M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "NoS/BBDO (firma)"

Kraj, 8 stycznia 2015

Piotr Ziarkowski dołącza do działu marketingu BBC Worldwide Polska

To kolejna osoba, która wzmacnia zespół przed debiutem stacji BBC Brit i BBC Earth.

Kraj, 17 września 2012

Łukasz Purzycki nowym dyrektorem marketingu Deutsche Banku

Zastąpił Joannę Izdebską, która po 13 latach w DB przeszła do UPC Polska.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Kraj, 9 września 2010

Maciej Szczechura odpowiada za marketing Getin Noble Banku

Były wiceprezes ds. marketingu Eurobanku objął analogiczną funkcję w Getin Noble Banku.

Kraj, 2 września 2010

Maciej Szczechura nie jest już wiceprezesem ds. marketingu Eurobanku

Bank nie mianował jeszcze jego następcy, który ma zostać wybrany w ciągu najbliższych tygodni.

Kraj, 27 stycznia 2010

Dorota Wójtowicz-Wielgopolan account managerem w Grandes Kochonos

Szeregi agencji reklamowej Grandes Kochonos zasiliła Dorota Wójtowicz-Wielgopolan, która zastąpi Dominikę Zalewską tymczasowo przebywającą na urlopie macierzyńskim. Wójtowicz-Wielgopolan jako account...

Kraj, 28 grudnia 2009

Piotr Ziarkowski odpowiada za new business w agencji White Rabbit

Piotr Ziarkowski podjął współpracę z agencją reklamową White Rabbit, w której odpowiada za projekty związane z pozyskiwaniem nowych klientów. Agencja...

Kraj, 23 października 2008

Koledzy zmieniają pozycjonowanie; Weronika Rehorowska strategiem

Agencja reklamowa Koledzy Strategia & Kreacja zmieniła pozycjonowanie. Chce być postrzegany jako communication think tank rozwijać się w kierunku agencji...

Kraj, 9 września 2008

What - nowa agencja reklamowa współtworzona przez Roberta Sieradzkiego

Robert Sieradzki, Krzysztof Podbielski i Piotr Ziarkowski założyli nową agencję komunikacyjną What. Założyciele widzą What jako spółkę komunikacyjną. - Trudno...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Robert Witkowski i Sebastian Rawski dyrektorami kreatywnymi AdWorks

Agencja reklamowa AdWorks zatrudniła dyrektorów kreatywnych Roberta Witkowskiego i Sebastiana Rawskiego. Ostatnio pracowali w firmie marketing services Lowe Activation, gdzie...

Kraj, 15 września 2006

Edgar Bąk dołączył do działu kreacji agencji reklamowej DDB Warszawa

Edgar Bąk objął stanowisko junior art directora w agencji reklamowj DDB Warszawa. Wspólnie z Michałem Pawłowskim, senior copywriterem, stworzą zespół...

Kraj, 4 lipca 2006

Większy dział strategii i nowy dyr. finansowy w Y&R Brands

Marcin Wiktorski jako strategic planner i Marcin Wojtasik jako junior strategic planner dołączyli do działu strategii Y&R Brands. Wiktorski związany...

Kraj, 20 czerwca 2006

Agnieszka Królik account supervisorem w Star Advertising

Agnieszka Królik objęła stanowisko account supervisora w agencji reklamowej Star Advertising. Będzie odpowiadała za bieżącą obsługę klientów i działania nowobiznesowe...

Kraj, 29 maja 2006

Michał Sorówka i Paweł Nowakowski, dyrektorzy kreacji Lowe GGK, odchodzą z firmy

Agencja reklamowa Lowe GGK rozstaje się z Michałem Sorówką i Pawłem Nowakowskim, dotychczasowymi dyrektorami działu kreacji. Obecnie agencja poszukuje nowego...

Przetargi, 19 grudnia 2005

Ad Fabrika, G7, Publicis i Testardo walczą o budżet Kredyt Banku i Warty

Grupa ubezpieczeniowa Warta i Kredyt Bank należące do belgijskiej grupy finansowej KBC do wspólnego przetargu strategiczno-kreatywnego zaprosiły 4 agencje sieciowe:...

Kraj, 27 września 2005

93 nominacje w Effie Awards 2005

Jury szóstej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2005 oceniło 102 nadesłane prace, 60 w kategorii kampanie reklamowe i 33...

Przetargi, 5 września 2005

Allianz Polska przygotowuje się do rozpisania przetargu

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA wysłało do 12 agencji reklamowych zapytania ofertowe w sprawie przygotowania strategii i kreacji przyszłorocznej kampanii...

