M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nimm2 (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2010

Storck i H&M razem na Świętego Mikołaja

Marki Nimm2 i Mamba oraz sieć H&M realizują wspólną akcję promocyjną.

Przetargi, 24 listopada 2010

Storck znów wybiera dom mediowy

Niespełna rok od rozstrzygnięcia przetargu Storck rozpoczyna kolejny.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Kropka Bordo dla Storcka

Agencja realizuje dla marketera akcję shoppermarketingową.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Storck poszerza brand Nimm2 o lizaki

Euro RSCG 4D realizuje kampanię wprowadzającą nowy produkt pod marką Nimm2.

Przetargi, 23 września 2009

Czterech w przetargu Storcka

Cztery agencje mediowe walczą o budżet Storcka. Jak wynika z naszych źródeł, są to: Optimum Media OMD, które broni budżetu,...

Przetargi, 1 września 2009

Storck prowadzi przetarg mediowy

Storck wybiera dom mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wartego blisko 50 mln zł (dane cennikowe Expert Monitor za 2008 r.) budżetu...

Kraj, 20 lipca 2009

Storck wkrótce ruszy z akcją promocyjną Śmiejżelków

Wkrótce ruszy ogólnopolska promocja konsumencka firmy Storck - "Śmiejżelkowe szaleństwo nagrodowe". Akcja została przygotowana wspólnie z siecią sklepów Smyk. W...

Kraj, 11 maja 2009

Storck nie tnie tegorocznego budżetu; będzie silnie obecny w TV

Storck będzie w tym roku silnie akcentował w TV swoje sztandarowe marki: Merci, Toffifee, Knoppers i Nimm2, co jest kontynuacją...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Storck rozszerza portfolio marki Nimm2

Storck poszerza portfolio marki Nimm2 o Nimm2 - Żujki kwaśne. Są to miękkie cukierki owocowe nadziewane sokiem owocowym oferowane w...

Kraj, 4 września 2008

Storck poszerza linię Nimm2 o Śmiejżelki Jogurtowe

Śmiejżelki Jogurtowe to kolejny produkt z rodziny Nimm2 wprowadzany na polski rynek przez firmę Storck. Są wzbogacone siedmioma witaminami, zawierają...

Kraj, 1 lipca 2008

Awanse w dziale marketingu Storcka

Urszula Cwalina i Matylda Sobolewska awansowały na stanowiska senior brand managerów w firmie Storck, a Agnieszka Gurawska została brand managerem....

Kraj, 10 marca 2008

Storck rozszerzy w 2009 r. markę Nimm2; w tym roku wspiera Knoppersa

Storck Polska planuje w 2009 r. wprowadzenie dwóch kolejnych produktów pod marką Nimm2. Obecnie na polskim rynku dostępne są cukierki:...

Przetargi, 9 lutego 2007

Storck nowym klientem Lighthouse Consultants

Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Storck, producentem i dystrybutorem takich słodyczy, jak Merci, Toffifee, Mamba, Nimm2, Knoppers. Do zadań...

Kraj, 29 września 2004

Storck promuje cukierki w loterii Storckoloto

Storck Polska prowadzi loterię konsumencką Storckoloto. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży i wzrost zainteresowania produktami firmy takimi jak cukierki: Nimm2,...

Kraj, 16 stycznia 2004

Storck zmienia logo, hasło i prowadzi kampanię reklamową

Firma Storck, producent m.in. Merci, Mamby, Toffifee, zmienia identyfikację wizualną, hasło reklamowe, a wszystko wspiera nową kampanią reklamową. W tym...