M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nissan (firma)"

Zagranica, 9 lipca 2015

Dyrektor europejskiego marketingu Hondy przechodzi do Nissana

Martin Moll, dotychczasowy szef marketingu europejskiego firmy Honda, przechodzi do konkurencyjnego Nissana, gdzie obejmie funkcję general manager/marketing communications Europe.

Kraj, 24 października 2014

Nissan uruchamia w Polsce program lojalnościowy

Użytkownicy aut tej marki mogą liczyć na zniżki w trakcie serwisowania.

Kraj, 22 września 2014

Nowy Nissan Juke ze wsparciem reklamowym [wideo]

Kampanię przygotowały TBWA\Warszawa i OMD.

Zagranica, 9 września 2014

Nissan na Wyspach błyskawicznie reaguje na wiadomość o rodzeństwie Royal Baby

Kampania taktyczna i kontekstowa kosztuje marketera na Wyspach 7 mln funtów.

Zagranica, 22 lipca 2014

Nissan przygotowuje globalną kampanię

Marketer chce w jednym komunikacie zjednoczyć wszystkie zagadnienia związane ze swoimi sportowymi akcjami sponsoringowymi.

Zagranica, 1 lipca 2014

Renault i Nissan wykupują pakiet większościowy Avtovazu

Joint venture składające się z Nissana i Renault za 742 mln dol. wykupiło większościowy pakiet (50,1 proc.) udziałów w firmie Avtovaz - czyli największego, rosyjskiego producenta samochodów.

Zagranica, 8 kwietnia 2014

Nissan zastąpi Forda jako sponsor LM

Japoński koncern będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów od następnego sezonu, rozpoczynającego się jesienią br. Kontrakt będzie obowiązywał przez minimum cztery lata.

Zagranica, 18 marca 2014

Na brytyjskim rynku debiutuje miesięcznik "Forever Sports"

Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.

Zagranica, 7 marca 2014

Nissan z pierwszą europejską kampanią w Instagramie

Działania ruszają w związku z wprowadzeniem nowego modelu Juke'a.

Kraj, 15 stycznia 2014

Monika Niechajewicz dyrektorem działu campaign w Cheil Polska

Awans w agencji Cheil.

Kraj, 8 lipca 2013

Rafał Lampasiak w zespole strategii Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior strategic planner w agencji.

Kraj, 29 listopada 2012

TBWA dla Nissana

Agencja obsłuży akcję informacyjną dla marki.

Zagranica, 27 listopada 2012

Infiniti będzie nowym głównym sponsorem teamu Formuły 1

Luksusowa marka samochodów chce zyskać więcej międzynarodowego rozgłosu.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Reorganizacja w strukturach Nissana

W związku z awansem szefa polskiego oddziału Nissana zmiany nastąpiły także w strukturach marketingowych firmy.

Kraj, 15 lutego 2012

Gazeta.pl wprowadza duży format w mobile

Mobile rectangle sprawdza się szczególnie w działaniach wizerunkowych.

Zagranica, 22 marca 2011

Katarzyna Zaniewska dołącza do TBWA\London

Nowa strategy director pracowała dotychczas w Iris Digital.

Zagranica, 2 marca 2011

Infiniti inwestuje w F1

W ramach europejskiej kampanii reklamowej marka samochodów luksusowych Infiniti została sponsorem głównym Red Bull Racing, obecnego mistrza Formuły 1.

Artykuły weekendowe, 21 stycznia 2011

Według MB SMG/KRC Szymborska budzi najwięcej sympatii

Analitycy firmy w drugiej odsłonie projektu Cebra przyjrzeli się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej.

Artykuły weekendowe, 26 listopada 2010

Nissan dla polskich absolwentów

Marketer daje im szansę pracy w centrali w Budapeszcie.

Zagranica, 16 listopada 2010

Unilever wśród pierwszych klientów iAd

Marketer ma się znaleźć wśród pierwszych użytkowników platformy reklamy mobilnej firmy Apple, która w tym tygodniu rozpocznie działalność w Europie.

Kraj, 9 września 2010

Zmiany kompetencyjne w Optimum Media OMD

Anna Podskarbi przejmuje od Agnieszki Wichowskiej zarządzanie obsługą budżetu mediowego firmy Johnson & Johnson.

Kraj, 29 czerwca 2010

Katarzyna Wasiluk odchodzi z OMG

Jej team i klienci zostaną przejęci przez inne zespoły w ramach Optimum Media OMD.

Zagranica, 14 czerwca 2010

Globalny deal Unilevera i Apple

Unilever podpisał ekskluzywną w swojej kategorii umowę na reklamę mobilną swoich produktów w urządzeniach Apple.

Kraj, 27 maja 2010

OMG szuka następcy Winklera i zmienia strukturę

Dom mediowy Optimum Media OMD należący do Omnicom Media Group rekrutuje dyrektora zarządzającego i reorganizuje strukturę.

Kraj, 18 maja 2010

Szymon Waluś awansuje w Nissanie

Dyrektor planowania korporacyjnego to najwyższe, jak dotychczas, stanowisko zajmowane przez Polaka w strukturach japońskiego koncernu.

Zagranica, 14 maja 2010

Chris Perry awansuje w Hyundaiu

Hyundai ma nowego szefa marketingu w USA.

Zagranica, 22 kwietnia 2010

W stronę experiential marketingu

Nissan zmienia strategię komunikacji.

Przetargi, 10 lipca 2009

Hyundai i Kia skonsolidują budżet mediowy

Hyundai Kia Automotive Group prowadzi globalny przetarg na obsługę mediową. Budżet szacowany jest na 800 mln funtów. Obecnie Hyundaia i...