Kraj, 29 sierpnia 2005

Monika Holder nowym accountem w NoS/BBDO

Monika Holder, która przez ostatnie 2 lat pracowała jako account manager w agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton, przeszła do...

Kraj, 16 sierpnia 2005

TP SA rozpoczęła kampanię reklamową Neostrady 6 MB/s

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową promującą nową opcję szybkiego dostępu do internetu Neostrada TP 6 MB/s....

Kraj, 11 sierpnia 2005

TP SA reklamuje Neostradę na smartach agencji a2

Telekomunikacja Polska SA reklamuje usługę Neostrada 6 Mb/s na samochodach marki Smart, nowym nośniku z portfolio agencji a2. Kampania rozpoczęła...

Kraj, 19 lipca 2005

Marta Timofiejczyk dołączyła do działu obsługi klienta DDB Warszawa

Marta Timofiejczyk objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej DDB Warszawa. Zajmie się obsługą budżetów reklamowych firm Agros, Philips i...

Przetargi, 14 lipca 2005

NoS/BBDO obsłuży kampanię wprowadzającą nową wizualizację Warty SA i Kredyt Banku

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg reklamowy zorganizowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" SA i departament marketingu Kredyt Banku. Agencja...

Kraj, 23 czerwca 2005

Wrozamet może przejąć zarządzanie marką sprzętu AGD Brandt, decyzje marketingowe w toku

Wrocławska firma Wrozamet, wicelider rynku AGD w Polsce, należąca do hiszpańskiej firmy Fagor Electrodomesticos, może wkrótce rozszerzyć swoje portfolio i...

Kraj, 23 czerwca 2005

Tylko 40 proc. młodych Polaków chce walczyć za swój kraj według BBDO

Polska edycja sieciowego badanie BBDO o nazwie "20something in Europe" badającego trendy wśród 20-latków (patrz wczorajszy DS "MMP") została zakończona...

Kraj, 22 czerwca 2005

Artur Sitnik dołączył do NoS/BBDO i będzie bohaterem pierwszej galerii Klatka

Artur Sitnik jest nowym ilustratorem w agencji NoS/BBDO. Wcześniej Sitnik pracował jak rysownik m.in. dla "Rzeczpospolitej", "Tygodnika Przegląd" oraz "Nowej...

Kraj, 22 czerwca 2005

Dr. Oetker wspiera Muss Owocowy Słodka Chwila

Dr. Oetker rozbudowuje linię deserów Słodka Chwila i wprowadza nowe desery o nazwie Muss Owocowy. Są one wzbogacone o płatki...

Kraj, 22 czerwca 2005

NoS/BBDO i Proximity Poland realizują wspólne projekty badawcze

Agencje NoS/BBDO i Proximity Poland rozpoczęły realizację wspólnych projektów badawczych. Ich celem jest dogłębne poznanie stylu życia i wartości młodych...

Przetargi, 7 czerwca 2005

OgilvyOne wygrała dwa przetargi GE Money Bank

Agencja marketing services OgilvyOne Worldwide wygrała dwa przetargi rozpisane przez GE Money Bank na ATL-ową obsługę jej marek. W obu...

Kraj, 1 czerwca 2005

Dzik i Szymańska nowymi creative group heads w McCann-Erickson

Monika Dzik i Magdalena Szymańska pracujące do tej pory w NoS/BBDO na stanowiskach odpowiednio: copywriter i art director, zaczynają dziś...

Kraj, 1 czerwca 2005

GE Money Bank wspiera reklamą kredyt hipoteczny

GE Money Bank rozpoczyna letnią kampanię reklamową kredytu hipotecznego. Kredyty hipoteczne należą do strategicznych produktów GE Money Banku. Stworzono dla...

Kraj, 31 maja 2005

GEpard rozpoczął wakacyjną kampanię wspierającą promocję kredytową

GE Capital Bank rozpoczął wakacyjną promocję w swojej sieci GEpard. Jest to ogólnopolska sieć komisów samochodowych, które łączy wizualizacja, branding...

Przetargi, 25 maja 2005

TP SA wybierze nową agencję reklamową

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu kreatywnego. Zaprosiła pięć agencji: oprócz dotychczas obsługujących operatora agencji...

