M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Okocim (marka)"

Kraj, 13 lipca 2018

Okocim opowiada o piwie za pomocą dźwięków

"Usłysz, jak brzmi piwo" - zachęca marketer.

Kraj, 5 czerwca 2018

Okocim opowiada jak się wymraża piwo

Marka buduje aspekt wiarygodności.

Kraj, 30 maja 2018

Okocim z kampanią radlerów

Marka przekonuje: "Warzymy, nie produkujemy".

Kraj, 25 maja 2018

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Kraj, 7 maja 2018

Okocim z nową kampanią

Marka chwali się uznaniem za granicą - "Najlepsze z najlepszego".

Kraj, 20 marca 2018

Bartosz Gryś przeszedł z Grandes Kochonos do Upside

Obejmie stanowisko senior copywritera.

Kraj, 15 marca 2018

Okocim partnerem nowego programu w Onecie

"Czas na zasady" poprowadzi Filip Chajzer.

Kraj, 12 marca 2018

Carlsberg planuje nakłady reklamowe na poziomie ub.r.

Trzeci wśród producentów piwa w kraju nie planuje w br. zmian wysokości swojego budżetu reklamowego.

Kraj, 6 marca 2018

Okocim reklamuje porter w TV

Dotychczas producent inwestował tylko w jego kampanie digitalowe.

Kraj, 15 lutego 2018

Carlsberg Polska sprzedał w ub.r. o 5 proc. piwa więcej niż przed rokiem

Rosły marki Okocim i Kasztelan, za to spadał Harnaś.

Kraj, 23 stycznia 2018

Piwo Okocim rusza z komunikacją w TV i digitalu

Działania prowadzone są pod hasłem "Tu się warzy z zasadami".

Kraj, 19 grudnia 2017

Rok po relaunchu Okocim notuje 27-proc. wzrost udziałów

Kampania przygotowana przez Upside i PHD Media Direction akcentowała autentyczną tradycję i kunszt rzemiosła piwowarów.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Kraj, 3 października 2017

Okocim wprowadza Polskie Ale

Piwo wsparte zostanie POS-ami i działaniami online.

Kraj, 31 maja 2017

Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów

Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.

Kraj, 14 grudnia 2016

Asahi Group kupuje Kompanię Piwowarską

Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.

Kraj, 7 listopada 2016

Nowa kampania wizerunkowa marki Okocim

- To przełom w komunikacji marki Okocim - przekonuje brand manager.

Kraj, 5 października 2016

Okocim odświeża portfolio produktów

Marka podkreśla 170 lat historii i tradycyjny skład.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 16 marca 2016

Prezes Carlsberga: po Okocimiu spodziewamy się więcej

11-proc. wzrost sprzedaży w 2015 r. to za mało. Producent piwa Okocim oczekuje po marce wyższego wolumenu i by to osiągnąć, więcej wyda na jej reklamy.

Kraj, 16 marca 2016

Carlsberg Polska w 2016 r. chce rosnąć szybciej niż rynek, choć w ub.r. mu się to nie udało

Carlsberg odżegnuje się od udziału w wojnie cenowej i liczy, że w tym roku uda mu się wypracować wzrost wyższy niż całej branży.

Kraj, 30 października 2015

Carlsberg Polska zwolni 150 osób

Jak informuje firma, jedną z przyczyn restrukturyzacji są "długotrwale utrzymujące się niskie ceny piwa".

Kraj, 7 października 2015

50 tys. kary za reklamy piwa przed godz. 20 dla TVP Sport

KRRiT nałożyła na Telewizję Polską 50 tys. zł kary ze emisję reklam piwa w czasie zakazanym.

Kraj, 21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 14 listopada 2014

Studio projektów Ikar dla marki Okocim

Nowa grafika ma podkreślać charakter marki, wykorzystując postać kozła, który do tej pory widniał w logotypie.

Kraj, 3 listopada 2014

Okocim Palone powróci na rynek

Po sześciu latach Okocim powraca z marką Palone na rynek.

Kraj, 25 września 2014

Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Okocim SA zastąpi Grupę Żywiec w roli "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Marka będzie wspierała teraz dwie dyscypliny: piłkę nożną i siatkówkę.

Kraj, 29 maja 2014

Okocim wznosi toast [wideo]

Pierwszy spot dla marki autorstwa agencji Brasil.

Kraj, 26 maja 2014

Okocim rusza z kampanią

Spot prezentuje prawdziwych mężczyzn, ludzi z charakterem. Są wśród nich dawni wojownicy oraz współcześni bohaterowie - sportowcy.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Agencja Brasil wygrywa Okocim

W przetargu pokonała czterech rywali.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Sobierajski odchodzi z H

Social media specialist rozstaje się z agencją.

Przetargi, 9 grudnia 2013

Okocim wznawia przetarg

Agencja, która przygotuje kampanię w nowym sezonie, ma być wybrana w pierwszym kwartale 2014 r.

Kraj, 28 listopada 2013

Okocim wydaje kalendarz

Za kreację odpowiada agencja LSCG.

Kraj, 25 lipca 2013

Wakacyjny Okocim w Facebooku

Multi Communications uaktywnia profil marki Okocim Radler i Okocim Jasne Pełne w Facebooku.

Przetargi, 5 lipca 2013

Okocim prowadzi przetarg na ATL

Zaproszenia dostały: H Warsaw, Grandes Kochonos oraz Red8.

Kraj, 22 maja 2013

Marketing House z aplikacją mobilną dla Okocimia

Trwa ogólnopolska promocja marki.

Kraj, 21 maja 2013

Zbigniew Bartman w spocie Okocimia Radler

Marka startuje z kampanią reklamową, która poświęcona jest nowemu produktowi w portfolio.

Kraj, 15 maja 2013

Okocim sponsorem Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej

Impreza w tym roku po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.

Kraj, 15 maja 2013

Carlsberg wzmacnia jakościowo markę Harnaś

Nowa kampania ma ją otworzyć na szerszy target.

Kraj, 13 maja 2013

Okocim wprowadza markę piw sezonowych

Cztery nowe piwa na cztery pory roku.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Startują kampanie Żywca i Okocimia

Carlsberg Polska i Grandes Kochonos vs. Grupa Żywiec i DDB Warszawa.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Sphinx z kampanią telewizyjną

Sphinx Polska realizuje kampanię z Carlsberg Polska.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Okocim odmładza się o 20 lat

Zbigniew Bartman ma być twarzą reklamową marki w najbliższych latach. Reklamy przygotowuje agencja Grandes Kochonos.

Kraj, 11 marca 2013

Carlsberg Polska chce rosnąć, ale brakuje mu mocy produkcyjnych

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów.

Kraj, 8 marca 2013

W kwietniu kolejny relaunch Okocimia

W tym roku Carlsberg Polska będzie wspierał reklamowo sześć marek.

Kraj, 22 lutego 2013

Okocim promuje się jako sponsor siatkówki 


Reklama jest obecnie emitowana w kanałach Polsatu.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Kraj, 19 lutego 2013

Polski Carlsberg w 2012 r. urósł trzy razy więcej niż rynek

Skorzystał na sponsoringu Euro 2012 i urósł także dzięki wynikom Harnasia, Kasztelana i Okocimia.