M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ogilvy & Mather Worldwide (firma)"

Zagranica, 6 marca 2014

Ogilvy & Mather wygrywa globalny budżet Tiffany & Co.

Najbardziej znany jubiler na świecie powierza swój budżet agencji Ogilvy & Mather.

Kraj, 28 maja 2012

UPS kontynuuje kampanię z jesieni ub.r.

Firma startuje z komunikacją "We Love Logistics".

Kraj, 29 września 2011

UPS podkreśla, że kocha logistykę

"We love logistics" - to tytuł nowej kampanii internetowej UPS, globalnej firmy oferującej usługi logistyczne.

Zagranica, 11 stycznia 2011

Paul Nevett awansuje w Unileverze

Będzie globalnym wiceprezesem ds. marki Unilever.

Zagranica, 27 maja 2009

Ogilvy tworzy "ekodywizję" pod nazwą OgilvyEarth

Międzynarodowa sieć agencyjna Ogilvy & Mather Worldwide utworzyła nową markę w strukturach pod nazwą OgilvyEarth. Ma się ona zająć projektami...

Zagranica, 6 maja 2009

WPP zwolni do końca br. blisko 7,2 tys. osób

Holding komunikacyjny WPP Group zamierza zwolnić do końca br. ok. 7,2 tys. osób, co stanowi blisko 6 proc. ogółu zatrudnionych....

Zagranica, 3 marca 2008

WPP Group odnotowała 5-proc. wzrost przychodów i zysków

WPP Group, druga co do wielkości na świecie grupa reklamowa, w ub.r. odnotowała 6,19 mld funtów przychodów, o 5 proc....

Zagranica, 17 marca 2006

John Montgomery globalnym CEO MindShare Interaction

MindShare Interaction, nowo utworzony dział marketingu cyfrowego i bezpośredniego, powołał Johna Montgomery'ego na stanowisko global CEO oraz Margaret Clerkin na...

Zagranica, 1 kwietnia 2005

Motorola wkrótce podejmie decyzję o przyznaniu obsługi globalnego budżetu reklamowego

Geoffrey Frost, senior vice president and chief marketing officer Motoroli, spotkał się w ostatnim czasie z przedstawicielami wybranych agencji reklamowych...

Zagranica, 10 września 2004

Mike Windsor będzie budował strategię Creative Artists Agency

Mike Windsor, były chief executive Ogilvy Interactive Worldwide, będzie budował strategię dla Creative Artists Agency (CAA). Będzie pracował nad lepszym...

Zagranica, 16 czerwca 2004

DHL wyda 150 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Firma transportowa i kurierska DHL Worldwide rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, która ma kosztować 150 mln dol. DHL chce...

Zagranica, 23 lipca 2003

Miller planuje silne wsparcie dla piwa Pilsner Urquell

Amerykański Miller Brewing Co. (należy do SABMiller) wybrał agencję reklamową Ogilvy & Mather Worldwide z Nowego Jorku, która będzie odpowiedzialna...

Zagranica, 16 lipca 2003

LG Electronics konsoliduje swój budżet reklamowy w WPP Group

LG Electronics konsoliduje swój oceniany na 100 mln dol. amerykański budżet reklamowy w grupie reklamowej WPP. W związku z tym...

Zagranica, 29 kwietnia 2003

WPP podaje wyniki za I kwartał

WPP Group zapowiada niezły rok 2003, tymczasem w I kwartale wyniki grupy pozostawały na niezmienionym poziomie. WPP, do której należą...

Zagranica, 18 kwietnia 2003

Pekiński Publicis wygrał budżet chińskiego operatora komórkowego

China Mobile Communications Corp. (CMC) wybrało Publicis Worldwide z Pekinu (Publicis Groupe) do obsługi budżetu reklamowego swojego czołowego brandu -...

Zagranica, 5 lutego 2003

Finał przetargu na budżet American Chemical Council wart 50 mln dol.

Organizacja American Chemical Council wybrała trzy agencje reklamowe do finału przetargu na obsługę swojego budżetu kreatywnego. Budżet ten wynosi 50...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Brytyjski budżet reklamowy napoju Lucozade trafił do M&C Saatchi

Firma Glaxo SmithKline Consumer Healthcare przekazała oceniany na 10 mln dol. brytyjski budżet reklamowy brandu Lucozade do agencji M&C Saatchi....

