M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nurofen (marka)"

Przetargi, 19 października 2015

Reckitt Benckiser porównuje koszty w mediach

Klient ZOG sprawdza oferty w domach mediowych - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 27 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa budżet Nurofenu

Przetarg na globalną obsługę marki z portfolio Reckitt Benckiser rozstrzygnięty.

Przetargi, 14 kwietnia 2015

Hypermedia Linked by Isobar obsłuży Reckitt Benckisera w 30 krajach świata

Agencja wygrała globalny przetarg na obsługę w internecie marek z portfolio marketera - wynika z nieoficjalnych informacji.

Kraj, 4 sierpnia 2014

58 mln zł ze sprzedaży Ibupromu

Sześć marek OTC zanotowało sprzedaż powyżej 40 mln zł każda (dane za okres YTD VI 2014). Ibuprom to lider rynku.

Zagranica, 29 lipca 2014

Reckitt Benckiser intensywniej zainwestuje w farmaceutyki

Firma planuje otwarcie w Stanach Zjednoczonych specjalnej komórki odpowiedzialnej za produkcję farmaceutyków.

Zagranica, 22 kwietnia 2014

Reckitt Benckiser rozpoczyna paneuropejski przetarg digital

Marketer szuka agencji dla ośmiu kluczowych marek.

Kraj, 14 stycznia 2014

Jarosław Wiewiórski dyrektorem kreatywnym Havas Worldwide Ukraine

Do Havas przechodzi z Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 28 lutego 2013

Parasolowe marki OTC wygenerowały 6,6 mld zł sprzedaży

Największą sprzedaż w ujęciu wartościowym w zeszłym roku miała marka Ibuprom.

Kraj, 14 września 2012

Novartis wprowadza do Polski markę Excedrin

Marketer wprowadza lek OTC na bóle głowy i migrenę.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Ibuprom miał największe wsparcie w I półroczu

Firma USP Zdrowie praktycznie utrzymała swój budżet mediowy.

Kraj, 22 czerwca 2012

Wiktor Taczanowski w Reckitt Benckiser

Marketer odpowiada za kategorię healthcare.

Przetargi, 8 lutego 2012

Budżet interaktywny Nurofenu do wzięcia

Do tej pory tę markę obsługiwała agencja Procreation.

Zagranica, 13 stycznia 2012

Wielka kampania Reckitt-Benckisera

Reckitt-Benckiser wystartował z wielomilionową kampanią w Wielkiej Brytanii promującą kluczowe marki pod hasłem "Britain's greatest".

Kraj, 6 września 2011

Reckitt zainwestuje w kampanię Nurofenu dla dzieci

Nowy produkt otrzyma wsparcie w postaci reklamy w telewizji, internecie, a także działań edukacyjnych i PR.

Przetargi, 8 grudnia 2010

ZenithOptimedia bliski przejęcia Reckitt Benckisera

Gigant po porównaniu ofert MPG i ZenithOptimedia może zmienić agencję.

Kraj, 17 listopada 2010

Euro RSCG dla SSL także w Polsce

Reckitt Benckiser wprowadza zmiany w obsłudze przejętych marek Durex i Scholl.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Tylko 5 tys. GRP w czasie ciszy reklamowej

Na ciszy reklamowej trwającej w stacjach telewizyjnych, związanej z żałobą narodową, mogą skorzystać inne media.

Zagranica, 9 października 2009

Mother zajmie się obsługą globalnego budżetu Nurofenu

Agencja reklamowa Mother zajmie się obsługą globalnych projektów komunikacyjnych dla marki Nurofen z portfolio Reckitt Benckisera. Jego wartość szacuje się...

Zagranica, 11 września 2009

Euro RSCG broni budżetu marki Nurofen

Już po raz drugi w ciągu ostatnich czterech miesięcy sieć agencyjna Euro RSCG jest zmuszona do obrony wartego 800 mln...

Kraj, 27 lutego 2008

Reckitt Benckiser ma nowego szefa marketingu

Carlos Daireaux opuszcza stanowisko dyrektora marketingu Reckitt Benckiser w Polsce, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ma pracować na innym rynku, na którym...

Kraj, 13 grudnia 2006

Dominik Muszyński będzie starszym kierownikiem marki OTC w Lek Polska

Dominik Muszyński rozpocznie pracę w firmie farmaceutycznej Lek Polska na stanowisku starszego kierownika marki OTC. Będzie odpowiadał za marki Deprim...

Przetargi, 5 grudnia 2006

Zenithmedia zwycięzcą w przetargu mediowym Reckitt Benckisera

Zenithmedia zwyciężył w przetargu mediowym na obsługę Reckitt Benckisera, producenta detergentów i leków OTC. Biznes straci Mediaedge:cia, który od kilku...

