M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ofcom (firma)"

Kraj, 22 stycznia 2015

Kanał Wellbeing Network wystartuje z opóźnieniem

Ma być dostępny w Polsce za pośrednictwem platformy Cyfrowy Polsat i wybranych sieci kablowych.

Zagranica, 20 listopada 2014

Wlk. Brytania: wszczęto śledztwo dot. sprzedaży transmisji Premier League

Ofcom - brytyjski regulator usług telekomunikacyjnych i pocztowych, wszczął na podstawie skargi od Virgin Media śledztwo w sprawie sprzedaży wartych 3 mld funtów praw do transmisji meczów piłkarskiej Premier League.

Kraj, 12 listopada 2014

Kanał Love już nie nadaje

Sygnał stacji został wyłączony. Trwa spór o prawa do stacji.

Kraj, 23 stycznia 2014

CN ułatwia dzieciom oglądanie i słuchanie

Kanał wprowadza audiodeskrypcję i napisy. Na razie dla jednej z produkcji serialowych.

Zagranica, 5 sierpnia 2013

Multitasking popularny w Wielkiej Brytanii

Coraz więcej domowników skupionych wokół telewizora używa dodatkowo tabletów, smartfonów i innych mediów.

Zagranica, 27 czerwca 2012

Murdoch rozważa podział firmy

News Corp. prowadzi wewnętrzną dyskusję o zmianie struktury.

Zagranica, 15 grudnia 2011

Wielka Brytania najbardziej cyfrowa

Brytyjczycy częściej niż mieszkańcy innych krajów korzystają z internetu i na więcej sposobów. Płacą też mniej za komunikację w sieci.

Zagranica, 12 lipca 2011

Cios za ciosem

Afera w "News of the World" ma fatalny wpływ na biznes Murdocha.

Zagranica, 15 lutego 2011

Specjalne oznaczenie programów z product placementem

Nadawcy w Wielkiej Brytanii muszą oznaczać programy zawierające product placement. O polskich losach analogicznego rozwiązania zdecyduje nasz parlament.

Zagranica, 25 października 2010

Ofcom zwolni prawie jedną piątą pracowników

Brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów obcina zatrudnienie i zmniejsza roczny budżet w ramach cięć na poziomie wydatków publicznych w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 30 marca 2010

Co czwarte dziecko w wieku 8-12 lat ma profil w serwisie społecznościowym

Jedna czwarta brytyjskich dzieci w wieku 8-12 lat, które korzystają z internetu w domu, ma profil na Facebooku, Bebo albo...

Zagranica, 29 grudnia 2009

Mobile marketing rośnie głównie na rynkach BRIC

Z badań Ofcomu wynika, że rynek usług mobilemarketingowych wzrósł w tzw. krajach BRIC (Brazylia, Rosja, Indie i Chiny) w latach...

Zagranica, 6 sierpnia 2009

Jeremy Clarkson skrytykowany za żart o Polsce

Jeremy Clarkson prowadzący program "Top Gear" w BBC został oskarżony przez widzów o ksenofobię. Chodzi o jedno z ostatnich wydań...

Zagranica, 18 grudnia 2008

Według Ofcomu zakaz reklamy junk food działa

Zakaz reklamy niezdrowego jedzenia kierowanej do dzieci działa - uważa Ofcom, brytyjski regulator rynku mediów. W raporcie podsumowującym pierwsze pół...

Zagranica, 20 listopada 2008

BBC zapowiada transmisję wszystkich kanałów w internecie

BBC ogłosiło, że wszystkie należące do niej kanały telewizyjne będzie można oglądać na żywo w internecie. Od 27 listopada do...

Zagranica, 4 listopada 2008

Endemol szokuje zaproszeniami do "Celebrity Big Brother"

Olbrzymie kontrowersje wywołał pomysł firmy Endemol, aby w najnowszej edycji brytyjskiego "Celebrity Big Brother" wystąpił m.in. dr David Irving. 70-letni...

Zagranica, 16 października 2008

Domino's Pizza UK kończy sponsoring "The Simpsons"

Brytyjski oddział Domino's Pizza zrezygnował ze sponsorowania serialu "The Simpsons" w brytyjskiej telewizji Sky One. Według ekspertów był to przykład...

Zagranica, 9 października 2008

Ofcom zgadza się na zwiększenie czasu reklamowego w brytyjskiej TV

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, zgodził się na zmianę w regulacjach dotyczących czasu reklamowego ze względu na spadek dochodów...

Zagranica, 30 września 2008

Rynek reklamy TV może do 2020 r. zmniejszyć się o ponad 80 proc.

Ofcom (brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów) opublikował analizę, z której wynika, że wartość reklam w telewizji tradycyjnej może spaść w...

