M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nissan (marka)"

Zagranica, 13 października 2014

Yaya Touré nowym globalnym ambasadorem marki Nissan

Piłkarz z Manchester City i reprezentacji Wybrzeża Kości Słoniowej nowym globalnym ambasadorem marki Nissan.

Zagranica, 8 kwietnia 2014

Nissan zastąpi Forda jako sponsor LM

Japoński koncern będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów od następnego sezonu, rozpoczynającego się jesienią br. Kontrakt będzie obowiązywał przez minimum cztery lata.

Zagranica, 23 stycznia 2014

Nissan zatrudnia do udziału w kampanii sir Chrisa Hoya

Olimpiada zbiera gwiazdy.

Zagranica, 25 listopada 2013

Nissan stawia na kobiecy target

Firma ma ambitne plany marketingowe - jednym z nich jest utworzenie globalnej marki Nissan United oraz komunikacja skierowana do kobiet.

Zagranica, 27 marca 2013

Branża motoryzacyjna jednoczy siły na Wyspach

Producenci samochodów proszą rząd o pomoc w inauguracji kampanii promującej ekologiczne samochody.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 15 lutego 2012

Auta Infiniti po raz pierwszy w telewizji

Dystrybutor samochodów japońskiej marki Infiniti rusza z jej pierwszą kampanią reklamową w telewizji.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Kraj, 16 września 2011

PKO BP rozda milion i 20 nissanów

Bank kusi do zakładania lokat terminowych nagrodami za ponad 2 mln zł.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Zagranica, 25 lutego 2011

Richard Monturo odpowiada za marketing Volvo

Dotychczasowy menedżer agencji La Comunidad zajmie się marketingiem samochodów.

Kraj, 3 listopada 2010

Nissan ma nowego dyrektora generalnego

W firmie nastąpiły też zmiany w dziale public relations.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Kraj, 3 lutego 2010

Andrzej Descours odpowiada za strategię marketingową Eski

Do Grupy Time dołączył Andrzej Descours jako brand manager Radia Eska. Jest odpowiedzialny za strategię marketingową brandu Eska. Jest to...

Zagranica, 10 marca 2009

Toyota, Honda i Sony w czołówce najdroższych japońskich marek

Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....

Kraj, 2 marca 2009

Tomasz Rytwiński dyr. handlowym Grupy PGD na Śląsku

Grupa PGD, importer m.in. marki aut Infiniti w Polsce, utworzyła stanowisko dyrektora handlowego regionu śląskiego. Objął je Tomasz Rytwiński, ostatnio...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Przetargi, 5 listopada 2008

Ponad 100 mln zł Renault i Nissana ląduje w OMD

OMD zwyciężyło w międzynarodowym przetargu na obsługę mediową Renault i Nissana. W finale pokonało Carat, do tej pory partnera Renault....

Kraj, 20 sierpnia 2008

Według Gemiusa co czwarty internauta chce kupić w ciągu roku auto

Jak wynika z raportu Gemiusa "Internauci a rynek samochodów nowych i używanych", niemal co czwarty internauta (23 proc.) wyraża chęć...

Kraj, 26 czerwca 2008

DDB zajmie się obsługą reklamową samochodów Tata Motors w Polsce

Agencja reklamowa DDB podpisała umowę na kompleksową obsługę Marubeni Motors Poland (MMP), oficjalnego i wyłącznego dystrybutora marki samochodów Tata Motors...

Zagranica, 30 maja 2008

Nissan i Renault konsolidują budżety mediowe - rusza przetarg

Koncern joint venture Renault-Nissan rozpoczyna globalny przetarg mediowy dotyczący budżetu szacowanego na ok. 500 mln funtów. Po raz pierwszy zostaną...

Zagranica, 23 kwietnia 2008

Nissan rozpoczyna sprzedaż aut dostawczych w Rosji

Nissan Motor Co. ogłosił plany wejścia na rosyjski rynek pojazdów dostawczych. We wrześniu br. spółka Nissan Motor Rus wprowadzi do...

Zagranica, 6 listopada 2007

Nissan Motor i Ashok Leyland rozpoczynają współpracę

Nissan Motor i spółka Ashok Leyland należąca do grupy Hinduja podpisały umowę o współpracy dotyczącą utworzenia trzech spółek joint venture...

Kraj, 28 września 2007

Tomasz Danielewicz senior copywriterem w CzteryCzwarte

Do agencji reklamowej CzteryCzwarte jako senior copywriter dołącza Tomasz Danielewicz. Wcześniej był związany z agencjami: Aha, TBWA, Euro RSCG. Pisał...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Mobil 1 głównym sponsorem wyprawy szlakiem Benedykta Polaka

Marka Mobil 1 została głównym sponsorem wyprawy szlakiem średniowiecznego podróżnika Benedykta Polaka. Wśród sponsorów projektu znalazły się też marki: Nissan,...

Kraj, 6 listopada 2006

EventLab zmienia pozycjonowanie i nazwę na EMLab

EventLab, agencja experiential marketingu należąca do grupy Mothership, zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres...

Kraj, 23 października 2006

Demo przygotowała dwie akcje dla nowych projektów motoryzacyjnej grupy PGD

Demo Effective Launching przygotowała dwie akcje dla grupy dilerskiej PGD. Jedna z nich dotyczy wsparcia otwarcia warszawskiego Centrum Motoryzacyjnego Toruńska,...