Kraj, 13 września 2006

Agencja reklamowa Graf przygotowała materiały POS dla Nurofenu

Agencja reklamowa Graf przygotowała materiały POS dla leku Nurofen (submarka Nurofen dla Dzieci, producent: Boots Healtcare). Prace agencji objęły kreację...

Kraj, 1 września 2006

Monika Nurek odeszła z Reckitt Benckiser Healthcare

Monika Nurek rozstała się z Reckitt Benckiser Healthcare. Pracowała tam ostatnio jako junior brand manager m.in. dla marki Nurofen (należącej...

Kraj, 1 czerwca 2006

Marki Bootsa nie będą już obsługiwane przez McCann Erickson Polska

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska rozstanie się ze wszystkimi markami dawnego Bootsa, które obecnie znalazły się w portfolio Reckitt Benckiser....

Kraj, 24 kwietnia 2006

Agencja Saatchi & Saatchi powiększa działy: strategii, obsługi klienta i produkcji

Dział strategii agencji Saatchi & Saatchi zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko strategic plannera. Do tej pory przez dwa lata...

Kraj, 2 lutego 2006

Reckitt Benckiser przejmuje firmę Boots; marka Boots zniknie z rynku

Koncern Reckitt Benckiser oficjalnie został właścicielem firmy Boots Healthcare International. Od wczoraj rozpoczął się proces integracji obu firm. Według Barta...

Kraj, 1 lutego 2006

Boots Healthcare rusza z kampanią Nurofenu Forte

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął kampanię reklamową leku OTC Nurofen Forte. Spot reklamowy przygotowała agencja McCann Erickson Polska. Za planowanie...

Kraj, 25 listopada 2005

Reckitt Benckiser przejął Boots Healthcare International

Koncern Reckitt Benckiser kupił od Boots Group PLC firmę Boots Healthcare International. Wartość transakcji szacowana jest na 3,42 mld dol....

Kraj, 11 października 2005

GIF nakazał natychmiastowe wstrzymanie reklam Nurofenu

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe zaprzestanie reklamy produktu leczniczego Nurofen, leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty, z portfolio firmy Boots...

Kraj, 12 lipca 2005

Boots Healthcare reklamuje Nurofen Ultra Fast w radiu

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął radiową kampanię reklamową przeciwbólowego leku OTC Nurofen Ultra Fast. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu...

Kraj, 31 maja 2005

Boots Group PLC zamierza sprzedać firmę Boots Healthcare

Boots Group PLC szuka inwestora dla firmy Boots Healthcare International. Według planów transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu roku, a...

Kraj, 25 lutego 2005

Kampania prasowa McCann-Erickson po raz pierwszy w "Archive"

Prasowa kampania agencji reklamowej McCann-Erickson zrealizowana w 2003 roku dla przeciwbólowego i przeciwgorączkowego leku OTC Nurofen (Boots Healthcare) trafiła na...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Boots Healthcare wprowadza Nurofen Topss

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadzi na rynek nowy wariant przeciwbólowego i przeciwgorączkowego leku OTC - Nurofen Topss. Produkt przeznaczony jest...

Zagranica, 21 października 2003

Agencja McCann-Erickson odświeża brand Nurofen w Wielkiej Brytanii

Marka Nurofen chce wyłamać się z tradycyjnej stylistyki reklam produktów farmaceutycznych. Przejawem takiej strategii jest najnowsza kampania tej marki, która...

Kraj, 15 września 2003

Boots Healthcare wprowadził nowy wariant leku Nurofen Ultra Fast

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadził na rynek nową linię leku OTC (bez recepty) - Nurofen Ultra Fast w ramach brandu...

Zagranica, 15 lipca 2003

Boots prawdopodobnie rozpocznie przegląd agencji reklamowych

Brytyjska sieć handlowa Boots prawdopodobnie w najbliższym czasie rozpocznie przegląd ofert od agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego wartego...

Kraj, 26 maja 2003

Bolinet - nowy lek przeciwbólowy wspierany kampanią reklamową

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb, funkcjonujący w Europie pod nazwą UPSA, wprowadza na nasz rynek nowy lek przeciwbólowy OTC o nazwie...

Kraj, 21 sierpnia 2002

GlaxoSmithKline rozpoczął kampanię reklamową Codiparu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline rozpoczął kilkumiesięczną kampanię reklamową leku przeciwbólowego Codipar. Celem kampanii jest wzrost udziałów Codiparu w rynku. Wysokość budżetu...

Kraj, 8 maja 2001

MARKA CLEARASIL POWRACA NA POLSKI RYNEK

Na polski rynek po kilkunastu miesiącach nieobecności powraca marka preparatów na trądzik - Clearasil, którą wprowadza jej nowy właściciel -...