Zagranica, 19 września 2008

Serial BBC oskarżony o promocję pedofilii

BBC i Ofcom (brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów) otrzymały ponad 200 skarg w ciągu dwóch dni, po wyemitowaniu najnowszego odcinka...

Zagranica, 11 września 2008

Ofcom będzie miał większą kontrolę nad BBC

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, na mocy porozumienia narzuconego przez rząd dostanie prawo do większej kontroli programów BBC po...

Zagranica, 31 lipca 2008

Rekordowa kara 400 tys. funtów dla BBC za oszustwa w konkursach

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, ukarała stację BBC rekordową karą 400 tys. funtów za "zakazane praktyki związane z konkursami...

Zagranica, 28 lipca 2008

Brytyjski rząd rozważa legalizację product placementu

Andy Burnham, brytyjski minister kultury w rządzie Gordona Browna, rozpoczął konsultacje na temat przepisów dotyczących product placementu w mediach. Minister...

Zagranica, 25 lipca 2008

Ofcom łagodzi przepisy dotyczące reklam w TV

Ofcom, brytyjski urząd nadzorujący rynek mediów i telekomunikacji, złagodzi przepisy o spotach TV w ramach reformy prawa, która wejdzie w...

Zagranica, 24 czerwca 2008

Brytyjczycy protestują przeciw pocałunkowi mężczyzn w spocie Heinza

Organizacje konsumenckie w Wielkiej Brytanii otrzymały już niemal 400 skarg na spot reklamowy majonezu Heinz Deli w ciągu tygodnia od...

Zagranica, 26 maja 2008

Brytyjczycy nie chcą rozmów przez komórki w samolocie

Ponad 90 proc. badanych Brytyjczyków nie chce, aby można było rozmawiać przez komórki na pokładzie samolotów - wynika z ankiety...

Zagranica, 25 maja 2007

Ofcom nakazuje Channel 4 przeprosić za incydent podczas "Celebrity Big Brother"

Channel 4 naruszył przepisy Ofcomu, brytyjskiego regulatora rynku mediów, który wyznaczył mu karę w związku z incydentem podczas emisji "Celebrity...

Zagranica, 22 maja 2007

Ofcom zajmie się wypowiedziami homofobicznymi w programie "Top Gear"

Brytyjski regulator rynku mediów Ofcom zajmie się sprawą homofobicznych komentarzy w czasie emisji programu motoryzacyjnego "Top Gear" w BBC Two....

Zagranica, 12 lutego 2007

Kraft Foods obniża zawartość soli i tłuszczu w snackach dla dzieci

Kraft Foods obniża zawartość soli i tłuszczu w snackach dla dzieci Dairylea sprzedawanych na rynku brytyjskim. Produkt ma teraz o...

Zagranica, 11 października 2006

Ofcom popiera zakaz adresowanej do dzieci reklamy fast foodów

Opinia brytyjskiej organizacji samoregulacyjnej Ofcom potwierdza zasadność zakazu reklamy fast foodów skierowanej do dzieci poniżej piątego roku życia. Według raportu...

Zagranica, 19 września 2006

Dzieci włączają się do debaty o reklamie "śmieciowego" jedzenia

Z badania Office of the Children's Commisioner przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii wynika, że dzieci są coraz bardziej zagubione, bo otrzymują...

Zagranica, 29 sierpnia 2006

Rządowy raport o otyłości Brytyjczyków wzmaga presję na regulację reklamy junk food

Nowy rządowy raport o otyłości Brytyjczyków wzmógł presję na regulację reklamy junk food w Wielkiej Brytanii. Według dokumentu w 2010...

Zagranica, 7 sierpnia 2006

Ofcom dąży do ograniczenia reklamy "śmieciowego" jedzenia

Brytyjska organizacja Ofcom regulująca pracę mediów złożyła kolejną propozycję ustawy, która ograniczałaby reklamę produktów tzw. śmieciowych skierowaną do dzieci. Propozycja...

Zagranica, 6 lipca 2006

Producenci "śmieciowego jedzenia" w Wielkiej Brytanii przeciwstawiają się zakazowi reklamy TV

Koalicja producentów żywności i napojów oraz społeczności reklamowej przedłożyła pakiet propozycji organizacji Ofcom (brytyjski regulator mediów), która chce wprowadzić w...

Zagranica, 20 czerwca 2006

IPA protestuje przeciwko propozycji ograniczenia reklamy "śmieciowego jedzenia" w Wielkiej Brytanii

Organizacja Institute of Practitioners in Advertising (IPA) zaprotestowała przeciwko wprowadzeniu zakazu reklamowania w telewizji "śmieciowego jedzenia", którego domaga się Ofcom...

