M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nissan Poland (firma)"

Kraj, 5 stycznia 2006

Nissan Sales CEE zapowiada zwiększenie wydatków na marketing

Nissan Sales Central & Eastern Europe inauguruje działalność w Polsce. Po likwidacji spółki Nissan Poland nowa spółka z siedzibą w...

Kraj, 30 listopada 2005

TBWA/Warszawa przejmuje od DBB Warszawa obsługę Nissana w Polsce

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przejmuje od DDB Warszawa obsługę budżetu Nissana w Polsce. DDB Warszawa obsługiwała Nissan Poland od 1998 r....

Kraj, 28 listopada 2005

Krzysztof Kowalski będzie po nowym roku budował struktury PR w budapeszteńskiej centrali Nissana

Krzysztof Kowalski, szef marketingu Nissan Poland, będzie budował struktury public relations na cały region obsługiwany przez biuro Nissana w Budapeszcie....

Kraj, 26 września 2005

Wojtkowska awansowana do struktur Nissan Europe

Joanna Wojtkowska, starszy specjalista ds. marketingu dealerskiego i public relations, kończy pracę w Nissan Poland 30 września br. Pozostaje jednak...

Kraj, 17 sierpnia 2005

Jarosław Jędrzejewski, z-ca dyrektora marketingu, zakończył pracę w Nissan Poland

Jarosław Jędrzejewski, zastępca dyrektora marketingu Nissan Poland, zakończył pracę w tej firmie. Oficjalne powody jego odejścia nie są znane -...

Kraj, 8 czerwca 2005

Marketing Nissana na Polskę będzie zarządzany z Budapesztu

Marketing Nissana na Polskę będzie zarządzany z Budapesztu, do stolicy Węgier przeniesiony zostanie w ogóle cały sztab dowodzenia biznesem Nissana...

Kraj, 9 maja 2005

Nissan przeprowadzi akcję drzwi otwartych i kampanię wsparcia Almery

Nissan Poland przeprowadzi w dniach 9-15 maja akcję drzwi otwartych. Będzie ona komunikowana kampanią w mediach. - Jest to akcja...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Nissan realizuje strategię kreowania Micry na lidera sprzedażowego swojego portfolio

Nissan Poland przeprowadzi w kwietniu kampanię samochodu Micra. Kampania ma charakter prosprzedażowy, jej przekazem jest oferta promocyjna "klimatyzacja gratis". Jak...

Kraj, 28 lutego 2005

Micra ma stać się w tym roku liderem sprzedażowym portfolio Nissana

Micra, najmniejszy samochód w portfolio Nissan Poland, ma stać się w tym roku liderem całego portfolio firmy pod względem wolumenu...

Kraj, 28 stycznia 2005

Terenówki marketingowym priorytetem Nissana w 2005 r.

Nissan Poland zapowiada, że jednym z najważniejszych elementów działań marketingowych firmy w 2005 r. będzie budowanie silnych skojarzeń marki z...

Kraj, 7 stycznia 2005

Nissan wspiera kampanią wyprzedaż aut z rocznika 2004

Nissan Poland rozpoczął kampanię wspierającą akcję wyprzedażową samochodów z rocznika 2004. Wyprzedaż dotyczy czterech modeli, natomiast kampania koncentruje się na...

Kraj, 22 listopada 2004

22 polskie prace przeszły preselekcję w konkursie reklamowym Epica

22 prace z Polski zostały zakwalifikowane do właściwej części konkursu po tzw. preselekcji w międzynarodowym konkursie reklamy Epica. Na liście...

Kraj, 22 października 2004

Nissan rozpoczyna działania poprzedzające debiut modelu Murano

Nissan Poland rozpoczyna działania pre-launchowe związane z mającym wejść na polski rynek na początku przyszłego roku modelem Murano. Samochód będący...

Kraj, 15 września 2004

Nissan wprowadza nową identyfikację wizualną punktów dealerskich

Nissan Poland rozpoczyna wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej punktów dealerskich. Tworzone salony będą powstawały zgodnie z nowymi globalnymi standardami koncernu, a...

Kraj, 7 września 2004

DDB Warszawa przygotowała reklamę zmodernizowanego modelu Nissana Primery

Firma motoryzacyjna Nissan Poland wystartowała z kampanią reklamową promującą zmodernizowaną Primerę. Samochód pojawił się w sprzedaży we wrześniu br. -...

Kraj, 31 sierpnia 2004

Nissan Poland rozpoczyna kampanię pakietu "Base" modelu Almera

Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową dotyczącą modelu Almera. Koncern komunikuje w akcji wprowadzenie do swojej oferty nowego tańszego pakietu wyposażenia...

Kraj, 15 czerwca 2004

DDB Warszawa przygotowała kampanię reklamową Nissana X-Trail

Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową modelu X-Trail. Jest to samochód z napędem na cztery koła. "Jest kilka powodów, dla których...

