M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nivea (marka)"

Kraj, 9 lutego 2015

Nivea i Hebe ruszają z walentynkową aktywacją

Specjalny konkurs w Facebooku prowadzi Lubię To - Linked by Isobar.

Kraj, 27 listopada 2014

Nivea chce pielęgnować bliskość w święta

Ruszyła kampania przygotowana przez GoldenSubmarine i MEC.

Kraj, 26 listopada 2014

Nowa creative director w Kore Konnektiv

Małgorzata Markowska zmienia agencję.

Kraj, 30 października 2014

Adam Marzec associate creative directorem w Havas Worldwide New York

Kreatywny ze 180heartbeats + Jung v. Matt przenosi się do Nowego Jorku.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Adam Marzec i Tytus Klepacz odchodzą ze 180heartbeats

W agencji trwa rekrutacja.

Kraj, 20 stycznia 2014

Adam Marzec i Tytus Klepacz w nowej roli w 180heartbeats + Jung v. Matt

Jako associate creative directorzy będą kierować teamami kreatywnymi i wspierać relacje z klientami.

Przetargi, 19 listopada 2013

Nivea prowadzi przetarg BTL

Marketer wybierze agencję, która przygotuje kampanię dla żeli i balsamów.

Kraj, 4 listopada 2013

Nivea uruchamia własny kanał TV

Producent kosmetyków zaangażuje vlogerów na swoim kanale w YouTube.

Zagranica, 24 października 2013

Beiersdorf wybiera AKQA do obsługi digital

Agencja będzie obsługiwała firmę w regionie Europy Północnej.

Zagranica, 26 lipca 2013

Beiersdorf szuka agencji

Gigant kosmetyczny rozpisuje przetarg na obsługę swoich marek w obszarze paneuropejskim.

Kraj, 17 lipca 2013

Nivea znów najchętniej oglądana w YouTube

Kolejny miesiąc z rzędu reklamy Nivei zajęły pierwsze miejsce w zestawieniu IRCenter.com.

Kraj, 9 lipca 2013

Opcom zatrudnia menedżerów

Dwie osoby zasiliły team agencji.

Kraj, 17 czerwca 2013

Spot Nivei najchętniej oglądany w YouTube

Internet Research Center podsumował wyniki spotów za maj.

Przetargi, 28 maja 2013

Lubię To wygrała budżet nowej linii balsamów Nivea

Agencja będzie odpowiedzialna za działania interaktywne nowej kategorii kosmetyków do pielęgnacji ciała.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

Dyrektor marketingu Burger Kinga rezygnuje ze stanowiska

Jo Blundell po dwóch latach pełnienia funkcji odchodzi.

Kraj, 18 stycznia 2013

Nivea Polska wprowadza aplikację mobilną dla rodziców

Marketer rozwija strategię mobilną i chce być "bliżej konsumenta".

Kraj, 11 stycznia 2013

Rusza Akademia Pielęgnacji Nivea

Marketer rozpoczął duży projekt edukacyjny.

Kraj, 26 listopada 2012

Robert Antolak na pokładzie Tribal DDB

Razem z Jackiem Czapnikiem zajmą się obsługą aktualnych klientów agencji.

Kraj, 5 listopada 2012

W przyszłym roku wielki redesign Nivei

Marka nie tylko zmienia logo, ale także opakowania prawie 2 tys. produktów.

Zagranica, 9 sierpnia 2012

Gigant kosmetyczny zerwie współpracę z Rihanną?

Nivea uznaje piosenkarkę za zbyt sprośną na bycie ambasadorką marki.

Kraj, 10 lipca 2012

Nokia Lumia 610 najpopularniejszą reklamą w czerwcu

Spot promujący nowego smartfona miał niespełna 1,18 mln wyświetleń w polskim YouTube.

Zagranica, 4 lipca 2012

Beiersdorf centralizuje marketing w Europie

Właściciel brandu Nivea utworzył nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu Europy Północnej i powierzył je Neilowi George'owi, który po 10 latach rozstał się z holenderskim oddziałem Reckitt Benckisera.

Zagranica, 28 maja 2012

Byłe gwiazdy reprezentacji Anglii z Niveą

Marka promuje swoją linię kosmetyków dla mężczyzn.

Kraj, 8 maja 2012

Startuje MEC Liquid

Dom mediowy MEC rozwija kompetencje kreatywno-produkcyjne.

Zagranica, 26 kwietnia 2012

Olay najbardziej wartościową marką kosmetyczną

Brand należący do P&G jest wyceniany na 11,8 mld dolarów.

Kraj, 27 marca 2012

Nivea skupi się na trzech kategoriach i zwiększy budżet

Koncern zamierza skoncentrować swoją strategię produktową i marketingową na kosmetykach z kategorii face care, deo i hair care. Budżet reklamowy ma wzrosnąć o ok. 10 proc.

Kraj, 8 września 2011

Lubię To coraz aktywniejsza na rynku

Agencja socialmediowa zdobyła dwa nowe budżety, walczy o siedem kolejnych. Szuka 10 osób do różnych działów i chce wejść na kolejne rynki europejskie.

