M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Olay (marka)"

Kraj, 10 września 2015

Agito.pl ma nowego dyrektora marketingu

Rafał Kochański będzie odpowiedzialny za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Kraj, 21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

Kraj, 23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

Kraj, 10 stycznia 2014

Agata Kozanecka w zespole Infinity Group

Agencja poszerza dział strategii.

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Zagranica, 29 października 2013

P&G startuje z kampanią "Dziękuję mamo" [wideo]

Marketer rusza z komunikacją związaną z igrzyskami w Soczi.

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Kraj, 26 lipca 2013

Wojciech Adryańczyk szefem studia w Lemon Sky

Do Lemon Sky Adryańczyk przechodzi z Hypermedia Isobar.

Kraj, 29 stycznia 2013

Izabela Iwaniak account directorem w Interactive Solutions

Agencja reorganizuje team obsługi P&G.

Zagranica, 10 września 2012

Procter & Gamble pokaże obrandowany kontent w kinach

Marketer podpisał kontrakt, na mocy którego w brytyjskich kinach premierowe pokazy będą poprzedzane obrandowanym kontentem.

Zagranica, 26 kwietnia 2012

Olay najbardziej wartościową marką kosmetyczną

Brand należący do P&G jest wyceniany na 11,8 mld dolarów.

Kraj, 13 marca 2012

Skarga Piekarskiej wpłynęła do Komisji Etyki Reklamy

Wiceszefowa SLD walczy z wyidealizowanym obrazem modelek w reklamach kosmetyków.

Kraj, 3 lutego 2012

Pietrucha gwiazdą marki Olay

P&G angażuje kolejną aktorkę do promocji nowej linii kosmetyków Olay.

Kraj, 21 grudnia 2011

P&G poprowadzi do sklepu

Marketer chce sugerować internautom sklepy ze swoimi produktami.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Przetargi, 17 listopada 2011

Interactive Solutions będzie pracować dla Pampersa

Agencja wygrała regionalny interaktywny przetarg marki.

Kraj, 10 listopada 2011

Interactive Solutions otwiera oddział w Budapeszcie

Na początku 2012 roku agencja otworzy pierwsze biuro za granicą.

Kraj, 8 listopada 2011

Olay i e-commerce

Pierwsza marka P&G wdrożyła rozwiązanie ułatwiające zakupy online.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

P&G zwiększył wydatki na marketing

Mimo większych przychodów ze sprzedaży zysk netto koncernu był niższy o 7 proc., za to znacznie zwiększono inwestycje w reklamę.

Kraj, 12 lipca 2011

Interactive Solutions myśli o Budapeszcie

W związku ze zmianami w P&G agencja planuje utworzenie zagranicznego biura.

Zagranica, 20 czerwca 2011

P&G z aplikacjami dla marek kosmetycznych i pielęgnacyjnych

Koncern chce poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów i uprościć sam proces dokonywania zakupów.

Zagranica, 16 czerwca 2011

P&G uruchamia sklepy w Facebooku

Koncern w ramach strategii innowacji marketingowych uruchamia nowe przedsięwzięcie e-commerce.

Zagranica, 14 czerwca 2011

Paraolimpijczycy znaleźli sponsora w 2012 r.

Procter & Gamble będzie wspierał paraolimpiadę, która odbędzie się w przyszłym roku w Londynie.

Kraj, 11 maja 2011

Rafał Kochański brand managerem w Mars Polska

W dziale marketingu firmy odpowiada za markę Whiskas.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Pieniądze od Olay do wydania w 24 godz.

Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.

Kraj, 27 kwietnia 2011

P&G zmienia agencję PR dla Olay

Obecnie za komunikację public relations marki odpowiadać będzie agencja Partner of Promotion.

Zagranica, 29 marca 2011

P&G dumnym sponsorem mam

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii startuje z pierwszą kampanią korporacyjną skierowaną do konsumenta. A konkretnie do matek.

Kraj, 25 lutego 2011

Z P&G do US Pharmacii

Borys Mederski będzie odpowiadać za kategorię preparatów cold & cough.

Kraj, 22 lutego 2011

P&G buduje trial marki Olay

Marketer w ogromnej akcji samplingowej proponuje wymianę kremu przeciwzmarszczkowego na Olay.

Kraj, 9 grudnia 2010

Olay podwaja udziały

Jak twierdzi P&G, po dwóch miesiącach działań reklamowych z udziałem Joanny Brodzik marka podwoiła swoje udziały u kluczowych klientów sprzedażowych.

