M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ogilvy Interactive (firma)"

Kraj, 24 lipca 2015

Paweł Jakubowski odchodzi z Lemon Sky J. Walter Thompson

Obowiązki szefa strategii w agencji przejmie Maciej Obuchowicz.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Małgorzata Skorwider na czele Grey Possible

Przed dołączeniem do Grey Group pełniła funkcję COO w ClickAd Group.

Kraj, 5 marca 2014

Justyna Muszyńska account managerem w Migomedia

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 17 stycznia 2014

Anna Kostro w zespole strategii VML

Poprzednio Kostro była dyrektorem strategii w The Addictives.

Kraj, 14 listopada 2013

Lemon Sky potwierdza odejście Marka Dorobisza

Tymczasowo obowiązki szefa kreacji przejmie Jerzy Benedykt Kępiński.

Kraj, 18 września 2013

Olga Sobieraj CEO grupy Ogilvy & Mather w Polsce

Tomasz Bałuk po 23 latach odchodzi ze stanowiska CEO i przechodzi do rady nadzorczej.

Kraj, 3 września 2013

Z Ogilvy do Faster & Better

Justyna Muszyńska została nowym project managerem w Faster & Better.

Kraj, 27 lutego 2013

Ogilvy & Mather kompleksowo dla sieci OBI

Spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.

Kraj, 23 stycznia 2013

Paweł Jakubowski szefem strategii w Lemon Sky

Dotychczasowy business development director w Lemon Sky na nowym stanowisku.

Kraj, 8 stycznia 2013

Piotr Długołęcki w zespole Ogilvy Interactive

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 11 grudnia 2012

Wild Bean Cafe promuje śniadania

Pod hasłem "Kontrola śniadaniowa" trwa kampania reklamowa wspierająca promocyjną ofertę śniadaniową w kawiarniach Wild Bean Cafe zlokalizowanych na stacjach BP.

Kraj, 21 listopada 2012

Katarzyna Zadworny dołącza do K2

Na miejsce Jakuba Krawczyka, który od sierpnia pracuje w Ogilvy Interactive, pojawiła się nowa osoba.

Kraj, 19 listopada 2012

Artur Roguski w Vis Services

Poprzednio związany był z agencją Fun.pl jako social media manager.

Kraj, 9 listopada 2012

Joanna Bychawska przeszła do Ogilvy Interactive

Poprzednio związana była z agencją 180heartbeats + Jung von Matt.

Kraj, 28 września 2012

Anna Kostro strategy directorem w FaceAddicted

Menedżerka przeszła z Ogilvy Interactive.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 5 września 2012

Platforma N spełnia życzenia [wideo]

Operator trzeciej na rynku platformy telewizji satelitarnej rusza z nową kampanią.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Jakub Krawczyk leaderem digital w Ogilvy Interactive

Dotychczasowy social media director K2 rozpocznie pracę w digitalowej jednostce Ogilvy Group Poland.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Ogilvy Interactive ma nowego szefa produkcji

Marcin Stalij zastąpił Annę Nawrocką.

Kraj, 26 czerwca 2012

Skorwider w ClickAd

Była szefowa Ogilvy Interactive przechodzi do ClickAd.

Kraj, 25 czerwca 2012

Skorwider w ClickAd

Była szefowa Ogilvy Interactive przechodzi do ClickAd.

Kraj, 5 czerwca 2012

Z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

Do zespołu Tribal DDB dołączył Piotr Cichoński.

Kraj, 25 maja 2012

Transformacje w Ogilvy Group Poland

Powstała struktura Ogilvy & Mather Advertising. Doszło do wielu awansów. Z Ogilvy Interactive żegna się Małgorzata Skorwider - szefowa digitalowej dywizji grupy.

Kraj, 7 lutego 2012

Sprostowanie: Mentlewicz international new business directorem w Hypermedia Isobar

Błędnie podaliśmy nazwę stanowiska Mateusza Mentlewicza.

Kraj, 2 lutego 2012

Z Ogilvy Interactive do Hypermedia

Mateusz Mentlewicz international client account directorem Hypermedia Isobar.

Kraj, 19 stycznia 2012

Agencyjni weterani w The Chimney Pot

Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski nowymi szefami kreacji w domu postprodukcyjnym.

Kraj, 16 stycznia 2012

Euro RSCG wzmacnia zespół digital

Do zespołu kreacji digital dołączyli Mateusz Gaca i Maciej Rakowski.