Zagranica, 10 czerwca 2009

Steve Grant menedżerem w Euro RSCG Luxe

Steve Grant został mianowany global planning directorem Euro RSCG Luxe, oddziałem Euro RSCG zajmującym się obsługą premium brands i produktów...

Kraj, 10 czerwca 2009

Marcin Winkler dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

Marcin Winkler będzie dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

. Przejmie tę funkcję od Małgorzaty Baranowskiej, która zrezygnowała z pracy w OMD...

Zagranica, 25 maja 2009

Nissan wprowadzi na rynek auto "społecznościowe"

Nissan wprowadza elementy marketingu społecznościowego w komunikacji związanej z debiutem nowego modelu auta - Cube. Działania prowadzone będą w Stanach...

Zagranica, 12 marca 2009

Chińczyk Jean Lin szefem strategii Isobar

Jean Lin, CEO agencji Wwwins, został szefem strategii sieci interaktywnej Isobar. Będzie on nadal pracować w Szanghaju, ale ma realizować...

Zagranica, 27 lutego 2009

Nissan i Yahoo! realizują projekt w Europie

Nissan rozpoczął paneuropejską kampanię promującą Nissan Sports Adventure - projekt promujący sporty zimowe (głównie narciarstwo) i aktywny wypoczynek na świeżym...

Zagranica, 17 grudnia 2008

Nissan planuje otwarcie 500 nowych salonów w Europie

Nissan planuje paneuropejską kampanię związaną z ekspansją marki w Europie. Koncern we współpracy z agencją TBWA/Manchester będzie wspierać launch 500...

Kraj, 16 grudnia 2008

Trzy nowe osoby w Media Contacts

Aleksandra Wojakowska, Agnieszka Komuda oraz Kamil Pstrągowski rozpoczęli pracę w Media Contacts, internetowym domu mediowym. Wojakowska pracowała wcześniej jako performance...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Przetargi, 5 listopada 2008

Ponad 100 mln zł Renault i Nissana ląduje w OMD

OMD zwyciężyło w międzynarodowym przetargu na obsługę mediową Renault i Nissana. W finale pokonało Carat, do tej pory partnera Renault....

Przetargi, 24 września 2008

Carat i OMD na short-liście w przetargu Renault i Nissana

Carat i OMD pozostały na short-liście w międzynarodowym przetargu na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego Renault i Nissana. Z przetargu wypadły...

Przetargi, 14 sierpnia 2008

Renault i Nissan skonsolidują budżety mediowe także w Polsce

Międzynarodowy przetarg na obsługę skonsolidowanych budżetów mediowych Renault i Nissana obejmuje Polskę. Według naszych informacji agencje Optimum Media OMD i...

Zagranica, 31 lipca 2008

John McNeel presidentem of global clients w TBWA/Worldwide

John McNeel objął stanowisko prezesa globalnych klientów (president of global clients) w agencji TBWA/Worldwide. Dołączył do TBWA w 2002 r.,...

Kraj, 6 czerwca 2008

Awanse i nowi pracownicy w Optimum Media OMD

Trzech pracowników awansowało w zespole obsługującym projekty Polskiej Telefonii Cyfrowej realizowane w domu mediowym Optimum Media OMD. Andrzej Descours, dotychczas...

Kraj, 5 czerwca 2008

Marubeni Motors wprowadzi jeszcze w tym roku samochody Tata do Polski

Marubeni Motors Poland (MMP) zajmie się wprowadzeniem na polski rynek samochodów produkowanych przez indyjski koncern Tata Motors. MMP należy do...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Trzy awanse w teamie Macieja Ziomka w Optimum Media OMD

W zespole Macieja Ziomka w Optimum Media OMD awansowało trzech pracowników. Marcin Rzeźnik został senior media plannerem, Maciej Michniewicz -...

Przetargi, 5 marca 2008

PGD szuka agencji do obsługi marki Infiniti

Polska Grupa Dealerów (PGD), która odpowiada za budowę sieci sprzedaży ekskluzywnych samochodów Infiniti w Polsce, planuje przetarg, w wyniku którego...

Kraj, 27 lutego 2008

PGD zajmie się marketingiem i sprzedażą ekskluzywnej marki Infinity

Polska Grupa Dealerów (PGD) decyzją Infinity Europe zajmie się budową sieci sprzedaży luksusowych samochodów Infinity. Debiut marki na rynku polskim...

Zagranica, 14 maja 2007

Szef Nissana zapowiada zwiększenie wydatków na markę

Japoński producent samochodów Nissan odnotował w minionym roku obrachunkowym (zakończonym w marcu br.) spadek sprzedaży w Stanach Zjednoczonych o 4...

Zagranica, 14 marca 2007

Media Contacts uruchomiło biuro w Second Life

Media Contacts uruchomiło wirtualne biuro w świecie SecondLife.com. Dyrektorem zarządzającym nowego "biura" został Howdy Dixon. Liczba użytkowników Second Life przekroczyła...

Zagranica, 15 lutego 2007

Intel, Nissan, P&G i Pepsi chcą korzystać z nowego serwisu Yahoo!Mobile Web Service

Yahoo wprowadził nowatorski system Yahoo!MobileWeb Service umożliwiający umieszczanie reklam w telefonach komórkowych. Z platformy chcą już korzystać firmy: Intel, Nissan,...

Zagranica, 13 grudnia 2006

Nissan rozstrzygnął przetarg na obsługę paneuropejskiego budżetu CRM

Firma motoryzacyjna Nissan powierzyła obsługę paneuropejskiego budżetu przeznaczonego na projekty z zakresu CRM firmie marketing services Tullo Marshall Warren. Jej...