M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "OMD Digital (firma)"

Kraj, 15 lipca 2015

Accuen - nowa agencja programmatic buying w grupie domów mediowych OMD

Za wprowadzenie i rozwój Accuen będzie odpowiadać w Polsce Kamila Kownacka, managing director OMD Digital.

Kraj, 1 czerwca 2011

Monika Jankowska zajmie się mediami cyfrowymi w Equinoksie

Nowy menedżer objął nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy.

Kraj, 9 czerwca 2009

Agromaks wprowadza dwie nowe marki - Artvillano 
i Anderstil

Firma Agromaks wprowadza dwie nowe marki w branży wyposażenia łazienek: Artvillano
 i Anderstil. Oferuje pod nimi: meble łazienkowe, ceramikę, wanny,...

Kraj, 24 stycznia 2008

Ewa Zawół przechodzi z OMD Digital Chicago do Next

Ewa Zawół dołączyła do zespołu Next, departamentu mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest, gdzie objęła stanowisko interactive media plannera buyera. Wcześniej...

Kraj, 10 listopada 2006

Alicja Basiewicz ma rozwijać markę OMD Ignition

Alicja Basiewicz, account manager z teamu PTC w domu mediowym Optimum Media OMD, będzie odpowiedzialna za rozwój marki OMD Ignition....

Kraj, 6 listopada 2006

Monika Jankowska interactive account managerem w ZED Digital

Monika Jankowska objęła stanowisko interactive account managera w ZED Digital (departamencie interaktywnym ZenithOptimedia). Wcześniej Jankowska pracowała w ClickAd, brokerze reklamy...

Zagranica, 14 lipca 2006

Sony zareklamuje telewizory Bravia w internecie

We wrześniu na stronie bravia-advert.com wystartuje kampania reklamowa produkowanych przez Sony telewizorów linii Bravia. Spot wyreżyserował Jonathan Glazer, kreację przygotowała...

Zagranica, 25 maja 2006

Sieć OMD wprowadza zmiany w zakresie usług interaktywnych

Sheryl Norman, była szefowa działu marketingu zintegrowanego w Coca-Cola Great Britain, przechodzi do OMD. Będzie odpowiedzialna za operacje przeprowadzane w...

Zagranica, 19 lipca 2005

Sony debiutuje z kampanią promującą letnie produkty

Agencja Sony 1-to-1 Marketing (filia ds. marketingu bezpośredniego Sony Europe) wystartowała z kampanią internetową promującą program lojalnościowy "My Sony". W...

Kraj, 25 marca 2005

GP Battery powierzyła obsługę budżetu mediowego Macroscope OMD

Budżet mediowy GP Battery Poland będzie obsługiwał dom mediowy Macroscope OMD, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji o wybranym domu i organizowanym...

Kraj, 21 lutego 2005

GP Battery nie współpracuje już z Goldfinger, wiosną wybierze dom mediowy

GP Battery Poland nie przedłużyła umowy z agencją Goldfinger obsługującą jej budżet od maja 2003 r. Firma nie zamierza obecnie...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Era Omnix będzie miała jesienią kampanię z okazji drugich urodzin

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) planuje na listopad br. kampanię reklamową swojej marki Omnix. Jak zapowiada Jakub Połeć, non-voice marketing unit...

Kraj, 21 lipca 2004

PTC rusza z kampanią dwóch nowych usług związanych z platformą Era Omnix

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła prasowo-internetową kampanię platformy multimedialnej Era Omnix. Potrwa ona do połowy września. Kreację prasową przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 26 marca 2004

OMD Digital adaptuje oryginalne rozwiązanie reklamowe dla Sony

Sony Poland, producent sprzętu RTV, zdecydował się na rozpoczęcie wizerunkowej kampanii reklamowej, która promuje i wyjaśnia wartość dodaną, jaką oferuje...

Zagranica, 30 czerwca 2003

Nissan podpisuje paneuropejską umowę z Yahoo

Nissan ma zamiar rozpocząć nową paneuropejską kampanię reklamową wspólnie z Yahoo. Ma ona promować modele Micra, 350Z i X-Trail. Yahoo...

Kraj, 26 lipca 2002

OMD Poland zmienia nazwy swoich działów

OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Media Direction OMD oraz Brand & Media OMD, dostosowuje nazwy...