M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nowa Trybuna Opolska (marka)"

Kraj, 8 grudnia 2014

Nowa struktura w Netsprincie

Powstały trzy nowe piony i doszło do awansów.

Kraj, 22 grudnia 2010

Media Regionalne stawiają na regionalne portale

Relaunch serwisu "Nowej Trybuny Opolskiej" jest pierwszym krokiem w realizacji strategii przekształcenia wszystkich wortali w regionalne portale horyzontalne.

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

Kraj, 22 stycznia 2009

Wojciech Potocki wkrótce pokieruje "Gazetą Pomorską"

Wojciech Potocki obejmie stanowisko redaktora naczelnego "Gazety Pomorskiej" należącej do Mediów Regionalnych. Nowe obowiązki obejmie na początku marca br. Do...

Kraj, 23 października 2008

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

Kraj, 1 lutego 2008

Teleprogram poszerza współpracę z dziennikami regionalnymi

Spółka Teleprogram, wydawca m.in. "Teleprogramu", rozszerza współpracę z dziennikami regionalnymi. Ostatnio podpisała umowę z "Expressem Bydgoskim" (wydawca: Express Media), dla...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 17 września 2007

"Teleprogram" rozpoczyna współpracę z trzema dziennikami regionalnymi

Wydawnictwo Teleprogram Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z nowymi dziennikami regionalnymi. "Teleprogram", dodatek telewizyjny wydawany przez spółkę, ukaże się od...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Krupa będzie prezesem wydawcy "Nowej Trybuny Opolskiej"

Krzysztof Krupa, ostatnio prezes oddziału Polskapresse Prasa Bałtycka, obejmie stanowisko prezesa w spółce Pro-Media wydającej "Nową Trybunę Opolską". Firma należy...

Kraj, 13 grudnia 2006

Media Regionalne uruchomią sieć 12 serwisów regionalnych

Grupa Media Regionalne (dawniej Orkla Press Polska) 19 grudnia uruchomi pełną sieć 12 serwisów regionalnych powiązanych ze swoimi tytułami. Sieć...

Kraj, 13 grudnia 2006

Jan Nowara i Witold Gadowski pokierują dwoma oddziałami TVP

Zarząd TVP odwołał Jacka Kruczkowskiego z funkcji dyrektora OTV Opole z końcem roku. Jednocześnie zarząd zwrócił się do rady nadzorczej...

Kraj, 2 października 2006

Artur Karda i Tomasz Krawczyk pokierują projektami internetowymi Orkli

Wydawca dzienników regionalnych Orkla Press Polska wprowadza nową strategię związaną z projektami internetowymi. Firma ma zamiar inwestować m.in. w portale...

Kraj, 1 września 2006

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Kraj, 7 kwietnia 2005

PTF Bank promuje nową markę i ofertę kredytową

PTF Bank SA, który od początku roku działa pod nową marką Santander Consumer PTF Bank, rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową, która ma...

Kraj, 11 marca 2004

Firma Expert Monitor poszerza zasięg monitoringu mediów

Firma Expert Monitor wprowadziła zmiany na liście monitorowanych mediów. Do monitoringu stacji telewizyjnych dołączono trzy kolejne - TVN Turbo, Club...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Akcja "Czysty Punkt" zatacza coraz szersze kręgi

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) obserwuje rosnące zainteresowanie akcją "Czysty Punkt" ze strony konsumentów, mediów oraz firm reklamujących się za pośrednictwem...

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

Kraj, 27 listopada 2002

Excentric PR & Special Events rozpoczęła obsługę Mediapolis

Agencja Excentric PR & Special Events rozpoczęła obsługę public relations nowego klienta specjalizującego się w tworzeniu narzędzi z zakresu komunikacji...

Kraj, 6 maja 2002

Browar Namysłów rozpoczyna promocję piwa N-Full

Browar Ryan Namysłów wraca do dawnej nazwy Browar Namysłów. Taką decyzję podjął właściciel browaru firma Chicago Poland Investment Group. Zdaniem...