M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nju. Mobile (marka)"

Kraj, 6 marca 2015

Bartłomiej Walczuk associate creative directorem w 180hb

Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.

Kraj, 16 stycznia 2015

Putrzyński nowym prezesem i dyrektorem generalnym agencji Change Integrated

Od początku lutego br. nowym dyrektorem generalnym i prezesem agencji Change Integrated, należącej do Group One, zostanie Wojciech Putrzyński, przez ostatnie osiem lat związany z Grupą Ogilvy & Mather.

Kraj, 7 stycznia 2015

Człowiek Puszcza w nowej kampanii Ogilvy & Mather dla Nju. Mobile [wideo]

Żółty bohater puszcza sygnały i z czasem zamienia się w Człowieka Puszczę, obrastając drzewami.

Przetargi, 15 grudnia 2014

Orange Polska przenosi budżet z MEC do Initiative

Po sześciu latach współpracy z MEC marketer wraca do swojej poprzedniej agencji mediowej.

Kraj, 7 października 2014

DDB Warszawa, OS3, Universal McCann oraz Value Media z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Kraj, 22 września 2014

Regional account director EMEA odchodzi z Ogilvy & Mather Advertising

Justyna Bublijewska i cztery inne osoby rozstają się z agencją.

Kraj, 9 września 2014

Plush ma być wiodącą marką prepaid Polkomtela

Dzięki niej operator ma nadzieję skuteczniej rywalizować z Nju. Mobile i Playem.

Kraj, 11 lipca 2014

Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Do grupy Ogilvy dołączyli: Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Czworo obecnych pracowników otrzymało awanse.

Kraj, 4 marca 2014

Skarga na reklamę Nju. Mobile przyjęta przez KER

Przedmiotem skargi była reklama internetowa oferty Nju. Mobile z rachunkiem.

Kraj, 13 lutego 2014

Nju. Mobile w osiem miesięcy pozyskało 353 tys. użytkowników

80 proc. klientów marki to użytkownicy prepaid.

Kraj, 4 grudnia 2013

Bartłomiej Walczuk dołączył do zespołu 180heartbeats + Jung v. Matt

Nowy senior art director w agencji.

Kraj, 23 października 2013

Nju. Mobile - 203 tys. w pięć miesięcy

52 tys. to abonenci, z których ponad dwie trzecie to nowi - Orange mówi o sukcesie nowej marki.

Kraj, 19 września 2013

Ofertę Heyah można już kupić w salonach T-Mobile

Operator zdecydował, że oferty abonamentowe swojej drugiej marki także będzie sprzedawać w sieci sprzedaży.

Kraj, 25 lipca 2013

Nju. Mobile - 80 tys. w dwa miesiące

Orange Polska ujawnia pierwsze wyniki nowej marki.

Kraj, 28 czerwca 2013

Lowe Media bada zapamiętywanie reklam TV

Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.

Kraj, 17 czerwca 2013

Czesław śpiewa "Ona tańczy dla mnie"

Odpowiedź Play na Nju. Mobile.

Kraj, 12 czerwca 2013

Play odpowiada na Nju. Mobile

Ponad 1,5 miesiąca zajęło czwartemu operatorowi przygotowanie "właściwej" odpowiedzi na ofertę Orange.

Kraj, 23 maja 2013

Nju. Mobile szybko buduje znajomość marki

Po pół miesiąca znajomość wspomagana osiągnęła 19 proc.

Kraj, 16 maja 2013

Diabeł Lucek i bobasy - rusza kampania Heyah non stop

Kampanię przygotowały: G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

Kraj, 15 maja 2013

Heyah wprowadza ofertę abonamentową - odpowiedź PTC na Nju. Mobile

Rozmowy i SMS-y bez ograniczeń i 0,5 GB transferu danych za 47 zł.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Nju. Mobile może mocno namieszać na rynku

Za komunikację odpowiada Ogilvy & Mather.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Havas Worldwide Warsaw dla Orange

Agencja jest autorem kreacji do nowej kampanii Orange dla Firm "21 powodów, że lepiej być w Orange".

Kraj, 23 kwietnia 2013

Nju. Mobile - nowa, tania marka Orange

Operator rzuca konkurentom wyzwanie - ma być tanio. Najtaniej na rynku. Za 29 zł miesięcznie do wszystkich. Szczegóły pojutrze.