Zagranica, 16 grudnia 2002

DHL ogłosiła przetarg na swój międzynarodowy budżet reklamowy

Międzynarodowa firma kurierska DHL Worldwide ogłosiła krótką listę agencji reklamowych ubiegających się o obsługę jej globalnego budżetu reklamowego. Jego wysokość...

Zagranica, 5 listopada 2002

Heineken przekazał McCann-Ericksonowi budżet reklamowy w Irlandii

Browar Heineken w Irlandii przekazał swój budżet reklamowy irlandzkiemu oddziałowi agencji McCann-Erickson Polska. Wysokość budżetu szacowana jest na 10 mln...

Zagranica, 21 października 2002

Canal Plus szuka agencji reklamowej w Skandynawii

Należąca do koncernu Vivendi Universal płatna telewizja Canal Plus poszukuje agencji reklamowej do obsługi budżetu w krajach skandynawskich. Na krótkiej...

Zagranica, 1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

Zagranica, 19 września 2002

Unilever wspiera sprzedaż margaryny Latta Hoch 2

Unilever Bestfoods chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie margaryn. Koncern wzbogacił swoją linię produktów spożywczych Latta, wprowadzając na rynek margarynę...

Zagranica, 19 września 2002

Koncern Coca-Cola użył węgierskiej parady do wprowadzenia Fanty

Koncern Coca-Cola zdecydował się na wprowadzenie nowego produktu na węgierski rynek - napoju Fanta Light - poprzez promocję na budapeszteńskiej...

Zagranica, 30 sierpnia 2002

Grupa ubezpieczeniowa Allianz szuka agencji reklamowej

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa...

Zagranica, 22 sierpnia 2002

Mniejszy zysk brutto WPP Group w pierwszym półroczu br.

W pierwszym półroczu br. WPP Group zanotowała spadek zysków brutto - wynika z opublikowanego przez holding raportu. Brytyjska WPP Group...

Zagranica, 21 maja 2002

Fujitsu-Siemens rozstrzygnął przetarg na europejski budżet marketingowy

Fujitsu-Siemens Computers przekazał swój europejski budżet marketingowy agencji reklamowej McCann-Erickson. Wysokość budżetu szacowana jest na 10-13 mln dol. W finale...

Zagranica, 21 maja 2002

Walia rozpoczęła rywalizację na rynku usług turystycznych

The Wales Tourist Board (WTB) rozpoczął swoją pierwszą międzynarodową kampanię reklamową, skierowaną przede wszystkim do turystów z Belgii i Holandii....

Zagranica, 22 marca 2002

ADV Group zwalnia dyrektora agencji Sales Up w Rosji

Sergiej Kokłow, dyrektor rosyjskiej agencji Sales Up, został zwolniony przez właściciela agencji - holding reklamowy ADV Group. Prezes CEO ADV...

Zagranica, 11 marca 2002

Miller aktywizuje wizerunek - na rynku nowa kampania i świeży brand

Miller Brewing Co. rozpoczął jedną z największych kampanii, celem agresywnej akcji jest odświeżenie wizerunku flagowych marek producenta. Na rynku pojawi...

Zagranica, 22 lutego 2002

Ogilvy & Mather nie będzie bojkotować festiwalu w Cannes

Ogilvy & Mather Worldwide wycofała się z wcześniejszych zapewnień o bojkocie festiwalu w Cannes. W minionym miesiącu agencja przedstawiła organizatorom...

Zagranica, 23 stycznia 2002

Siemens startuje z "przyjacielską" kampanią prasową

Siemens rozpoczął nową korporacyjną kampanię prasową w Europie, której celem jest zmiana wizerunku firmy. Siemens zamierza porzucić "obojętną twarz giganta...

Zagranica, 7 grudnia 2001

AMV BBDO zdobyła międzynarodowy budżet The British Tourist Authority

The British Tourist Authority przekazał w Londynie swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji Abbot Mead Vickers. Celem kampanii reklamowej, która jest...

Zagranica, 7 grudnia 2001

AMV BBDO zdobyła międzynarodowy budżet The British Tourist Authority

The British Tourist Authority przekazał w Londynie swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji Abbot Mead Vickers. Celem kampanii reklamowej, która jest...

