M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nutricia (firma)"

Kraj, 12 listopada 2015

VML wspiera markę Bebiko

W kampanię zaangażowane są także agencje Ars Thanea i K2 Media.

Kraj, 2 września 2015

Op1 rozwija struktury

Pięć nowych osób w domu produkcyjnym.

Kraj, 10 czerwca 2015

Beata Szcześniak nowym dyrektorem generalnym SMG Starlink

Ze strukturami SMG żegna się Lidia Kacprzycka.

Kraj, 22 maja 2015

Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu K2 Media

Agencja wzmacnia dział social.

Kraj, 6 maja 2015

Łukasz Borek zostanie dyrektorem wykonawczym w SMG Next

Zastąpi Jacka Celińskiego, który z SMG związany był prawie 10 lat.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 6 lutego 2015

Łukasz Chwiszczuk head of SEM w K2 Search

W agencji będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie AdWords i optymalizację.

Kraj, 2 grudnia 2014

Michał Maciątek dyrektorem operacyjnym El Padre

Menedżer wraca do pracy w agencji po czterech latach.

Kraj, 5 listopada 2014

Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD

Przez ostatnie trzy lata związana była z SAS Institute w Belgii.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 26 września 2014

Małgorzata Szerenos group account directorem w Kropce Bordo

Group account director z Havas Worldwide Warsaw zmieniła agencję.

Kraj, 25 września 2014

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją FCB Warsaw

Zakończono rekrutację na stanowisko zajmowane wcześniej przez Roberta Kubickiego.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Bajtała na stanowisku design directora w Cheil Poland

Head of mobile z Ars Thanea zmienia agencję.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 30 maja 2014

Robert Kubicki odchodzi z FCB Warsaw

Dyrektor kreatywny rozstaje się z agencją.

Kraj, 14 maja 2014

Magda Dobrowolska-Sagan na pokładzie LemonSkyJWT

Z Pawłem Jakubowskim stworzy team zarządzający zespołem strategii połączonych agencji.

Kraj, 11 lutego 2014

Ars Thanea rozszerza współpracę z Syzygy Group



Syzygy Group ma już 70 proc. udziałów w polskiej agencji.

Kraj, 14 stycznia 2014

Jarosław Wiewiórski dyrektorem kreatywnym Havas Worldwide Ukraine

Do Havas przechodzi z Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 6 września 2013

Nutricia wspiera lokalne społeczności

Tym razem pracownicy firmy w ramach akcji "Razem na szczyty" pomogli 13 niepełnosprawnym osobom zdobyć Śnieżkę.

Kraj, 4 września 2013

Agencja Gong poszerza team

Radosław Grzybowski został strategy plannerem w agencji Gong.

Kraj, 8 kwietnia 2013

K2 Media zastąpi ACR

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

Kraj, 28 września 2012

Awans w OS3 Multimedia

Joanna Dobrowolska została client service directorem.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Danone Polska z nowym dyr. generalnym

Nowego dyr. generalnego ma też Nutricia Polska należąca do Grupy Danone.

Kraj, 10 lutego 2012

BoboVita z kampanią wizerunkową [WIDEO]

Działania promocyjne mają eksponować walory posiłków w słoiczkach.

Kraj, 31 stycznia 2012

Vita Direct inwestuje w dział marketingu

Obsadzone zostaje nowo utworzone stanowisko head of R&D. W firmie pojawi się też nowy brand manager.

Kraj, 30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

Kraj, 28 października 2011

Nutricia wspiera płatki śniadaniowe dla małych dzieci

Marketer wprowadza na rynek płatki śniadaniowe dla najmłodszych dzieci. Jednocześnie zainwestował w zintegrowane działania komunikacyjne.

Kraj, 27 października 2011

Nowi badacze w Grupie IQS

Zespół firmy badawczej został rozszerzony o kolejnych badaczy ilościowych i jakościowych, którzy będą wspomagać bieżącą obsługę projektów badawczych i nawiązywać współpracę z nowymi klientami.

Kraj, 27 września 2011

SAR rozczarowany wynikiem konferencji Imagination Day

Imagination Day, czyli pokaz filmów z festiwalu reklamy Cannes Lions, cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że postanowiono go powtórzyć. Natomiast część konferencyjna nie spotkała się z zainteresowaniem branży.

Kraj, 5 lipca 2011

Ars Thanea odpowiada za rebranding Bebiko w internecie

Nutricia zainwestowała w nową stronę WWW dla marki, którą wspiera organizacją konkursu konsumenckiego.

