M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Olivia (marka)"

Kraj, 9 czerwca 2015

Bauer odświeża "Olivię"

Na wsparcie reklamowe odświeżonego tytułu wydawca wyda w tym roku ok. 6 mln zł.

Kraj, 12 marca 2015

Anna Magdziarz nową naczelną "Olivii"

Dotychczasowa naczelna pisma Dorota Maj odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 3 marca 2015

Gatta wprowadza innowacyjne rajstopy BB

Firma wprowadza nowość i wspiera ją kampanią, którą zaplanował Starcom.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Coty reklamuje też Adidas 6 w 1

Agencja 4Frame wspiera wejście nowej linii kosmetyków.

Kraj, 9 lipca 2013

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Kraj, 14 czerwca 2013

Samsung kończy z rozmrażaniem

Ruszyła kampania promocyjna lodówek Samsung Cool.

Kraj, 22 maja 2013

Samsung jest cool. Jak lodówka bez rozmrażania

Koreańska firma promuje swoje urządzenia z systemem No Frost.

Kraj, 6 maja 2013

Anna Gromnicka dołączyła do redakcji "Wprost"

Tygodnik ma nowego kierownika działu kultura.

Kraj, 6 lutego 2013

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

Kraj, 4 grudnia 2012

Dorota Maj pokieruje "Olivią"

Miesięcznik Bauera ma nową redaktor naczelną.

Kraj, 14 listopada 2012

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Kraj, 26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

Kraj, 9 października 2012

"Olivia" sprzedała ćwierć miliona egzemplarzy

Pierwszy zmieniony numer magazynu rozszedł się w nakładzie 244 tys. egz.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Marquard reorganizuje dział reklamy online

W związku z przejęciem kilku serwisów internetowych wydawca wprowadza zmiany w swoich strukturach reklamowych.

Kraj, 28 lutego 2012

Po "Naj" Bauer kupuje "Olivię"

W ciągu kilku ostatnich dni Wydawnictwo Bauer stało się niemal monopolistą na rynku poradników.

Kraj, 2 grudnia 2011

Polski Cukier nie tylko na święta

Za kreację kampanii dla polskiego potentata cukrowego odpowiada agencja Opus B.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 11 października 2011

Draft FCB przygotował projekt dla Nivei i jej marki Eucerin

Do początku grudnia br. potrwa kampania reklamowa wspierająca linię kosmetyków przeznaczoną dla osób ze skórą z niedoskonałościami i trądzikiem.

Kraj, 3 października 2011

Mastercook uderza jesienią

Firma prowadzi wizerunkowo-sprzedażową kampanię sprzętu AGD.

Kraj, 13 września 2011

Paulina Wrzesińska pokieruje sprzedażą reklam "Maxima"

Męski magazyn, którego wydawanie zawieszono kilka lat temu, wraca na polski rynek za sprawą Ginza Media Group.

Kraj, 1 lipca 2011

Monika Ruszkowska odchodzi z BR Marquarda

Po wielu latach pracy z biura reklamy męskich tytułów Marquard Media Polska odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

Kraj, 18 marca 2011

Bosch nagradza pogromców zagnieceń

Firma promuje nowe żelazka m.in. poprzez grę interaktywną.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Kraj, 18 sierpnia 2010

"Naj" sprzedaje ponad 200 tys. egzemplarzy

Po przejściu na miesięczny cykl wydawniczy "Naj" dwa pierwsze wydania sprzedały się w nakładzie odpowiednio 215 tys. egz. i ok. 245 tys. egz. Większość tytułów z tego segmentu notuje jednak znacznie wyższą sprzedaż.

Kraj, 2 czerwca 2010

Crazy Mouse do celu

Agencja zrealizuje kampanię serwisu należącego do Wirtualnej Polski.

Kraj, 25 maja 2010

Communication Unlimited dla Kerrygold

Konkurs "Do pełni smaku" promuje irlandzkie masło Kerrygold.

Kraj, 25 maja 2010

Nowość od Maybelline wsparta kampanią

McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.

Kraj, 14 maja 2010

Dla młodych zabieganych kobiet

Balsam Nivea Q10 promowany w mediach.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Podwodne inspiracje Oriflame

Oriflame rozpoczął kampanię promocyjną nowej serii kremów do twarzy Aqua-Rhythm.

Do redakcji, 15 kwietnia 2010

"Pani Domu" także tygodnikiem

Sprostowanie

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 30 marca 2010

Simplus kontynuuje filmowe adaptacje reklamowe

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...

Kraj, 9 lutego 2010

Simplus dalej w chińskim kinie akcji

Wczoraj rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Simplus (Polkomtel SA). Celem tych działań jest przedstawienie najnowszej oferty - darmowych...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 12 listopada 2009

Nivea precyzyjnie targetuje reklamę marki Eucerin

Nivea Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową linii kremów wypełniających zmarszczki Eucerin Hyaluron-Filler. Jest ona elementem kampanii reklamowej dla produktów Anti-Age...

Kraj, 29 września 2009

Dax Cosmetics reklamuję Perfectę jako markę rodzinną

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa marki Perfecta (Dax Cosmetics). Osią działań jest nowy film reklamowy "Matka i córka". Kampanii towarzyszy...

Kraj, 7 września 2009

Jelfa SA kontynuuje inwestycje w markę Falvit

We wrześniu br. rozpoczęła się druga już w tym roku odsłona kampanii Falvitu, produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA suplementu...

Kraj, 16 czerwca 2009

W drugiej połowie br. Gerber wystartuje z kampanią wizerunkową

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję....

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 4 lutego 2009

Banah Group odpowiada za kampanię relaunchową Kalms

Wystartowała przygotowana przez agencję Banah Group kampania relaunchowa leku uspokajającego Kalms (Amis Medica) pt. "Stres pod kontrolą". Działania mają podkreślić...

Kraj, 5 listopada 2008

Marquard reorganizuje struktury marketingowe

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z...

Kraj, 17 października 2008

Nivea Polska reklamuje nowy balsam do ciała Nivea SOS

Nivea Polska wprowadza do sprzedaży nowy kosmetyk - regenerujący balsam do ciała Nivea SOS. Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo...

Kraj, 12 września 2008

"Kobieta i Życie" wraca na rynek, ponad 5 mln zł na promocję

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...

Kraj, 9 maja 2008

Karina Hertel nową szefową reklamy tygodnika "Pani domu"

Karina Hertel została nowym szefem reklamy tygodnika "Pani domu" (Marquard Media Polska). Zastąpiła Krzysztofa Kowalskiego, który rozstał się z wydawnictwem....

Kraj, 3 października 2007

Dziewit wydawcą pism true stories, Milewska odpowiedzialna za "Olivię" w Marquard Media

Urszula Dziewit obejmie nowe stanowisko wydawcy magazynów true stories. Będzie odpowiedzialna za "Panią Domu" i jej wydania specjalne, "Sekrety Serca"...

Kraj, 28 września 2007

GPD i Starlink zrealizują kampanię reklamową pierogów Aviko

Polski oddział holenderskiej firmy Aviko rozpocznie dwumiesięczną kampanię produktową wspierającą wprowadzoną w marcu br. linię produktów - pierogów o nazwie...

Kraj, 2 lipca 2007

Marquard przejmuje od Springera magazyny kobiece, a Springer od Marquarda - tytuły sportowe

Wydawnictwa Marquard Media Polska i Axel Spinger Polska zawarły transakcję wiązaną. Obie strony zgodnie stwierdzają, że warunki finansowe transakcji nie...