M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ogilvy & Mather (firma)"

Zagranica, 29 listopada 2016

Guiness szuka podmiotu do obsługi digitalowej

Marka piwa chce odświeżyć stronę internetową i poszukuje nowych rozwiązań do globalnej aktywacji fanów marki.

Kraj, 21 listopada 2016

"Przetargowy trójkąt" po raz drugi

Marketerzy, agencje i przedstawiciele procuremnetu będą dyskutować o przetargach w branży komunikacji marketingowej.

Kraj, 3 listopada 2016

Anna Czuż i Wojciech Kowalik w Ogilvy & Mather

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 26 października 2016

Nju.Mobile bliżej miliona

W minionym kwartale pozyskała 38 tys. użytkowników.

Kraj, 25 października 2016

Yuri Drabent odchodzi z Isobaru i żegna się z branżą reklamową

Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.

Kraj, 24 października 2016

Yuri Drabent, dyrektor kreatywny Isobaru, odchodzi z agencji

Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.

Kraj, 16 sierpnia 2016

Orange planuje zmiany w komunikacji

Marka ma być bliżej "zwykłych ludzi", dystansując się od sztucznych "celebryckich" reklam konkurencji.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

Kraj, 21 lipca 2016

Anna Krawiec new business directorem w Orce

Z Virgin Mobile Polska do studia filmowego.

Kraj, 21 lipca 2016

Sebastian Umiński dołączył do regionalnego zespołu 3M

Przez ostatnie lata związany był z rynkiem polskich agencji reklamowych.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 14 lipca 2016

Ogilvy & Mather startuje z kampanią dla Dzikiego Sadu [wideo]

Grupa Żywiec promuje nową markę.

Przetargi, 14 lipca 2016

K2 wygrywa przetarg Saturna

Ogilvy & Mather, która dotychczas obsługiwała tego klienta, nie wzięła udziału w konkursie.

Kraj, 29 czerwca 2016

Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy & Mather

Z agencją rozstaje się Sebastian Umiński.

Kraj, 23 czerwca 2016

Startuje nowa kampania Alco%Testu

Podczas Gali Samochód Playboya zaprezentowano nowego ambasadora produktu.

Kraj, 22 czerwca 2016

KER oddala skargę przeciwko reklamie Żywca

Hasło "Żona bez Ż to tylko ona" nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy.

Kraj, 16 czerwca 2016

Dawid Kaźmierczak account managerem w K2

Agencja wzmacnia dział client service.

Kraj, 7 czerwca 2016

Saturn zaprasza kibiców do Fan Roomu

Ogilvy & Mather przygotowało konkurs dla fanów piłki nożnej.

Kraj, 31 maja 2016

Grupa Żywiec wprowadza nową markę Dziki Sad - miks piwa i napoju o smaku cydru

Projekt opakowań przygotowała agencja Just, natomiast kampanię reklamową Ogilvy & Mather i MediaVest.

Kraj, 30 maja 2016

Tesco i Fundacja Tesco Dzieciom promują akcję "Decydujesz, pomagamy"

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.

Zagranica, 9 maja 2016

KFC stworzył lakier do paznokci o smaku kurczaka

Marketer zachęca do oblizywania palców.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Orange Finanse wciąż rośnie

W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.

Zagranica, 28 kwietnia 2016

TfL rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Agencją, która obsłuży budżet kreatywny Transport for London, jest VCCP.

Kraj, 27 kwietnia 2016

Żywiec podnosi "Ż do kwadratu"

Marka angażuje internautów w nowej aktywacji.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Ogilvy i Havas dla Orange [wideo]

Operator ruszył równolegle z dwiema nowymi kampaniami. Ich kreacje przygotowały agencje Ogilvy & Mather oraz Havas Worldwide Warsaw. Media kupił dom mediowy Initiative.

Kraj, 4 kwietnia 2016

Nazar Al-Khouri PR & new business directorem w Ogilvy & Mather

New business director z Film Produkcji zmienia pracodawcę.

Kraj, 15 marca 2016

Allianz reklamuje się hasłem: "Z tobą od A do Z"

Wizerunkowy projekt dla ubezpieczyciela przygotowały: Ogilvy & Mather, MediaCom i Sales & More.

Zagranica, 26 lutego 2016

Strongbow ogłasza przetarg na kreację

Marka cydru z portfolio Heinekena rozsyła do agencji zapytania ofertowe.

