M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "OMD Macroscope (firma)"

Kraj, 24 listopada 2015

Wargorr na kolanach u Św. Mikołaja

Wedel promuje świąteczne słodycze. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD Macroscope.

Kraj, 19 listopada 2015

McDonald's gotów na zimę

Do menu powraca m.in. kanapka drwala.

Kraj, 15 lipca 2015

Accuen - nowa agencja programmatic buying w grupie domów mediowych OMD

Za wprowadzenie i rozwój Accuen będzie odpowiadać w Polsce Kamila Kownacka, managing director OMD Digital.

Kraj, 2 lutego 2015

Pudliszki promują swój flagowy produkt

Ketchup Pudliszki startuje z kampanią autorstwa Change.

Kraj, 14 stycznia 2015

Beata Szcześniak w nowej roli powraca do grupy OMD

Będzie pełnić funkcję business development directora.

Kraj, 4 grudnia 2014

OMD zatrudnia osoby do social mediów

Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz dołączają do zespołu digitalowego.

Kraj, 20 listopada 2014

Sprostowanie: media dla Heinz Polska kupuje OMD Macroscope

Za obsługę budżetu mediowego firmy HJ Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki, odpowiada aktualnie OMD Macroscope.

Kraj, 5 listopada 2014

Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD

Przez ostatnie trzy lata związana była z SAS Institute w Belgii.

Kraj, 27 listopada 2012

Raisio dystrybutorem Benecolu, planuje kampanię

Po wygaśnięciu umowy licencyjnej z ZT Kruszwica brand Benecol wraca pod skrzydła właściciela.

Kraj, 19 listopada 2012

Pierwszy film dla Żywca od DDB Warszawa

Kampania wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Spot prezentujemy przed premierą w Facebooku i w telewizji.

Kraj, 19 lipca 2012

Niestandardowa komunikacja Desperados Red

Oprócz kampanii w mediach ATL i internecie marketer szykuje również unikatowe działania bezpośrednie.

Kraj, 28 czerwca 2012

Grupa Żywiec wprowadzi nowe piwo Desperados Red

Nowy wariant będzie odpowiedzią na Redd's Cranberry.

Kraj, 14 grudnia 2011

Żywiec Bock będzie wspierany reklamowo

Limitowana edycja koźlaka będzie dostępna do końca lutego 2012 roku.

Kraj, 26 maja 2011

Żywiec pokazuje korzenie

Marketer chce podkreślić "żywieckość" swojego flagowego produktu.

Kraj, 13 maja 2011

Gadający smok Stronga online

Grupa Żywiec rusza z internetową częścią kampanii marki Strong.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Heineken wchodzi na imprezę [WIDEO]

Kampania reklamowa ma podkreślać kosmopolityczny charakter brandu.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Strong bardziej lifestyle'owy

Marketer chce repozycjonować brand. Nową kreację przygotował PZL.

Kraj, 20 lipca 2010

Kufel Specjala z twoim imieniem

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż marki Specjal Jasny.

Kraj, 21 sierpnia 2009

McDonald's będzie promował nową ofertę chili

Sieć restauracji fast food McDonald's będzie wspierać reklamowo sprzedaż dwóch nowych kanapek - Chili Bekon Jalapeno i Chili Hot Chicken...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Nutricia Polska promuje w telewizji posiłki BoboVita

Nutricia Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą nowe posiłki w słoiczkach BoboVita. Kampania adresowana jest przede wszystkim do dzieci w wieku...

Kraj, 4 czerwca 2007

Nutricia zmienia opakowania musów Frutapura w kubeczkach

Musy owocowe BoboVita Frutapura (Nutricia Polska) w kubeczkach zmieniają opakowania. Poza nową kolorystyką i elementami graficznymi pojawiły się na nich...

Kraj, 12 marca 2007

Nutricia wprowadza innowacyjne tubki dla musów owocowych BoboVita Frutapura

Nutricia Polska wprowadza nowe opakowania dla swoich musów owocowych BoboVita Frutapura dla dzieci od 15. miesiąca życia w postaci łatwych...