Kraj, 5 lipca 2011

Lowe Activation zmienia nazwę na Open

W ramach nowej agencji mają być rozbudowywane kompetencje w zakresie projektów interaktywnych.

Kraj, 22 czerwca 2011

Z FireFly Creation do Pride & Glory

Na pokładzie Pride & Glory Interactive znalazł się Michał Banaszewski. Będzie odpowiadał za skoordynowanie procesów obsługi klienta oraz rozszerzenie działalności agencji na rynki zachodnie.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Z MEC Interaction do Ostrygi

Joanna Rodak została group account managerem.

Kraj, 11 stycznia 2011

Grupa Euro RSCG kończy rok 8-proc. wzrostem

Wszystkie spółki w grupie zakończyły 2010 rok na plusie.

Kraj, 6 grudnia 2010

Sebastian Poznański w Nutricii na Ukrainie

Polski menedżer odpowiada za marketing i sprzedaż.

Kraj, 20 września 2010

Sonia Bohosiewicz wspiera wizerunkiem Bebilon

Popularna aktorka wystąpiła w kolejnej edycji projektu marketingowego Nutricii.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Jan Mosiejczuk rozstał się z Very Advertising

Z agencji reklamowej Very Advertising odszedł jeden ze współwłaścicieli, pełniący jednocześnie funkcję dyrektora strategicznego.

Kraj, 30 czerwca 2010

BoboVita w kolejnych wariantach

Nutricia poszerza ofertę BoboVity o nowe smaki i wspiera ją kampanią.

Kraj, 18 czerwca 2010

Very Advertising zamiast VA

Agencja VA Strategic Communications zmienia nazwę, zatrudnia nowego szefa kreacji i inwestuje w nowe usługi.

Kraj, 15 kwietnia 2010

Dla Ery i nie tylko

VA Strategic Communications zatrudnia nowych ludzi.

Kraj, 6 stycznia 2010

Magdalena Paszkin przeszła z Initiative do MediaComu

Magdalena Paszkin, dotychczasowa media manager w domu mediowym Initiative, została z początkiem roku account managerem w MediaCom Warszawa. Odpowiada za...

Kraj, 8 grudnia 2009

Ars Thanea współpracuje z niemiecką Syzygy Group

Agencja kreatywna Ars Thanea i niemiecko-brytyjska interaktywna grupa marketingowa Syzygy Group (należy do holdingu WPP Group) podpisały umowę o kooperacji....

Przetargi, 20 listopada 2009

Humana prowadzi przegląd agencji BTL

Verco, dystrybutor żywności dla dzieci marki Humana, prowadzi przegląd agencji BTL. Liczba uczestników konkursu nie jest znana, wiadomo, że chodzi...

Kraj, 19 listopada 2009

Nutricia uruchamia serwis online Mamopedia

Nutricia uruchomiła serwis internetowy dla mam. Mamopedia, ideą nawiązująca do Wikipedii, wykorzystuje wiedzę ekspertów oraz matek, które mogą rozbudowywać serwis....

Kraj, 9 listopada 2009

Cezary Jóźków new business directorem w 4Frame; nowe osoby w zespole

Do zespołu agencji reklamowej 4Frame dołączyły cztery nowe osoby. Agnieszka Pacałowska, Cezary Jóźków, Alicja Sobecka oraz Marcin Zbrożek wzmocnią działy:...

Kraj, 11 września 2009

Humana planuje ofensywę rynkową i przetarg reklamowy

Jeden z największych producentów żywności dla dzieci w Europie - Humana Milchunion - planuje ofensywę rynkową w Polsce. Firma chce...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Bebilon chce zwiększyć rozpoznawalność wśród mam

Bebilon, marka dziecięcych produktów żywieniowych Nutricii (Grupa Danone), chce zwiększyć rozpoznawalność i utrwalić wizerunek jako eksperta w zakresie odporności. Celem...

Kraj, 30 czerwca 2009

Nutricia promuje markę BoboVita w telewizji, internecie i prasie

Nutricia wspiera kampanią reklamową markę BoboVita. Działania zaplanowane do końca roku obejmują: telewizję (m.in.: TVP, TVN, Polsat), prasę (prasa parentingowa,...

Kraj, 2 czerwca 2009

4Frame realizuje projekt z zakresu CSR Danone Nations Cup

Pod hasłem "Wspieraj sportowe marzenia naszych dzieci" ruszyła kampania przygotowana przez agencję reklamową 4Frame. Celem akcji promującej zdrowy styl życia...