Kraj, 18 lutego 2016

Konrad Wullert senior art directorem w agencji Brain

Przechodzi z Havas Media.

Kraj, 8 lutego 2016

Ogilvy & Mather oraz Ogilvy PR z nowymi osobami

Marzena Szczuka, Maria Węckowska i Elżbieta Mazur dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 1 lutego 2016

Klaudia Król-Jasińska nowym group account directorem w Ogilvy & Mather

W dziale obsługi klienta awanse otrzymały Aleksandra Buczyńska i Anna Szypulska, w PR - Magdalena Myczko.

Kraj, 13 stycznia 2016

Do Change dołącza dwóch art directorów

W agencji pracę zaczynają Jacek Gierlasiński i Michał Basiński.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Zagranica, 7 stycznia 2016

St. Zjednoczone: rok 2016 to czas wzmożonej walki z ad-blockerami

W październiku ub.r. 13,2 mln osób korzystało w USA z najpopularniejszego w tym kraju systemu blokującego reklamy online AdBlock Plus. To o ponad 23 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. Rozpoczynający się właśnie rok przyniesie - według analityków firmy Eyeo - wzmocnienie tego trendu.

Zagranica, 25 listopada 2015

TfL może zakończyć 15-letnią współpracę z M&C Saatchi

Transport for London po raz pierwszy w swojej historii ogłasza symultaniczne przetargi na obsługę kreatywną i zakup mediów.

Kraj, 16 listopada 2015

Żywiec rozpoczyna kampanię nowego gatunku piwa - Saison [wideo]

Za kreację 30-sekundowego spotu TV odpowiada agencja Just, a za jego adaptację agencja Ogilvy & Mather.

Zagranica, 1 października 2015

Dove stawia na Pinterest jako kanał komunikacyjny dla najmłodszych "małych kobietek"

Startuje kolejna kampania marki Unilevera "Change One Thing".

Przetargi, 23 września 2015

Lvov wygrywa przetarg Warki

Just po ponad 10 latach traci budżet marki z portfolio Grupy Żywiec.

Zagranica, 7 września 2015

Ogilvy & Mather przeciwko wolnemu dostępowi do kwasu solnego

Wystartowała kampania, w której poparzona kobieta uruchamia tutorial, w którym uczy, jak się malować.

Zagranica, 7 września 2015

IBM ma wielkie plany wobec Watsona

IBM we współpracy z Ogilvy & Mather ma w planach w ciągu najbliższego roku stanąć w wizerunkowe szranki z takimi gigantami jak Microsoft i Google.

Zagranica, 23 lipca 2015

Andrew Dimitriou na czele europejskiego Y&R

Menedżer dotychczas odpowiedzialny za obsługę Colgate-Palmolive staje na czele europejskich oddziałów Young & Rubicam.

Zagranica, 10 lipca 2015

MEC otwiera biuro w Ghanie

Podmiot dołącza do siostrzanej spółki WPP - Mindshare.

Kraj, 8 lipca 2015

Marcin Mroczek deputy creative directorem w Ogilvy & Mather

Nowe osoby i awanse w dziale kreacji agencji.

Kraj, 3 lipca 2015

Ogilvy & Mather powiększa swój zespół

Cztery nowe osoby w agencji.

Kraj, 16 czerwca 2015

Allianz Polska rusza z kampanią reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych

Przygotowały ją: Ogilvy & Mather, MediaCom oraz Sales & More. Przez siedem tygodni spoty mają zostać wyemitowane 12 tysięcy razy.

Kraj, 16 czerwca 2015

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek będą pracować w Ogilvy & Mather

Seniorski team kreatywny przechodzi z Scholz & Friends Warszawa do Ogilvy.

Zagranica, 22 maja 2015

Impulse ogłasza przetarg na kreację

Marka dezodorantów z portfolio Unilevera poszukuje podmiotu do obsługi kampanii.

Kraj, 19 maja 2015

Olga Sobieraj, CEO Ogilvy & Mather w Polsce, odchodzi z agencji

Jej obowiązki tymczasowo przejmuje Alex Herdt, CEO Ogilvy & Mather CEE.

Kraj, 18 maja 2015

Olga Sobieraj, CEO Ogilvy & Mather w Polsce, odchodzi z agencji

Jej obowiązki tymczasowo przejmuje Alex Herdt, CEO Ogilvy & Mather CEE.