M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "OMG Metrics (firma)"

Artykuły weekendowe, 29 lipca 2011

Kto rządzi w domu?

Michał Daniluk, managing director PHD, w kontekście grupy 50+ zastanawia się, jak skuteczniej wykorzystywać budżety reklamowe, szukając grup docelowych, które do tej pory nie leżały w polu zainteresowania poszczególnych marek i reklamodawców.

Kraj, 21 lipca 2011

Polacy coraz bardziej zirytowani reklamami TV

Rosnąca emisja spotów w telewizji, głównie publicznej powoduje, że wskaźnik irytacji reklamami bije rekordy - wg analiz OMG Metrics.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Warto czy nie warto?

Beata Szcześniak, managing director Macroscope OMD, pisze o kwestii wykorzystania celebrytów w reklamie z punktu widzenia efektywności i pracy domu mediowego.

Kraj, 31 marca 2011

PHD chce docierać do osób starszych

Należący do Omnicom Media Group dom mediowy PHD wprowadza na polski rynek sieciową metodologię badań dotyczących komunikacji kierowanej do osób w wieku 50+.

Kraj, 11 marca 2011

Według OMG wzrasta poziom irytacji reklamą

OMG Metrics przewiduje, że w marcu br. Wskaźnik Irytacji Reklamą (WIR) będzie wyższy w stosunku do początku 2011 roku.

Kraj, 25 marca 2010

Marzec miesiącem największej irytacji reklamą u widzów

Według wyników badania WIR prowadzonego przez OMG Metrics od lutego 2009 r.
 w marcu br. Wskaźnik Irytacji Reklamą osiągnął najwyższą...

Kraj, 7 września 2009

OMG wprowadza narzędzie usprawniające TV planning

OMG Metrics wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect wspierające planowanie kampanii telewizyjnych. Powstało ono w wyniku opracowania wyników projektu ekonometrycznego, w którym...

Kraj, 22 czerwca 2009

W święta reklamy bardziej denerwują Polaków

OMG Metrics (dział badawczy Omnicom Media Group) podsumował kolejny etap badania wskaźnika irytacji reklamą. Wyniki analiz obejmują okres od kwietnia...

Kraj, 19 czerwca 2009

Pisma hobbystyczne są czytane najuważniej - wynika z analiz MacroFAQ

Najuważniej czytamy magazyny hobbystyczne - wynika z MacroFAQ, badania realizowanego przez dom mediowy Macroscope OMD. Czytelnicy tego segmentu prasy deklarują,...

Kraj, 26 maja 2009

Opony Bridgestone w telewizji, prasie i internecie

Startuje kampania reklamowa opon Bridgestone. Reklamy pojawią się w telewizji, prasie i internecie. Za dobór mediów odpowiadał PHD, którego sieciowym...

Kraj, 2 lutego 2009

Joanna Bandera research directorem OMG Metrics

Joanna Bandera awansowała na stanowisko research directora OMG Metrics. Dotąd pełniła obowiązki szefa OMG Metrics jako senior research manager. 
Joannę...

Kraj, 3 września 2007

Michał Hejka został research managerem w Time

Do zespołu Time i IDM.netu dołączył Michał Hejka. Obejmie stanowisko research managera. Hejka był ostatnio szefem działu badań OMG -...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Michał Hejka, szef badań, rozstanie się z OMG Metrics

Michał Hejka, group account director w OMG Metrics, komórce badawczej Omnicom Media Group, rozstanie się z firmą. Nie podano na...