M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nike (marka)"

Kraj, 7 października 2015

IRCenter zbadał lokowanie produktów w YouTube

Największy potencjał tkwi w kategorii lifestyle i rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.

Kraj, 2 września 2015

Sprostowanie: Kuba Sagan associate creative directorem w 180 heartbeats Jung v. Matt

Nowa osoba w dziale kreacji agencji.

Kraj, 13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

Zagranica, 2 lutego 2015

Reebok wraca z komunikatem "Be more human"

Marka rezygnuje z udziału celebrytów, żeby wyeksponować ludzki wysiłek w uprawianiu sportu.

Kraj, 29 października 2014

Fashion Days we współpracy z siecią Cinema City

Firma oferująca odzież rozpoznawalnych marek wkracza do kin. Za kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. Projekt koordynuje New Age Media.

Zagranica, 8 sierpnia 2013

Smirnoff po 13 latach zmienia agencję

Marka Diageo zrezygnowała z globalnej obsługi JWT na rzecz 72andSunny.

Kraj, 10 lipca 2013

Papaya Films zawiera umowy na wyłączność z reżyserami

Do tej pory umowy podpisano z Markiem Raymondem Wilkinsem i Brentem Bonacorso. Niebawem studio poda nazwiska polskich reżyserów.

Zagranica, 8 lipca 2013

Carlos Bayala zostanie globalnym szefem kreacji w Mother

Współzałożyciel siostrzanej agencji Madre przenosi się z Buenos Aires do Londynu, żeby pokierować kreacją w całej sieci.

Zagranica, 14 czerwca 2013

Mentoring jako narzędzie marketingowe Coca-Coli

Koncern z Atlanty wokół brandu Glacéau Vitaminwater zatrudnia do współpracy przedsiębiorców zajmujących się kulturą - mają oni pomóc rozwijać kreatywność branży.

Zagranica, 21 marca 2013

Agencja Amplify dla marki Converse

Converse rusza z globalną kampanią pt. "Shoes are boring. Wear sneakers".

Zagranica, 25 października 2012

Umbro sprzedana grupie Iconix Brand Group

Nike pozbywa się marki za 225 mld dolarów.

Zagranica, 5 października 2012

Największy europejski sprzedawca Apple kupuje sklepy Samsunga

Przejęcie ZAO Nosimo przez Re Store Retail Group.

Kraj, 12 września 2012

Deichmann promuje się w kinach

Za kreację spotów reklamowych odpowiada agencja Grey.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Kobierzewski dyrektorem kreatywnym w The Digitals

Menedżer odpowiedzialny jest za zarządzanie działem kreacji i jego rozwój.

Kraj, 23 lipca 2012

Błaszczykowski, Lewandowski, Piszczek między Nike i Pumą

Piłkarze w Polsce promują Nike, ale już w niemieckim klubie Pumę.

Zagranica, 29 czerwca 2012

Nike i Levi's na skateboard [wideo]

Dwie marki przygotowały ofertę dla fanów deski.

Kraj, 27 marca 2012

180heartbeats w rękach Jung von Matta?

Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats, nie chciał komentować naszych informacji.

Zagranica, 15 lutego 2012

Apple najbardziej kochaną marką

Agencja CBX przygotowała walentynkowy ranking marek.

Zagranica, 23 stycznia 2012

Wielka pompa wokół opaski na nadgarstek marki Nike

Nike wprowadza wielozadaniową opaskę na nadgarstek, która mierzy różne parametry aktywności sportowej.

Artykuły weekendowe, 7 października 2011

Legenda MJ23

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, jak to miło uszczknąć trochę splendoru z legendy wielkich marek sportu.

Artykuły weekendowe, 16 września 2011

Powrót do szarości

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, tym razem w roli zawiedzionego konsumenta.

Artykuły weekendowe, 16 września 2011

Gryfikacja - Graal marketingu?

Transformacja działań marketingowych w grę to jeden z najgorętszych trendów - pisze Sebastian Starzyński, prezes agencji badania rynku ABR Sesta, a także firmy Promo-plan.com, udostępniającej aplikację do zarządzania promocjami, autor bloga Gryfikacja.pl.

Zagranica, 6 lipca 2011

Nike ponownie sponsorem Michaela Vicka

Po czterech latach przerwy spowodowanej kryminalnymi zarzutami dla sportowca znana marka znów będzie jego sponsorem.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Polak ubrany według GfK Polonia

Polacy kupują odzież rzadziej niż to miało miejsce jeszcze w 2008 roku. Sklepy z ubraniami nadal jednak cieszą się ich zainteresowaniem. Jak wygląda struktura zakupów? Jakich produktów szukają, które sklepy wybierają?

Kraj, 17 lutego 2011

Justyna Dziegieć w Answear.com

Nowy marketing communications manager przeszedł z Marketing Investment Group.

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Sukces w social mediach - nie za darmo…

Boom na promocję w Facebooku trwa. A wraz z nim utrwala się mit - wystarczy dobry pomysł, a likepage sam się wypromuje. Trzeba jednak pamiętać, że social media marketing to wciąż marketing - i jak to z nim bywa, nie ma nic za darmo - pisze Justyna Bandoła, PR specialist w agencji Vanguard PR.

Zagranica, 4 listopada 2010

Short-lista najlepszych reklam w YouTube

Po raz pierwszy w historii konkursu Campaign Media Awards będą oceniane reklamy w kategorii My YouTube Ad of the Year.

