M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ogilvy Action (firma)"

Kraj, 5 sierpnia 2014

Dorota Gomółka w Em Labie

Agencja eventowa z grupy MediaCap ma nową dyrektor zarządzającą.

Kraj, 2 lipca 2014

Agata Pamięta przechodzi z Ogilvy Action do Cheil Poland

Account supervisor zmienia agencję.

Kraj, 11 lutego 2014

Dorota Gomółka business development directorem w Cheil

Były dyrektor zarządzający Ogilvy Action znalazł nową agencję.

Kraj, 31 października 2013

Ford w kampanii reklamuje system MyKey [wideo]

System pozwala zaprogramować m.in. maksymalną szybkość samochodu dla kierowcy niebędącego jego właścicielem.

Kraj, 20 września 2013

Payback zachęca uczestników programu, by intensywniej z niego korzystali

Kampanię wspierającą akcję przygotowały agencje: Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media i MediaVest.

Kraj, 18 września 2013

Olga Sobieraj CEO grupy Ogilvy & Mather w Polsce

Tomasz Bałuk po 23 latach odchodzi ze stanowiska CEO i przechodzi do rady nadzorczej.

Kraj, 19 lipca 2013

Moje Miasto Payback

Rusza kampania informacyjna promująca karty Payback. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy Action.

Kraj, 18 czerwca 2013

Payback promuje się, pomnażając punkty

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

Kraj, 17 czerwca 2013

Nowy team kreatywny w Directors

Tomasz Szewczyk i Maciej Miloch dołączają do agencji.

Kraj, 23 maja 2013

Omega Pharma reklamuje przejęty Capivit A+E

Była marka GSK (teraz w portfolio Omega Pharma) wraca z komunikacją w mediach.

Kraj, 23 maja 2013

Payback informuje o nowych partnerach programu

W ramach stałej współpracy z Loyalty Partner Polska, właścicielem programu Payback, agencja Ogilvy Action przygotowała kampanię informującą o dołączeniu do programu nowych partnerów z Grupy HDS.

Kraj, 22 maja 2013

Ogilvy Action dla Forda

Promocja cenowa producenta samochodów.

Kraj, 15 marca 2013

Lubię To powiększa client service

Agencja ma nowych accountów.

Kraj, 27 lutego 2013

Ogilvy & Mather kompleksowo dla sieci OBI

Spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.

Kraj, 31 stycznia 2013

Ogilvy Action autorem nowej kampanii Forda

Ruszyła komunikacja promująca wyprzedaż rocznika 2012.

Kraj, 20 listopada 2012

Ogilvy Action aktywuje eKupony w sieci Real

Program PayBack rozpoczął nową aktywację konsumencką kierowaną do uczestników programu, którzy robią zakupy w sklepach sieci Real.

Kraj, 13 listopada 2012

IBM promuje się na lotnisku w Warszawie

Kampania nawiązuje do idei Inteligentnych Miast.

Kraj, 25 października 2012

Motorola zamyka polski oddział

Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.

Kraj, 22 października 2012

Ogilvy Action dla Forda B-Max

Niebawem rusza kampania telewizyjna dla nowego modelu.

Kraj, 4 października 2012

Nestle Purina z Ogilvy Action

Wystartowała ogólnopolska kampania sprzedażowa pod hasłem "Znajdź przygodę z Dog Chow".

Kraj, 6 września 2012

Ogilvy Action pracuje dla Loyalty Partner Polska

Akcja ma zwiększyć wartość koszyka zakupowego i częstotliwość zakupów w punktach partnerskich Payback.

Kraj, 31 sierpnia 2012

Ogilvy promuje Philipsa

Trzy spółki Ogilvy pracują dla Philips Healthcare.

Kraj, 27 sierpnia 2012

PayBack w kampanii informuje, że przepadają zebrane punkty

Pierwsza taka akcja w programie lojalnościowym na polskim rynku.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Emil Krzemiński w Ogilvy Action

Odpowiada za działania online dla IBM.

Kraj, 1 sierpnia 2012

Ogilvy Action dla Forda B-Max

Na autorów najlepszych zdjęć konkursowych czeka aż 100 sztuk tego modelu.

Kraj, 31 maja 2012

Ogilvy Action dla marki Ford

Agencja przygotowała projekt dla modelu Transit.

Kraj, 25 maja 2012

Transformacje w Ogilvy Group Poland

Powstała struktura Ogilvy & Mather Advertising. Doszło do wielu awansów. Z Ogilvy Interactive żegna się Małgorzata Skorwider - szefowa digitalowej dywizji grupy.

