M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Okocim (marka)"

Kraj, 30 października 2015

Carlsberg Polska zwolni 150 osób

Jak informuje firma, jedną z przyczyn restrukturyzacji są "długotrwale utrzymujące się niskie ceny piwa".

Kraj, 7 października 2015

50 tys. kary za reklamy piwa przed godz. 20 dla TVP Sport

KRRiT nałożyła na Telewizję Polską 50 tys. zł kary ze emisję reklam piwa w czasie zakazanym.

Kraj, 21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 14 listopada 2014

Studio projektów Ikar dla marki Okocim

Nowa grafika ma podkreślać charakter marki, wykorzystując postać kozła, który do tej pory widniał w logotypie.

Kraj, 3 listopada 2014

Okocim Palone powróci na rynek

Po sześciu latach Okocim powraca z marką Palone na rynek.

Kraj, 25 września 2014

Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Okocim SA zastąpi Grupę Żywiec w roli "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Marka będzie wspierała teraz dwie dyscypliny: piłkę nożną i siatkówkę.

Kraj, 29 maja 2014

Okocim wznosi toast [wideo]

Pierwszy spot dla marki autorstwa agencji Brasil.

Kraj, 26 maja 2014

Okocim rusza z kampanią

Spot prezentuje prawdziwych mężczyzn, ludzi z charakterem. Są wśród nich dawni wojownicy oraz współcześni bohaterowie - sportowcy.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Agencja Brasil wygrywa Okocim

W przetargu pokonała czterech rywali.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Sobierajski odchodzi z H

Social media specialist rozstaje się z agencją.

Przetargi, 9 grudnia 2013

Okocim wznawia przetarg

Agencja, która przygotuje kampanię w nowym sezonie, ma być wybrana w pierwszym kwartale 2014 r.

Kraj, 28 listopada 2013

Okocim wydaje kalendarz

Za kreację odpowiada agencja LSCG.

Kraj, 25 lipca 2013

Wakacyjny Okocim w Facebooku

Multi Communications uaktywnia profil marki Okocim Radler i Okocim Jasne Pełne w Facebooku.

Przetargi, 5 lipca 2013

Okocim prowadzi przetarg na ATL

Zaproszenia dostały: H Warsaw, Grandes Kochonos oraz Red8.

Kraj, 22 maja 2013

Marketing House z aplikacją mobilną dla Okocimia

Trwa ogólnopolska promocja marki.

Kraj, 21 maja 2013

Zbigniew Bartman w spocie Okocimia Radler

Marka startuje z kampanią reklamową, która poświęcona jest nowemu produktowi w portfolio.

Kraj, 15 maja 2013

Okocim sponsorem Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej

Impreza w tym roku po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.

Kraj, 15 maja 2013

Carlsberg wzmacnia jakościowo markę Harnaś

Nowa kampania ma ją otworzyć na szerszy target.

Kraj, 13 maja 2013

Okocim wprowadza markę piw sezonowych

Cztery nowe piwa na cztery pory roku.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Startują kampanie Żywca i Okocimia

Carlsberg Polska i Grandes Kochonos vs. Grupa Żywiec i DDB Warszawa.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Sphinx z kampanią telewizyjną

Sphinx Polska realizuje kampanię z Carlsberg Polska.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Okocim odmładza się o 20 lat

Zbigniew Bartman ma być twarzą reklamową marki w najbliższych latach. Reklamy przygotowuje agencja Grandes Kochonos.

Kraj, 11 marca 2013

Carlsberg Polska chce rosnąć, ale brakuje mu mocy produkcyjnych

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów.

Kraj, 8 marca 2013

W kwietniu kolejny relaunch Okocimia

W tym roku Carlsberg Polska będzie wspierał reklamowo sześć marek.

Kraj, 22 lutego 2013

Okocim promuje się jako sponsor siatkówki 


Reklama jest obecnie emitowana w kanałach Polsatu.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Kraj, 19 lutego 2013

Polski Carlsberg w 2012 r. urósł trzy razy więcej niż rynek

Skorzystał na sponsoringu Euro 2012 i urósł także dzięki wynikom Harnasia, Kasztelana i Okocimia.

Przetargi, 6 lutego 2013

Przetarg na markę Okocim nierozstrzygnięty

Carlsberg Polska ostatecznie nie wybrał żadnej agencji do obsługi marki.

Przetargi, 13 grudnia 2012

Okocim wysłał brief do agencji

Marka z portfolio Carlsberg Polska w procesie wyboru agencji.

Kraj, 26 listopada 2012

Kubuj Strategia pracuje dla Okocimia

Firma strategiczna współpracuje w tym projekcie z agencją Red8.

Kraj, 19 września 2012

Sphinx promuje się w telewizji [wideo]

Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Mariola o kocim spojrzeniu powraca [wideo]

Producent Okocimia liczy, że nawiązanie do kampanii sprzed 18 lat nakłoni do powrotu starych i zainteresuje nowych konsumentów.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Carlsberg rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Producent równocześnie uruchamia kampanie reklamowe trzech swoich marek.

Kraj, 29 marca 2012

17 Kreatur, bez grand prix

Wczoraj na scenie klubu Capitol podczas gali rozdano nagrody konkursu.

Przetargi, 8 marca 2012

Red8 bierze Okocim

Marka z portfela Carlsberg Polska przedłuża współpracę z agencją.

Kraj, 16 lutego 2012

Sprostowanie: Przetarg na Okocim potrwa nawet 1,5-2 miesiące dłużej

Budżet mediowy Carlsberga obsługuje PHD Media Direction, a nie Media Direction OMD.

Przetargi, 13 lutego 2012

Przetarg na Okocim potrwa nawet 1,5-2 miesiące dłużej

Rozpoczęty trzy miesiące temu pitch może potrwać jeszcze do kwietnia.

Kraj, 25 stycznia 2012

Red8 i Saatchi & Saatchi walczą o budżet Okocimia

Przetarg wszedł w fazę badań.

Kraj, 7 grudnia 2011

Dariusz Deszczka odchodzi z Carslberg Polska

Z firmą żegna się senior brand manager marki Okocim.

Kraj, 10 listopada 2011

Pizza Hut podkreśla rodzinny charakter produktu

Nowy rodzaj pizzy wspierany jest kampanią reklamową, spot przygotowała agencja Red8.

Przetargi, 7 listopada 2011

Przetarg na Okocim

Carlsberg szuka agencji dla jednej ze swoich sztandarowych marek.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z Saatchi do Change Integrated

Ewa Cieniak objęła w agencji stanowisko head of design.

Kraj, 9 maja 2011

Okocim wzmacnia przekaz reklamowy

Przez najbliższy miesiąc na ponad 300 billboardach będą wisieć reklamy Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone.

Kraj, 25 marca 2011

Okocim podwójnie chmielony

Sztandarowy wariant marki zmienia nazwę, startuje nowa kampania reklamowa.

Przetargi, 16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Pan Kazimierz znika na dobre

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, ubolewa, że po okocimskim Zagłobie, brandmanagerska kosa wycięła Pułaskiego z Warki.

Kraj, 9 grudnia 2010

Okocim, czyli "Wszystko dla przyjemności"

Carlsberg Polska startuje z kampanią wizerunkową marki Okocim.

Kraj, 15 lipca 2010

Carlsberg inwestuje w witryny marek

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla browaru.