M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nutella (marka)"

Kraj, 27 października 2015

Kolejny etap kampanii Nutelli [wideo]

Akcja "Powiedz to z Nutellą" będzie silnie wspierana w mediach.

Kraj, 12 lutego 2015

Nutella wprowadza personalizację etykiet

Promocję wspierają działania crossmediowe przygotowane przez Vizeum i Lowe.

Kraj, 23 maja 2014

Uzupełnienie: Za organizację eventu Nutelli odpowiada Red8 Group

Nutella obchodziła 50. urodziny.

Kraj, 22 maja 2014

Nutella hucznie obchodzi 50. urodziny

W ubiegły weekend w evencie pod Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wzięło udział ponad 5,5 tysiąca osób. Za organizację eventu odpowiadała agencja MSL Group.

Kraj, 27 lutego 2014

Nutella w kampanii wykorzystuje memy

Memy konsumentów o Nutelli w serwisie Kwejk.pl.

Zagranica, 17 lutego 2014

Pierwsza globalna kampania Nutelli

Ferrero będzie hucznie świętować półwiecze swojej marki.

Zagranica, 2 grudnia 2013

Ferrero planuje ekspansję

Właściciel koncernu zapowiada plany wejścia na rynek w Azji i USA, gdzie dominują Mars i Hershey.

Zagranica, 23 października 2013

Rocket będzie obsługiwał Ferrero w Wielkiej Brytanii

W ramach skonsolidowania budżetu na światowych rynkach 16-milionowy budżet marki w Wielkiej Brytanii przejmuje Rocket.

Zagranica, 17 października 2013

Ferrero w rękach Omnicomu

Europejski producent słodyczy konsoliduje budżet na zakup i planowanie mediów.

Zagranica, 24 maja 2013

Ferrero przeprasza za reakcję wobec "Nutella Day"

Marketer najpierw nastraszył konsumentów, teraz przeprasza.

Kraj, 22 lutego 2012

Jerzy Dudek twarzą kampanii produktów Ferrero

Bramkarz zachęca do loterii.

Zagranica, 5 stycznia 2012

Children's Food Campaign krytykuje "podejrzane" reklamy

Wśród najczęściej krytykowanych marek, których reklamy kierowane do dzieci wprowadzały w błąd, znalazły się Coca-Cola, Nutella czy Chupa Chups.

Zagranica, 6 lipca 2011

Ferrero szuka agencji reklamowej

Oprócz przeglądu mediowego producent słodyczy prowadzi też konkurs reklamowy dotyczący rynków europejskich.

Kraj, 21 kwietnia 2011

KinAds przejmuje i inwestuje

Broker przejął trzy kina. Zapowiedział też rebranding warszawskiej Kinoteki.

Kraj, 7 maja 2010

Nutella debiutuje w McDonald’s

Ferrero we współpracy z liderem fast food na polskim rynku promuje jeden ze swoich flagowych produktów.

Kraj, 24 marca 2009

Ferrero i Hiestand startują ze wspólną promocją

Wystartowała kampania partnerska "Razem smaczniej" Nutelli (Ferrero) i firmy Hiestand, producenta mrożonych produktów piekarniczych. Promocja polega na wręczaniu Nutelli gratis...

Kraj, 12 czerwca 2008

Communication Unlimited przygotowała piłkarską promocję dla Ferrero

Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała dla Ferrero Polska komunikację akcji promocyjnej Mistrzowski sezon 2008. Dotyczy ona marek Nutella, Tic Tac...

Zagranica, 28 lutego 2008

Nutelli zarzucono niejasności w przekazie reklamowym

Advertising Standards Authority podjęła decyzję o wstrzymaniu działań reklamowych wspierających sprzedaż marki Nutella w Wielkiej Brytanii. Jest to skutek skarg...

Przetargi, 23 sierpnia 2007

Saatchi & Saatchi wygrała w przetargu na markę Nutella

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zwyciężyła w przetargu na kampanię telewizyjną marki Nutella należącej do firmy Ferrero Polska. Będzie to...

Przetargi, 9 sierpnia 2007

Ferrero Polska prowadzi przegląd ofert dla marki Nutella

Ferrero Polska prowadzi przegląd ofert związany z marką kremu czekoladowego Nutella, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Chodzi o projekty działań marketing services...

Kraj, 1 sierpnia 2007

W czerwcu wartość product placement w serialach głównych stacji TV wyniosła 6,1 mln zł

Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach TV pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów w czerwcu...

Kraj, 31 sierpnia 2006

ProMarka uruchamia trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczyna trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych. Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Zobacz...

Kraj, 14 grudnia 2005

PM Sport wspiera markę Rossignol, rozpocznie działania dla własnej sieci sklepów

Dystrybutor sprzętu i odzieży sportowej PM Sport prowadzi zimową kampanię reklamową marki Rossignol, czołowego brandu ze swojego portfolio. Kampania mediowa...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Ferrero konsoliduje budżet mediowy Tic Taca w domu mediowym Carat Polska

Ferrero Polska przekazała obsługę budżetu mediowego marki Tic Tac domowi mediowemu Carat Polska, który od wielu lat planuje i kupuje...

Kraj, 4 listopada 2004

Mediaedge:cia przygotował kampanię kremów czekoladowych Terravita

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kremów czekoladowych marki Terravita produkowanych przez firmę Eurovita. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom...

Zagranica, 9 lipca 2004

Mediaedge:cia będzie pracował dla Ferrero w Wielkiej Brytanii

Koncern Ferrero wybrał dom mediowy Mediaedge:cia w Wielkiej Brytanii do obsługi budżetu mediowego takich brandów jak: Ferrero Rocher, Kinder Surprise,...

Zagranica, 10 marca 2004

Zenith Optimedia zdobył budżet Ferrero wart 20 mln dol.

Firma Ferrero wybrała dom mediowy Zenith Optimedia Group do obsługi swojego amerykańskiego budżetu mediowego. Wartość tego budżetu szacowana jest na...

Kraj, 28 listopada 2003

Ruszy kolejna kampania Nutelli związana z premierą "Władcy Pierścieni"

W związku ze zbliżającą się premierą trzeciej części filmu "Władca Pierścieni - Powrót Króla" firma Ferrero Polska, producent kremu czekoladowego...