Kraj, 18 listopada 2011

Ogilvy Interactive niestandardowo dla IBM

Agencja stworzyła koncepcję serwisu technologicznego pod nazwą Next.

Kraj, 18 października 2011

Serce i Rozum triumfują na Effie Awards 2011

Ogilvy - Agencją Roku, MEC - Domem Mediowym Roku. Grand prix dla Telekomunikacja Polska SA, Publicis i MEC za kampanię "Dociekliwe Serce".

Kraj, 17 października 2011

Renault sprzedaje samochody fanom

Użytkownicy Facebooka mogą kupić model Clio w limitowanej wersji Fans Edition.

Kraj, 11 października 2011

Diageo zwiększy budżet na akcje w Facebooku

Polska spółka koncernu skorzysta z globalnego porozumienia z portalem społecznościowym.

Kraj, 5 października 2011

Wojciechowski i Rogulski w Lubię To

Zespół agencji powiększył się o dwie osoby.

Kraj, 4 października 2011

Ogilvy Action wspiera "latające psy"

Karma dla psów Dog Chow jest wspierana m.in. za pośrednictwem loterii konsumenckiej i działań w internecie.

Kraj, 30 września 2011

Maciej Gontarz zostaje w branży interaktywnej

Na stanowisku managing directora Euro RSCG Digital zastąpi go Michał Krejza.

Kraj, 27 września 2011

Ogilvy Interactive Agencją Interaktywną Roku 2011

W tym roku redakcja "MMP" przyznała również po raz pierwszy nagrodę dla Grupy Interaktywnej Roku, która trafiła w ręce Grupy Heureka.

Przetargi, 14 września 2011

Ogilvy Interactive wygrała przetarg Diageo Polska

Marka jest wspierana m.in. działaniami w Facebooku.

Kraj, 12 września 2011

Ogilvy przygotowało projekt dla telewizji N

Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy Interactive oraz RedWorks pracują dla platformy cyfrowej N po wygranym przetargu.

Kraj, 8 września 2011

Ogilvy Action i Ogilvy Interactive dla Delicji Szampańskich

Ogólnopolska akcja "Smakuj Delicje i wygrywaj" jest odpowiedzią na nowe pozycjonowanie marki.

Kraj, 19 sierpnia 2011

Konrad Wysokiński w Netizens Peppermint

Agencja ma nowego creative directora.

Artykuły weekendowe, 5 sierpnia 2011

Polska krajem internetowych szans

Anna Kostro, senior strategic planner Ogilvy Interactive, pisze o perspektywach polskiego internetu.

Kraj, 30 maja 2011

Bank BPH promuje kredyty dla małych i średnich firm

Projekt realizują Gruppa66 Ogilvy i Starcom.

Kraj, 30 maja 2011

Jolanta Kaczmarek w Ogilvy Interactive

Została nowym account managerem w agencji. W dziale client service zastąpi Tomasza Tomalę.

Kraj, 25 maja 2011

122 tys. zł nagród w promocji kart MasterCard Banku BPH

Po raz kolejny bank BPH premiuje nagrodami płatności kartami kredytowymi.

Kraj, 24 maja 2011

Platforma N na Dzień Dziecka [WIDEO]

Kampania platformy obejmuje telewizję i internet.

Kraj, 23 maja 2011

MetLife Amplico stawia na projekty online

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa ubezpieczyciela pod hasłem "Chce mi się chcieć", realizowana przez agencję Ogilvy Interactive.

Kraj, 30 marca 2011

Neo@Ogilvy bliżej z Value Media

Oba domy mediowe podpisały umowę o stałej współpracy.

Kraj, 29 marca 2011

Ogilvy Poland kompleksowo dla MetLife Amplico

Grupa odpowiada za kompleksową strategię i realizację działań komunikacyjnych.

Kraj, 28 lutego 2011

Ogilvy Interactive liczy na 40-proc. wzrost w tym roku

Agencja w 2010 r. odnotowała 90-proc. wzrost przychodów, ale startowała z niskiego pułapu.

Kraj, 28 lutego 2011

Bartosz Opania reklamuje Bank BPH [WIDEO]

Bank chwali się, że z jego pożyczek gotówkowych skorzystało 1,5 mln klientów, a kolejnym ma być Bartosz Opania.