Kraj, 8 maja 2012

Ogilvy Action wspiera markę Purina Gourmet

W ramach przygotowanej przez agencję loterii można wygrać m.in. Lancię Ypsilon.

Kraj, 23 kwietnia 2012

BAT zmienia opakowania marki Nevada

Nowy layout ma podkreślić amerykański charakter marki.

Kraj, 13 marca 2012

Sprostowanie: W Ogilvy Action pracują 22 osoby

We wczorajszym MMP24 w informacji pt. "Publicis wzmacnia kreację" błędnie podaliśmy liczbę pracowników agencji Ogilvy Action.

Kraj, 12 marca 2012

Publicis wzmacnia kreację

Damian Cendrowicz i Joanna Jezierska odeszli z Ogilvy Action.

Kraj, 9 marca 2012

Momentum Worldwide z nowym client service directorem

Monika Łapczyńska przechodzi do agencji z Ogilvy Action.

Kraj, 27 lutego 2012

Z Ogilvy do Publicis

Michał Łągiewka i Jolanta Gorczyńska dołączyli do działu kreacji Publicis.

Kraj, 27 lutego 2012

Ogilvy Action z shoppermarketingowym projektem dla Nescafé

Agencja odpowiada za wsparcie w sieciach Tesco, Real i Carrefour.

Kraj, 22 lutego 2012

Payback wprowadza e-kupony

Użytkownicy Paybacka nie będą musieli już drukować kuponów zniżkowych. Ruszyła kampania informacyjna.

Kraj, 16 lutego 2012

Z Ogilvy Action do Brainshake

Do działu kreacji agencji Brainshake dołączył Rafał Jagodziński.

Kraj, 13 grudnia 2011

Ogilvy Action dla Nescafe Dolce Gusto

Agencja odpowiada za komunikację BTL promującą portfolio marki oraz materiały POS informujące o promocji konsumenckiej "Money back".

Kraj, 7 grudnia 2011

The Media Insight koordynuje działania mediowe Motoroli w regionie

W ramach kampanii Motoroli Razr dom mediowy The Media Insight koordynuje działania w Polsce oraz na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 5 grudnia 2011

Uzupełnienie: Communication Unlimited w przetargu na Payback

W pierwszej fazie przeglądu agencyjnego brała udział agencja reklamowa Communication Unlimited.

Przetargi, 2 grudnia 2011

Ogilvy Action obroniła budżet Payback

W przetargu na kompleksową obsługę tej marki startowały cztery agencje.

Kraj, 24 października 2011

Marketingowy come back Motoroli [WIDEO]

Powrót na rynek marki Razr marketer chce potraktować jako przyczynek do reklamowo-produktowej ofensywy.

Kraj, 14 października 2011

Ford wspiera w mediach nową Fiestę

W komunikacji nacisk położono na nowinki techniczne modelu.

Kraj, 7 października 2011

Ogilvy Action zatrudnia kreatywnych

Do zespołu kreatywnego Ogilvy Action dołączyła Magda Lewińska na stanowisku art directora. To nie koniec rekrutacji w tym dziale.

Kraj, 6 października 2011

Zmiany w dziale kreacji Tribal DDB

Emi Szkurłat i Marek Składzień zostali interactive art directorami w Tribal DDB.

Kraj, 4 października 2011

Ogilvy Action wspiera "latające psy"

Karma dla psów Dog Chow jest wspierana m.in. za pośrednictwem loterii konsumenckiej i działań w internecie.

Przetargi, 3 października 2011

Cztery agencje na short-liście przetargu PayBack

Ogilvy Action, Publicis, Grey i GPD walczą o kompleksową obsługę komunikacji marketingowej PayBack.

Kraj, 15 września 2011

Payback realizuje projekt Złoty Kupon [WIDEO]

Nowa akcja programu premiuje jednoczesne zakupy u wielu partnerów.

Kraj, 14 września 2011

Ford wspiera reklamą nowy model Fokusa

Marketer koncentruje się na przedstawieniu atrakcyjnej oferty finansowej skierowanej do klientów indywidualnych i flotowych.

Kraj, 13 września 2011

Tomasz Szewczyk kreatywnym w Tippingpoint

W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.

Kraj, 8 września 2011

Ogilvy Action i Ogilvy Interactive dla Delicji Szampańskich

Ogólnopolska akcja "Smakuj Delicje i wygrywaj" jest odpowiedzią na nowe pozycjonowanie marki.