M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nikon Polska (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2014

Nikon: "Jestem własną wizją świata"

Producent aparatów fotograficznych rusza z działaniami wizerunkowymi. Adaptację na polski rynek przygotowała agencja Walk Creative, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Kraj, 10 października 2014

Anna Białkowska w Sataku

Sieć reklamy wideo w Polsce powiększa zespół.

Kraj, 11 lipca 2014

Nikon nad Bałtykiem

Akcję dla producenta sprzętu foto realizuje agencja Maann 66.

Kraj, 28 stycznia 2014

Nikon dla narciarzy

Po raz kolejny producent aparatów organizuje akcję marketingu bezpośredniego w narciarskich kurortach.

Kraj, 3 grudnia 2013

Nagrody za ponad 80 tys. zł w świątecznej promocji Nikona

Producent premiuje zakup aparatów kompaktowych Coolpix pod choinkę.

Kraj, 14 listopada 2013

Firma Nikon Polska rozpoczęła nową kampanię [wideo]

To kolejna odsłona międzynarodowych działań prowadzonych pod hasłem "Jestem Nikon".

Kraj, 7 sierpnia 2013

Nikon na turnieju golfowym

Marketer rozpoczął współpracę z Polskim Związkiem Golfa. Za koordynację działań odpowiada agencja Nairobia.

Kraj, 7 maja 2013

Pierwszy projekt Infinity Group dla Nikona

Agencja stworzyła nową wersję portalu SzerokiKadr.pl.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Nikon z kolorową akcją na wiosnę

Firma ruszyła z działaniami promocyjnymi.

Kraj, 17 stycznia 2013

Nikon ekologicznie

Rusza proekologiczny serwis producenta aparatów fotograficznych.

Kraj, 3 stycznia 2013

Nikon zwraca pieniądze

Ruszyła promocja "Zwrot pieniędzy. Get money back!".

Kraj, 7 grudnia 2012

Asseco i Nikon we wspólnej promocji

Ruszył konkurs na najlepszy projekt koszulki dla Krzysztofa Ignaczaka.

Kraj, 29 listopada 2012

Nikon na Pintereście

Firma uruchomiła swój oficjalny profil w kolejnym portalu społecznościowym.

Kraj, 16 listopada 2012

Nikon Coolpix promuje się na święta

Za kreację i organizację promocji odpowiada Nairobia.

Kraj, 17 października 2012

Infinity Group dla Nikona

Agencja prowadzi działania w edukacyjnym serwisie klienta i pracuje nad jego nową wersją.

Kraj, 15 października 2012

Nikon i jestkultura.pl

Kolejna marka rozpoczyna działania w blogosferze.

Kraj, 18 lipca 2012

Walk PR finalistą Platinum PR Awards

W międzynarodowym konkursie została wyróżniona jedna polska agencja.

Kraj, 27 czerwca 2012

Nikon współpracuje z blogerami

Producent udostępnił sprzęt pięciu blogerom i zaprasza do współpracy kolejnych.

Kraj, 10 maja 2012

Nowa kampania reklamowa Nikona

Autorem kampanii jest Jung von Matt/Spree.

Kraj, 26 stycznia 2012

Nikon wchodzi do blogosfery

Marka silniej inwestuje w media społecznościowe.

Kraj, 24 listopada 2011

Nairobia autorem pierwszych polskich spotów Nikona

Agencja przygotowała zintegrowaną kampanię "Jestem wykrywaczem prezentów".

Kraj, 3 listopada 2011

Kampania TV wspiera loterię Nikona

Dla nabywców aparatów Coolpix Nikon przygotował nagrody za 200 tys. zł.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 10 czerwca 2011

"Jestem Nikon" - nowy projekt wizerunkowy [WIDEO]

Producent aparatów fotograficznych startuje z kampanią wizerunkowo-sprzedażową.

Kraj, 5 listopada 2010

Honda i iPady od Nikona

Każdy konsument, który kupi jeden z wybranych modeli aparatów fotograficznych Nikon Coolpix, będzie mógł wygrać samochód Honda Civic lub iPada firmy Apple.

Kraj, 9 marca 2010

Robbie Williams będzie fotografował aparatami Nikona

Nikon szykuje nową kampanię reklamową aparatów fotograficznych serii CoolPix, w której wystąpi znany brytyjski piosenkarz Robbie Williams. Tagline kampanii brzmi...

Kraj, 14 grudnia 2009

Nikon realizuje największą tegoroczną kampanię

Nikon Polska przygotował promocję "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mającą wspierać sprzedaż aparatów kompaktowych serii Coolpix w okresie przedświątecznym. Akcji towarzyszy kampania...

Kraj, 1 września 2009

Magdalena Michalska-Szmidt kieruje marketingiem Nikona

Magdalena Michalska-Szmidt objęła stanowisko kierownika marketingu w Nikon Polska. Zastąpiła Katarzynę Romaniuk, która kierowała marketingiem polskiego oddziału Nikona od jego...

Przetargi, 28 maja 2009

Nikon wybiera europejską agencję; polscy partnerzy bez zmian

Nikon Europe rozpisał przetarg na obsługę swojego regionalnego budżetu, wartego według szacunków 50 mln euro. Dotychczasową europejską agencją Nikona jest...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Nikon łączy wsparcie D60 z promocją książki o fotografii

Paralotna przygotowała kreację do nowej kampanii reklamowej Nikon Polska, w której producent zachęca do wyboru lustrzanki Nikon D60. W ramach...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Nikon prowadzi loterię z nagrodami o wartości 600 tys. zł

Nikon Polska rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową kompaktowych aparatów fotograficznych Coolpix. Ich sprzedaż wspiera loterią z pulą nagród o wartości prawie...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Nikon reklamuje serwis poradnikowy dla fotoamatorów

Nikon Polska uruchomił serwis internetowy Szerokikadr.pl skierowany do amatorów fotografii. Łączy on treści poradnikowe i teoretyczne z zadaniami praktycznymi, oferując...

