M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Okocim Mocne (marka)"

Kraj, 9 grudnia 2010

Okocim, czyli "Wszystko dla przyjemności"

Carlsberg Polska startuje z kampanią wizerunkową marki Okocim.

Kraj, 5 marca 2008

Okocim Mocne sponsorem mocnego kina w telewizji

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem kreacji do kampanii sponsorskiej mocnego kina dla marki Okocim Mocne (Carlsberg Polska). Marka jest...

Przetargi, 29 października 2007

Carlsberg szuka agencji do obsługi Okocimia

Rozpoczęły się procedury przetargowe dotyczące strategiczno-kreatywnej obsługi marki Okocim z portfolio Carlsberg Polska. - Chodzi o zintegrowanie działań na poszczególnych...

Kraj, 29 stycznia 2007

Saatchi & Saatchi przygotowało nową reklamę Okocim Mocne

Carlsberg Polska rozpoczął trzecią odsłonę kampanii reklamowej piwa Okocim Mocne. Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi. Za...

Kraj, 11 grudnia 2006

Brytyjczycy z JDO opracowali nową wizualizację marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska zmienił etykietę piwa Okocim Mocne. Na czarnym tle ze złotymi refleksami widnieje wizerunek orła, a nad nim umieszczono...

Kraj, 30 czerwca 2006

Strong odchodzi od podkreślania mocy piwa w najnowszej kampanii reklamowej

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą od lutowego relaunchu i zmiany opakowania wizerunkową kampanię reklamową piwa marki Strong. Kreację spotu zatytułowanego...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Carlsberg Polska wygrał proces z zespołem muzycznym Wilki

Browar Carlsberg Polska wygrał proces z zespołem muzycznym Wilki, w którym przedstawiciele grupy zarzucili firmie nieuprawnione wykorzystanie w reklamie piwa...

Kraj, 24 kwietnia 2006

Agencja Saatchi & Saatchi powiększa działy: strategii, obsługi klienta i produkcji

Dział strategii agencji Saatchi & Saatchi zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko strategic plannera. Do tej pory przez dwa lata...

Kraj, 1 lutego 2006

Strong zmienia wizerunek, rozpoczyna kampanię reklamową

Grupa Żywiec SA zmieniła opakowania piwa marki Strong. Na puszkach i etykietach butelek pojawiły się wyraźne czarno-złote elementy i zdecydowanie...

Kraj, 9 stycznia 2006

Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną odsłonę kampanii piwa Okocim Mocne

Carlsberg Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej piwa marki Okocim Mocne. Strategię i kreację akcji przygotowała agencja reklamowa Saatchi &...

Kraj, 21 grudnia 2005

Michał Wasilewski nowym brand managerem Okocimia Mocnego

Michał Wasilewski został nowym brand managerem marki Okocim Mocne (Carlsberg Polska). Zastąpił Marcina Kocygę, który był menedżerem tej marki od...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Carlsberg Polska zmienił opakowania piwa marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska wprowadził do handlu piwo marki Okocim Mocne ze zmienionym designem opakowań. Projektem zajęła się brytyjska agencja JDO. Na...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Wilki żądają 400 tys. zł odszkodowania za reklamę Okocimia, sąd zakazał jej emisji

400 tys. zł odszkodowania i publicznych przeprosin domaga się zespół Wilki od firmy Carlsberg Okocim SA za reklamę piwa marki...

Kraj, 18 czerwca 2004

Carlsberg Okocim przeprowadzi w wakacje program "mysterious shopper"

Grupa Carlsberg Okocim SA rozpoczęła kampanię reklamową informującą o tym, że w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) przeprowadzi akcję typu "mysterious shopper",...

Kraj, 11 lipca 2003

Carlsberg Okocim SA planuje promocję konsumencką dla piwa Okocim

Browar Carlsberg Okocim SA przeprowadzi promocję konsumencką dla marki piwa Okocim. Głównymi celami akcji jest wsparcie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku...

Kraj, 25 kwietnia 2002

KP SA wspiera reklamą sprzedaż dwóch nowych produktów

Kompania Piwowarska SA (KP SA) poszerza swoje portfolio o dwa nowe produkty - piwo Dębowe Mocne i amerykańską markę Miller....

Kraj, 22 kwietnia 2002

Carlsberg Okocim rusza z kampanią wprowadzającą Okocim Jasne Pełne

Rozpoczęła się multimedialna kampania reklamowa wprowadzająca nowy brand Grupy Carlsberg Okocim SA - piwo Okocim Jasne Pełne. Informacja o wysokości...

Kraj, 19 lipca 2001

BROWAR WARKA ROZPOCZĄŁ OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĘ WARKI STRONG

Browar Warka, należący do Grupy Żywiec SA, rozpoczął ogólnopolską kampanię swojego flagowego brandu - piwa Warka Strong. Od strony strategii...

Kraj, 5 czerwca 2001

KONKURS OKOCIMIA ROZSTRZYGNIĘTY

12 tys. 537 kapsli po piwie Okocim Mocne zgromadził w ciągu zaledwie dwóch miesięcy 40-letni mieszkaniec Leżajska Zdzisław Linek, starując...