Zagranica, 19 czerwca 2006

Nadawcy w Wielkiej Brytanii mogą stracić 200 mln funtów przychodów w związku z zakazem reklamy "śmieciowego jedzenia"

Brytyjscy nadawcy mogą utracić ok. 200 mln funtów przychodów, jeśli zostanie wprowadzony zakaz reklamy TV "śmieciowego jedzenia". Jedną z opcji...

Zagranica, 31 maja 2006

BBC otrzymała reprymendę za emisję reklamówki "Bridget Jones" z aluzjami seksualnymi

Brytyjska telewizja BBC dostała reprymendę od Ofcomu, instytucji regulującej media, za emisję zapowiedzi filmu "Dziennik Bridget Jones". W reklamówce padło...

Zagranica, 19 kwietnia 2006

Media i firmy technologiczne przygotowują kampanię przeciw regulacjom Komisji Europejskiej

W Wielkiej Brytanii media (m.in. ITV) i firmy technologiczne (m.n. Vodafone i Yahoo) rozpoczynają wspólną kampanię krytykującą plany nowych regulacji,...

Zagranica, 19 września 2005

Całkowite przejście na cyfrowe nadawanie telewizji w Wielkiej Brytanii zakończy się w 2012 r.

Całkowite przejście na cyfrowe nadawanie telewizji w Wielkiej Brytanii zakończy się w 2012 r. - zapowiedziała Tessa Jowell, minister kultury,...

Zagranica, 13 września 2005

Większość Brytyjczyków jest przeciwko płaceniu za reklamy w telewizji w czasie wyborów

Większość Brytyjczyków opowiada się przeciwko płaceniu za reklamy w telewizji w czasie wyborów - wynika z najnowszych badań. Badania zostały...

Zagranica, 27 kwietnia 2005

Advertising Standards Authority opublikowało listę top 10 najczęściej zaskarżanych reklam

Advertising Standards Authority (ASA), brytyjska instytucja zajmująca się skargami na nadawców radiowych i telewizyjnych, opublikowała listę top 10 najczęściej zaskarżanych...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Erotyczny spot Radiostacji MTV Polska będzie emitować tylko po godz. 21

MTV Polska będzie emitować najnowszy spot reklamowy sieci Radiostacja autorstwa duetu Bimer i Mazurczak wyłącznie w paśmie po godz. 21....

Zagranica, 6 stycznia 2005

Shell zdejmuje reklamę produktu Optimax Unleaded

Koncern paliwowy Shell został zmuszony w Wielkiej Brytanii do zdjęcia reklamy telewizyjnej produktu Optimax Unleaded. Stało się tak, ponieważ jeden...

Zagranica, 28 października 2004

ASA wprowadza nowe logo i zajmie się skargami na nadawców

Organizacja The Advertising Standards Authority (ASA) wprowadza nowe logo korporacyjne zaprojektowane przez Columns Design jako część relaunchu tej organizacji. Chce...

Zagranica, 18 października 2004

Zakaz reklamy żywności dla dzieci może doprowadzić do zamykania stacji dla młodych widzów

Zakaz reklamy telewizyjnej skierowanej do dzieci takich produktów żywnościowych jak chipsy, chrupki czy napoje może być przyczyną zamykania w Wielkiej...

Zagranica, 14 października 2004

Brytyjski rząd chce oznakować reklamy niezdrowego jedzenia

Brytyjskim reklamom telewizyjnym jedzenia o dużej zawartości cukru, soli lub kalorii może już wkrótce towarzyszyć czerwone światełko umieszczone na ekranie....

Zagranica, 13 października 2004

Brytyjskie władze ograniczyły emisję reklamy programu "St Luke's"

Brytyjska organizacja Ofcom nakazała przesunięcie na późniejsze godziny emisji reklamy edukacyjnego programu "St Luke's". Powodem tej decyzji były liczne skargi...

Zagranica, 28 września 2004

IPA krytykuje propozycje ograniczeń reklam alkoholowych Ofcomu

Institute of Practitioners in Advertising (IPA) skrytykował propozycje ograniczeń reklam napojów alkoholowych, jakie zaproponował Ofcom, brytyjski regulator rynku mediowego. Według...

Zagranica, 2 września 2004

Reklama Freelandera została oprotestowana przez konsumentów

Wizerunek wymachującej pistoletem gospodyni domowej wykorzystany w reklamie samochodu Land Rover Freelander Sport wywołał lawinę skarg ze strony konsumentów. Według...

Zagranica, 13 sierpnia 2004

Brytyjscy widzowie mniej wierzą reklamie

Brytyjscy telewidzowie uważają, że reklamy są pomysłowe, ale niekoniecznie mówią prawdę - tak wynika z najnowszego raportu Ofcom na temat...