M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Niezależny Operator Międzystrefowy (firma)"

Kraj, 28 stycznia 2005

Securia Polska będzie oferować usługi dla programów lojalnościowych

Securia Polska, oferująca usługę ochrony przedmiotów, planuje pozyskanie klientów wśród operatorów programów lojalnościowych. Firma, która niedawno rozpoczęła w Polsce działalność,...

Kraj, 14 września 2004

Agencja Huevo przygotowała serwis dla Intermarche

Agencja interaktywna Huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów Intermarche. Serwis adresowany jest do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna...

Przetargi, 5 sierpnia 2004

Tel-Energo prowadzi przetarg na obsługę full service nowej marki

Grupa Telekomunikacyjna "Tel-Energo" SA zaprosiła kilka agencji reklamowych do przetargu na obsługę full service nowej usługi telekomunikacyjnej, którą wprowadzi na...

Kraj, 10 grudnia 2003

Pod hasłem "Dajemy Ci najwięcej" ruszyła nowa kampania dla NOM

(Stargate) Agencja reklamowa DougFaberFamily wyprodukowała trzy filmy reklamowe dla Niezależnego Operatora Międzystrefowego. W TVP, TV4, TVN i TVN 24 emitowany...

Kraj, 28 listopada 2003

Pro-Creation wykonał witrynę internetową dla Palmolive Thermal SPA

(Pro-Creation) Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała stronę internetową promującą nową serię kosmetyków - Palmolive Thermal SPA. Obok sporej ilości informacji dotyczących...

Kraj, 3 listopada 2003

Marta Pawłowska przechodzi ze Spin Communications do CEC Government Relations

Marta Pawłowska odchodzi z agencji Spin Communications i rozpoczyna dziś pracę w zajmującej się działaniami public affairs agencji CEC Government...

Przetargi, 22 października 2003

NOM wybrał DougFaberFamily i Zenith Media

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową. Zwyciężyła w nim agencja DougFaberFamily, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową NOM....

Przetargi, 12 września 2003

NOM rozpoczął przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpoczął procedurę przetargową, w której ma zostać wyłoniona agencja do obsługi pojedynczego projektu. Chodzi o przygotowanie...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Gadu-Gadu uruchamia numer dostępowy do internetu

SMS-Express.com Sp. z o.o., właściciel komunikatora Gadu-Gadu, uruchamia ogólnopolską usługę dostępu do internetu pod nazwą Gadu-Gadu Net 0209581. Partnerem komunikatora...

Kraj, 5 sierpnia 2003

Marek Skwarski wzmocni dział kreatywny Gryf Direct

Marek Skwarski dołączy do działu kreacji agencji marketing services Gryf Direct. Pracę w firmie rozpocznie 1 września br. Współpracował już...

Kraj, 11 czerwca 2003

DougFaberFamily przygotowuje kampanię dla Falvitu

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) przygotowuje kampanię dla marki Falvit (Jelfa) - preparatu witaminowego skierowanego do kobiet. Kampania oparta będzie na...

Przetargi, 29 maja 2003

NOM wybrał DougFaberFamily do obsługi kolejnego projektu

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) wybrała agencję reklamową DougFaberFamily (DFF) do obsługi kolejnego projektu reklamowego. Decyzja w tej sprawie...

Kraj, 4 kwietnia 2003

NOM uruchomił przetarg na swój budżet

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpisał przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Rzecznik NOM Marcin Gruszka nie...

Kraj, 1 października 2002

PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą na rynek LPG

Koncern PKN Orlen rozpoczął miesięczną kampanię reklamową wprowadzającą na rynek sieć dystrybucyjną autogazu pod nazwą LPG. Nieoficjalnie wiadomo, że strategię...

Kraj, 26 lipca 2002

NOM - współpraca tylko na zlecenie

23 lipca wystartowala kampania Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM), której celem jest wsparcie sił sprzedażowych tej firmy w podpisywaniu umów z...

Kraj, 22 lipca 2002

NOM i C&A nowymi klientami domu mediowego Starlink

Dom mediowy Starlink, wchodzący w skład grupy Starcom, będzie obługiwał budżety mediowe Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM) oraz sieci sklepów C&A....

Kraj, 19 lipca 2002

NOM - we wtorek rusza kampania

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) uruchomi 23 lipca kampanię, której celem jest wsparcie sił sprzedażowych tej firmy w podpisywaniu umów z...

Kraj, 20 czerwca 2002

Supersigns Polska domaga się zapłaty należności od ARZ Galicja

Firma reklamy zewnętrznej Supersigns Polska domaga się od innej firmy tego medium - ARZ Galicja, zapłaty należności za wynajęte wielkoformatowe...

Kraj, 28 maja 2002

NOM rozpoczął kampanię informacyjną

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjną skierowaną do swoich klientów, którym firma wysłała 3,8 mln zaległych rachunków. Od...

Kraj, 14 maja 2002

Klienci najbardziej lubią Dialog, a najmniej TP SA

Spośród operatorów telefonii stacjonarnej, którzy oferują usługi dla klientów indywidualnych, najwięcej zadowolonych użytkowników ma Telefonia Dialog. Najmniej zadowoleni są natomiast...

Kraj, 6 maja 2002

Kanał filmowy Ale Kino! uruchomił serwis informacyjny w sieci

Ruszył serwis internetowy filmowego kanału telewizyjnego Ale Kino!. Początkowo serwis był przygotowywany przez agencję interaktywną Internet Designers, jednak prace nad...

Kraj, 15 lutego 2002

Agencja interaktywna Upload uruchomiła swoją witrynę

Agencja interaktywna Uplaod uruchomiła swoją witrynę korporacyjną. "Kierujemy ją do małych i średnich przedsiębiorstw chcących włączyć Internet do swojej strategii...

Kraj, 15 lutego 2002

Agencja interaktywna Upload uruchomiła swoją witrynę

Agencja interaktywna Uplaod uruchomiła swoją witrynę korporacyjną. "Kierujemy ją do małych i średnich przedsiębiorstw chcących włączyć Internet do swojej strategii...

Kraj, 20 grudnia 2001

NOM rozpisał przetarg na obsługę full serwis

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Dotyczy on zarówno przygotowania strategii i kreacji...

Kraj, 19 listopada 2001

Wystartowała kampania wizerunkowa NOM

Dziś rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM) świadczącego międzymiastowe połączenia telefoniczne (tzw. prefiks). Kampania potrwa do 21...

Kraj, 3 września 2001

NOM NIE WIE, KIEDY ROZPOCZĄĆ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ma zamiar w ciągu najbliższych tygodni wystartować z kampanią promującą swoje usługi. Dokładny termin...

Kraj, 4 lipca 2001

TBWA PRZYGOTOWUJE KAMPANIĘ NOM DLA PREFIKSU 1044

Agencja reklamowa TBWA Warszawa przygotuje strategię i kreację kampanii reklamowej prefiksu 1044 dla Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM), który jest na...