M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nokia (marka)"

Zagranica, 3 sierpnia 2015

Nokia w wirtualnej rzeczywistości

Marka wchodzi w nowy segment.

Kraj, 4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

Zagranica, 28 października 2014

Microsoft pozostawia markę Nokia na rynkach wschodzących

Mimo że firma zdecydowała o pozostawieniu nazwy Lumia w większości smartfonów, dla rynków wschodzących robi wyjątek.

Zagranica, 12 września 2014

Brand Nokia zniknie z rynku jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia

Microsoft pozostawi na rynku tylko brand Lumia.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Microsoft Devices reklamuje Nokia Treasure Tag

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot.

Kraj, 16 stycznia 2014

Platige Image wzmacnia zespół reżyserów

Studio postprodukcyjne rozpoczęło współpracę z Szymonem Pawlikiem, dotychczasowym art directorem i reżyserem w Lunaparku.

Kraj, 14 października 2013

H+K Strategies zajmie się obsługą NetApp

Firma dołącza do portfolio działu praktyki technologii Hill + Knowlton Strategies.

Kraj, 30 sierpnia 2013

PKO Bank Polski współpracuje z McDonald's

McZestaw Powiększony i kanapkę Big Mac można kupić za 20 zł, płacąc telefonem.

Zagranica, 18 lutego 2013

Sony mocno wspiera Xperię Z

W drugiej połowie miesiąca marketer położy silny nacisk na reklamę prasową.

Kraj, 14 stycznia 2013

DDB Warszawa wygrywa FWA Mobile of the Day

Favourite Website Award od 13 lat nagradza najlepsze projekty interaktywne.

Kraj, 3 grudnia 2012

Plus stawia na harmonię

Za kreację spotu promocyjnego dla operatora odpowiada agencja 303.

Kraj, 13 listopada 2012

Możdżyński dołączył do zespołu Masspay

Po wielu latach pracy w branży komórkowej teraz będzie w firmie mobilnych płatności.

Kraj, 13 listopada 2012

Aplikacja Pixel Heritage

Nowa aplikacja smartfonów pozwala robić zdjęcia jak klasycznymi modelami Nokii.

Kraj, 6 listopada 2012

Play już startuje z kampanią świąteczną

Agencja Grandes Kochonos przygotowała dla operatora trzy 15-sekundowe świąteczne spoty.

Kraj, 3 września 2012

Polkomtel wspiera promocję Plus Abonament i Plus dla Firm

Podkreśla najlepsze ceny smartfonów.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 27 marca 2012

Nowi stratedzy w Y&R Brands

Kacper Szczepanowski i Dorota Banaszak dołączyli do zespołu.

Kraj, 21 lutego 2012

Nokia E6 przebieży świat z jedną baterią

Rusza nietypowa kampania promocyjna Nokii. Cały świat, jedna bateria, żadnej ładowarki.

Kraj, 21 lutego 2012

Natemat.pl nie będzie zarabiał na tradycyjnych reklamach

Projekt Lisa nie będzie zarabiał na tradycyjnych formatach internetowych.

Zagranica, 19 stycznia 2012

Konsumenci wybierają Google

Google powtórnie wybrany najlepszą marką przez Brytyjczyków. Dove zastąpił Nokię w top 20 według YouGov BrandIndex.

Kraj, 11 stycznia 2012

Nokia bez szefa marketingu

Piotr Bubak, dotychczasowy dyr. marketingu Nokia Poland, odejdzie z firmy 1 marca br. Jego obowiązki przejmie dyr. generalny polskiej Nokii.

Kraj, 4 stycznia 2012

T-Mobile kusi niskimi cenami

Sieć T-Mobile postanowiła rzucić wyzwanie konkurencji, promuje smartfony i laptopy w niskiej cenie.

Kraj, 4 stycznia 2012

Marta Piotrzkowska szefową client service w Ars Thanea

Po 8 latach pracy w K2 Piotrzkowska zdecydowała się przejść do nowej agencji.

Kraj, 2 stycznia 2012

Internet w komórce już nie jest luksusem

Blisko połowa badanych internautów deklaruje, że korzysta z internetu przez telefon, wynika z badań przeprowadzonych przez dom mediowy PHD.

Kraj, 9 listopada 2011

JWT awansuje i zatrudnia w dziale obsługi klienta

Agata Sołdatow awansuje na stanowisko account managera, a Zuzanna Budziszewska zostaje zatrudniona na takim samym stanowisku.

Kraj, 9 listopada 2011

Ipla w zwykłej przeglądarce

Serwis VoD może znacznie rozszerzyć zasięg.

Kraj, 24 października 2011

Marketingowy come back Motoroli [WIDEO]

Powrót na rynek marki Razr marketer chce potraktować jako przyczynek do reklamowo-produktowej ofensywy.

