M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Obama Barack (ludzie)"

Zagranica, 25 września 2015

Uber planuje na Wyspach nową kampanię

Firma Uber - mobilny system zamawiania taksówek - planuje na Wyspach rozległe działania komunikacyjne. Wysłała właśnie zapytania ofertowe do czołowych domów mediowych.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

Dr Amy Gershkoff, dyrektor działu analiz i insightów konsumenckich w eBay, współtwórca kampanii prezydenckich Baracka Obamy, przyjeżdża do Polski na zaproszenie SKM SAR.

Zagranica, 27 marca 2014

Prezydent Obama porzuci BlackBerry?

Kanadyjski producent smartfonów musi przygotować się na potężny cios wizerunkowy.

Zagranica, 11 grudnia 2013

Internetowa koalicja przeciw planom rządu USA

Technologiczni giganci, jak Google, Microsoft czy Apple, po raz pierwszy mówią wspólnym głosem.

Zagranica, 21 maja 2013

"The Financial Times" zaatakowany przez hakerów

Włamanie na konta na Twitterze i blog redakcji to działanie Syrian Electronic Army.

Kraj, 4 grudnia 2012

BBDO i Starcom pracują dla AIG

AIG znów nazywa się AIG - rusza pierwsza po rebrandingu kampania telewizyjna.

Kraj, 12 listopada 2012

Barack Obama "występuje" w reklamie Plusa

Operator komórkowy i jego agencja reklamowa trafnie przewidzieli wynik wyborów prezydenckich w USA. I to już kilka miesięcy temu.

Zagranica, 2 kwietnia 2012

Chrysler kontynuuje "polityczną" kampanię [wideo]

Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".

Zagranica, 4 stycznia 2011

WPP przejmuje Blue State Digital

Agencja pracująca w 2008 r. przy kampanii wyborczej Baracka Obamy trafi w struktury holdingu WPP.

Artykuły weekendowe, 8 października 2010

Co ma wspólnego Cookie Monster z HIV?

"Ulica Sezamkowa" w wersji nigeryjskiej adresuje trudne problemy, m.in. AIDS.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Wiewiórski o purpose brands

Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Scholz & Friends, uważa, że Polsce brakuje purpose brands. Daje trzy przykłady marek, które mają prawdziwych believers.

Zagranica, 25 sierpnia 2010

Nasz nastrój się poprawia - twierdzi Sorrell

Martin Sorrell, CEO WPP Group, wierzy, że najgorszy czas już za branżą, ale doradza ostrożność.

Kraj, 19 stycznia 2010

Kampania SpecTabu jedyna z Polski w "The Gunn Report" za 2009 rok

Kampania reklamowa "Pomnik Onowałowa" przygotowana przez Change Integrated dla preparatu SpecTab (Jelfa SA) trafiła na listę 30 najbardziej nagrodzonych kampanii...

Zagranica, 5 stycznia 2010

Amerykanie spędzają w sieci 13 godzin tygodniowo

Dorośli amerykańscy internauci spędzają tygodniowo w internecie 13 godzin. To prawie dwa razy więcej niż w 1999 r., kiedy było...

Zagranica, 20 listopada 2009

DDB London na czele zestawień "The Gunn Report" za 2009 rok

Agencja reklamowa DDB London okazała się najbardziej utytułowaną agencją roku 2009 na świecie według zestawień opublikowanych w "The Gunn Report"....

Zagranica, 18 września 2009

Władze USA rozważają opodatkowanie napojów gazowanych

Administracja USA rozważaja opodatkowanie napojów gazowanych. Propozycję taką, obecnie rozpatrywaną przez ekipę Baracka Obamy, wysunęły środowiska akademickie związane z uniwersytetami...

Zagranica, 14 sierpnia 2009

Agencja wspierająca Obamę teraz zajmie się US World Cup

Blue State Digital, agencja odpowiedzialna za interaktywną część kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, zajmie się obecnie projektem wspierającym kandydaturę Stanów Zjednoczonych...

Zagranica, 1 lipca 2009

Levi's kieruje przekaz do generacji O

Levi's wystartuje z nową kampanią 4 lipca (święto narodowe Stanów Zjednoczonych) pod hasłem "Naprzód" autorstwa Wieden & Kennedy. Producent chce...

Kraj, 29 czerwca 2009

Barack Obama triumfuje w Cannes; Polacy bez nagród

Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions 2009 polskie agencje nie zdobyły ani jednej nagrody. Prace z Polski wyróżniono jedynie...

Zagranica, 22 czerwca 2009

Media cyfrowe zmieniają marki

Wzrost znaczenia mediów cyfrowych oznacza, że charakter i rola marki zmieniają się. - Rosnąca rola tych mediów oznacza też nową...

Zagranica, 3 kwietnia 2009

Reklama Frito-Lay triumfuje w konkursie Ogilvy Awards

Kampania reklamowa pt. "The Orange Underground" zrealizowana dla marki Cheetos z portfolio Frito-Lay zdobyła pierwszą nagrodę podczas konkursu 2009 David...

Zagranica, 5 marca 2009

David Plouffe, strateg Obamy, wystąpi w Cannes

David Plouffe - strateg marketingowy Baracka Obamy - wystąpi na festiwalu w Cannes. Jest on uważany za jednego z głównych...