Kraj, 26 maja 2008

Nikon Polska wspiera promocją linię aparatów CoolPix

Agencja reklamowa Paralotna w ramach długofalowej współpracy z Nikon Polska przygotowała kampanię promocyjną dla aparatów CoolPix pt. "Kadruj z głową"....

Kraj, 16 maja 2008

Opcom autorem nowych serwisów internetowych dla Big Stara

Big Star poszerzył zakres działań marketingowych w internecie. Powstał osobny serwis korporacyjny firmy (www.firma.bigstar.pl) oraz wspierany przez markę blog o...

Kraj, 29 stycznia 2008

Canon Polska zwiększa budżet na reklamę; liczy na Euro i olimpiadę

Canon Polska zaprezentował swoje tegoroczne nowości. Najważniejsze - w dziedzinie fotografii - to nowa lustrzanka amatorska EOS 450D oraz cztery...

Kraj, 9 listopada 2007

Nikon rusza z jednoczesnym wsparciem kompaktów i lustrzanek

Nikon Polska rusza z ofensywą reklamową - jednocześnie będzie prowadził kampanie kompaktowych aparatów serii CoolPix oraz lustrzanek D3 i D300....

Kraj, 29 sierpnia 2007

Nikon rezygnuje z kampanii wizerunkowej, będzie reklamował lustrzanki i kompakty

Nikon wprowadza na rynek dwa nowe model lustrzanek cyfrowych: amatorską D300 z matrycą 12,3 mln pikseli i zdjęciami seryjnymi 6...

Kraj, 27 czerwca 2007

Paralotna przygotowała polską odsłonę akcji promocyjnej Nikona

Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiały wspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x. Ogólnoświatowa akcja promocyjna została zorganizowana z...

Kraj, 6 grudnia 2006

Nikon Polska reklamuje nową lustrzankę cyfrową D40

Agencja reklamowa Paralotna zrealizowała kolejną kampanię reklamową dla Nikon Polska. Przygotowana dla nowej lustrzanki cyfrowej D40 kampania toczy się pod...

Kraj, 11 października 2006

Paralotna adaptuje reklamy ADK Tokio lustrzanki D80 Nikona

Nikon Polska rozpocznie wkrótce kampanię reklamową swojej nowej lustrzanki cyfrowej D80 (o jej wprowadzeniu i planach reklamowych pisaliśmy już w...

Kraj, 24 sierpnia 2006

Eskadra Marketing Services realizuje road-show dla Nikon D80

Agencja Eskadra Marketing Services prowadzi objazdowy pokaz nowego produktu firmy Nikon. W ramach akcji w wybranych centrach handlowych i sklepach...

Kraj, 10 sierpnia 2006

Nikon planuje wsparcie reklamowe i eventowe nowej lustrzanki D80

Nikon Polska wprowadzi w przyszłym miesiącu do sprzedaży nową lustrzankę cyfrową D80. Jest to aparat wyposażony w matrycę o rozdzielczości...

Kraj, 14 czerwca 2006

Sony wprowadza na rynek nową markę aparatów Alfa

Sony wprowadzi w lipcu br. do sprzedaży w Polsce swój piewszy cyfrowy aparat fotograficzny typu lustrzanka. Do tej pory firma...

Kraj, 31 maja 2006

Nikon używa w reklamie nowatorskiego nośnika - karteczek przypominających post it

Nikon Polska skorzystał z nowatorskiej formy nośnika reklamowego przypominającego żółte kartki typu post it. Naklejka w postaci kartki została doklejona...

Kraj, 25 listopada 2005

Nikon zwraca gotówkę za zakup lustrzanki, informuje o tym w kampanii

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kreację do kampanii promocyjnej typu cash back dla lustrzanki cyfrowej D50. W okresie...

Kraj, 22 listopada 2005

Nikon reklamuje w prasie nowe aparaty cyfrowe z serii Coolpix

Nikon Polska prowadzi kampanię reklamową aparatów cyfrowych P1 i P2 z serii Coolpix. Adaptację reklamy przygotowała agencja Paralotna. Kampania prowadzona...

Kraj, 27 września 2005

Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na Wielki Konkurs Fotograficzny "National Geographic Polska"

Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na pierwszą edycję Wielkiego Konkursu Fotograficznego magazynu "National Geographic Polska" w ciągu trzech miesięcy od...

Kraj, 24 czerwca 2005

Nikon wyda ponad 1,5 mln zł na kampanię aparatu D50

Nikon Polska wyda 1,5 mln zł na kampanię reklamową swojego nowego modelu cyfrowej lustrzanki Nikon D50. Działania reklamowe, które zapoczątkowała...

Kraj, 31 maja 2005

Redd's i Nikon sponsorują I edycję konkursu fotograficznego "National Geographic"

Kompania Piwowarska z marką Redd's została sponsorem głównym, a Nikon Polska - fundatorem nagród I edycji konkursu fotograficznego zorganizowanego przez...

Przetargi, 4 stycznia 2005

Nikon wybrał Mastermind do obsługi budżetu mediowego

W przetargu na obsługę budżetu mediowego firmy Nikon Polska zwyciężył dom mediowy Mastermind. Firmy mają współpracować przynajmniej do końca 2005...