M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "o2.pl (firma)"

Kraj, 4 grudnia 2014

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Kraj, 8 maja 2014

Steffen Möller w nowej kampanii marki Wilkinson

Nowa komunikacja producenta maszynek do golenia ma udowodnić Polakom, że mogą być "numerem 1".

Kraj, 23 września 2013

Next większy o trzy nowe osoby

Do zespołu agencji dołączają Ewelina Nowak, Dominika Andruszkiewicz i Tymoteusz Raffinetti.

Kraj, 16 kwietnia 2013

3M reklamuje plastry Viscoplast

Marketer chce wykorzystać okres chodzenia w szpilkach, które często wywołują otarcia.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Kosmici w mBanku

Agencja Ambasada zrealizowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej mBanku.

Kraj, 16 kwietnia 2012

TVN chce dużo za Onet

W ocenie analityków TVN zbyt wysoko wycenia portal Onet.pl, dlatego Ringier zamierza przejąć tylko pakiet kontrolny.

Kraj, 29 marca 2012

Evolution Media Net sprzedaje dla O2

Sieć zajmie się sprzedażą reklam w 11 serwisach O2.

Kraj, 15 marca 2012

Alior gwarantuje pożyczki z najniższą ratą

To będzie wiodąca kampania banku w pierwszym półroczu - potrwa do końca maja.

Kraj, 24 lutego 2012

Tomasz Kot powraca do reklam Netii

W tym roku operator chce mocno postawić na telewizję.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Kraj, 25 sierpnia 2011

McDonald's pod lupą dociekliwych [WIDEO]

Sieć w kampanii informacyjnej chce przekonać swoich klientów, że podczas przygotowywania dań korzysta m.in. z naturalnych składników.

Artykuły weekendowe, 17 czerwca 2011

Afiliacja bez tajemnic [WYWIAD]

Jakub Maj, country sales director Poland - dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Europie Centralnej i Wschodniej w firmie Zanox, opowiada m.in. o koncentracji rynku afiliacyjnego oraz jego potencjale.

Kraj, 10 czerwca 2011

"Jestem Nikon" - nowy projekt wizerunkowy [WIDEO]

Producent aparatów fotograficznych startuje z kampanią wizerunkowo-sprzedażową.

Kraj, 12 kwietnia 2011

N sięga po klientów konkurencji [WIDEO]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Wystarczy Twój podpis".

Kraj, 4 kwietnia 2011

Filip Hołowczyc w zespole Infor PL

W grupie wydawniczej zajmie się rozwijaniem projektów internetowych.

Kraj, 29 marca 2011

Alior Bank także dla budżetówki

Dla emerytów i pracowników sfery budżetowej bank przygotował ofertę specjalną pożyczek gotówkowych.

Kraj, 29 marca 2011

Filip Hołowczyc odchodzi z ZenithOptimedia

Szef działu internetowego ZOG zmienia pracę, ale zostaje w branży.

Kraj, 22 lutego 2011

Link4 kusi kierowców voucherami na paliwo

Do 4 kwietnia ubezpieczyciel rozda 120 kart o łącznej wartości blisko 200 tys. zł na tankowanie na stacjach Orlen i Bliska.

Kraj, 14 października 2010

O2.pl w nowej odsłonie po kilku miesiącach badań

Zmiany graficzne, nowy układ treści, wyeksponowane newsy - to efekt trzymiesięcznych badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych O2.pl.

Kraj, 30 września 2010

PKO BP rusza z reklamą hipotek

Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.

Kraj, 28 września 2010

Wyborowa inwestuje w "Aniołki Charliego"

Popularną markę wódki będzie wspierała żeńska "Drużyna W".

Przetargi, 20 sierpnia 2010

K2 Internet wygrywa budżet na kampanię MTV

Stacja wybrała agencję K2 Internet do przygotowania najbliższej kampanii.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Katarzyna Pakosińska w reklamach UPC

Artystka z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpi w kampanii wizerunkowej UPC Polska.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Kredyt Bank reklamuje szybki kredyt hipoteczny

Kredyt w 2 dni i 2 tygodnie ma wyróżnić ofertę Kredyt Banku na tle konkurencji.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 25 marca 2010

Największym grupom witryn przybyło w styczniu użytkowników

Prawie wszystkie najpopularniejsze grupy witryn zanotowały w styczniu br. wzrost liczby użytkowników w porównaniu z grudniem 2009 r. - wynika...

Kraj, 23 lutego 2010

MRM realizuje kampanię internetową "Duetów" Wedla

Agencja interaktywna MRM Worldwide z Grupy McCann realizuje kampanię internetową czekolad dwusmakowych "Duety" marki Wedel (o wprowadzeniu produktu na rynek...

Kraj, 17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 29 grudnia 2009

Dr. Oetker: dzięki kampanii e-sprzedaż wzrosła o 100 proc.

