M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Olins Wally (ludzie)"

Kraj, 18 grudnia 2014

Polacy wybrali sprężynę, ale nie logo dla Polski

Wybrany projekt będzie dopiero "punktem wyjściowym" dalszych działań w obszarze brandingu narodowego.

Kraj, 9 czerwca 2014

Nowe logo dla Polski

Jest to znak złożony z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Został zaprojektowany przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultants.

Przetargi, 18 grudnia 2007

POT za kilka tygodni ruszy z przetargiem na strategię i promocję polskiej turystyki za granicą

Na przełomie stycznia i lutego Polska Organizacja Turystyczna (POT) ogłosi otwarty przetarg na wykonanie strategii i kreacji dotyczącej promocji polskiej...

Kraj, 14 marca 2007

Instytut Marki Polskiej wciąż nie wie, kiedy rozpocznie się promocja marki Polska

Polska jako marka narodowa w komunikacji marketingowej najprawdopodobniej będzie się posługiwać nazwą Polska, a nie Poland. Zmiany rekomenduje Wally Olins,...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Ministerstwo Gospodarki przyjęło projekt Wally'ego Olinsa dotyczący promocji Polski

Creative Tension, myśl Wally'ego Olinsa, wokół której miałaby się w przyszłości koncentrować idea promocji Polski, została zdaniem Marcina Kaszuby, wiceministra...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Cimoszewicz poznał ideę "Twórcze napięcie" sformułowaną przez Wally'ego Olinsa

Idea przewodnia "Creative tension" - "Twórcze napięcie" - sformułowana przez konsultanta Wally'ego Olinsa, wokół której ma być rozwijana marka narodowa...

Kraj, 20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Kraj, 1 września 2004

Wally Olins finalizuje projekt tożsamości marki Polska

Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, prawdopodobnie w październiku br. oficjalnie zaprezentuje projekt tożsamości marki Polska. Do tej...

Kraj, 27 stycznia 2004

Wally Olins ma pomóc w stworzeniu identyfikacji marki Polska

Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Business Press promuje 150. wydanie "Businessman Magazine"

We wrześniowym, jubileuszowym wydaniu miesięcznika znalazły się specjalne materiały redakcyjne: podsumowanie 12 ostatnich lat historii gospodarczej Polski oraz wywiad z...