Kraj, 6 września 2011

Lubię To zatrudnia Triple PR

Umowa między agencjami została podpisana na czas nieokreślony.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Linia Heidi Klum w ofercie marki Taft

Henkel wspiera kampanią telewizyjną nową linię stylizacyjną.

Zagranica, 18 sierpnia 2011

Cięcia w DraftFCB po stracie SC Johnson

W oddziale agencji w Chicago pracę straci 10 proc. załogi.

Kraj, 27 czerwca 2011

Radek Miklaszewski przestanie zarządzać TBWA

Po jego odejściu z firmy agencją ma kierować Alena Suszycka, która ma łączyć nowe kompetencje z dotychczasową funkcją dyrektora zarządzającego Tequili.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Nowa linia dezodorantów Nivea wspierana kampanią

Draft FCB + Ad Fabrika realizuje pierwszą kampanię po sieciowym przejęciu obsługi Nivei.

Kraj, 11 marca 2011

Netizens Peppermint zatrudnia w dziale obsługi klienta

Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Kraj, 7 marca 2011

Rihanna na stulecie marki Nivea

Nivea Polska pracuje nad koncepcją obchodów związanych ze stuleciem marki Nivea w Polsce. Nie wiadomo, czy w lokalnych działaniach pojawi się Rihanna.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Rexona chwali się wzrostem udziałów

Wyniki badań Nielsena pokazują, że marka poprawiła wynik o 0,7 punktu procentowego. To najpewniej zasługa kampanii "Jak jej to powiedzieć".

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nivea z ambicjami w nowej kategorii

Koncern rozszerza swoje portfolio o kolejną kategorię. Tym razem szamponów przeciwłupieżowych. W ciągu roku chce się znaleźć w czołówce.

Kraj, 17 czerwca 2010

Cebra - nowe analizy siły celebrytów

Millward Brown SMG/KRC wprowadza na rynek badania marek i znanych osób o nazwie Cebra. Pozwalają one na wyłonienie odpowiednich par jak znana osoba + marka.

Kraj, 1 czerwca 2010

Garnier debiutuje w męskich dezodorantach

L'Oreal Polska z marką Garnier chce być obecny także w segmencie męskich dezodorantów. Rusza z akcją, która ma wyróżnić brand na tle konkurencji.

Kraj, 19 maja 2010

Rexona kończy ze świnką i rozpoczyna edukację

Unilever rusza z kolejnym etapem komunikacji antyperspirantów Rexona dla kobiet. Marketer koncentruje się teraz na edukacji Polek.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Marlena Przybyszewska w Digital One

Agencja ma nowego client service directora.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Powrót Old Spice?

Procter & Gamble rozważa wsparcie marki, która niemal popadła w zapomnienie.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Axe - tym razem pod prysznic

Unilever zamierza wejść z marką Axe na rynek żeli pod prysznic.

Kraj, 29 marca 2010

Odświeżone Lirene chce pokonać Niveę w pielęgnacji twarzy

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczyna relaunch marki kosmetyków Lirene. W ramach podjętych działań wprowadzono nowy układ linii produktów, nowe...

Kraj, 1 marca 2010

Monika Taberska senior account managerem w Albedo Marketing

Monika Taberska została senior account managerem w agencji Albedo Marketing. Będzie odpowiedzialna za obsługę klientów warszawskiego oddziału agencji oraz wybranych...

Kraj, 25 lutego 2010

Krystyna Waloszczyk w zespole Blue Grass

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Blue Grass dołączyła Krystyna Waloszczyk, która objęła stanowisko grafika. Walaszczyk z wykształcenia jest architektem. Z...

Kraj, 12 lutego 2010

Nivea Polska debiutuje z nowymi dezodorantami

Nivea Polska wprowadzi na rynek dezodoranty, które mają być przede wszystkim pozycjonowane jako kosmetyki zapachowe - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkty...

Kraj, 3 lutego 2010

Michał Siejak odchodzi z Harder & Harder i rozwija agencję 6ix

Michał Siejak, inwestor, współzałożyciel i były dyrektor zarządzający agencji Harder & Harder specjalizującej się m.in. w marketingu szeptanym, odszedł z...

Kraj, 4 listopada 2009

DDB odmładza dział kreacji; Maksym Matuszewski art directorem

Do działu kreacji agencji reklamowej DDB dołączył Maksym Matuszewski, który objął stanowisko art directora. Będzie pracował w zespole z Michałem...

Kraj, 22 października 2009

Anita Szajek-Żurczak dołączyła do działu PR Nivea Polska

Anita Szajek-Żurczak, dotychczas pełniąca funkcję asystentki dyrektora marketingu, przeszła do działu public relations Nivea Polska. Objęła tam stanowisko junior PR...

Kraj, 14 września 2009

Aldona Borecka przestała zarządzać Tequilą w Warszawie; szereg zmian w agencji

Aldona Borecka, dyrektor zarządzająca warszawskiego biura agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska, odeszła z firmy. Jako powód podaje względy rodzinne. Z agencją...