Zagranica, 18 lutego 2009

Drużyna Obamy najbardziej innowacyjną firmą świata

Drużyna Obamy (Team Obama), zespół pracujący przy kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, to najbardziej innowacyjna firma świata. Team znalazł się na...

Kraj, 22 stycznia 2009

Zaprzysiężenie Baracka Obamy oglądało 2 mln polskich telewidzów

Według AGB Nielsen Media Research transmisje zaprzysiężenia Baracka Obamy na prezydenta Stanów Zjednoczonych oglądało w polskich stacjach TV łącznie 2...

Zagranica, 20 stycznia 2009

Pepsi rusza z kampanią świętującą sukces Obamy

Pepsi rusza z kampanią reklamową celebrującą inaugurację rządów Baracka Obamy, pierwszego czarnoskórego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Reklamy Pepsi są drugim etapem...

Zagranica, 15 stycznia 2009

Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy

Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy, które obędzie się 20 stycznia. Kilka brandów przygotowało specjalne promocje i projekty...

Zagranica, 12 grudnia 2008

Według GoViral film wirusowy Obamy najlepszy w ub.r.

GoViral, agencja marketingu wirusowego, podsumowała liczbę odsłon virali w darmowych serwisach YouTube, Dailymotion, Metacafe, Break i Vimeo. Według tych danych...

Zagranica, 11 grudnia 2008

Nasza Klasa w światowym top 10 wyszukiwań Google

Google przedstawiło listę najczęściej wyszukiwanych słów/fraz w internecie w 2008 r. Numerem jeden została "Sarah Palin", która zdecydowanie pokonała "Beijing...

Zagranica, 10 grudnia 2008

Nielsen zapowiada wzrost znaczenia marketingu SMS-owego

Raport opublikowany przez Telecom Practice (agencja należąca do Nielsena) na rynku amerykańskim pokazuje, że coraz popularniejszą formą marketingu stanie się...

Zagranica, 25 listopada 2008

"Obamomania" warta jest już ponad 200 mln dol.

Amerykanie wygenerowali rynek dla produktów marki Barack Obama wartości ponad 200 mln dol., wykupując już po dniu wyborów plakietki, znaczki...

Kraj, 7 listopada 2008

Onet wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy w reklamie

Onet.pl przygotował nową odsłonę swojej kampanii wizerunkowej "Onet e-mocje". W dwóch spotach reklamowych wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy, zwycięzcy wyborów prezydenckich...

Zagranica, 6 listopada 2008

Mother autorem reklam związanych z wyborem Obamy na prezydenta USA

Agencja reklamowa Mother przygotowała dla telewizji informacyjnej CNN serię reklam związanych z wyborem Baracka Obamy na stanowisko prezydenta Stanów Zjednoczonych....

Zagranica, 5 listopada 2008

Starbucks rozdaje kawę w zamian za udział w wyborach prezydenckich

Sieć kawiarni Starbucks daje za darmo kawę osobom, które zagłosowały w wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Akcję zainicjował wpis jednego...

Zagranica, 5 listopada 2008

Grey zmienia kolor skóry kandydatów na prezydenta USA

Na finiszu kampanii prezydenckiej na ulicach największych miast USA pojawił się poster namawiający wyborców do głosowania bez zwracania uwagi na...

Zagranica, 28 października 2008

W internecie wystartowało muzeum politycznych kampanii reklamowych

Nowojorskie The Museum of the Moving Image stworzyło odrębną witrynę internetową, na której można się zapoznać ze zmianami, jakie przeszły...

Zagranica, 23 października 2008

Oprah Winfrey może zostać ambasadorem USA w Wielkiej Brytanii

Brytyjskie i amerykańskie media obiegła plotka, iż po ewentualnym zwycięstwie Baracka Obamy - Oprah Winfrey, osobowość telewizyjna, autorka i prezenterka...

Zagranica, 17 października 2008

YouTube odrzucił pretensje kandydata Republikanów

Serwis YouTube odrzucił pretensje sztabu Johna McCaina, kandydata Partii Republikańskiej na prezydenta USA, dotyczące zbyt wolnej weryfikacji jego spotów wyborczych...

Zagranica, 13 października 2008

Rekordowe 30-minutowe spoty Obamy

Barack Obama, kandydat Partii Demokratycznej na prezydenta USA, kupił po 30 minut czasu antenowego w stacjach CBS i NBC. Pozwoli...

Zagranica, 29 września 2008

Teaserowa kampania "The Timesa"

Brytyjski dziennik "The Times" przeprowadził kampanię teaserową na ulicach Londynu i największych miast w Wielkiej Brytanii. Podczas wartej 3 mln...

Zagranica, 10 września 2008

General Motors chce walczyć z falą krytyki w internecie

Koncern motoryzacyjny General Motors (GM) podjął decyzję o realizacji projektów komunikacyjnych, których celem jest przeciwstawienie się narastającej fali krytyki firmy....

Zagranica, 23 czerwca 2008

"Czarnoskóra" wersja włoskiej edycji "Vogue"

Wydawca włoskiej edycji "Vogue", zamierza "złamać reklamowe tabu" i opublikować lipcowy numer pisma z udziałem wyłącznie czarnoskórych modelek. Ponad 100-stronicowy...

Zagranica, 25 lutego 2008

Barack Obama wykorzystuje internet w kampanii prezydenckiej

Agencja interaktywna LBI International uruchomiła stronę promującą Baracka Obamę, kandydata w wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Stawia na kontent tworzony...