Kraj, 9 maja 2005

Jacek Hensler i Przemysław Bogdanowicz odchodzą z G7

Jacek Hensler, dyr. generalny, i Przemysław Bogdanowicz, dyr. kreatywny z agencji G7, postanowili rozstać się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 4 maja 2005

Zuzanna Warowna została senior account managerem DDB Warszawa

Zuzanna Warowna objęła stanowisko senior account managera w agencji reklamowej DDB Warszawa, w której zajmie się współpracą nad obsługą budżetu...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Allianz Polska będzie wykorzystywał wizerunek kierowcy rajdowego Roberta Kubicy

Allianz Polska podpisał umowę sponsoringową z Robertem Kubicą (o planach spółki dotyczących tej współpracy informowaliśmy wstępnie w DS "MMP" 18...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Stępniewski i Drewnowski w zespole agencji interaktywnej Orbita

Współpracujące z agencją reklamową NoS/BBDO studio interaktywne Orbita zostało wzmocnione o kolejne dwie osoby. Na stanowisku flash developer stałą współpracę...

Kraj, 31 marca 2005

NoS/BBDO i Media Direction OMD przygotowały kampanię launchową Lay's Appetite

Wystartowała kampania launchowa Lay's Appetite - nowej marki chipsów z portfolio Frito Lay, przygotowana przez agencję reklamową NoS/BBDO i dom...

Kraj, 29 marca 2005

Dr. Oetker planuje wsparcie marketingowe marki Rigga

Dr. Oetker zmienił opakowania mrożonych zapiekanek sprzedawanych pod marką Rigga. Nad nową szatą graficzną produktu pracował zespół konsultantów Studia DN....

Przetargi, 25 marca 2005

Mather Communications wygrała przetarg Hortex Holding

Agencja reklamowa Mather Communications działająca w ramach Ogilvy Group Poland wygrała przetarg na obsługę reklamową dwóch nowych marek Hortex Holding...

Kraj, 25 marca 2005

Jakub Bierzyński odpowiadał przed sądem koleżeńskim SAR-u

Sąd koleżeński w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) zajął się sprawą ofert, jakie Jakub Bierzyński, CEO spółki OMD Poland (domy...

Przetargi, 23 marca 2005

Grey Worldwide Warszawa zatrzymuje obsługę Idei, DDB Warszawa będzie agencją wspierającą

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, zakończył przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej marki. Całość obsługi marki Idea (zintegrowana komunikacja -...

Przetargi, 22 marca 2005

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare zwyciężyły w przetargu LOT-u; zmiany w dziale kreacji agencji

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska będą kontynuować współpracę z liniami lotniczymi PLL LOT w zakresie obsługi...

Kraj, 25 lutego 2005

Dellitissue wzmacnia wizerunek i sprzedaż ręczników papierowych Regina

Firma Dellitissue rozpoczęła ośmiotygodniową kampanię reklamową ręczników wielofunkcyjnych marki Regina. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa NoS/BBDO, a planowaniem...

Kraj, 22 lutego 2005

Allianz wystartuje w marcu z komunikacją związaną z sezonem Formuły 1

Allianz Polska rozpocznie w najbliższych tygodniach komunikację związaną ze sponsoringiem Formuły 1 (F1). Jak zapowiada Marek Baran, rzecznik Allianz Polska,...

Przetargi, 28 stycznia 2005

NoS/BBDO wygrała przetarg Axel Springer na realizację kampanii "Olivii"

Agencja NoS/BBDO wygrała przetarg rozpisany przez Axel Springer Polska, którego celem było wybranie agencji do opracowania działań ATL komunikujących zmiany...

Kraj, 25 stycznia 2005

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Kraj, 24 stycznia 2005

Firma Bacha pracuje nad nową strategią marketingową po przejęciu Campiny

Firma Bacha Sp. z o.o., która powstała po przejęciu spółki Campina Polska przez holenderską firmę Larive od holenderskiego koncernu Campina...

Przetargi, 20 stycznia 2005

Axel szuka agencji do komunikowania zmian w dwóch tytułach

Axel Springer Polska prowadzi przegląd ofert agencyjnych, którego celem jest wybranie agencji, której powierzone zostanie opracowanie działań ATL komunikujących zmiany...

Przetargi, 20 stycznia 2005

Grey, NoS/BBDO i DDB w przetargu sieci komórkowej Idea

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci komórkowej Idea, rozpoczyna przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej marki. Zaproszono do niego trzy agencje:...

Przetargi, 10 stycznia 2005

Przetarg LOT-u wchodzi w końcową fazę, 6 agencji przedstawi swoje propozycje

Upstairs Young & Rubicam, Gruppa 66/Ogilvy, DDB Warszawa, Nos/BBDO, McCann-Ericsson Polska, Euro RSCG Warsaw - to agencje reklamowe, które walczą...