Kraj, 6 października 2006

Nissan wspiera kampanią wizerunkową w TV całą gamę swoich terenówek

Nissan (Nissan Sales Central & Eastern Europe, NSCEE) prowadzi kampanię wizerunkową swoich samochodów terenowych w telewizji. Kampania potrwa do 22...

Kraj, 9 sierpnia 2006

Skoda przygotowuje europejską imprezę objazdową wspierającą launch Roomstera, w Polsce - w Poznaniu

Koncern Skoda zorganizuje objazdową imprezę Roomster Roadshow, która będzie elementem launchu nowego modelu Roomster. Impreza zagości w 18 miastach w...

Kraj, 20 lipca 2006

Skoda planuje na wrzesień launch Roomstera, najważniejsze wydarzenie marketingowe dla firmy w tym roku

Skoda Auto Polska przygotowuje się do jedynej tegorocznej premiery nowego modelu - samochodu Roomster. Kampania rozpocznie się we wrześniu. Będzie...

Kraj, 2 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna ofensywę na rynku samochodów dostawczych i ciężarowych

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) wprowadza do Polski pełną gamę samochodów dostawczych i ciężarowych. Do tej pory koncern...

Kraj, 11 kwietnia 2006

TBWA/Warszawa odpowiada za wsparcie reklamowe modelu Nissan X-Trail Columbia

Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...

Kraj, 17 marca 2006

Nissan launchuje model Note, najważniejszą tegoroczną premierę koncernu

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji,...

Kraj, 21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

Kraj, 28 listopada 2005

Krzysztof Kowalski będzie po nowym roku budował struktury PR w budapeszteńskiej centrali Nissana

Krzysztof Kowalski, szef marketingu Nissan Poland, będzie budował struktury public relations na cały region obsługiwany przez biuro Nissana w Budapeszcie....

Kraj, 21 grudnia 2004

Samsung i Idea reklamują wspólną loterię "Auta za telefon"

Samsung Electronics Polska i PTK Centertel, operator sieci Idea, przygotowały dla użytkowników tej sieci loterię pod hasłem "Auta za telefon"....

Kraj, 21 grudnia 2004

Samsung i Idea reklamują wspólną loterię "Auta za telefon"

Samsung Electronics Polska i PTK Centertel, operator sieci Idea, przygotowały dla użytkowników tej sieci loterię pod hasłem "Auta za telefon"....

Kraj, 15 grudnia 2004

Samsung z Ideą przygotowały loterię i kampanię "Auta za telefon"

Samsung i Idea przygotowały wspólną akcję promocyjną. Jej podstawą jest loteria, w której do wygrania jest 20 samochodów marki Nissan....

Kraj, 14 grudnia 2004

Eurosport rozpocznie nadawanie na żywo rajdu Telefonica Dakar 2005

Telewizyjna stacja sportowa Eurosport we współpracy z Nissanem przeprowadzi na żywo relacje z rajdu Telefonica Dakar 2005. Przez dwa i...

Kraj, 12 maja 2004

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii akcję autoreklamową

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową. "Celem tej akcji jest zwiększenie sprzedaży biletów w kinach...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Nissan Poland planuje większe wsparcie modeli X-Trail i Pickup

Nissan Poland planuje silniejsze wsparcie marketingowe dla dwóch samochodów, które zyskają najwięcej na zmianie przepisów celnych w momencie wejścia Polski...

Kraj, 25 sierpnia 2003

Kolporter uruchomił nowe centrum dystrybucyjne

Nowe centrum dystrybucyjne Kolportera o powierzchni 10 tysięcy metrów kwadratowych zostało uruchomione we wsi Mościska pod Warszawą. Obiekt jest siedzibą...

Zagranica, 25 lipca 2003

Niemiecka firma wysyłkowa Quelle rozpoczęła sprzedaż aut przez internet

Quelle, jedna z wiodących na niemieckim rynku firm sprzedaży wysyłkowej, rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów przez internet. Oferta firmy obejmuje samochody...

Kraj, 27 maja 2003

Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii Nissan X-Trail

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii reklamowej modelu Nissan X-Trail dla koncernu Nissan Poland. Rozpocznie się ona na...

Kraj, 1 października 2002

Kompania Piwowarska rozpoczęła promocję marki Lech Premium

Kompania Piwowarska (KP) SA rozpoczęła promocję konsumencką marki piwa Lech Premium. Przy opracowywaniu akcji promocyjnej KP SA współpracowała z agencją...

Zagranica, 26 kwietnia 2002

Superluksusowy samochód Maybach powraca na rynek

Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz zdecydował o wznowieniu produkcji superluksusowych aut Maybach. Powrotowi marki po 60 latach towarzyszyć będzie kampania reklamowa w...

Kraj, 27 marca 2002

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż piwa Żywiec promocją konsumencką

Grupa Żywiec SA rozpoczęła w marcu br. dwumiesięczną promocję konsumencką piwa Żywiec. Promocja ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jest wsparta prasową kampanią...

Kraj, 27 marca 2002

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż piwa Żywiec promocją konsumencką

Grupa Żywiec SA rozpoczęła w marcu br. dwumiesięczną promocję konsumencką piwa Żywiec. Promocja ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jest wsparta prasową kampanią...