w wojnie cenowej i liczy, że w tym roku uda mu się wypracować wzrost wyższy niż całej branży.

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Zagranica, 29 stycznia 2016

Nielsen: znikoma część innowacji FMCG odnosi sukces

Firma przebadała 8,5 tys. innowacji, z czego na miano "przełomowych" zasłużyło tylko 18.

Kraj, 8 stycznia 2016

Zmiana uniwersów w panelu telemetrycznym Nielsena

Estymowany odsetek gospodarstw telewizyjnych w populacji gospodarstw zmalał i wynosi obecnie 95,9 proc.

Kraj, 7 stycznia 2016

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 23 grudnia 2015

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Zagranica, 23 grudnia 2015

Wielka Brytania: Tesco i Sainsbury zredukowały wydatki reklamowe o 30 proc.

Dane Nielsena pokazują spadek wydatków reklamowych sieci detalicznych na Wyspach na średnim poziomie 8,6 proc.

Zagranica, 20 listopada 2015

Pepsi przenosi lokowanie produktu na "wyższy poziom"

Co najmniej trzy odcinki serialu "Empire" produkowanego przez telewizję Fox będą poświęcone Pepsi. Wartość kontraktu analitycy rynkowi szacują na 20 mln dolarów.

Kraj, 19 listopada 2015

Sprzedaż wolumenowa produktów FMCG w Europie rośnie

Wg danych Nielsena sprzedaż produktów szybkozbywalnych w Europie konsekwentnie wzrasta od sześciu kwartałów. Spośród wybranych państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej najwyższy nominalny wzrost wartościowy zanotowały Węgry - o 5,8 proc., Polska na drugim miejscu - wzrost o 4,4 proc.

Zagranica, 17 listopada 2015

Sprzedaż FMCG w Europie nadal rośnie

Według najnowszego raportu firmy badawczej Nielsen sprzedaż produktów FMCG wzrosła w Europie szósty kwartał z rzędu.

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 30 października 2015

Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC

Jako pierwszy Polak w jego składzie będzie pracował nad rozwiązaniami w zakresie danych, rozwojem innowacyjnych produktów badawczych i nowymi technologiami pomiaru dla całej sieci MEC.

Kraj, 21 października 2015

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

PBC, Nielsen, KBR, PBI oraz Kantar Media chcą wspólnie wzmacniać wiarygodność badań mediów.

Zagranica, 16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

Kraj, 24 lipca 2015

Warka Radler liderem segmentu

Marka zdobyła już ponad połowę udziału w swoim segmencie ilościowo.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 21 kwietnia 2015

MEC: serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Kraj, 8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

Kraj, 17 marca 2015

Rynek wina w Polsce coraz mocniejszy

Według badań Nielsena największe wzrosty rynek notuje w w małych i średnich sklepach.

Kraj, 5 marca 2015

Łowicz z kampanią dżemów dla dzieci

Niebawem wystartują działania reklamowe dla marki z portfolio Agros Novej wprowadzonej z myślą o najmłodszych - Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki.

Kraj, 3 marca 2015

Włocławek wchodzi w nową kategorię

Marka proponuje nowe produkty w linii musztard.

Kraj, 27 lutego 2015

Mondelez będzie nadal bawił się kawą

Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.

Kraj, 26 lutego 2015

NaTemat wprowadza natywną reklamę wideo

Rozwiązanie oparto na produkcie firmy Teads.

Kraj, 17 lutego 2015

Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel w Gemiusie

Z Nielsena do Gemiusa.

Zagranica, 12 lutego 2015

Sony Pictures Television Networks przejmuje kanały Viasat3 i Viasat6 na Węgrzech

Firma Sony Pictures Television (SPT) Networks zakończyła negocjacje w sprawie zakupu węgierskich kanałów Viasat3 i Viasat6 od grupy MTG (Modern Times Group).

Zagranica, 9 lutego 2015

Vodafone przekazuje budżet reklamowy agencji Grey London

Wartość budżetu wynosi 53 mln funtów.

Kraj, 22 grudnia 2014

Black zapewnia, że jest liderem

Energetyk z portfolio FoodCare podkreśla, że jest liderem pod względem wartościowym na rynku energetyków.

Kraj, 16 grudnia 2014

Spada liczba wysokoratingowych programów w TV

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej - podsumowuje dom mediowy MEC.

Kraj, 2 grudnia 2014

Jesienią spadł udział stacji top 4 i wzrósł naziemnej TV kosztem płatnej

Udział kanałów dużej czwórki spadł do 44 proc., ale mniejsze kanały z multipleksów mają już blisko jedną czwartą udziału w czasie oglądania grupy komercyjnej - pokazują dane Nielsena za okres IX-XI.  

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 13 listopada 2014

Black z kolejnym poszerzeniem porfolio

Tym razem marka stawia na witaminy i funkcjonalność.

Zagranica, 12 listopada 2014

Nielsen: krótki żywot nowości FMCG

Według raportu aż 76 proc. marek FMCG wprowadzonych między 2011 a 2013 r. nie udało się utrzymać na rynku.

Kraj, 31 października 2014

Kwas chlebowy obiecującą kategorią

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Zagranica, 9 października 2014

Prawie połowa shopperów online przeniosła się na mobile

Zakupy przez komórkę i tablet coraz popularniejsze.

Kraj, 7 października 2014

Maślana miłość w reklamie Ramy z masłem

Unilever wspiera nowy produkt kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.

Zagranica, 26 września 2014

Brytyjczycy liderami europejskich zakupów online

Według badań Nielsena przeprowadzonych wśród 30 tys. respondentów w 60 krajach liderami zakupów online są Brytyjczycy. Blisko 45 proc. spośród nich rezerwuje online hotele, kupuje ubrania, buty i inne akcesoria modowe.