Jak podaje Dr. Oetker, o 100 proc. wzrosła sprzedaż w sklepie internetowym firmy, po kampanii świątecznej zrealizowanej online. Dr. Oetker...

Kraj, 23 grudnia 2009

Społem realizuje świąteczną kampanię Dr. Oetkera

Agencja Społem realizuje dla firmy Dr. Oetker Polska kampanię świąteczną w internecie. Jej celem jest zwiększenie odwiedzin stron internetowych: Oetker.pl,...

Kraj, 16 grudnia 2009

Grupa O2 rozmawia z Facebookiem o współpracy

Grupa O2, właściciel m.in. portalu O2.pl, rozmawia z przedstawicielami Facebooka na temat współpracy w Polsce. To kolejna - po Platformie...

Kraj, 23 listopada 2009

Duracell promuje się przy prezentach na baterię

Pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" trwa kampania reklamowa marki Duracell z portfolio Procter & Gamble. Marketer...

Kraj, 18 listopada 2009

E-Drapacz chce walczyć z portalami

CR Media Consulting rozpoczyna sprzedaż e-Drapacza Chmur, w którym łączą siły sieci reklamy internetowej Ad.net i ARBOnetwork. Głównym atutem produktu...

Kraj, 16 listopada 2009

Hasbro wspiera kampanią w internecie grę planszową "Ryzyko"

Hasbro, producent gier i zabawek (m.in. "Monopoly", "Zgadnij kto to"), wspiera kampanią internetową grę planszową "Ryzyko". W ramach www.zgrajmysie.pl, strony...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 26 października 2009

Według Megapanelu Interia.pl zmniejszyła stratę do Wirtualnej Polski

Według rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych Megapanel PBI/Gemius dotyczącym sierpnia br. najwięcej użytkowników miała grupa Google - 15,4 mln...

Kraj, 8 października 2009

O2.pl wdraża targetowanie behawioralne

Portal O2.pl wdraża targetowanie behawioralne reklam. Przedstawiciele spółki nie informują na razie, jaka firma dostarcza im technologię. Zakładają, że firma...

Kraj, 6 października 2009

Mikroblogi w Polsce zyskują na popularności - wynika z badań Megapanelu

Prawie 1,2 mln internautów korzysta z serwisów mikroblogowych. To trzy razy więcej niż rok temu - wynika z badania Megapanel...

Kraj, 25 września 2009

O2.pl i IDMnet stworzyły wspólny pakiet reklamowy AdRakieta

Portal O2.pl i sieć reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną ofertę reklamową - pakiet zasięgowy AdRakieta. Jak twierdzą przedstawiciele obu firm,...

Kraj, 17 września 2009

O2.pl otwiera kolejne biura regionalne, wprowadzi targetowanie behawioralne

Spółka O2.pl, właściciel portalu O2.pl, intensyfikuje działania wobec klientów regionalnych. Jeszcze w tym roku spółka planuje otworzenie biura we Wrocławiu,...

Kraj, 24 sierpnia 2009

Puma i Intersport zachęcają do powrotu do szkoły

Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów...

Kraj, 5 sierpnia 2009

Serwis Kurnik.pl wystawiony na Allegro, Agnieszczak licytuje

Kurnik.pl, czyli internetowy serwis z grami Marka Futregi, został wystawiony na Allegro. W aukcji, która kończy się w piątek, licytuje...

Kraj, 29 lipca 2009

Allegro wyprzedziło Interię w majowym rankingu najpopularniejszych witryn

Serwis Allegro.pl wrócił na piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w maju br. - wynika z najnowszego badania Megapanel...

Kraj, 27 lipca 2009

ACR i Evo realizują kampanię promocyjną Eurosportu

Internetowy dom mediowy ACR z grupy K2 Internet SA i agencja interaktywna Evo realizują kampanię stacji Eurosport. Akcja w internecie...

Kraj, 15 lipca 2009

Tomasz Szulkowski z-cą dyrektora ds. kluczowych klientów w o2.pl

Tomasz Szulkowski dołączył do biura reklamy grupy o2.pl. Objął tam stanowisko zastępcy dyrektora ds. kluczowych klientów. Będzie odpowiedzialny za obszar...

Kraj, 7 lipca 2009

Glossy oferuje nieinwazyjną reklamę na blogach

Glossy Media, "kobieca" sieć reklamy internetowej Agory, współpracuje z AdTaily, firmą specjalizującą się w reklamie w niszowych serwisach. Dzięki współpracy...

Kraj, 7 lipca 2009

ZED powiększony, jesienią koniec współpracy z Media Republic

ZED Digital, departament internetowy ZenithOptimedia, rozbudował zespół przed planowanym poszerzeniem kompetencji o zakup internetu. Marcin Kwiecień, wcześniej związany z Initiative...

Kraj, 24 czerwca 2009

Interia.pl wyprzedziła w kwietniu Allegro.pl

Portal Interia.pl zajął kosztem serwisu Allegro.pl piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w Polsce w kwietniu br. - wynika...