M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Novartis Poland (firma)"

Kraj, 2 marca 2015

Otrivin z nową stroną internetową i spotem reklamowym [wideo]

Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.

Kraj, 23 lipca 2013

Aflofarm ściął wydatki reklamowe. Mimo to rynek urósł o 8,6 proc.

Lider wśród reklamodawców farmaceutycznych w I półroczu br. wydał prawie o 20 proc. mniej. Pozostali gracze mocno zwiększyli budżety reklamowe.

Kraj, 14 września 2012

Novartis wprowadza do Polski markę Excedrin

Marketer wprowadza lek OTC na bóle głowy i migrenę.

Przetargi, 26 marca 2012

Chicco wybrało agencję PR

Obsługą public relations marki zajmie się getPR.

Kraj, 2 lutego 2011

Jelfa zmienia strukturę marketingu

Na początku roku firma Jelfa SA wdrożyła nową strukturę zarządzania marketingiem i sprzedażą. W styczniu i lutym br. rozpoczynają pracę nowi dyrektorzy w poszczególnych grupach produktowych.

Kraj, 8 czerwca 2006

GIF ma zastrzeżenia do promocji trzech leków receptowych Novartis Poland

Główny Inspektorat Farmaceutyczny nakazał natychmiastowe wstrzymanie prowadzenia działań reklamowych trzech leków dostępnych na receptę: Diovan, Co-Diovan i Elidel. Producentem leków...

Kraj, 25 stycznia 2006

Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z Emo-Farmem

Agencja PR Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z firmą farmaceutyczną Emo-Farm. Agencja będzie odpowiedzialna za kształtowanie wizerunku produktów do pielęgnacji...

Kraj, 2 grudnia 2005

GIF nakazał zaprzestanie emisji reklamy leku Venoruton Forte

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe zaprzestanie emisji reklamy produktu leczniczego Venoruton Forte z portfolio Novartis Poland. Zastrzeżenia inspektoratu dotyczą...

Kraj, 11 października 2005

Restauracje Sphinx rozpoczęły współpracę PR z agencją Toolbox Creative Communications

Sieć restauracji Sphinx powierzyła obsługę działań PR agencji Toolbox Creative Communications. Agencja będzie czuwać nad PR zarówno wewnętrznym, jak i...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Radek Szwankowski i Paweł Łakomy w dziale farmaceutycznym CasusBTL

W agencji CasusBTL event & direct marketing do działu zajmującego się obsługą branży farmaceutycznej dołączyli Radek Szwankowski oraz Paweł Łakomy....

Kraj, 7 czerwca 2005

Novartis Consumer Health wprowadzi istotne zmiany w strategii marketingowej

W najbliższych miesiącach Novartis Consumer Health systematycznie wprowadzać będzie istotne zmiany w strategii marketingowej. Działania te koordynuje Krzysztof Wasilewski, od...

Kraj, 6 czerwca 2005

Mediaedge:cia zamierza uruchomić nowy dom mediowy

Dom mediowy Mediaedge:cia przygotowuje się do uruchomienia drugiej agencji mediowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Anna Lubowska, prezes Mediaedge:cia, nie skomentowała tej...

Przetargi, 2 czerwca 2005

Agencja CasusBTL wygrała przetarg na projekty internal relations w Beiersdorf-Lechia

Poznańska agencja CasusBTL rozpoczęła współpracę z Beiersdorf-Lechia SA. Będzie pomagać firmie w działaniach typu internal relations. Pierwszym projektem zrealizowanym dla...

Kraj, 31 marca 2005

Joanna Łabuda PR account managerem w casusBTL

Do agencji casusBTL event & direct marketing dołączyła Joanna Łabuda. Zajęła ona stanowisko PR account managera. Będzie odpowiadać m.in. za...

Kraj, 24 marca 2005

Novartis Consumer Health będzie rozbudowywał strategię wybranych marek OTC

Novartis Consumer Health, dział szwajcarskiego koncernu Novartis, do którego należą głównie leki dostępne bez recepty (OTC), będzie rozbudowywał strategię marketingową...

Kraj, 14 września 2004

Agencja Huevo przygotowała serwis dla Intermarche

Agencja interaktywna Huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów Intermarche. Serwis adresowany jest do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna...

Kraj, 24 czerwca 2004

Fenistil będzie obecny w mediach przez całe lato

Koncern Novartis Poland prowadzi kampanię leku OTC - Fenistil pod hasłem: "Podrażnienia i alergie skórne mogą zdarzyć się wszędzie". Kampania...

Kraj, 24 maja 2004

MediaCom Warszawa zwyciężył podczas warsztatów radiowych Brokera FM

Zespół domu mediowego MediaCom Warszawa w składzie: Ewa Osińska, radio buying manager, Katarzyna Kozłowska, media planner/buyer, Agnieszka Garsztka, media planner/buyer,...

Kraj, 16 marca 2004

Agencja Paprika oficjalnie rozpoczyna działalność

Nowa agencja zajmować się będzie organizacją różnego rodzaju imprez i spotkań firmowych - konferencji, kongresów, prezentacji, imprez integracyjnych itp. Założycielami...

Kraj, 16 marca 2004

Agencja Paprika oficjalnie rozpoczyna działalność

Nowa agencja zajmować się będzie organizacją różnego rodzaju imprez i spotkań firmowych - konferencji, kongresów, prezentacji, imprez integracyjnych itp. Założycielami...

Kraj, 23 lipca 2003

Grey Worldwide Warszawa wzmacnia serwis strategiczny

Hubert Czaplicki objął stanowisko strategic plannera w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa. Poprzednio pełnił tę samą funkcję w agencji reklamowej...

Kraj, 22 maja 2003

Anna Kieszkowska-Grudny została brand directorem w Novartis Polska

Anna Kieszkowska-Grudny objęła nowo utworzone stanowisko brand director & PR coordinatora w firmie farmaceutycznej Novartis Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Grey wygrał przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Fenistil

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego leku OTC marki Fenistil należącego do portfolio firmy Novartis...

Kraj, 21 maja 2002

Novartis wspiera reklamą sprzedaż preparatu Voltaren Emulgel

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego i przeciwzapalnego Voltaren Emulgel - marki należącej do koncernu farmaceutycznego Novartis. W kampanii wykorzystywane...

Kraj, 6 maja 2002

Vita-Tour - akcja profilaktyki zdrowotnej miesięcznika "Vita"

Celem akcji Vita-Tour organizowanej przez miesięcznik "Vita" (wydawca Edipresse Polska) jest promocja profilaktyki, zdrowego trybu życia oraz szerzenie wiedzy o...

Kraj, 6 maja 2002

SC Johnson wspiera reklamą nowe linie brandu OFF!

Firma SC Johnson wprowadziła nową segmentację produktów OFF! przeciwko komarom i meszkom. Niektóre produkty tej marki, począwszy od tego sezonu,...