Zagranica, 4 grudnia 2001

Lego potwierdza informacje o globalnym przetargu

Lego Group potwierdziło, iż prowadzi procedury przetargowe dotyczące wyboru agencji reklamowej, która obsługiwałaby jego budżet na skalę globalną. Przyczyną rozpisania...

Zagranica, 5 października 2001

BUDŻET REKLAMOWY SZYBKIEJ KOLEI THALYS DO WZIĘCIA

Thalys, szybka kolej łącząca stolice Belgii, Francji, Niemiec, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, ujawniła nazwy agencji, które ubiegają się o jej...

Kraj, 20 lipca 2001

NESTLE ZAMIERZA KUPIĆ PRODUCENTA LODÓW - FIRMĘ SCHOLLER

Prawdopodobnie we wrześniu szwajcarski marketer Nestle przejmie od niemieckiego koncernu Sudzucker, właściciela Scholler Holding, biznes lodów na terenie Europy. Przejęcie...

Zagranica, 20 lipca 2001

FORD WYBIERA BLUEBERRYFROG DO REKLAMY NOWEGO MODELU

Ford Motor Co. zdecydował się na usługi agencji interaktywnej BlueberryFrog w zakresie wprowadzenia na rynek europejski nowego modelu Forda. Wybór...

Zagranica, 16 lipca 2001

OGILVY ZDOBYWA WART 400 MLN DOL. BUDŻET AT&T WIRELESS

Należąca do grupy WPP agencja reklamowa Ogilvy & Mather Worldwide jest zwycięzcą od czterech miesięcy przetargu na reklamowy budżet koncernu...

Zagranica, 12 lipca 2001

DEUTSCHE TELEKOM PRZEKAZUJE SAATCHI SWÓJ GLOBALNY BUDŻET

Deutche Telekom przekazał globalny budżet reklamowy swojej marki telefonii komórkowej T-Mobile agencji Saatchi & Saatchi. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

Zagranica, 16 maja 2001

LALKA BARBIE W PARYSKIEJ OPERZE

Producent zabawek Mattel France podpisał niecodzienne porozumienie z Paryską Operą Narodową, dzięki któremu będzie mógł wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych...

Zagranica, 15 maja 2001

WALLY O'BRIEN NOWYM DYREKTOREM GENERALNYM IAA

International Advertising Association (IAA) prawdopodobnie wybierze Wallyego O'Briena na stanowisko dyrektora generalnego stowarzyszenia. O'Brien zastąpi Normana Vale'a, który odchodzi na...

Zagranica, 8 maja 2001

OGILVY & MATHER ZDOBYWA BUDŻET BROWARU BITBURGER W NIEMCZECH

Po trwającym sześć miesięcy przetargu na budżet reklamowy wiodącego niemieckiego browaru Bitburger szczęśliwym zwycięzcą okazała się agencja Ogilvy & Mather...

Zagranica, 30 kwietnia 2001

UNILEVER ZMIENIA WARUNKI PŁATNOŚCI AGENCJOM REKLAMOWYM

Jeden z największych reklamodawców na świecie koncern fmcg Unilever zmienia stawki płatności agencjom kreatywnym i planuje wprowadzenie systemu opłat próbnych...

Zagranica, 22 marca 2001

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

Zagranica, 22 marca 2001

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

Zagranica, 26 lutego 2001

OGILVY & MATHER PRZEJMUJE MAXX MARKETING

Ogilvy & Mather Worldwide przejęła największą azjatycką agencję zajmującą się zarządzaniem systemami gratyfikacji klienta w promocjach - Maxx Marketing mającą...

Zagranica, 20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...

Zagranica, 20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...

Zagranica, 13 lutego 2001

BARTLE BOGLE HEGARTY PRZEJĘŁA BUDŻET REKLAMOWY MARKI IMPULSE

Unilever przekazał europejski budżet reklamowy body sprayu dla kobiet Impulse agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH), należącej do grupy Bcom3....

Zagranica, 18 stycznia 2001

UNILEVER KONSOLIDUJE BUDŻET MEDIOWY W TAJLANDII

Unilever, największy reklamodawca w Tajlandii, skonsolidował swój budżet na zakup i planowanie mediów, którego wartość wynosi 46 mln dol., w...