M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "OMG (firma)"

Kraj, 19 czerwca 2015

OMG zmienia się w Optimise

Agencja performance'owa po rebrandingu.

Zagranica, 7 grudnia 2012

OMG zwycięzcą w przetargu HTC

Według niepotwierdzonej jeszcze informacji Omnicom Media Group zwyciężył w przetargu na globalną obsługę mediową firmy HTC. Wartość tego budżetu szacowana jest na 100 mln funtów.

Kraj, 13 lutego 2012

Awanse w Społecznościach.pl

Robert Kamiński i Karolina Ilczuk awansowali. W firmie pojawił się też Tomasz Przywara.

Przetargi, 9 stycznia 2012

Bierzyński podkreśla kosztowy charakter przetargu Henkla

Jakub Bierzyński, CEO OMG, twierdzi, że przetarg na obsługę Henkla miał charakter stricte kosztowy, a oferta MEC-u była wyjątkowo niska.

Kraj, 28 listopada 2011

Awanse w Operze

Struktura negocjacyjna OMG planuje kilka awansów.

Kraj, 15 listopada 2011

UM poszerza zespół UM Leads

Karolina Kusy i Maciej Bruzgo nowymi pracownikami Universal McCann.

Kraj, 23 września 2011

BRiH TVP bez Zbigniewa Badziaka

Odejście Zbigniewa Badziaka z TVP według analityków rynku może być niebezpieczne dla interesów nadawcy publicznego i rynku reklamy telewizyjnej.

Przetargi, 10 lutego 2011

Starcom przejmuje obsługę Lotosu od OMG

Koncern paliwowy rozpoczyna współpracę z nowym domem mediowym.

Kraj, 17 listopada 2010

Paula Kaliszewicz odpowiada za PR w OMG

Nowy menedżer grupy mediowej OMG wcześniej obsługiwał ZenithOptimedia.

Kraj, 17 listopada 2010

Universal McCann startuje z UM Academy

Kolejny dom mediowy wchodzi na rynek z cyklem szkoleń.

Kraj, 15 października 2010

Michał Wilczyński w zespole NAM

Nowy menedżer w firmie wcześniej był związany z firmą reklamy zewnętrznej AMS.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Marcin Węgrzynek w dziale marketingu BOŚ

Były szef działu internetu w OMG dołączył do zespołu Banku Ochrony Środowiska.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

O ludziach, urlopach i markach

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, o mijającym tygodniu, ale nie tylko.

Kraj, 17 maja 2010

Robert Plesko pokieruje teamem Żywca w Macroscope

Martę Pichlak-Miarkę zastąpi Robert Plesko.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Domy mediowe solidarnie przeciwko gwarancjom?

Domy mediowe próbują uporać się z problemem składania gwarancji kosztowych w przetargach.

Kraj, 18 lutego 2010

Giełda Mediowa rozważa wejście w segment brokerki radiowej

Giełda Mediowa, spółka oferująca serwis aukcyjny z ogłoszeniami last minute, myśli o dalszym poszerzaniu specjalizacji. Po podjęciu współpracy z kilkoma...

Kraj, 21 grudnia 2009

OMG przejmie obsługę budżetu mediowego Monstera

OMG od stycznia 2010 r. przejmie obsługę serwisu human resources Monster Polska od Mediaedge:cia. Jest to wynik globalnego rozstrzygnięcia (patrz...

Kraj, 2 listopada 2009

Paweł Jagiełło w PanMedia Western; agencja wygrała przetarg Urzędu m.st. Warszawy

Paweł Jagiełło dołączył do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Objął stanowisko senior strategic plannera. Jagiełło do niedawna współzarządzał OMG Digital,...

Kraj, 24 lipca 2009

PHD przy Media Direction - Omnicom zdecyduje

Sieć rozważa uruchomienie marki PHD przy Media Direction OMD. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższych tygodniach zapadnie decyzja w...

Przetargi, 3 lipca 2009

Polska objęta globalnym przetargiem Unilevera

W Wielkiej Brytanii ruszył już przetarg na obsługę budżetu Unilevera. Brytyjski przetarg jest częścią globalnego konkursu, w który będą zaangażowane...

Przetargi, 30 stycznia 2009

Bayer zostaje w MediaComie

Firma farmaceutyczna Bayer ogłosiła wyniki przetargu - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Po negocjacjach warunków przedłuży kontrakt z MediaComem Warszawa, wieloletnim partnerem...

Kraj, 11 grudnia 2008

Commercial Union potwierdza wybór Universal McCann

Grupa Commercial Union potwierdziła informację o przekazaniu budżetu mediowego agencji Universal McCann. Jak podaliśmy we wczorajszym DS "MMP", Universal McCann...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Joanna Bandera kieruje OMG Metrics

Joanna Bandera, dotychczas senior account w zespole OMG Metrics, awansowała na stanowisko senior research managera i objęła kierownictwo nad zespołem....

Kraj, 12 marca 2008

ZenithOptimedia kupił i wdraża optymalizator telewizyjny Lookie

Dom mediowy ZenithOptimedia kupił optymalizator spotowy marki Lookie. Agencja dostosowała go do swoich potrzeb i wykorzystuje w planowaniu kampanii telewizyjnych...

Kraj, 10 marca 2008

Jakub Bierzyński zainwestował kilka milionów złotych w nowy projekt badawczy

Jak oglądali telewizję i jakie produkty kupowali - takie informacje w ramach jednoźródłowego badania na testowej na razie próbie ponad...

Kraj, 25 lutego 2008

Polskie Radio nie zwiększyło w ub.r. przychodów z reklam

Polskie Radio wypracowało 52 mln zł przychodów z reklam i sponsoringu w swoich stacjach w 2007 r. Był to identyczny...

Kraj, 10 stycznia 2008

Łukasz Kołdys nowym accountem w OMD Metrics

Łukasz Kołdys objął stanowisko accounta w OMD Metrics, jednej z dywizji grupy Omnicom Media Group. Będzie odpowiedzialny za prowadzone w...

Kraj, 3 września 2007

Michał Hejka został research managerem w Time

Do zespołu Time i IDM.netu dołączył Michał Hejka. Obejmie stanowisko research managera. Hejka był ostatnio szefem działu badań OMG -...