Kraj, 7 października 2011

Nokia 500 konkursowo w Fotka.pl

Użytkownicy serwisu prezentują swoje zdjęcia, w których dominują barwy tożsame z kolorami wymiennych obudów smartfona.

Zagranica, 5 października 2011

Apple najszybciej rosnącą marką według Interbrand

IBM zmniejsza dystans do dotychczasowego lidera rankingu - Coca-Coli.

Zagranica, 13 lipca 2011

Wielka jesień Nokii

Nokia planuje wielki relaunch w październiku. Będzie go wspierać budżet wart 80 mln funtów. Kampania jest odbiciem ogłoszonego w lutym partnerstwa z Microsoftem.

Kraj, 15 czerwca 2011

14 proc. Polaków ma smartfony

Najpopularniejszą marką tych urządzeń wśród Polaków pozostaje Nokia - wynika z badań MEC-u.

Kraj, 18 maja 2011

Tetra Pak z agencją PR

Firma nawiązała współpracę z United PR.

Kraj, 5 maja 2011

Rusza AllLive.pl, projekt transmisji teatralnych na żywo

Menedżerowie wcześniej związani z marketingiem i reklamą rozwijają start-up związany z tematyką teatralną.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Y&R kupuje spółkę interaktywną

Nowa firma ma zostać zintegrowana z Wundermanem.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Interactive w Cannes [FOTORELACJA]

Targi MIPTV w Cannes, z założenia i nazwy "telewizyjne", coraz bardziej z roku na rok stają się obowiązkowym punktem programu także dla branży interactive. O tym, co się wydarzyło w tym roku, opowiada Olgierd Cygan, CEO Digital One.

Zagranica, 31 marca 2011

Google bardziej wartościowy niż Microsoft

W czołówce rankingu najbardziej wartościowych marek świata przygotowanym przez Brand Finance znalazły się także IBM i Walmart.

Kraj, 7 marca 2011

"Forbes" w wersji audio

Pojedyncze wydanie miesięcznika dostępne w Audiotece będzie kosztowało 9 zł.

Zagranica, 10 lutego 2011

W USA rynek smartfonów urósł o 60 proc.

Już ponad 60 mln Amerykanów ma telefony nowej generacji.

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Sukces w social mediach - nie za darmo…

Boom na promocję w Facebooku trwa. A wraz z nim utrwala się mit - wystarczy dobry pomysł, a likepage sam się wypromuje. Trzeba jednak pamiętać, że social media marketing to wciąż marketing - i jak to z nim bywa, nie ma nic za darmo - pisze Justyna Bandoła, PR specialist w agencji Vanguard PR.

Zagranica, 10 grudnia 2010

Nokia startuje z globalną reklamą N8

Jutro rozpoczną się międzynarodowe działania reklamowe wspierające sprzedaż nowego smartfonu. Marketer zaplanował działania reklamowe w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i obchodami chińskiego Nowego Roku.

Zagranica, 25 listopada 2010

Nokia chce płacić marketerom za aplikacje

Chodzi o aplikacje dostępne w Ovi Store.

Kraj, 26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

Kraj, 29 września 2010

Ipla w nowych urządzeniach

Telewizja internetowa planuje obecność w odbiornikach Sony i LG. Pojawi się też wersja aplikacji na telefony Nokia.

Kraj, 28 lipca 2010

Komputerswiat.pl dla posiadaczy Nokii

Axel Springer uruchomił aplikację umożliwiającą korzystanie z Komputerswiat.pl przez telefon. Oferta dotyczy tylko posiadaczy aparatów Nokia.

Zagranica, 25 czerwca 2010

"Financial Times" dociera do media plannerów

Grawerowane, spersonalizowane karty wraz z adresem URL nowej mikrowitryny promują kolejne przedsięwzięcie wydawcy.

Zagranica, 9 czerwca 2010

Nokia wirusowo wspiera model N8 [WIDEO]

Popularna gra w piłkarzyki stała się osnową nowego filmu reklamowego wspierającego sprzedaż smartfonów.

Kraj, 24 maja 2010

Kotlin miksuje klipy

Trwa kampania reklamowa keczupów Kotlin, w której można tworzyć własne teledyski.

Kraj, 13 maja 2010

BZ WBK promuje konta dla młodych

Ze względu na grupę docelową bank zdecydował się na wykorzystanie marketingu mobilnego.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Badania dowodzą synergii OOH i internetu

Outdoor odsyła do internetu, a prezentacja nieznanej marki na nośnikach OOH skłania do poszukiwania w sieci informacji na jej temat - przekonały się Carat, Hypermedia i AMS dzięki realizacji badania iKoniec.

Zagranica, 25 lutego 2010

Nokia marką najbardziej godną zaufania na świecie i w Polsce

Nokia i Pampers najbardziej zaufanymi markami na świecie - wynika z badania TrustR przeprowadzonego przez firmy The Futures Group i...