Kraj, 18 listopada 2010

Awanse w P&G

Menedżerowie koncernu poszerzają kompetencje.

Kraj, 26 października 2010

Karolina Wachowicz communication managerem P&G

Były planner domu mediowego MediaCom odpowiada za komunikację marek koncernu.

Zagranica, 25 października 2010

P&G zachęca do zakupu nowych produktów

W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie P&G prowadzi akcję zachęcającą obecnych klientów do wypróbowania nowych wersji produktów. Chce zwiększyć penetrację swoich marek w gospodarstwach domowych.

Artykuły weekendowe, 8 października 2010

O Tequili, DDB i celebrytach

Monika Biedrzycka, CEO & managing director w Momentum Worldwide, komentuje miniony tydzień.

Kraj, 5 października 2010

Joanna Brodzik w reklamie Olay

Procter & Gamble (P&G) wprowadza do komunikacji marki znaną lokalną celebrytkę.

Kraj, 16 sierpnia 2010

Rafał Kochański brand managerem Olay

W zespole marketingu nastąpiła zmiana szefa marki kosmetycznej.

Zagranica, 29 lipca 2010

P&G i MKOl razem na 10 lat

Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.

Zagranica, 19 stycznia 2010

P&G będzie zbierać insighty za pośrednictwem e-sklepu

Procter & Gamble będzie zbierać w USA insighty za pośrednictwem e-sklepu. Projekt będzie służył do testowania nowych produktów czy wariantów....

Zagranica, 11 stycznia 2010

Procter & Gamble stawia na rozszerzanie marek

Procter & Gamble (P&G) stawia na rozszerzanie marek ze swojego portfolio. W tym roku dzięki tej strategii zwanej "innowacjami horyzontalnymi"...

Kraj, 13 listopada 2009

Zimowa ochrona głównym motywem komunikacji kosmetyków P&G

Procter & Gamble przygotował dla kilku swoich marek kosmetycznych specjalną komunikację marketingową opartą na motywach zimowych. Akcją objęte są takie...

Kraj, 9 września 2009

Olay do końca roku chce być drugą marką międzynarodową w pielęgnacji twarzy

Procter & Gamble z marką Olay zamierza do końca roku osiągnąć drugą pozycję w kategorii pielęgnacji twarzy wśród międzynarodowych brandów kosmetycznych....

Zagranica, 22 czerwca 2009

Procter & Gamble nakręcił serial z gatunku soap opera

Koncern FMCG Procter & Gamble sfinansował produkcję serialu w konwencji opery mydlanej, którego celem jest wsparcie sprzedaży marek: Olay, Max...

Kraj, 31 marca 2009

Kolejne przetasowania personalne w P&G Prestige Products

W polskim oddziale P&G Prestige Products doszło do kolejnych zmian. Jest to związane ze zmianą modelu biznesowego spółki. Od 1...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 11 grudnia 2007

Hypermedia autorem nowej funkcjonalności serwisu www.olay.pl

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) zaprojektowała dla marki Olay (Procter & Gamble) i serwisu www.olay.pl interaktywne narzędzie o nazwie Wirtualna konsultantka...

Kraj, 7 listopada 2007

P&G wkrótce rozpocznie w Polsce budowę fabryki kosmetyków Olay

Procter & Gamble Polska do końca br. rozpocznie budowę kolejnej, trzeciej fabryki w Polsce. W Aleksandrowie Łódzkim, gdzie ma stanąć...

Kraj, 19 marca 2007

Saatchi & Saatchi X realizuje promocję dla Procter & Gamble w sieci Real

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci handlowej Real. Kampania, która...

Zagranica, 2 października 2006

Chris Ritchi odpowiada za marketing SABMiller w Europie

Chris Ritchi, szef marketingu marki Olay w Procter & Gamble, przechodzi do browaru SABMiller. Będzie kierował działaniami marketingowymi w Europie....

Kraj, 31 stycznia 2006

EMPiK.com rozpoczął współpracę z Rowland Communications

Sklep internetowy EMPiK.com został klientem agencji PR Rowland Communications. Kreowaniem pozytywnego wizerunku oraz tworzeniem spójnej polityki komunikacyjnej dla EMPiK.com zajmie...

Kraj, 9 września 2005

Procter & Gamble wprowadza markę Olay na masowy rynek

Koncern Procter & Gamble zdecydował o wprowadzeniu marki kosmetyków pielęgnacyjnych Olay na masowy rynek. Marka, której debiut miał miejsce dwa...