M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nissan Sales Central & Eastern Europe (firma)"

Kraj, 10 maja 2012

Nissan patrzy na polski rynek z optymizmem

Philippe Saillard, dyr. generalny Nissan Sales Central & Eastern Europe, przedstawił prognozy dotyczące polskiego rynku motoryzacyjnego. Według Saillarda, począwszy od przyszłego roku, sprzedaż nowych aut osobowych zacznie wzrastać i w 2014 r. osiągnie pułap 400 tys. egzemplarzy.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Reorganizacja w strukturach Nissana

W związku z awansem szefa polskiego oddziału Nissana zmiany nastąpiły także w strukturach marketingowych firmy.

Kraj, 3 listopada 2010

Nissan ma nowego dyrektora generalnego

W firmie nastąpiły też zmiany w dziale public relations.

Kraj, 3 lipca 2009

Nissan wzmacnia kompetencje polskiego biura i zespół marketingu

Nissan wprowadza zmiany w strukturze, które wzmocnią kompetencje polskiego biura firmy. Powołana wcześniej struktura Nissan Sales Central & Eastern Europe...

Kraj, 16 października 2008

TBWA autorem kampanii nowego Nissana Qashqai+2

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczyna właśnie sprzedaż nowego, siedmioosobowego Nissana Qashqai+2. Agencja TBWA jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą...

Kraj, 30 czerwca 2008

Ania Dąbrowska promuje Nissana Micrę

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczął współpracę z piosenkarką Anią Dąbrowską, która będzie ambasadorką marki Micra. Jak tłumaczą przedstawiciele...

Kraj, 6 maja 2008

Pierre Boutin dyrektorem zarządzającym w Nissanie

Pierre Boutin jest nowym dyrektorem zarządzającym Nissan Sales Central & Eastern Europe, pod który podlega Polska. Zastąpił Françoisa Goupil De...

Kraj, 15 kwietnia 2008

Nissan w kampanii przypomina o miejskiej terenówce Qashqai

Nissan Sales Central & Eastern Europe ruszył z nową kampanią Nissana Qashqai. Tegoroczne działania przebiegają pod hasłem "Stworzony, by igrać...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Nissan w prosprzedażowych działaniach przypomina o modelu Micra

Nissan Sales Central & Eastern Europe w startującej dziś kampanii reklamowej przypomina o modelu Micra. Celem działań obejmujących stacje telewizyjne,...

Kraj, 11 stycznia 2008

Jean Francois Reynaud szefem marketingu Nissana także w Polsce

Jean Francois Reynaud został nowym dyrektorem marketingu w Nissan Sales Central & Eastern Europe na Polskę, Czechy, Węgry i Słowację....

Kraj, 14 grudnia 2007

Krzysztof Sak nowym szefem marketingu Adidas Poland

Krzysztof Sak został nowym szefem marketingu firmy Adidas Poland. Przypomnijmy, że Paweł Patkowski, poprzedni dyr. marketingu Adidas Poland (przez sześć...

Kraj, 6 października 2006

Nissan wspiera kampanią wizerunkową w TV całą gamę swoich terenówek

Nissan (Nissan Sales Central & Eastern Europe, NSCEE) prowadzi kampanię wizerunkową swoich samochodów terenowych w telewizji. Kampania potrwa do 22...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Paweł Gruchała koordynatorem działu marketingu w Suzuki Motor Poland

Paweł Gruchała został koordynatorem działu marketingu w Suzuki Motor Poland. Przejął obowiązki Karoliny Kalinowskiej, która rozstała się z firmą. Gruchała...

Kraj, 7 czerwca 2006

Nissan przygotowuje nowy projekt marketingowy dla marki Qashqai

Nissan planuje na koniec roku kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek nowy model - Qashqai. Ma to być auto typu...

Kraj, 5 czerwca 2006

Michał Maske koordynatorem ds. PR w Nissan NSCEE

Michał Maske został kordynatorem ds. PR w warszawskim biurze Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE). Ostatnio przez 2,5 roku...

Kraj, 2 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna ofensywę na rynku samochodów dostawczych i ciężarowych

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) wprowadza do Polski pełną gamę samochodów dostawczych i ciężarowych. Do tej pory koncern...

Kraj, 17 marca 2006

Nissan launchuje model Note, najważniejszą tegoroczną premierę koncernu

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji,...

Kraj, 10 stycznia 2006

Wakat na stanowisku dyrektora marketingu w Iberia Motor Company

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów marki Seat w Polsce, nie ma obecnie dyrektora marketingu. Działem marketingu kieruje Eliza Przybylska,...

Kraj, 6 stycznia 2006

Dariusz Pachulski, ostatnio szef marketingu i sprzedaży Seata, w Nissan Sales CEE

Dariusz Pachulski został dealers performance managerem w lokalnym warszawskim biurze Nissan Sales Central & Eastern Europe. Będzie odpowiedzialny za działalność...

Kraj, 5 stycznia 2006

Nissan Sales CEE zapowiada zwiększenie wydatków na marketing

Nissan Sales Central & Eastern Europe inauguruje działalność w Polsce. Po likwidacji spółki Nissan Poland nowa spółka z siedzibą w...

Kraj, 5 stycznia 2006

Paweł Gruchała koordynatorem marketingu Nissana w Polsce

Paweł Gruchała został koordynatorem działań marketingowych w Polsce w Nissan Sales Central & Eastern Europe. Będzie pracował w lokalnym warszawskim...

Kraj, 30 listopada 2005

TBWA/Warszawa przejmuje od DBB Warszawa obsługę Nissana w Polsce

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przejmuje od DDB Warszawa obsługę budżetu Nissana w Polsce. DDB Warszawa obsługiwała Nissan Poland od 1998 r....

Kraj, 28 listopada 2005

Krzysztof Kowalski będzie po nowym roku budował struktury PR w budapeszteńskiej centrali Nissana

Krzysztof Kowalski, szef marketingu Nissan Poland, będzie budował struktury public relations na cały region obsługiwany przez biuro Nissana w Budapeszcie....