Kraj, 8 czerwca 2004

Nowa wersja Nissana Pickup pretekstem do budowania świadomości kategorii pickup

Nissan Poland rozpoczyna kampanię modelu Nissan Pickup. Jest ona związana z wprowadzeniem do sprzedaży nowej wersji nadwoziowej tego auta -...

Kraj, 12 maja 2004

Nissan Poland stawia na niestandardowe formy reklamy modelu Micra

Koncern Nissan Poland, który w maju br. rozpoczął kampanię reklamową modelu Micra w prasie, zapowiada, że samochód będzie także reklamowany...

Kraj, 10 maja 2004

Kinga Lisowska odpowiada za public relations marki Mitsubishi

Kinga Lisowska objęła stanowisko kierownika działu public relations w firmie MMC Car Poland zajmującej się dystrybucją i sprzedażą samochodów marki...

Kraj, 10 maja 2004

Nissan Poland realizuje działania wspierające sprzedaż modelu Micra

Nissan Poland przygotował akcję marketingową, której celem jest wsparcie sprzedaży samochodów modelu Micra. Klienci, przychodząc do salonu dealerskiego w dniach...

Kraj, 27 kwietnia 2004

Nissan Poland przeprowadzi kampanię Micry

Nissan Poland przeprowadzi w maju i czerwcu kampanię reklamową modelu Micra. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, media zaplanował i...

Kraj, 15 kwietnia 2004

Art Meritum zatrudnia dyr. kreatywnego; inne zmiany

Michał Hawliczek objął nowo powołane stanowisko dyr. kreatywnego w Art Meritum Marketing Communication. Dział kreacji agencji liczący 6 osób zarządzany...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Nissan Poland planuje większe wsparcie modeli X-Trail i Pickup

Nissan Poland planuje silniejsze wsparcie marketingowe dla dwóch samochodów, które zyskają najwięcej na zmianie przepisów celnych w momencie wejścia Polski...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Nissan Poland będzie w kwietniu reklamował Almerę 1,5 dCi

Nissan Poland zareklamuje w kwietniu model Nissana Almera 1,5 dCi. Akcja będzie miała miejsce na 1 tys. tablic o formacie...

Kraj, 12 marca 2004

Nissan Poland zreorganizował strukturę marketingową

Nissan Poland zmienił zakres kompetencji pracowników biura marketingu. Joanna Wojtkowska (wcześniej pracująca jako specjalista ds. marketingu dealerskiego) objęła stanowisko starszego...

Kraj, 4 września 2003

Nissan Poland zareklamuje Primerę z nowym silnikiem

Koncern Nissan Poland przeprowadzi w okresie od 8 do 21 września br. kampanię reklamową modelu Primera wyposażonego w nowy silnik...

Kraj, 8 lipca 2003

Nissan Poland rozpoczyna kampanię specjalnych wersji modeli Almera

Koncern Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową specjalnych wersji samochodów Almera Solar i Almera Tino Solar. Kreacją akcji zajęła się agencja...

Kraj, 26 czerwca 2003

Bartek Majewski odchodzi z Optimum Media OMD

Bartek Majewski, mediaplaner w Optimum Media OMD, opuścił firmę. Był odpowiedzialny za obsługę budżetów reklamowych koncernów Henkel Polska i Nissan...

Kraj, 27 maja 2003

Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii Nissan X-Trail

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii reklamowej modelu Nissan X-Trail dla koncernu Nissan Poland. Rozpocznie się ona na...

Kraj, 7 maja 2003

Nissan Poland rozpoczyna kampanię prasową auta Nissan Primera Vision

Nissan Poland rozpoczyna reklamową kampanię prasową modelu Nissan Primera Vision. Od strony kreatywnej została przygotowana przez agencję reklamową Corporate Profiles...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Nissan Poland promuje dni otwarte modelu Nissan Primera Vision

Firma motoryzacyjna Nissan Poland rozpoczęła kampanię reklamową związaną z mającymi mieć miejsce 12 i 13 kwietnia br. Dniami Szeroko Otwartymi...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Nissan rusza z kampanią Terrano

Nissan Poland rozpocznie z początkiem kwietnia kampanię reklamową swojego samochodu terenowego Nissan Terrano. W przekazie reklamowym wykorzystana zostanie wersja specjalna...

Kraj, 25 marca 2003

Nissan Poland zdecydował się na przedłużenie kampanii Almery

Koncern Nissan Poland zdecydował się na przedłużenie kampanii reklamowej modeli Almera i Almera Tino, która przebiega w prasie i na...

Kraj, 16 grudnia 2002

Nissan Terrano od Nissan Poland dla Polskiej Akcji Humanitarnej

W piątek 13 grudnia 2002 roku o godzinie 17:00 pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie odbyło się uroczyste przekazanie...