Zagranica, 15 października 2010

Nike chce rozszerzyć markę Nike Plus

Marketer chce wyjść z Nike Plus poza dyscypliny związane z bieganiem.

Kraj, 14 października 2010

Nike Sportswear startuje z kampanią wizerunkową

Marka prezentuje styl życia sportowców i amatorów.

Zagranica, 19 kwietnia 2010

W USA wybierają ciuchy Ralpha Laurena i Nike'a

Brand Keys zapytała dorosłych o ich ulubione marki odzieżowe.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Sizeer promuje nowy wizerunek

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.

Zagranica, 6 kwietnia 2010

Ulubione marki mam w Chinach

Johnson & Johnson, Pepsi i Pampers popularne wśród chińskich matek.

Kraj, 10 marca 2010

Agata Polińska i Bartosz Jaroszewski w zespole GoldenSubmarine

Do agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli account manager Agata Polińska i art director Bartosz Jaroszewski. Agata Polińska wcześniej pracowała m.in. w...

Kraj, 3 marca 2010

Społem autorem transmisji wideo na żywo w Facebooku; Monika Wozińska PR managerem agencji

Agencja Społem na zlecenie domu mediowego Mindshare Polska zrealizowała dla Nike Poland transmisję na żywo w serwisie społecznościowym Facebook. Internauci...

Zagranica, 3 lutego 2010

Sharapova w kampanii Nike będzie przestrzegać przed HIV

Nike podpisało umowę z Marią Sharapovą, która swoim wizerunkiem wesprze kampanię społeczną mówiącą o problemie HIV i AIDS w Afryce....

Zagranica, 27 stycznia 2010

Nike stawia na mundial w RPA

Marka Nike wiąże duże nadzieje z mistrzostwami świata w RPA. Firma dostarczy sprzęt dla wielu drużyn, ale ważnym projektem jest...

Zagranica, 25 stycznia 2010

Adidas, Nike i Puma najbardziej kojarzą się z futbolem

Adidas, Nike i Puma to marki konsumenckie, które najbardziej kojarzą się Europejczykom z piłką nożną - wynika z badania firmy...

Zagranica, 4 grudnia 2009

Tiger Woods pomimo wywołania skandalu nadal jest wspierany przez sponsorów

Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....

Kraj, 26 października 2009

Team kreatywny z G7 dołączy do FireFly Creation

Do agencji FireFly Creation z Grupy FireFly dołączy z początkiem listopada team kreatywny - senior art director Szymon Demirkol i...

Zagranica, 2 lipca 2009

Revolution Forum: więcej dialogu marek z konsumentami w serwisach społecznościowych

Jeśli marki chcą osiągać maksymalne korzyści z reklamowania się w serwisach społecznościowych, powinny więcej czasu poświęcać na rozmowę z konsumentami...

Kraj, 16 lutego 2009

SoDigital powołuje do życia agencję interaktywną Sointeractive

Pod koniec lutego na polskim rynku oficjalnie zadebiutuje agencja interaktywna Sointeractive. Firma ma specjalizować się w kreacji i kłaść nacisk...

Zagranica, 9 lutego 2009

WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją H-art

Grupa WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją interaktywną H-art. Po sfinalizowaniu umowy kupna WPP będzie mieć 90 proc. udziałów w...

Zagranica, 7 stycznia 2009

Rio Ferdinand i Marco Materazzi w reklamie kultowych bluz Nike

Piłkarze Rio Ferdinand i Marco Materazzi oraz rugbysta Vincent Clerc wystąpili w najnowszym filmie reklamowym firmy Nike. Idea kreatywna o...

Zagranica, 24 listopada 2008

Robert Rasmussen odpowiada za inowacje w BBH

Robert Rasmussen objął stanowisko executive creative directora of innovation w agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty. Do tej pory był jednym...

Zagranica, 22 sierpnia 2008

Czy Iris zagraża współpracy 180 Amsterdam z Adidasem?

Współpracy reklamowej Adidasa z agencją 180 Amsterdam pierwszy raz od dekady zagraża konkurencja. Niemiecki producent odzieży sportowej wydający na reklamy...

Zagranica, 19 sierpnia 2008

Ostra walka Nike i Adidasa o chiński rynek

Nike i Adidas zaostrzają walkę o pozycję na chińskim rynku przy okazji igrzysk w Pekinie. Media zwróciły uwagę na to,...

Zagranica, 3 lipca 2008

Reklamowy atak Nike podczas olimpiady

Nike zapowiedziało reklamowe bombardowanie podczas zbliżającej się olimpiady w Chinach. Firma nie znalazła się w gronie głównych sponsorów olimpiady, pozostając...

Zagranica, 21 kwietnia 2008

Nike pozywa Adidasa za podkupienie chińskiego piłkarza, ambasadora marki

Amerykańska firma produkująca odzież sportową Nike pozwała do sądu niemieckiego Adidasa za pozyskanie do działań marketingowych Zhenga Zhi, kapitana chińskiej...

Zagranica, 27 marca 2008

Nokia będzie promować telefony wyposażone w GPS

Nokia będzie promować telefony wyposażone w GPS. Na rynku brytyjskim kampania ruszy w drugiej połowie roku. Obejmie ona głownie telewizję,...

Zagranica, 28 września 2007

Grey Group EMEA otrzymała najwięcej nagród Euro Effie

Po raz trzeci z rzędu sieć agencyjna Grey Group EMEA otrzymała tytuł Sieci Roku podczas przyznawania nagród w konkursie efektywności...