M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "O2 (marka)"

Kraj, 16 września 2014

Wizerunkowa kampania serwisu OLX.pl

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Zagranica, 24 stycznia 2014

Hiszpańska Telefonica ogłasza przetarg mediowy

Będzie on dotyczył europejskiego budżetu marketera przeznaczonego na zakup i planowanie mediów o wartości 200 mln funtów rocznie.

Kraj, 25 stycznia 2012

Pudelek wchodzi w produkcję wideo

Sprzedażą powierzchni w serwisie zajmie się biuro reklamy O2.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Decathlon celuje w miłośników gór

Kampanię Decathlonu dla fanów ruchu w plenerze zaplanował PanMedia Western.

Kraj, 28 lutego 2011

Pliki z muzyką za baryłki Wedla

Marketer promuje wśród internautów baryłki koktajlowe.

Kraj, 5 stycznia 2011

Surykatki o słodyczach

Wedel kontynuuje nową kampanią strategię "Fabryki przyjemności".

Zagranica, 4 sierpnia 2010

ZenithOptimedia zdobywa budżety Gucci i O2

Sieć domów mediowych zajmie się globalną obsługą marki luksusowej Gucci i brandu telekomunikacyjnego O2 w Europie.

Zagranica, 2 kwietnia 2010

100 mln funtów Telefoniki czeka na rozdanie

Właściciel marki telefonii O2 konsoliduje europejski budżet mediowy.

Zagranica, 30 października 2009

Telefonica szuka agencji, która przygotuje globalną kampanię rebrandingową

Telefonica szuka agencji reklamowej, która przygotuje globalną kampanię rebrandingową firmy na kluczowych rynkach. Globalnie Telefonica wydaje na reklamę około 250...

Zagranica, 9 września 2008

Nowe otwarcie sieci reklamowej Yahoo!

Yahoo! zdecydowało się na nowe otwarcie swojej sieci reklamowej. Relaunch dzięki współpracy z nowymi partnerami w Wielkiej Brytanii ma pozwolić...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Media Sport: ekspozycje sponsorów wokół Kubicy w polskiej TV warte w ostatni weekend 2,4 mln zł

Firma Media Sport monitorująca rynek sponsoringu sportowego przeprowadziła w ostatni weekend badanie widoczności logotypów sponsorów teamu BMW Sauber eksponowanych wyłącznie...

Zagranica, 29 maja 2006

Adidas uruchomił portal mobilny z darmowym kontentem związany z mundialem

Adidas uruchomił portal mobilny z kontentem związanym z mundialem. Portal oferuje użytkownikom za darmo alerty bramkowe, informacje, konkursy, a także...

Zagranica, 3 listopada 2004

Agencja VCCP dostała główną nagrodę IPA Effectiveness Awards za rebranding O2

Agencja Vallance Carruthers Coleman Priest (VCCP) zdobyła Grand Prix brytyjskiego konkursu IPA Effectiveness Awards za rebranding marki telekomunikacyjnej O2. W...

Zagranica, 13 kwietnia 2004

Operator telefonii komórkowej O2 wprowadza usługę Happy Hour

Operator telefonii komórkowej O2 rozpoczął kampanię reklamową wspierającą ofertę Happy Hour. Mieszkańcy Londynu mogą między godzinami19 i 20 każdego dnia...